Sivu 124 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2474114120121122123124125126127 ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,461 - 2,480 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #2461
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 313 Näytä viesti
    RDA pitäis vissiin hommata kun tää on yhtä jatkuvaa maistelua ja tankkien kanssa säätöön menee hermot. Modina olis Pico tai Kbox Mini eli ymmärtääkseni 22mm halkaisija. Laitos sais olla simppeli kasata ja maku edellä mennään, pilvistä niin väliä. Joku sellainen baby's first RDA joka vaan toimii. Suosituksia?
    Origen Little.
    Mukana myös bf pinni jos vaikka squonkkailusta innostuu.

     
     
  2. #2462
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Hyviä ehdotuksia, kiitokset kaikille. Laitoin Derringer-kloonin tilaukseen kiinanmaalta, sillä varmaan saa testailtua onko drippailu ylipäätään mun juttu ennenkuin menee ja investoi isommin.

    Mitä hemmettiä on squonkkailu ja tarvitsenko mä sellaisen?

     
     
  3. #2463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 313 Näytä viesti
    Mitä hemmettiä on squonkkailu ja tarvitsenko mä sellaisen?
    Squirttailu on kuninkuuslaji.
    Lue yleinen bottomfeeder ketju. Ehkä tarvitset ehkä et, sitä mä en tiedä.


     
     
  4. #2464
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Squirttailu on kuninkuuslaji.
    Lue yleinen bottomfeeder ketju. Ehkä tarvitset ehkä et, sitä mä en tiedä.
    Tiedäthän, jokainen tarvitsee squonkkerin. Ensiksi joku mekaaninen (coppervape esimerkkinä) ja sitten joku reguloitu, kangerin dripbox160w taikka lost vapen therion bf/hcigarin vt inbox.

    Oleellisempi kysymys olisi että miksi joku ei tarvitse squonkkia.

     
     
  5. #2465
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2017
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    13
    Tuli tilattua

    Diablo RTA Tank STYLE RDA REBUILDABLE DRIPPING ATOMIZER-Black/SS/Blue
    0,32mm 18,2 Ohm/m Kanthal A

    Helkkarin ebay, ei pitäs mennä sinne. Saa nähä miten käy noiden kanssa Montahan kieppiä sitä laittais terän ympärille, 5?

     
     
  6. #2466
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2017
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    13
    Noniin, Diablo-kopio saapui eilen. Yllättävän nopeasti kiinasta. Tuota yllämainittua kanthalia käyttäessä huono kiristää coilit kiinni. Sattuu nuo ruuvit olemaan sellaisia V-muotoisia toisesta pästä että ohut lanka tuppaa katkeamaan. Sit jos sitä ei kiristä pohjaan asti ni heiluu. Täytyy löytää tuohon joku ratkaisu. Nyt tein dualit 4 kieppiä 0.67 ohmia ja 20 wattia sisään, silmät tippuu päästä noilla mun nesteillä, liikaa throat hittiä. Tässä Diablossa ei ole ilman säätöä. Mikähän ton aiheuttaa ton throat hitin, mulla on Melo 3 mini tankki jolla tulee samanlainen throat hit mitä nyt tällä diablolla. Kangertech subtankilla tätä ei tuu, subtank on singlecoil ja melo ei ole rba, joku normi ato paikallaan. Samat nesteet. Täytysköhän pudottaa niksaprosenttia kolmeen, nyt on 5 ja 8 välissä, kun tohon mouth to lungiin opettelin normaalin ns tupakoinnin sijasta eli poskesta keuhkoon. Kummin päin vaan tekee subtankilla niin ei tule throathittiä ja sitä ei tarvi ollakkaan.

    E: Ja tuo Diablo välillä laskee läpi, mutta taitaa olla viallinen wickaus(coilit liian lähellä ilmareikiä) pitää tehä uusiksi ja paremmin kunhan vapetalolta tulee mujit laatikkoon.

     
     
  7. #2467
    Mistä sais tilattua isomman määrän (edullisesti) alien ja fused clapton lankoja? Vähintään 10m rullissa, tai vaikka 100m, jos halvalla lähtee.

     
     
  8. #2468
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Aitoa alien lankaa ei taida saada kuin jonain 20cm pätkinä tai 10kpl coili rasioina. En oo ainakaan törmännyt paljoa pitempiin/isompiin pakkauksiin. Ei oo kiinan pojat viel keksineet kunnon laitteita sen kiertämiseen. Kumman väljä muutenkin toi alien langan "käsite". Välillä törmää pelkkään 0,3mm x 0,8mm + 32ga, jota kutsutaan alieniksi. Taidat kuitenkin tarkoittaa 3x26ga +32ga tai vastaavaa.
    Ja tota fused claptonia taitaa olla vaan 3m/5m rullissa

     
     
  9. #2469
    Joo ja eihän se alien oo ku fused claptonia jossa uloin lanka on kieputettu toiseen kertaan sen kurvin aikaan saamiseksi. Ei se oo mitenkään vaikeeta ite tehä. Mut rullana sitä ei tosiaan saa mistään. Ja kunnollista fused claptoniakin saa metästää urakalla. Kiinan fused claptonit tuntuu olevan kaikki tiukalla mutkalla et ne joutuu oikomaan jos haluu suoraks, mutkaisena ne ei oikein omasta mielestä pelitä hirveen tasaisesti. Geekvapella on paras mitä oon löytäny ja sitäkään en oo löytäny ku 3m rullina. Mut pikaisella googletuksella en sitäkään löytäny ku rosterina.

     
     
  10. #2470
    Otin ens hätään varaston viimeiset 2 rullaa tuota: Alien wire 0.3*0.8+32GA | Sauhuke

    Eihän tuo tosiaan ole alienia nähnytkään, mutta on muuten ollu tasalaatuista ja hyvää lankaa. Tuota kun sais jostain 100m rullan, niin pärjäilis vähän aikaa.


     
     
  11. #2471
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Löytyisikö Wape Mesh companyltä passelia?
    http://www.vape-atomizer-mesh.com/pr...yle--Wire.html
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  12. #2472
    Juu. Onhan toi ihan hyvää ribbonclaptonia(?) itekki tulee tollasii aikapaljon käytettyy jos ei jaksa alkaa ite väsää. Kiinasta saa 10 metrin rullissa tollaista: https://www.fasttech.com/products/0/...g-wire-for-rba . Hyvin on itellä pelittäny ja coilit tuntuu kestävän hyvin ajan kanssa.

     
     
  13. #2473
    Täytyypä laittaa nuo kaksi edellistä linkkiä suosikkeihin. Tuota Vape Mesh Companyä etsiskelin koko aamun, mutta en muistanut firman nimeä.

     
     
  14. #2474
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Juu. Onhan toi ihan hyvää ribbonclaptonia(?) itekki tulee tollasii aikapaljon käytettyy jos ei jaksa alkaa ite väsää. Kiinasta saa 10 metrin rullissa tollaista: https://www.fasttech.com/products/0/...g-wire-for-rba . Hyvin on itellä pelittäny ja coilit tuntuu kestävän hyvin ajan kanssa.
    Mullakin on käytössä tuo linkin lanka, tyytyväinen olen ollut.

     
     
  15. #2475
    Hei. Olen nyt niin hukassa, että tarvitsen apua. Tarkoituksena olisi saada 1.5ohmista teräslankaa Cubis Pro BF RBA päähän. En osaa löytää/ostaa oikeanlaista niin osaisiko joku näyttää oikean suunnan? Pumpuliakin ilmeisesti tarvitaan ?

     
     
  16. #2476
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zagendo Näytä viesti
    Hei. Olen nyt niin hukassa, että tarvitsen apua. Tarkoituksena olisi saada 1.5ohmista teräslankaa Cubis Pro BF RBA päähän. En osaa löytää/ostaa oikeanlaista niin osaisiko joku näyttää oikean suunnan? Pumpuliakin ilmeisesti tarvitaan ?
    Olisko ihan jotai 28g lankaa n. 10 kieppii 2mm tangin ympäril nii pitäs tul 1.5 ohmii vai etitkö valmiiks kieputettui coilei?

     
     
  17. #2477
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zagendo Näytä viesti
    Hei. Olen nyt niin hukassa, että tarvitsen apua. Tarkoituksena olisi saada 1.5ohmista teräslankaa Cubis Pro BF RBA päähän.
    Teräslankana (SS316L) pitäisi melkeinpä olla 30AWG (0.25mm) tai 32AWG (0.2mm), jos haluat 1.5ohmisen vastuksen värkätä.

    30AWG (10 kieppiä): Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
    32AWG (6 kieppiä): Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators

     
     
  18. #2478
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Squerc Näytä viesti
    Olisko ihan jotai 28g lankaa n. 10 kieppii 2mm tangin ympäril nii pitäs tul 1.5 ohmii vai etitkö valmiiks kieputettui coilei?
    Ajattelin itse opetella kieputtelemaan langasta vastuksia, koska tulevaisuus näyttää melko huonolta. Nyt vain tarvitsen tosiaan tiedon minkälaista lankaa ja pumpulia, sekä ostopaikan niille.

     
     
  19. #2479
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    54
    Elikkä Kanthal A1 niin 28g ja jos tosiaan haluut et on teräst niin viel ohkasempaa eli se 30g tai 32g niinkun yllä mainittu Mielenkiinnost kysyn et miksi juuri teräs?

     
     
  20. #2480
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Squerc Näytä viesti
    Elikkä Kanthal A1 niin 28g ja jos tosiaan haluut et on teräst niin viel ohkasempaa eli se 30g tai 32g niinkun yllä mainittu Mielenkiinnost kysyn et miksi juuri teräs?
    Olen höyrytellyt vuodesta 2012 ja silti tunnun olevan melko pihalla kyseisestä scenestä. Olen nyt käyttänyt Cubis Pro:ssa LVC Clapton 1,5ohmin atomisaattoreita 12watilla. Silloin kun ostin itselleni kyseisen modin kokeilin nikkeli ja titaanivastuksia lämpömodilla ja ei sitä pystynyt käyttämään, suu paloi ja henkeen otti niin hemmetisti. Sitten kokeilin paketin mukana tullutta 1,5ohmin vastusta ja sen höyry tuntui kurkussa mukavalta, niin olen niitä käyttänyt sen jälkeen vallan. Ja olen käsittänyt, että teräslanka on syy sille, miksi se tuntuu mukavalta. Voin olla täysin väärässä, joten saa korjata jos olen väärässä.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •