Sivu 60 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #1181
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Varmaan juurikin Provari ja Kayfun Lite. Käy siihen alle muutkin säädettävät, mutta Provari taitaa ainakin toistaiseksi olla kunkku. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #1182
    Mesh vehkeille mekaaninen ja silica/pumpuli vehkeille säädettävä.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #1183
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Itse ajelen Kaiffareita ja Taifun GT mekaanisella. Molemmissa pumpi ja microcoili ja hyvin toimivat.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  4. #1184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Itse ajelen Kaiffareita ja Taifun GT mekaanisella. Molemmissa pumpi ja microcoili ja hyvin toimivat.
    Toimii varmasti mutta itsellä ainakin pumpuli+microcoil+1.3 ohmin vastus dna20:llä ja 15-17 watilla antaa paremman ja tasaisemman tuloksen kuin mekaanisella ajeleminen joka hiipuu loppua kohti. IMHO
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #1185
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Kannattaa harkita mekaanista. Saa pienemmän ja ainakin mun mielestä hienomman paketin. Aika herkun näkönen esim. Kayfun lite ja Nemesis.

     
     
  6. #1186
    Noh, tuli tilattua nyt ainakin magneto ja siihen kick. Provaria vois harkita vielä kyllä että sitä kantais mukana, magnetoa pitäis kotona.

     
     
  7. #1187
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    17
    Osaiskohan joku täällä auttaa.. Mulla on siis Steam Turbine -kopio ja luulin, että akku loppu. Noh, iskin täyden akun eikä anna mitään. Mikä vois olla vikana? En nää, että vastuslanka ois poikki tms. Tuttu teki mulle setupin, niin en oo ihan varma että mistä pitäs lähteä etsimään vikaa. Mitä syitä tähän voi siis olla?

     
     
  8. #1188
    Onko Dream 804 helppo ja hyvä hintalaatusuhteeltaan vasta rba-maailmaan astuvalle höyryttelijälle? Höyryttelijäkaverit kehunut että siitä kannattaa alottaa, kuulemma tosi yksinkertanen ja muutenkin loisto peli.

     
     
  9. #1189
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sud0 Näytä viesti
    Osaiskohan joku täällä auttaa.. Mulla on siis Steam Turbine -kopio ja luulin, että akku loppu. Noh, iskin täyden akun eikä anna mitään. Mikä vois olla vikana? En nää, että vastuslanka ois poikki tms. Tuttu teki mulle setupin, niin en oo ihan varma että mistä pitäs lähteä etsimään vikaa. Mitä syitä tähän voi siis olla?
    Piisaa kyllä kun yhdessä ketjussa kyselee...

     
     
  10. #1190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja alekeixd Näytä viesti
    Onko Dream 804 helppo ja hyvä hintalaatusuhteeltaan vasta rba-maailmaan astuvalle höyryttelijälle?
    Tolla itekin aloitin kesällä rakentelut. Muutama silicaviritys tuli tehtyä kunnes löytyi microcoil+pumpuli eikä siltä tieltä ole tullut erityistä tarvetta poistua. Vähän siinä vaatii se täyttö opettelua, mutta muuten kelpo värkki.

    Joku muu varmaan osaa kertoa kannattaako sijoittaa se kymppi pari lisää ja ostaa joku tobeco lite vehjes.

     
     
  11. #1191
    Lainaus Alkuperäinen postaaja alekeixd Näytä viesti
    Onko Dream 804 helppo ja hyvä hintalaatusuhteeltaan vasta rba-maailmaan astuvalle höyryttelijälle? Höyryttelijäkaverit kehunut että siitä kannattaa alottaa, kuulemma tosi yksinkertanen ja muutenkin loisto peli.
    dreami on helppo ja suhteellisen hyvä tuohon hinta luokkaan nähden itsellä on se ja sitten on tua topecco lite joka vielä helpompi kuin dreami omasta mielestä mutta se on hiukan kalliimpi kuin dreami mutta jos meinaat ostaa niin suosittelen topecco liteä

     
     
  12. #1192
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Mulla oli Dream eka RBA. Tosin oli kokemusta evodin vastuksien uudelleen setupoinnista jo. Iha kelpo värkki se dreami on... helposti syntyy pumpuli microcoil, tai vaikka ihan normi coili. Mun mielestä laite on vaan suhteettoman iso kokoinen nestekapasiteettiin nähden. Täyttö tosiaan on aika säätöä, mutta kyllä sen oppii. Vähälle käytölle jäi laite, kun sain evodista yhtä tyydyytävät höyryt. Ei ole kokemusta tobecosta, mutta hankala uskoa tobecon olevan ainakaan huonompi.

    Mun tarkotus ei oo nyt tosiaankaan siis suositella evodia ekaksi ite seputoitavaksi vehkeeksi. Kerroin vaan omat kokemukset

     
     
  13. #1193
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Mä en oikein suosittelis Dreamia. 510-kierreosa on niin kapea että sillä pilaa helposti modinkin liittimen, tilavuus aika masentava, eikä sen höyryt onnistuneellakaan setupilla ole kärkiluokkaa. Tykkään ite Foggeristakin paljon enemmän, vaikkei se helpoimmasta päästä olekaan. Tobeco Lite vois olla se ykkössuositus, vaikka mulla onkin kokemusta vain originaalista. Mutta on kuulema hyvä ja riittävän lähellä Kayfunia.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  14. #1194
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90
    Tobecco lite sen verran hyvä, että itse innostuin tilaamaan vielä oikean kaiffarinkin sille kaveriksi. Kokemusta setupoinnista ennen liteä yksi setuppi igluun, nyt tehtynä pari liteen. Molemmat toimineet kertalaakista. Suosittelen.

     
     
  15. #1195
    Tuota Tobeco Liteä katselin ja rupesin miettimään onko siinä muita kuin laatu eroja aitoon Kaiffariin verrattuna esim. setupointiin liittyen jotain pikku kikkoja mitä tulisi huomioida tai jotain "modaamista" ennenkuin saa hyvät höyryt?

     
     
  16. #1196
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Mulla ainakin toimii iha vidu hyvi! Ei mitää valittamista.

     
     
  17. #1197
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja alekeixd Näytä viesti
    Onko Dream 804 helppo ja hyvä hintalaatusuhteeltaan vasta rba-maailmaan astuvalle höyryttelijälle? Höyryttelijäkaverit kehunut että siitä kannattaa alottaa, kuulemma tosi yksinkertanen ja muutenkin loisto peli.
    Osta mieluummin Fogger, jokaikinen setuppi tuntuu sen jälkeen helpolta...

     
     
  18. #1198
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    81
    Morjes! Suositelkaa jotain hyvää drippailu-atoa kipuraja on siinä 120e tuntumassa

     
     
  19. #1199
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Fatty V3?

     
     
  20. #1200
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    81
    Tota oon miettinyt, mutta onkos niitä jotain muita. Mua kiinnostaisi toi tatroe t1. Mutta ei oikein löydy mistään

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •