Sivu 12 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 327

Aihe: Hanus höyryää

  1. #221
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Ajattelin, että vasta huomenna saisi...



    Ekat fiilikset on hyvät! Ei lyhyin putki mitä mulla on ollut, mutta todella laadukkaan oloinen.
    Hienolta näyttää! Toivottavasti munkin kappale on tänään noudettavissa. Tuntuuko tulittavan mallikkaasti?

     
     
  2. #222
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Joo tuntuu kyllä tulittavan todella mallikaasti. Mun somnium on vaan lainassa, niin ei pääse sillä veraa. Sillä kun ois ollut jo treenattu suu tuntuma.

    Harmi kun mulla ei ole Kick piiriä... Ois voinut kokeilla. Mutta jos isot pojat sanoo, ettei mahdu, niin ei kai se sitten mahdu.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #223
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Ithaka tilattu... Ei tartte ku vaatimattomat 2-3 kuukautta sitten odotella. Huoh mitkä toimitus ajat. No nopeempi ku Zen...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #224
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255

    Vs: Hanus höyryää

    Kiitos Hanus jekkupaukusta vapefesteillä! Vaikka nyt kuskina olinkin.

     
     
  5. #225
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Ole hyvä!
    Mun vietnamilainen duunikaveri joskus tokas, että "kuski ryyppää ja muut bilettää". Jäänyt legendaaristen lausahdusten joukkoon. Tosin tuo voi toimia vietnamissa valla mainiosti.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #226
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Hanus höyryää

    Mun entinen työkaveri (Virolainen) totes saatuaan parkkisakon: "Voi vittu mua vituttaa noi saatanan pirkko-liisat!"

    Tais mennä kaverilla parkkipirkko ja lappuliisa jotenkin sekasin.

     
     
  7. #227
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Hahaa totta!
    Samainen vietnamilainen totesi myös toisen muksunsa kohdalla, että "mulla taitaa olla pieni mutta tehokas ruisku".
    On kyllä välillä saanut nauraa vedet silmissä noita sen tarinoita.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  8. #228
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    :-*
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #229
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Hanus höyryää

    Toi piippu on kaunis!

    Munkin oma on postissa, kuvia illalla!! :P

     
     
  10. #230
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Toi piippu on kaunis!

    Munkin oma on postissa, kuvia illalla!! :P
    siinä on kaunis tuohi päälä ja on kuiva yli 12v ollut kellarissa on vuosikertaa

     
     
  11. #231
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    :-*
    Sulla on ollut hyvä päivä postin suhteen Ja piippu näyttää hyvältä!

     
     
  12. #232

    Vs: Hanus höyryää

    Chi you:sta kiinnostas kuulla lisää. Onko esimerkiksi lainkaan caravelan vertanen?

     
     
  13. #233
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Chi you:sta kiinnostas kuulla lisää. Onko esimerkiksi lainkaan caravelan vertanen?
    Malttia, pitää saada vähän kokemusta. Ei ihan puutaheinää lonkalta viitsi kirjoitella. Mutta kyllä tässä lähiaikoina siitä kirjoittelen.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #234
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    [glow=red,2,300]Chi_You[/glow] mod. Tämä ihan oli rakkautta ensi silmäyksellä. Kun ensimmäiset kuvat näin tästä modista, niin nimi oli saman tien laitettava listaan. Hinta oli 175 USD sisältäen postit jota en pidä pahana. Mukana siis tuli jatkoputket 18500 ja 18650 akuille. Perus putkeen siis menee 18350 akku. Varaosia mukana tuli jousi, + kontakti ja O-rengas imuvastusrenkulaan. Erikoisuutena voisi mainita juuri tuon imuvastuksen säädön. Tosin tuota ominaisuutta en ole päässyt testaamaan, kun ei ole mitään sellaista atoa mikä ottaisi ilman 510 liittimen kautta. Mutta en näe syytä miksi ei toimisi. Samaan tapaan se on toteutettu kuin esim. GGTS:ssä. Täysin turha tuo rengas ei silti ole, vaan se antaa mukavan tartuntakohdan peukalolle ja etusormelle modia käytettäessä.



    Itsellä ei sinänsä ollut mitään odotuksia tältä. Ostin ihan vain ulkonäön perusteella. Mutta eipä tuo kyllä pettymystä tuottanut. Kontaktipinnat on messinkiä ja hyvinhän tuo iskee. Mitään mittauksia en ole suorittanut, mutta on Jalippon kanssa ollut puhetta, että hän ne jossain vaiheessa suorittaisi.



    Yläcapissä on varmasti yksi parhaista ominaisuuksista tässä modissa. Ja ne on nuo kaksi messinki ruuvia. Leveämmästä niistä säätyy 510 liittimen keskinapa ja kapeammasta säädetään sopiva pituus kullekin akulle. Aivan helvetin näppärä! Atoa vaihtaessa vain ruuvaa ruuvin auki sormin ja sitten kiristää kunnes stoppaa. Sitten vaan akku putkeen ja säätää toisella ruuvilla, niin ettei hölsky ja tai tule rakoja. Kuulostaa ehkä hankalalta, mutta sitä se ei ole. Ja varmasti parempi jännitteen kannalta kuin jousi.

    Pohjanappista löytyy pientä moitetta. Nimittäin kun sitä painaa, niin tuntee sormessa sorvauksesta jääneet uurteet. Mitään hirveää pykimistä ei sinänsä ole, mutta liike ei ole aivan smooth. Tuonkin varmasti pienellä hiekkapaperin näyttämisellä saisi varmasti pois. Ja siis yhtään miss fireä ei ole tullut. Lukitusrengas on mukava, vaikkakaan ei niin hyvä kuin Diablossa. Siinä on kaksi syvennystä jotka antaa mukavasti pitoa sitä ruuvatessa. Napin palautumisen hoitaa jousi ja se on juuri sopiva. Tuntuu hyvältä ja keveältä sormessa, mutta kuitenkin riittävän vahva kantamaan putken sekä aton tulittamatta jos lukko unohtuu auki.





    En ole missään modissa nähnyt näin tarkkaa kaiverrusta kuin tässä! Avain uskomattoman makeat kuvat/symbolit ympäröi modia. Tässäkin on kyllä tuo turha sarjanumero, mutta myös versio pohjanapissa. Pohjanapin pohja on kiillotettu hienosti, mutta todella herkkä naarmuille (kuten kuvasta näkee). Muuten putken pinta on hmmm ei ihan matta, mutta ei kiiltävä. Vaan jonkin sellainen samettinen kiilto, todella silmää miellyttävä ja onnistunut valinta.







    Lyhyin markkinoilla oleva putki tämä ei ole, mutta ei varmasti myöskään pisin. Ja paremman ulkonäön olisi saanut kokonaan erillisillä putkilla. Mutta ei sitä kyllä rumaksikaan voi sanoa vaikka jonkin jatkopalan siihen kiinnittäisi. Itsellä 18500 mode on ollut yllättäen se suosituin ja tuolloin on juuri sen kokoinen, että modi katoaa käteni sisään.

    Kuvissa Vamo 18350 modessa ja iHybrid 18650 modessa.







    Kaverini (täällä nimimerkillä Bole) totesi tämän nähdessään, että on tainnut modin tekijä olla jonkin sortin perfektionisti. Ja tämä kuvaakin modia mielestäni hyvin. Kierteet ovat viimeistellyt ja rullaavat hyvin. Ei nyt Super T:n tasoa mutta hyvät ovat. Myöskään lukitusrenkaan kierteitä ei näy ja mielestäni varsin sopusuhtainen kokonaisuus. Siitä onko tämä nyt Caravelan kaataja, tuskin. Mutta erittäin hyvä putki kuitenkin. Ja varsinkin jos et halua Caravelaa joka löytyy joka jätkältä / tytöltä ja vieläpä monena eri kappaleena, niin varsin hyvä vaihtoehto. Ja tästä on tulossa myös messinki versio sekä ilmeisesti voi tilata sekasikiönkin. Eli ei muuta kuin nimeä listaan!

    Edit:
    Unohtoi mainita noista putkista. Putket on siis sorvattu painoa säästäen. Putki on päistä 1,7mm paksu kun taas keskeltä 2,3mm. Näin on siis saatu seinämävahvuus pienemmäksi ja rakenne kevyemäksi. Ja tällä systeemillä akut ei kuitenkaan kolise putkessa. En ole moista muissa modeissa huomannut. Mielestäni aika mielenkiintoinen ja toimiva ratkaisu. Kuvan nuoli osoittaa tuon paksun kohdan.

    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #235
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Juuri kaivamani tiedon mukaan nämä modit tullaan jatkossa myymään tämän mestan kautta. http://www.vaperev.com
    Eivät siellä vielä ole, mutta koitan ilmoitella kun tiedän asiasta enemmän.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  16. #236
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Tosi hyvä arvostelu ja olen kyllä varsin samaa mieltä. Paitsi ehkä tuota pohjanapin tuntumaa voisin kehua vielä enemmän. Mun yksilö ei ainakaan kaipaa lainkaan hiomista.

     
     
  17. #237
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Tosi hyvä arvostelu ja olen kyllä varsin samaa mieltä. Paitsi ehkä tuota pohjanapin tuntumaa voisin kehua vielä enemmän. Mun yksilö ei ainakaan kaipaa lainkaan hiomista.
    Sä et ole niin ronkeli kuin minä!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  18. #238
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    223

    Vs: Hanus höyryää

    Hyvä arvostelu, pitää kyllä pistää hankintalistan jatkoksi

     
     
  19. #239

    Vs: Hanus höyryää

    Kiitos arvostelusta. Perhana ku nyt on vaan tuon messinki version lista auki.

     
     
  20. #240
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Kiitos, kiitos!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Kiitos arvostelusta. Perhana ku nyt on vaan tuon messinki version lista auki.
    Vaan on tuo messinki listakin kiinni. Eli ei auta kuin odotella, että kauppa aukeaa. Mojo nyt vääntää noita messinki versioita ja menee vissiin 4 viikkoa. Että rupeisiko sen jälkeen näkymään kaupan hyllyllä. ???
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •