Sivu 23 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223242526273373123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #441
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Toi toimii samaan tyyliin kuin mikä tahansa muukin mesh ato. Ei taida lankaa sille erikseen olla.

    Jos ajat sitä pelkällä akkuputkella niin tee coili jossa on pieni vastus, 1.3ohm tai alle. Jos taas käytät jotain modia missä on vv/vw ominaisuus niin sitten ei niin väliä kun tehoa saa nostettua.

    Jotain häikkää siellä on jos ei tule enemmän höyryä ja makua kuin bogesta.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  2. #442
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Ostin tällaisen ensimmäiseksi korjattavaksi.

    http://www.puff.fi/puff-did-style-ko...ri-p-1071.html

    Löytyykö tästä juttua jostain ketjusta kun en tunnu ainakaan itse löytävän vaikka miten etsisin? Tämähän minun käsittääkseni on kopio jostain kalliimmasta atosta.

    Olen kokeillut väännellä setuppia muutamaankin otteeseen mutta en ole päässyt vielä maussa tai höyryntuotossa bogen ohi tällä. Höyryttelyä on takana jo yli vuosi, enkä odottanutkaan että näiden rakenneltavien kanssa olisi helppo päästä alkuun mutta kyllä se tästä vielä.
    Noi mesh-atot on kaikki kai aika samalla lailla toimivia, joten kannattaa etsiä jostain mesh-ketjuista, ja videoista mesh-laitteiden esittelyitä ja setuppien tekemistä. On noista jo muutama video kerinnyt tulla, mutta kun ei ole bookmarkeissa niin en osaa laittaa pointtereita.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #443
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Toi toimii samaan tyyliin kuin mikä tahansa muukin mesh ato. Ei taida lankaa sille erikseen olla.

    Jos ajat sitä pelkällä akkuputkella niin tee coili jossa on pieni vastus, 1.3ohm tai alle. Jos taas käytät jotain modia missä on vv/vw ominaisuus niin sitten ei niin väliä kun tehoa saa nostettua.

    Jotain häikkää siellä on jos ei tule enemmän höyryä ja makua kuin bogesta.

    Vamon päässä tällä hetkellä käyttäny tuota. Kyllä kai tuossa pitäis tehot riittää kovastikkin? ???

    Setuppien vastukset on ollu 1.3-2.9 ja tällä hetkellä on 3/4 kierrosta ja vamo näyttää 1.7Ω käytössä siis 0.20mm kanthal ja 400 mesh. Tuossa atossa on ilmeisesti tuo meshin reikä aika onnettoman pieni, tai ainakin itselleni on sellainen käsitys tullut mitä olen kuvia muista laitteista katsellut.

    Hapetuksen olen meshille tehnyt huolellisesti ja nestepoltonkin aina useampaan otteeseen setupin tekemisen yhteydessä. Ketjuja setupin tekemisestä olen kyllä lukenut varmaan tuntitolkulla mutta ei nyt sytytä mitä teen väärin

     
     
  4. #444
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Härskisti taas mainostan itseäni mutta...

    http://youtu.be/x8u1YG4Kgv8

    Tuossa on mini-versiosta revikka + setupin teko. Käy tuollaisenaan ohje tuohon isoveljeenkin.

    e. mikäs tuntuu olevan se ongelma tällä hetkellä, osaatko sanoa?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #445
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti

    e. mikäs tuntuu olevan se ongelma tällä hetkellä, osaatko sanoa?
    Ongelma on se että en ole saanut vielä kunnollisia höyryjä tästä ja syy on hukassa Mielestäni nostaa nestettä meshille hyvin. ???

    Dry hittiä puskee jo parin imun jälkeen jos kokeilee höyrytä laite pystyssä. Jos taas pitää vaakasuorassa niin saa antaa watteja vaikka 13 niin ei tule palanutta makua kovinkaan helposti. Täyttöruuvia en ole pitänyt paikallaan ollenkaan. Hotspotteja ei ole ollut oikeastaan ollenkaan ja jos on niin olen päässyt niistä aika helposti eroon coileja liikuttelemalla. Nesteenä olen käyttänyt VR:n cherrywoodia.

    Se varmaan vaikuttais höyryn tuottoon jos jyrsäisee tuota reikää isommaksi että saa isomman meshin siihen? Miksi mesh muuten pitää kääriä niin että sinne keskelle jää reikä? ???

     
     
  6. #446
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Se keskireikä on tullut perustuen kapillaari-ilmiöön (nesteen molekyylirakenne yms), mutta nykyseltään taitaa nuo #400 ja eritoten #500 wickata ihan umpitukkina. Itse jätän vielä normaalisti #400 ja sen alle oleviin mesh-wickeihin 1.5mm keskireiän, liekkö vaan tavan takia.

    Koitappa jättää hattu pois ja kallista noin 30-45 asteen kulmassa ja katso kuinka neste höyrystyy. Normaalisti tuossa kulmassa pitäisi jaksaa wickata oikein hyvin, joskus joutuu hieman avittamaan ja lyömään ihan vaakatasoon. Höyryn määrä siis on vähäinen, onko maku myös hukassa?

    Näihin budjetti-gennyihin oon melkein suositellut että jyrsäsee 2.5-3mm kokoiseksi tuon mesh-reiän niin saa laitettua hieman isomman tukin meshiä siihen, omalla vastuulla toki
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #447
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Pitää varmaan kokeilla mitä se sanoo jos tekis vaan umpinaisen mesh rullan siihen. Maku on kyllä myös aika vaisu että bogeilla mennään vielä toistaiseksi. Jos ei ala pelittämään niin suurennan tuota reikää sitten sen jälkeen.

    Tekis aika paljon mieli hommata myös tuollainen oddy jos siitä sais vähän helpommalla höyryt aikaiseksi.

    Pitää taas kertoilla miten tarina jatkuu tämän harrastuksen kanssa kun saan kokeiltua

     
     
  8. #448
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Mikähän v.ttu on vikana kun yritän aga t:hen tehä ekaa setuppia nii en saa ohmeja ku maks1.3 ja ne putoo siitä johkin yhteen melkein heti ja vamo olkaa herjaan ja hermot alkaa menee... onkohan toi kanthal liian ohutta/paksua vai mikä on. Kierroksia oon koittanu kolmesta viiteen.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  9. #449
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    23

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Pitipä ihan tämän takia kirjautua foorumille. Elikkäs tuli hankittua tälläinen http://www.puff.fi/puff-did-style-ko...ri-p-1071.html

    Elikkäs on vähän ristiriitaista tietoa tullu näistä maun suhteen.

    Elikkäs nesteenä kokeillut nyt Vermillionin Florida citrus explöösöniä. Bogella tuota höyrytellyt niin makua tulee pirusti ja nyt tällä did-stylellä juuri ja juuri maistaa jotain. Eli missä vika? ohmit 2.3 ja voltteja kokeillu 3.7-4.4 ja ei vaan irtoa makua. Vika miehessä vai? :-[ Vinkkejä saa kertoa kokemuksen parantamiseks :P

     
     
  10. #450
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lisää tehoja, likemmäs 5V kuin neljä. Luulisi auttavan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #451
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Empä minäkään saanu mesh-vehkeillä fce:stä lähellekkään samoja makuja kuin silicalla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #452
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Re: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Empä minäkään saanu mesh-vehkeillä fce:stä lähellekkään samoja makuja kuin silicalla
    Dewi maistuu kyllä hyvältä somniumissakin. Odyssa tosin paremmalta.

     
     
  13. #453
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    23

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Kiitoksia vastauksista.. enpä mä tosta saa millään vahvempaa/parempaa makua verrattuna bogee. Varmaa ei sit toi lambo anna tarpeeks virtaa :'( Ehin jo tykästyä tohon fce:hen :/ Vois tietysti kokeilla jotai muuta. Maistuukos mikää tollanen karkki/makee tollasel halppis atolla? Vai pitääkö kokeilla jotai tupakkimakua vaikka en niitten ystävä ole?

     
     
  14. #454
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Maku, höyry ynnä muu suorituskyky on lähes pelkästään setupinteosta kiinni. Taitavat äijät saa huonoistakin vehkeistä huippuhöyryt, kun toiset ei saa parhaimmillakaan mitään aikaan. Eli on todella vaikea lähteä sanomaan mistä huonot höyryt johtuu. Veikkaisin yksinkertaisesti harjoittelun puutetta.

    Makuun vaikuttaa kaikki. Ilmareiän asento ja koko, meshreiän koko, meshin tiukkuus ja koko, meshin laatu, coilin kireys, vastuksen koko, käyttövoltit, jne jne. Kokelemala oppii, ja todennäköisesti vaatii harjoitusta.

    Tuo aiempi 2,3 ohm ja 4,4V kuullostaisi siltä, että tehot on varsin pienet. Itte pistelen meneen 0,9 ohm ja 4,2V täydellä akulla. Eli paksumpaa kanthalia (tai vaan vähemmän kieppejä) ja ohmeja alas. Sitten kun teho lähentelee 10-12W, eikä makua silti löydy, voidaan alkaa tutkailemaan muita vaihtoehtoja.

    Noitten edullisten gennyjen yleinen ongelma on mesh -reiän pieni koko. Jos sitä sais suurennettua johonkin kolmeen milliin, ja sais kunnollisen meshin sisään niin homma helpottuis. Aloittelijalle ei oo paras valinta koittaa saada hyvää makua 1,8mm meshillä.

    Kertaus on opintojen äiti joten vielä kertaalleen; Harjoittelua, harjoittelua ja harjoittelua.

     
     
  15. #455
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    23

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Tämä selvä Täytyypi odotella lisää tarvikkeita ja alottaa sarjatuottaa setuppeja ni jos joku skulais vähän paremmin ku eka

     
     
  16. #456
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Nyt kun sai ton agaan käärittyä 1,5 ohmin vastuksen ja pääsi testaan niin toi 18mg neste tuntuu aika tujulta verrattuna bogeen. Minkä vahvusia nesteitä te käytätte noissa mesh-vehkeissä?
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  17. #457
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Itsellä menee 12-18mg nesteet.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  18. #458
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Itellä yli kympin menevät on jo liian kiukkusia...

     
     
  19. #459
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Ii
    Viestit
    65

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    siksikö se tuossa meshi vehkeessä tuntuu niin kurkussa kun mulla on 18mg ja muutenki maku on aivan erinlaienn kun bokesta nautittuna bokessa on minusta parempi maku

     
     
  20. #460
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja [cod
    link=topic=4323.msg194276#msg194276 date=1358283459]
    siksikö se tuossa meshi vehkeessä tuntuu niin kurkussa kun mulla on 18mg ja muutenki maku on aivan erinlaienn kun bokesta nautittuna bokessa on minusta parempi maku
    Kyllähän se kurkkua raapii ihan eri tavalla meshistä, kuin bogesta. Jos ei tunne johdu hotspoteista eli kärynneestä nesteestä, niin varmaan sitten nikotiiniannoksesta.

    Itse kyllä tykkään, ja edelleen vedän samoi 24mg nesteitä kuin bogellakin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •