Sivu 31 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 1062

Aihe: Höyryämisen vittumaisuudet

  1. #601
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Jos joskus kyllästyn tuohon Sentineliin, heitän sinne li-ion akun oikariin ja katsotaan millainen pommi syntyy.

    Valvotuissa olosuhteissa, tietty
    Spoileri!

     
     
  2. #602
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Housujen taskussa reikä ja Nemmy+Kaiffari tippui sitten maahan. Hybrid connectorin kierteet päätti sitten korkata, eli enää ei saa kiinni. Lievä vitutus vaikka reaaliarvo tolle connectorille on alle 2€. No mutta, sitten tuli ircissä tuoams ja päätti lahjoittaa uuden tilalle. Kiitos!

     
     
  3. #603
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Mahti idea alkaa tusaamaan jotain yybermegatripledragonparallelbutterflyhanuri coilia tuhannen päissään. Aamulla löytyy nimittäin nippeliä ja soosia aika erikoisista paikoista...

     
     
  4. #604
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Tuntuu kuin olisi palannut kartotankkien aikaaan, lasinen tankki kayfynissa, helvetin hankala täyttää kun tankin alin osa menee osin täyttöreiän päälle

    Olin saanut viruteltua tankin suhtkoht täyteen kun huomasin tipin olevan likainen, no nykäisin irti (aika tiukka 2xo-rengas) ja eikö perhana koko yläcäppi irtoa ja puolet nesteestä reisillä eikä yksi kerta edes riittänyt piti ottaa nesteet reisille toisenkin kerran

     
     
  5. #605
    Höyrykonkari Edi's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    331
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Tuntuu kuin olisi palannut kartotankkien aikaaan, lasinen tankki kayfynissa, helvetin hankala täyttää kun tankin alin osa menee osin täyttöreiän päälle

    Olin saanut viruteltua tankin suhtkoht täyteen kun huomasin tipin olevan likainen, no nykäisin irti (aika tiukka 2xo-rengas) ja eikö perhana koko yläcäppi irtoa ja puolet nesteestä reisillä eikä yksi kerta edes riittänyt piti ottaa nesteet reisille toisenkin kerran
    Tismalleen sama homma tänään, tosin en laittanut tankkia ihan täyteen. Loput tipat tankista valutti pöydälle parkissa ollessaan. Käyttökelvoton kombinaatio










    ************************************************** ****************

     
     
  6. #606
    Höyryttelijä Riki's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    33
    No joo!Tajusin et alkaa nesteet olemaan vähissä ja pääsee tilamaan vasta ensi viikon alusta Voi iskeä tärinät päälle ennen uusien saapumista

     
     
  7. #607
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Kun töissä alkaa pukkaamaan kuivaa out of fuckin nowhere pari päivää jo hyvin rokanneesta srtupöistä.

    Nooh watit 23w->11w ja imeskellään tätä höyryntynkää mitä näillä tehoilla saa

     
     
  8. #608
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Heräsin viimeyönä siihen että vision spinner kakkonen tulittelee itseksee mahan alla... Säikähin melkosesti, pistin lukkoon ja yöpöydälle. Sitte aamulla "ahaa" kun atopää kärähtäny.

     
     
  9. #609
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Heräsin viimeyönä siihen että vision spinner kakkonen tulittelee itseksee mahan alla... Säikähin melkosesti, pistin lukkoon ja yöpöydälle. Sitte aamulla "ahaa" kun atopää kärähtäny.
    Oliko tässä siis vittumaisuutena se, että höyryttely on niin ihanaa että joutuu ihan vapottimen kanssa nukkumaan samassa sängyssä?

    Itse ainakin askartelin Mistereille vanhaan kenkälaatikkoon sängyn.

     
     
  10. #610
    Mä sammuin viime vklp modin päälle. Heräsin ku poltti selkää aivan perkeleesti, kyynärpäähänkin oli tullu palovamma.. Onneks ei sen vakavempaa sattunu. 0.22 ohminen dripperisetuppi kiinni Akku oli aika kaput aamulla mutta laturiin ja taas toimii

     
     
  11. #611
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Oliko tässä siis vittumaisuutena se, että höyryttely on niin ihanaa että joutuu ihan vapottimen kanssa nukkumaan samassa sängyssä?

    Itse ainakin askartelin Mistereille vanhaan kenkälaatikkoon sängyn.
    Mulla on tapana vapotella sängyssä ja sitten pistää yöpöydälle laite, mutta ilmeisesti nukahdin ja se oli vierinyt mahan alle.

     
     
  12. #612
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    Ei nyt varsinaisesti vittumaisuus, mutta kuitenkin. Moni on varmasti huomannut, että näin loppukesästä ampiaiset on melko ärhäkällä tuulella. Olen ihmetellyt, että miksi ne tulee aina mun kimppuun pörräämään, ja tupakoivat kaverit jättää rauhaan. Aina pörräämässä ihan naamassa kiinni, ja useasti laskeutuu kädelle. Tänään meinasin yhden napata suuhun vahingossa, kun oli lasketunut tipin päähän ja yritti päästä reiästä sisään. Olin juuri ottamassa henkosia kun huomasin sen. Ei lähtenyt vaikka kuinka ravisteli. Vaikuttaisi siltä, että nesteet kiehtoo niitä.

     
     
  13. #613
    Höyrykonkari DoM1-'s Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Raasepori
    Viestit
    315
    Olen huomannut juuri viimeisen parin päivän aikana saman, saanut välillä pinkoa karkuun kun prkl omassa pihassa perässä lentävät. Saisivat jo kuolla pois prkln työttömät pörriäiset Pitäisköhän neste vaihtaa johonki Chili pohjaseen ja kokeilla uudestaan
    Clearot + modit joiden noukalla ne on...
    //7v smoke-free!2020//

     
     
  14. #614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Warren Näytä viesti
    Ei nyt varsinaisesti vittumaisuus, mutta kuitenkin. Moni on varmasti huomannut, että näin loppukesästä ampiaiset on melko ärhäkällä tuulella. Olen ihmetellyt, että miksi ne tulee aina mun kimppuun pörräämään, ja tupakoivat kaverit jättää rauhaan. Aina pörräämässä ihan naamassa kiinni, ja useasti laskeutuu kädelle. Tänään meinasin yhden napata suuhun vahingossa, kun oli lasketunut tipin päähän ja yritti päästä reiästä sisään. Olin juuri ottamassa henkosia kun huomasin sen. Ei lähtenyt vaikka kuinka ravisteli. Vaikuttaisi siltä, että nesteet kiehtoo niitä.
    Sama huomio. Pitäs vissiin siirtyä hangsenin nesteisiin niin ampparit tippuis lennosta kuolleena

     
     
  15. #615
    Höyrystä kalvoontuvat silmälasit.

     
     
  16. #616
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Väsäsin uuden setupin dc hattyyn ja tankkasin sen 12mg ecto cool nesteellä, boxsista katsoin että on 0.4 ohm vastus ja tehot 30w,eka imasu härkänä keuhkoihin,voi jessus kuinka menthooli neste voi tuntua pahalle keuhkoputkessa
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
  17. #617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rosanne Näytä viesti
    Höyrystä kalvoontuvat silmälasit.
    Erikoista. Itse en ole pistänyt moista merkille vaikka näin mietittynä vois kyllä olettaa, koska esim. ikkunat kalvoontuu. Toisaalta rillit muovia ja taitaa näissä pääasiallisissa joku ihme pinnotekin olla. Ei monitorissakaan itseasiassa mitään kalvoa ole.

     
     
  18. #618
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Koitat höyrytellä sillee "nätisti" ja puhallat höyryt alaspäin. Hyvin kondesoituu partaan. Ihmettelin ku pari asiakasta katto mua aika hitaasti ja huomasin myöhemmin parran olevan litimärkä...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #619
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Erikoista. Itse en ole pistänyt moista merkille vaikka näin mietittynä vois kyllä olettaa, koska esim. ikkunat kalvoontuu. Toisaalta rillit muovia ja taitaa näissä pääasiallisissa joku ihme pinnotekin olla. Ei monitorissakaan itseasiassa mitään kalvoa ole.
    Joo, niihin tulee sellaisia pieniä "höyrykalvolaikkuja", ei siis koko lasi kalvoonnu. Pitäisi varmaan opetella puhaltelemaan jotenkin erilailla...

     
     
  20. #620
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Tein coileja caterpillariin, just sain paikallee ja aloin puristelemaa pinseteillä.. Sitte käsi horjahti vähäsen ja tulittaessa pinsetin varsi kerkelle coilia->kanthalit suli/meni poikki jotenkin.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •