Sivu 52 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24248495051525354 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,021 - 1,040 / 1062

Aihe: Höyryämisen vittumaisuudet

  1. #1021
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonnu Näytä viesti
    Oi että kun olisikin varaa ostaa laitteita varalle. Tuohon akkuun mennyt rontti parikymppiäkin kirpaisi ihan liikaa tämänhetkiselle rahatilanteelle, tai lähinnä söi muista suunnitelluista höyryostoksista. Ei ole näin persaukiselle ihan paras harrastus ei.
    Jos käytät rahat fiksusti niin tulee kyllä tupakointia halvemmaksi. Tee vaikka niin että ostat nyt jonkun ja kun on rahaa seuraavan kerran niin toisen.

     
     
  2. #1022
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Juu, eipä ole täälläkään ollut siitä kiinni että olisi tarvinnut varalaitteita enemmän kuin yhden. Ja varalaitettakin olen tarvinnut kaksi kertaa koko aikana. Diablo putosi ja lasi paskaksi ja toinen kerta oli kun misteri alko kusemaan töissä huonon pumpuloinnin takia. Jälkimmäisen kanssa olisin kyllä korjannut ongelman, jos ei varalaitetta olisi ollut, mutta kun oli niin en jaksanut.

    Laitteita mulla on useampi vain sen takia, että saan niihin eri nesteet sisälle. Yksikään laite ei ole vielä hajonnut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  3. #1023
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Jos käytät rahat fiksusti niin tulee kyllä tupakointia halvemmaksi. Tee vaikka niin että ostat nyt jonkun ja kun on rahaa seuraavan kerran niin toisen.
    Aika halvalla pyörii käytettyjä klooneja, tosin kloonit eivät kovin kalliita ole uusinakaan. Harkituilla säästöostoksilla tämä ei kalliiksi tule.

     
     
  4. #1024
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonnu Näytä viesti
    Ei ole näin persaukiselle ihan paras harrastus ei.
    No näin persaukisena ja entisenä sätkänkääriänä uskallan väittää että on.Alussa voipi vähän laitehankinnat kirpaista mutta rauhassa etiäpäin niinkuin Bob tohon laittoikin.Jatkossa voi itse pitkälti vaikuttaa miten kalliiksi tää "harrastus" tulee.Mutta siitä sitten jatkossa enemmän eiks niin

     
     
  5. #1025
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Kyllähän tähän rahaa saa uppoamaan, jollei samalla luovu jostain. Itse tehnyt jo pidempään niin, että vanhaa tavaraa kiertoon ennenkuin uutta tulee tilalle. Ja kun oon löytänyt jotain mistä pitää niin stick with it. Melkoinen määrä relettä ja atoa on koukannut tämän(kin) talouden kautta, mutta parhaiten on ostohousut viikannut ne laitteet jotka itselle vaan toimivat parhaiten. Onneksi nykyään jo tietää mitä laitteelta haluaa/ei halua, ja jo revikkavideoita katsellessa tietää onko mun juttu.

    Varalaitteita ei varsinaisesti ole kuin kaksi meksua, mut aika huonoa tuuria jos onnistun käytössä olevan arsenaalin paskomaan kerralla.

     
     
  6. #1026
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Ei sitä rahaa tääläkään suunnalla liikaa ole, eikä höyryttelyyn ole pystynyt ihmeempiä summia sijoittamaan. Nesteitäkin on kierrossa tällä hetkellä kahta lajia ja varalaitteenkin sain ilmaiseksi. Itse laitoin rahaa laitehankintoihin öbaut saman verran kuin tupakkaan olisi mennyt. Ensimmäinen kuukausi siis rahan puolesta +-0e ja seuraavat menee halvemmalla.

     
     
  7. #1027
    Se kun innoissaan evangelisoi milffille, sen tyttärelle ja veljelle, Diablo Onella, huippusetupilla sekä Blue Dragons Bloodilla höyryttelyä, ja jokainen yskii sekä ravaa tupakalla nollakiinnostuneena höyryttelystä. No, aina ei voi onnistua.

     
     
  8. #1028
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Kukaan ei tykkää tuputtajista. Ihan sama saarnaatko höyryttämisen, tai Jeesuksen ilosanomasta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #1029
    Tiedän, enkä näe tuputtamista mielekkääksi muutenkaan. Tarjosin höyryjä kaikille kerran, paitsi milfille kaksi kertaa. Sen enempää asiasta ei keskusteltu ennen kuin milffi sanoi, että lehdessä oli ollut uutinen, että sähkötupakka voi olla paljon vaarallisempaa kuin tavallinen tupakka. Sitä uutista vähäsen kommentoin, olisi pitänyt olla kommentoimatta.

    Edit: Ei kun keskusteltiin vielä sen verran, että oliko Diablo One se, minkä sanoin aiemmin tilaavani. Totesin sen olleen H-Atty.

    Edit: Muisti palailee pätkittäin, kysyin ovatko ennen sähkötupakoineet. Tytär oli nähnyt kapakassa samanlaisen Diablon kuin minulla oli ja oli kokeillut sitä, veli oli kokeillut joskus ja Milffillä oli jopa sähköröökeja, niitä tietysti testasin itse, olivat tupakan näköisiä ja merkki jotain "green health", ei mitään virtanappia, toimi pelkällä imulla, maku oli hirveä, kammottavin, mitä olen koskaan maistanut, mistä mainitsin vahvojen spontaanien reaktioden kera, mitä pahoittelin välittömästi.

     
     
  10. #1030
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Joo. Kyllä mäkin voin höyryjä pienten varoitusten saattelemana tarjota, jos pyydetään. Kysymyksiin vastaan ja uutisissa kerrottiin kommentteihin pyrin kommentoimaan lyhykäisesti. Beenarin Hitler viittaus oli niin hyvä, että aion ottaa sen repertuariini. Aloitetta en aio kyllä tehdä näissä keskusteluissa.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #1031
    Tänään on näköjään liikaa vaadittu, että saisi suomalaiselta toimittajalta tilattua nikotiinia, keraamiset pinsetit ja VG-pohjaa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •