Sivu 59 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94955565758596061626369109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,161 - 1,180 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #1161
    Tää menee tähän kun joku fastechin foorumilla mietti kestääkö pmma muovidripperi sen 0.2ohm setuppeja

     
     
  2. #1162
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Menee vähän vaaralliseksi jos ei tiedä mitään akuista/sähköstä ja yrittää vain päästä "mahtaviin pilviin". Mulla on ainakin meshillä 0,8 ja pumpuli microcoilit 1,2ohm ja oon täysin tyytyväinen makuun, lämpöön ja höyryn määrään. En edes usko että joku neste voi edes maistua siltä miltä pitää noilla 70+W tehoilla.

     
     
  3. #1163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Tää menee tähän kun joku fastechin foorumilla mietti kestääkö pmma muovidripperi sen 0.2ohm setuppeja
    voipi olla että dripperi on selannen ylimääräinen sulanut muovi kasa joskus teen bullettiin (bully kopio) niin 0.3 ohmin vastuksen kun haluan kiusata pikkuveljee kun ei tästä ego akustaa lähe mitään se sanoo mulle

     
     
  4. #1164
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    En siis vittuillakseni sano vaan ihan sun oman turvallisuuden kannalta ettei kannata.
    Joo en todellakaan ota pahalla neuvoja vaan hyvällä. Huomasin, että mun kysymys tuli vähän tyyliin "kun vaihdan vaihdetta 180km/h vauhdissa kutoselta kakkoselle niin autoni moottorista kuuluu outo ujeltava ääni, mistä johtuu?", koska lähdin ihan tietämättömänä vaan setupoimaan dual coilia ensi kertaa sen enempää megapilviä hakematta.

     
     
  5. #1165
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Eikös se AW IMR 18490:an purkuvirrat mene niin että hetkellinen purkuvirta 16.5A ja jatkuva purkuvirta 8.8A. Netissä kun liikkuu kahta eri C arvoa tuolle akulle, 8C ja 15C.. Ja eikai se nyt pienemmän 18490 IMR kennon jatkuva purkuvirta voi olla enemmän kuin isoveljensä AW IMR 18650 jonka ilmoitettu jatkuva purkuvirta on 10A hyvin monessa lähteessä. Tosin muutamat nettikaupat ovat tuolle 18650 versiolle listanneet 10C arvon joka nyt ei voi millään pitää paikkaansa kun hädin tuskin siitä 10A kuormastakaan selviää ilman että kyykkää älyttömästi.

    Noh, onneksi teit perseilyt IMR akun kanssa Kokeilemallahan sitä kyllä oppii.....

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    En edes usko että joku neste voi edes maistua siltä miltä pitää noilla 70+W tehoilla.
    Noita 0.2-0.4 settejä nyt ajellaankin lähinnä niillä dual ja quad setupeilla tietääkseni. Jos meshillä kerta höyryät 0.8 setupilla niin se tekee akku täynnä suurinpiirtein sellaiset 20W?
    Pyöräytä 0.2 quad setuppi johonkin dripperiin ja mitähän ne tehot on jotain 70-80W luokkaa riippuen siitä miten akku kyykähtää kuormassa. Eli 17½-20W per coili niitä tehoja..
    Viimeksi muokannut lagittaja; 03.01.14 kello 06:27.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  6. #1166
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ehkä sitten joskus kokeilen kun tulee tilattua sonyn 30A akkuja mulla kun ei ole kuin noita 490awta kierrossa tällä hetkellä niin ei viitti alata pelleilemään

     
     
  7. #1167
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Onko olemassa hinta-laatusuhteelta yhtä hyvää genesis tyylistä atoo kun rsst mutta lasi tai metallitankilla? Eli siis tarkotan halpaa ja hyvää koska ainakin mulla tää rsst on toiminut helvetin hyvin. On vaan jääny jugo diablot kaappiin pölyttyyn kun ei uskalla testata miten tää muovi kestää sen.

     
     
  8. #1168
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    mulla ainakin RSST kesti hyvin Jugoa...mutta en ota vastuuta

     
     
  9. #1169
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Lähtiks jugon maku helposti pois ihan vesipesulla rsst tankista vai pitiks tehdä jotain taikatemppuja?

     
     
  10. #1170
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    DIDit on kaikki puoleen hintaan mmvaporssilla 43e on nyt hintaa mineillä ja normeilla.

     
     
  11. #1171
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Lähtiks jugon maku helposti pois ihan vesipesulla rsst tankista vai pitiks tehdä jotain taikatemppuja?
    Liota sitä tankkia vaikka tiskiaineella varustetussa tulikuumassa vedessä niin luulis lähtevän, tuolleen minä teen vahvojen makujen jälkeen.

     
     
  12. #1172
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    itse pistän yleensä yöksi alkoholikylpyyn. Nopeampi huuhtasta ilman että jää maku- ja hajuhaittoja. Jonkun fairyn hajua ei tunnu saavan millään irti muovista.

     
     
  13. #1173
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite kylvetän yön yli vedessä ja etikassa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #1174
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Noi salmiakit 'palaa' tiivisteisiin useimmiten pahasti kiinni.
    Oon joutunu muutamasta atosta vaihtaa tiivisteet kun ei oo lähteny etikallakaan se haju pois.

    Tankista se lähtee huuhtelulla pois.

     
     
  15. #1175
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Osaakos kukaan kertoa jotain pirkkaniksiä millä tota karstottumista sais vähennettyä? VR:n summer breeze on yksi omista lemppari-mauista, mutta toi kama karstottaa aivan tajuttomasti... Aamulla ennekuin lähin duunin kuivapoltin ja vaihdoin uudet pumpulit, nyt 1/3 kaiffarin tankista höyrytelty ja alkaa pikkuhiljaa toi karstanmaku puskee läpi.

     
     
  16. #1176
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ei siihen taida olla muita konsteja kun vaihtaa nestettä tai ehkä koittaa laimentaa

     
     
  17. #1177
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mun nähdäkseni jos kovasti meinaa nesteet karstoittaa, niin wickaamisen pitäisi olla vähän tehokkaampaa vaikkei suoranaisesti dryhittejä tulisikaan.

     
     
  18. #1178
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Okei, pitää testaa että ruuvaa imuvastusta vähän tiukemmalle... Nyt kyllä kanssa tuntuis myös että (ei ainakaan maistu) karstotu niin pahasti tolla latta-kanthalista tehdyllä microcoililla vrt. 30 kanthalista tehtyyn...

     
     
  19. #1179
    Elikkäs, olisi tarkoitus nyt heittää lavatube seinään, tai noh, laatikon pohjalle ainakin ja vaihtaa uusiin vehkeisiin. Nyt vinkkejä, kertokaas mikä olisi nyt se paras valinta ( mekaaninen tai säädettävä ) korjattaville ja miksi ? Kaveri hehkutti provaria mutta toisaalta taas kuullut että esim tämä Innokin itaste 134 on vähintään yhtä hyvä. Jokatapauksessa saisi olla sellainen mikä kanssa toimii hyvin, varsinkin korjattavien kanssa. Ja mikä ettei jos vinkkiä löytyy niin mikä olisi paras korjattava myös siihen päälle kans ?

     
     
  20. #1180
    Olen sun kaverin kanssa samaa mieltä osta provari ja sen päähän kayfyn lite tai gp spheroidi

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •