Sivu 14 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #261
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Jep, oikari.

    Itse lukitsen langan ihan ensimmäiseksi miinusnavan alle ja vain toiselle puolelle napaa, siten että lanka lähtee siitä kohtaa mistä etäisyys wick-reikään on kaikkein lyhin. Sitten vain meshrulla varovasti paikoilleen ja langan kierto ja lopuksi lukitus plussa-postiin siten että lanka menee postiin oikealta puolelta (kun meshrulla on itseä kohti), tämä lyhentää myös langan matkaa meshiltä postille joka torjuu (hyppy) hotspotteja.

    Toivottavasti tuosta saa jotain tolkkua
    Kiitti vinkistä, noin mäkin sen suurinpiirtein teen...

    Nakkkasin nyt sivuun 0.32 langan ja kokeilin uudestaan 0.16 langalla, hyvin sauhusi kunnes lanka poikki...

    On se niin väärin, kun tää on toisille niin joviaalia ja helppoa ja toiset saa taas tapella perse ruvella

    Mutta periksi en perkele anna

     
     
  2. #262
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"


    Laite, jolla voi testata setuppia ilman että oikari sulattaa langan poikki on ISO apu. Mekaaninen modi ei ole hyvä sellaiseen, vaikka voisikin olla hyvä sen toimivan setupin kanssa.

    ProVari tai lavatube tms. auttaa hemmetisti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #263
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    On tämä merkillistä...

    Sain tuota FI-erroria vmaxissa, laitoin piruuttani somniumin kiinni lavatubeen (2.1) ja sain ohmi-lukemat 0.6 ja homma alkoi toimia.

    Lavassa siis toimii, mutta vmax pukkaa virhettä?

    merkillistä...

     
     
  4. #264
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikapuff Näytä viesti
    On tämä merkillistä...

    Sain tuota FI-erroria vmaxissa, laitoin piruuttani somniumin kiinni lavatubeen (2.1) ja sain ohmi-lukemat 0.6 ja homma alkoi toimia.

    Lavassa siis toimii, mutta vmax pukkaa virhettä?

    merkillistä...
    Voipi olla 0,6ohm niin pieni ettei Vmaxin suojapiirit anna tulittaa.

     
     
  5. #265
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    0,6ohm ei pitäis toimia lavassakaan ??
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  6. #266
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Laite, jolla voi testata setuppia ilman että oikari sulattaa langan poikki on ISO apu. Mekaaninen modi ei ole hyvä sellaiseen, vaikka voisikin olla hyvä sen toimivan setupin kanssa.

    ProVari tai lavatube tms. auttaa hemmetisti.
    Mekaaninen modi toimii myös hyvin jos käyttää sisällä akkua jossa on virtaa jäljellä 3.5v tai alle.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  7. #267
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Mekaaninen modi toimii myös hyvin jos käyttää sisällä akkua jossa on virtaa jäljellä 3.5v tai alle.
    Varmaan toimii, mutta akun kestävyys kai siinä joutuu puntariin?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    0,6ohm ei pitäis toimia lavassakaan ??
    Antaa kyllä tulittaa ja höyryää, mutta ruudussa näkyy "Lo"

    Oon muuten huomannu, että mun lava on näyttänyt välillä ihan mitä sattuu ohmeissa, ainakin jollain bogeilla, liittimen puhdistus on tainnut auttaa, mulla on paha tapa kuljettaa sitä farkkujen taskussa, jolloin se helposti kerää likaa.

     
     
  9. #269
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Varmaan toimii, mutta akun kestävyys kai siinä joutuu puntariin?
    Jos käytössä aito AW IMR niin ei mitään ongelmaa.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  10. #270
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikapuff Näytä viesti
    Antaa kyllä tulittaa ja höyryää, mutta ruudussa näkyy "Lo"

    Oon muuten huomannu, että mun lava on näyttänyt välillä ihan mitä sattuu ohmeissa, ainakin jollain bogeilla, liittimen puhdistus on tainnut auttaa, mulla on paha tapa kuljettaa sitä farkkujen taskussa, jolloin se helposti kerää likaa.
    Näyttää mullakin mitä sattuu. 2.0 ohm coili Bullyssä, niin näyttää 1.7-2.0.
    En ole saanut mitään toimimaan, vaikka "lo" oiskin villkunut ?
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  11. #271
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Näyttää mullakin mitä sattuu. 2.0 ohm coili Bullyssä, niin näyttää 1.7-2.0.
    En ole saanut mitään toimimaan, vaikka "lo" oiskin villkunut ?
    Ihme setupin oon tainnu vääntää, kun mulla toimii

     
     
  12. #272
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Voipi olla 0,6ohm niin pieni ettei Vmaxin suojapiirit anna tulittaa.

    Hyvä pointti, enpä tullut ees aatelleeksi, on nämä ohmit vähän hakusessa mulla, en oo inssi

    Kun nyt vääntelen tota 0.32 millistä kanthalia meshin ympärille somniumissa, montako kiepausta pitäis laittaa, jotta
    saatais ne vmaxin minimi-ohmit (1 tai mitä lie?)

     
     
  13. #273
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikapuff Näytä viesti

    Hyvä pointti, enpä tullut ees aatelleeksi, on nämä ohmit vähän hakusessa mulla, en oo inssi

    Kun nyt vääntelen tota 0.32 millistä kanthalia meshin ympärille somniumissa, montako kiepausta pitäis laittaa, jotta
    saatais ne vmaxin minimi-ohmit (1 tai mitä lie?)
    Helvetin paljon verrattuna 0.16 milliseen millä olet ilmeisesti ennen tehnyt? Kuutisen senttiä, näin mututuntumalta.

     
     
  14. #274
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Helvetin paljon verrattuna 0.16 milliseen millä olet ilmeisesti ennen tehnyt? Kuutisen senttiä, näin mututuntumalta.
    Jep, 0.16 millistä olen käyttänyt ennen...aika pienet välit tulee kun miinus ja plus-postit on niin lähellä toisiaan, taitaa olla kapeempi lanka sittenkin parempaa.

     
     
  15. #275
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Noista setuppien kieputuksien laskemisesta, tuossa postauksessa saattaisi olla hiukan apuja: http://www.e-savuke.com/forum/index....8066#msg158066

     
     
  16. #276
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikapuff Näytä viesti
    Jep, 0.16 millistä olen käyttänyt ennen...aika pienet välit tulee kun miinus ja plus-postit on niin lähellä toisiaan, taitaa olla kapeempi lanka sittenkin parempaa.
    Paksun hyvä puoli on, että 1 kieppi ei vaikuta paljoakaan, eli pystyy tekeen tarkemmin semmosen vastuksen kun haluaa. Ohuella voi käydä niin että neljä kieppiä on liikaa ja 3 maistuu palanut.

     
     
  17. #277
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Noista setuppien kieputuksien laskemisesta, tuossa postauksessa saattaisi olla hiukan apuja: http://www.e-savuke.com/forum/index....8066#msg158066
    Kiitos loistavasta laskurista overflow!

    Pätkäisin noin 7 sentin palan 0.32 kanthalia ja tein uuden setupin somniumiin ja löin sen lavan nokkaan, ohmeiksi tuli 1.2.

    Setuppi toimi laakista ja höyryn tuotto mahtavaa ja maku oli kohdillaan, vmax edelleen hylkii herjoilla...

    Kyllä mulla nyt alkaa vahvistua käsitys, että vmaxia ja somniumia ei voi naittaa keskenään, ei sovi yhteen toiminnallisesti ja ulkonäöllä (mun vmax on musta)

    Harmi vaan, kun vmax on muuten laadukkaan oloinen laite, siihen on istunut kaikki boget kunnolla, ei ole ollut kontakti-häiriöitä jne.

    Täytyy tässä alkaa miettimään uutta kaveria somniumille, vinkkejä? Vanhassa lavassa ottaa päähän eniten toi kytkin, mikä välillä yhdistää ja välillä ei.

    Pitäisköhän veronpalautusrahoja käyttää kuningas provariin...

     
     
  18. #278
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Provari on hyvä tietty. Vamo sitten halvempi vaihtoehto. Tosi hyvä laite omassa hintaluokassaan.

    Gus ja Paps näyttävät näteiltä somniumin kanssa eikä ole niin kalliita mutta eipä ole sitten liikaa ominaisuuksiakaan .

    Tähän loppuun vähän offtopik :
    jos haluat halvalla testata Vamoa niin voin myydä omani provarin tieltä pois. Mulla oli vaan se ongelma tuon kanssa että ensimmäisellä kerralla (kahdella akulla) akun vaihdon jälkeen tuo tuuttaa täydet tehot (asiasta mainittu vamo-ketjussa) ja sitten antaa sitä virtaa mitä on laitteessa määritelty. yhdellä 18350-akulla toimii ilman tuota bugia. Anteeksi lievä offtopic, mutta pistä yv:tä jos kiinnostaa.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    Provari on hyvä tietty. Vamo sitten halvempi vaihtoehto. Tosi hyvä laite omassa hintaluokassaan.

    Gus ja Paps näyttävät näteiltä somniumin kanssa eikä ole niin kalliita mutta eipä ole sitten liikaa ominaisuuksiakaan .

    Tähän loppuun vähän offtopik :
    jos haluat halvalla testata Vamoa niin voin myydä omani provarin tieltä pois. Mulla oli vaan se ongelma tuon kanssa että ensimmäisellä kerralla (kahdella akulla) akun vaihdon jälkeen tuo tuuttaa täydet tehot (asiasta mainittu vamo-ketjussa) ja sitten antaa sitä virtaa mitä on laitteessa määritelty. yhdellä 18350-akulla toimii ilman tuota bugia. Anteeksi lievä offtopic, mutta pistä yv:tä jos kiinnostaa.
    yv:tä laitettu

     
     
  20. #280
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Seuraa avautumista, silmät kiinni perheen pienimmät.
    Prkl heitän kohta roskiin nuo romut, ei tuu lasta ei paskaa. Vituttaa. Ei riitä kädet eikä hermot.
    Ei saa meshistä rullattua sopivaa, ja aina se reuna jää lerpattamaan. Saa sen käärittyä tiukaksi mutta millä uitulla se muka pitäs siitä sormien välistä tuupata sinne toholle tiiviinä? Aina se löystyy ja ulommainen reuna lerpattaa, vittu. Ihan perseestä. On liian paksu tai ohut, jes. Aina siellä on joku paskaspotti vaikka koitti valmiillakin meshipuikoilla. No okei, lopulta sain tuon yhden setupin toimimaan, mutta vasta kun ohmeja tais tulla liikaa. Ja maku oli silti ihan paska. Kaikissa kokeiluissa on ollut niin paska maku joka nesteen kohdalla ettei tosikaan.

    Arizonan mersu style: Haluaisin niin kovasti tämmöistä, mutta ei niin ei. Selkeä tankki, sopiva koko about. Menny puoli pulloa terve:ttä tän kans säätäessä. Ainoa meshiviritys edes about toimiva monen tunnin säätämisen jälkeen oli mukana tullut. Mutta ei toimi ei kuitenkaan. Ei riitä kädet, kanthaalia laittaessa ruuveille joko laite pyörii ku hullun mulukku tai joku muu menee aina vituksi että sais kiristettyä nuo vitun johdot kunnolla. Meinas unohtua; miten tää täytetään? ruiskulla täyttäessä vähintää puolet on pöydällä, tosi jees. Ei toimi millään asteikolla mulla

    Arizonan bulli: Toinen jonka ajattelin olevan helppo, suorastaan varma. No eihän noin pientä laitetta nakkisormilla saa mitenkään kasattua toimivaksi. Siinä 10 minuuttia kanttaaleja ruuvireikiin sihdattuaan ku huomaa että silica on ihan pölypaskaa tekee mieli vetää hengityssuojain korville asti. Kun lopulta saat about toimivan virityksen: maku on jotenkin metallinen, oli suora akkuputki tai vv-vehje. Ei, ei toimi, vaikka setuppi pitäs olla kaikkien taiteen sääntöjen mukaan väsätty.

    Phoenix Pico (foorumilta ostettu): No ei tästäkään ota selvää, en oo jaksanu ees koittaa enää parin kokeilun jälkeen. Laatulaitteita kerrassaan. Meni jo hermot edellisiin eikä tääkään paremmalta vaikuta.

    Yhteenvetona: Vituttaa suunnattomasti, oishan se pitäny arvata ettei näistä tuu mitää. Hakusessa oli 2 asiaa/laitetta: 1)Toinen jolla saisi helposti testailtua makuja. 2)Laite, joka olisi ns. helpompi ja parempi kuin perus kartot tankkeineen päivittäiseen käyttöön. Ei toteutunut millään osa-alueella mitenkään.
    Ois ees joku toimiva silicaratkaisu, mutta ei toi vivin paskekaan taida autuaaksi tehdä. En viitti ees tilata kokemuksia lukeneena. Plussana vielä bilteman toho räkii liekkiä niin ettei meinaa uskaltaa sisätiloissa käyttää ettei pala koko kämppä.
    Eihän tähän kokeiluun mennyt kuin ihan tarpeeksi rahaa tuloksen huomioon ottaen. Ja koska tulokset ovat rohkaisevia, en ala todellakaan tilailemaan mitään 100-200 euron palikoita edes mombasasta.

    Saiskohan noista tehtyä edes täyteisiä haulikkoon.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •