Sivu 36 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 263233343536373839404686 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #701
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Ja vissiin nämä kaikki kiinaihmeet on vielä pulssikoneita.. :thumbdown:



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  2. #702
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    L-Riderin laitteet, Lavatube 1.0 ja Lambo antaa tasavirtaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #703
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #704
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    RSST (ja kaikki Genesis-tyyliset) yleensä vuotaa vaakatasossa, Dreamiin taas on aika hankala rakentaa hyvä setup. Ehkä joku dripperi olisi parempi tutustuttava aloittelevalle.
    RSST ei ainakaan mulla vaakatasossa

     
     
  5. #705
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Mmmmmmillä tavalla dreami on hankala setupoida? Yks helpoimpiahan se on?

     
     
  6. #706
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Mä en saanu edes tiukkaimuisempaa SS-Dreamia höyryämään Silicalla ilman satunnaisia dry hittejä, johtunee paksuhkoista nesteistä. Meshillä toimii hyvin, mutta vaatii eristeet meshin ja atokorokkeen väliin. Carton sisäputkesta leikatut suikaleet sopii siihen mainiosti.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  7. #707
    Höyryttelijä wapes's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94
    Mitenkäs tämmösen hybridin tankin vois helpoiten täyttää ilman että nesteet menee yhdestä reijästä sisään ja kanthalin päästä ulos pitääkö olla tiukempaan kääritty kanthal vai?

     
     
  8. #708
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Riippuu vähän mikä laite on kyseessä. Yleensä 18g neulalla kun täyttää niin ilma pääsee ulos täyttöreiästä ja tulvimista ei esiinny. Myös kun muistaa täyttää riittävän hitaasti niin ei ole ongelmia.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  9. #709
    Höyryttelijä wapes's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94
    Nimenomaan diablo kyseessä tosiaan itellä ollut toi u-tank jolla täyttänyt mutta ei taida olla ihan tarpeeks pitkä neula että ilma pääsee ulos.

     
     
  10. #710
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    18g neula vaan käyttöön niin sillä onnistuu mukavasti ja muistaa sen että täyttää riittävän hitaasti.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  11. #711
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ite nyt joutunu tolla 18g neulalla sillee täyttää et survoo sen tukin läpi tanki pohjaan, litkut sisään ja ku alkaa tulvii normi täyttö aukosta ni hep se on valmis

     
     
  12. #712
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Täyttöreijän ruuvi pitää ilmeisesti olla pois paikaltaan noin niinkun käytössäkin? Ainakaan mä en saa wikkaamaan kunnolla jos se on kiinni.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  13. #713
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Riippuu setupista ja nesteestä.. Jos ei muuten wickaa kunnolla, niin jätä ruuvi pois - jos taas wickaa liikaa täyttöreikä auki, niin ruuvaa kiinni.

     
     
  14. #714
    Phoenix T-Bird (Tankki) | esmoke.fi
    Kannattisko tuommosta harkita Twistin nokkaan reissuvehkeeksi? Kellään kokemuksia toimivuudesta?

     
     
  15. #715
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei.
    Tuo tankkitsydeemi ei oikein ole ikinä toiminut, oli sitten Bulli tai Infinity.
    Ennemin ihan perus-dripperi, ei se drippaaminen eroa tuosta A-tankista juurikaan nestevetoisuuden suhteen.
    KGO & Twist

     
     
  16. #716
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei.
    Tuo tankkitsydeemi ei oikein ole ikinä toiminut, oli sitten Bulli tai Infinity.
    Ennemin ihan perus-dripperi, ei se drippaaminen eroa tuosta A-tankista juurikaan nestevetoisuuden suhteen.
    Tällä hetkellä Twistin nokassa taskussa kulkee Evod. Maun vähyys ja kylmät höyryt harmittaa.
    On mulla tommonen "Phoenix Dome"-dripperi, mutta aika vaarallisen oloista homma ajaessa sitä täytellä
    A7+oid tippi siihen vois olla jees, tosin saatavuus nollassa.

     
     
  17. #717
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Maun vähyys? Niin no, mulla ei tietenkään oo RBA:ta mihin verrata mutta kyllä mun evodeista hyvin makua irtoaa.

     
     
  18. #718
    Sepä se, kun kotokäytössä on pelkästään RBA-vehkeitä, niin on tottunut parempaan

     
     
  19. #719
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Maun vähyys? Niin no, mulla ei tietenkään oo RBA:ta mihin verrata mutta kyllä mun evodeista hyvin makua irtoaa.
    itsekin tykkään evodeita paljon käyttää niiden helppouden ja toimivuuden vuoksi, mutta kyllähän se näin on että aina kun hyppää HYVIN toimivasta RBA:sta takaisin eVodeihin tai pro tankkiin niin meinaa itku ensin päästä . Eikä itse asiassa tartte edes olla RBA. Mulla ainakin lähtee jo joistain Vivi Novista ja varsinkin iclear30:sta ihan tehdas setupeilla paljon enemmän makua (ja höyryäkin) kuin Kangerin bottom coileista.

     
     
  20. #720
    Posti toi Provari 2.5 mini + Z-atty Pro-yhdistelmän, viimeinkin. Tämä on ensimmäinen VV-modini.

    Laite on muuten mainio, mutta yksi todella iso MUTTA..

    Käytän EFestin 18350-akkuja Provarissa. Yksi akku kestää maksimissaan 15 minuuttia käyttöä, kunnes alkaa vilkuttamaan loppuvaa akkua. Ei voi edes yhtä tankkia höyryttää yhden akun voimin. Tästä muutamien höyryjen jälkeen virta loppuu kokonaan. Akun varausta on mahdotonta katsoa vilkkumisvaiheessa, kun Provari ei suostu sitä valikosta näyttämään. (Cb vaihtoehto valikosta siis löytyy, mutta kun sen kohdalle jää, ledivalo sammuu eikä infoa voi katsoa.)

    Tämä ongelma siis esiintyy ihan vastaladatuissa, useamman tunnin latauksessa olleissa akuissa. Laturi Trustfire T001 näyttää vihreää valoa täysille akuille. Silti, ongelma toistuu jokaisen kolmen akkuni kohdalla. Mikä neuvoksi?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •