Sivu 10 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

  1. #181
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"


    Onhan mulla silicaa hyllyssä, ja vehjeskin, taikka kaksi. 2 ViVi Novaa on, kolmannen luovutin pikkubroidille. Hyviä hintasekseen.

    Lelujahan ne tietty on Kreikkalaiseen (tm) ja Venäläiseen (tm) tekniikkaan verrattuna, mutta periaatteesta en osta kuin Volvoja ja suomalaista.

    Volvohan on siis kiinalainen nykyään
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #182
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Ja Venäläinen=Saksassa tehty
    Suosittelen kokeilemaan GGreikkalaista, saathan sen myytyä jos ei miellytä Voisin heittää vaikka testiin Odyn V-1:sen, jos et oo tyytyväinen niin palautat, jos kelpaa niin maksat?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #183
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Katellaan nyt. On tässä aikaa. Saan veronpalautuksia 2,5K ja lupasin itselleni että käytän siitä sähkötupakkiin vain 10,- max.

    Tässä on nyt kokeiltu kaikenlaista, päätin seuraavaksi kokeilla että kuinka halvalla voi päästä kun ei tupakoi.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #184
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Tarjous voimassa viikonlopun, voi olla että pistän settinä myyntiin ku on "vähä" kertyny
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #185
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Heh. Ei maar, kyllä mä uskon että genesis-ato voi olla hyvä, ja Somnium on paras sitä lajia. Mun pitää vaan oppia käyttämään.

    Niin mä aloin autoilunkin aikoinaan. Panin moottorit palasiksi, koneistutin ja kasasin takasin. Monta moottoria. Sitten opin lopulta autoilemaan.

    Sitten sama tietoneille. Siitä tuli ammatti, ohjelmoin tietokoneita, olen toki niitä myös purkanut ja kasannut. Ihan tehtaassakin (Nokia).

    Nyt sitten tupakoinnista vieroituksesta tuli intohimoinen harrastus. Kaikki pitää oppia viimeisen päälle mihin ryhtyy.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #186
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Panin sitten röökin huuleen. En ole vuoteen kessutellut, kaksi kertaa ajattelin kokeilla, mutta stumppasin puolessa välissä.

    Nyt tuntuu, että en osaa sähkötupakoida. Pitää kokeilla ja oppia, niin voi alkaa vierottautua tästä paskasta. (No oikeasti hetken mielijohde, kun haistan naapurihuoneesta sekakäyttäjän alkaneen kans...)

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #187
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"


    En tajua tota kyllä. Olen tulossa hulluksi tai jotain, mutta oli pakko panna ato taas palasiksi, ja upottaa suohon. Tai astiaan, jossa vettä jafairyä. Viinaa ei ole, sillä olis voinut koittaa.

    Se partaveden maku on nyt myös haju. Se HAISEE partavedelle. Ja selvästi se tulee tosta atosta. Ihan käsittämätön juttu.

    Pystyn vetämään ViVi Novalla mitä vaan, ja hyvälle maistuu. Toi yksilö on nyt ikään kuin olis jossain rotanmyrkyssä uitettu.

    Huomenna paremmalla onnella. (en käytä partavettä itse ). Josko selviäis pää ja tapaus huomenna sitten.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #188
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    En tajua mitä teen väärin :O en vaan saa Somniumia wickaamaan pystyssä mitenkään Vaakatasossa vähän kallistaen toimii niinkuin pitäisi, pystyssä alkaa vaan coili hehkuu heti kun nesteet on haihtunu pois :'(

     
     
  9. #189
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    En tajua mitä teen väärin :O en vaan saa Somniumia wickaamaan pystyssä mitenkään Vaakatasossa vähän kallistaen toimii niinkuin pitäisi, pystyssä alkaa vaan coili hehkuu heti kun nesteet on haihtunu pois :'(
    Mikä mesh käytössä, ja minkä kokoinen halkaisija?

     
     
  10. #190
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mikä mesh käytössä, ja minkä kokoinen halkaisija?
    Esmokelta ostettu #400 ja tein se 1.5 millin kuusiokolo avaimen ympärille :P

     
     
  11. #191
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Leikkasithan alapäähän 45 asteen kulman?
    Ota pois, nestepolta pari kertaa ja teletapit.
    KGO & Twist

     
     
  12. #192
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    En tajua mitä teen väärin :O en vaan saa Somniumia wickaamaan pystyssä mitenkään Vaakatasossa vähän kallistaen toimii niinkuin pitäisi, pystyssä alkaa vaan coili hehkuu heti kun nesteet on haihtunu pois :'(
    Se nyt niin vaarallista ole jos sitä hieman joutuu kallistamaan... 500# mesh tosin auttaa asiaan. Itse en saa edes poltettua wickiä kuivaksi...

     
     
  13. #193
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peksi85 Näytä viesti
    Se nyt niin vaarallista ole jos sitä hieman joutuu kallistamaan... 500# mesh tosin auttaa asiaan. Itse en saa edes poltettua wickiä kuivaksi...
    Ei siinä muuta mutta tulee dry hit aika nopeeesti ku pitää vähänki liian suorassa :/

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Leikkasithan alapäähän 45 asteen kulman?
    Ota pois, nestepolta pari kertaa ja teletapit.
    Joo neste polttoo on tullu tehtyä. Pitää poltella lisää :P

     
     
  14. #194

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Eipä huvittaisi alkaa meshien kanssa leikkimään, silican suorituskyky riittää kyllä mulle. Spheroid on hyvin lähellä täydellistä, mutta kaksi olennaista puuttuu: helppo nestemakujen vaihto (vaatii uudet villat ja käytännössä samalla teen uuden setupin, eli vain allday-käyttöön), sekä nestetilan näyttö. Mistä moinen? Ody ja Pene kirkkailla tankeilla joo, mutta saatavuus ei sieltä parhaasta päästä. Esmoke ja muut apuun, suomiversio tuotantoon heti!

     
     
  15. #195

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Eipä huvittaisi alkaa meshien kanssa leikkimään, silican suorituskyky riittää kyllä mulle. Spheroid on hyvin lähellä täydellistä, mutta kaksi olennaista puuttuu: helppo nestemakujen vaihto (vaatii uudet villat ja käytännössä samalla teen uuden setupin, eli vain allday-käyttöön), sekä nestetilan näyttö. Mistä moinen? Ody ja Pene kirkkailla tankeilla joo, mutta saatavuus ei sieltä parhaasta päästä. Esmoke ja muut apuun, suomiversio tuotantoon heti!
    Ohan tuo itäsuomalainen jo olemassa, eli kokeile kaifuunia.

     
     
  16. #196
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    En kyllä tajua mitä teen väärin. :/ Nestepolttoo oon tehny (runsaasti), eikä silti wickaa. Nesteenäkin ihan pg (Forest Fruits Burst, lf) Ehkä oon vaan totaali tumpelo :-[

     
     
  17. #197
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    En kyllä tajua mitä teen väärin. :/ Nestepolttoo oon tehny (runsaasti), eikä silti wickaa. neteenäkin ihan pg (Forest Fruits Burst, lf) Ehkä oon vaan totaali tumpelo :-[
    PG vaatii aika pienen keskireiän että wickkaa ja VG tykkää taas suuremmasta keskireiästä.
    Helpoin tapa on varmaan #500 meshistä lähes umpinainen tanko.

     
     
  18. #198
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Tsekkaapa coco tuo Scottin arvostelu. Toi Transu voisi olla se, mitä haet, putkiahan voit aina teetättää.
    KGO & Twist

     
     
  19. #199

    Vs: Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Ei, ei, ei sitten onnaa millään...eka RBA ja tottakai kotimaista tuotantoa.
    400 meshi, lankana A-1 28awg, kierroksia 2/3 ja putkena telescope aw imr 18650 akulla.

    Meshin rullattu 2mm puikon ympärille, tohotettu ja nestepoltettu.
    Coili kieputettu 2,5mm poranterän ympäri ja kiinnitetty ennen terän poistoa.
    Rullattu meshi , edelleenkin se 2mm puikko sisällä, sujutettu coilista läpi samalla pyöritellen että menee läpi.
    Puikko pois ja kuivapoltto, coili hehkuu nätisti, ou jee täähän on helppoa...eikäs ookkaan kun lisätään nesteet tankkiin.
    Armoton katku, taas vähän roplataan coilin lankoja et hehkuu tasaisesti...annetaan virtaa...coili hehkuu
    kauttaaltaa ja sitten....leimahtaa liekille!!! Mitä helvataa tässä nyt mättää, viisaammat voisi kommentoida ???

     
     
  20. #200
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Aloittelija kysyy ; "Mitä ihmettä, auttakaa?"

    Oisko hitusen turhan pieni vastus?
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •