Sivu 9 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 416

Aihe: Lavatube 4 Lambo

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Lavatube 4 Lambo

    Tänään kotiutu oma lambo.
    Hieno peli kaikin puolin.
    Harmi kun ei suoraan ilman välikappaletta mene esim T2 clearo kiinni.

     
     
  2. #162
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Oon ollu tosi tyytyväinen tähän, mini-kokoiseen. Ennen ollu V1 pätkänä, ja Tornado 2.1 normikokosena. Tornadossa oli ongelmia, tiivisteen ja kierteiden kanssa, ei pelaa ilman jatkokappaletta. Lambo 4 laatu on aivan toista luokkaa, en ole löytänyt mitään moitittavaa. Paitsi että yläcäpissä vois olla ilmaaukot, äkkiäkös noi dremelillä tekee..

    Yksi kysymys: Täyspitkässä Tornadossa tuntui että voltteja ei tarvinnut nostaa akun vajuessa, tässä tarvii. Tornadossa AW IMR, Lambossa Efestin akku. Johtuuko koosta?

     
     
  3. #163
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Mikähän lie ollu ukossa vikana, nyt vasta iskostui ajukoppaan että tästähän saa samat tehot ulos kun woosta. tuplat tuohon lambo 2. verrattuna. No kohtahan se nähään onko näin tosiaankin...

     
     
  4. #164
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Piikkiö
    Viestit
    113

    Vs: Lavatube 4 Lambo Mini

    Parin päivän koeajelun jälkeen positiiviset fiilikset. Paremmin tuo tuntuisi tohottavan, kuin eGo-C Twist 650/1000.

    Käytettynä ostin ja tuli paikan päälle pari viikkoa vanhana. Keskinapa oli saatu jotenkin vinoon ja painamalla pöytää vasten napsahti paikalleen. Kartolla sain vielä vääntää, että osui tankki kohdilleen.

    + Hinta / laatu tuntuisi olevan kohdillaan tällä kokemuksella.
    + Katu-uskottavampi kuin eGo. Gun metal todella tyylikäs.
    + Hyvät höyryt.

    - Imuvastus liian löysä.
    - Akun jännitteen laskiessa laitteen mukaan tasolle 3.5V-3.6V alkaa höyryt häipymään ja välillä tulittaa, välillä ei. Raja tulee ilmeisesti vastaan? Muutenkin epämääräinen nappien toiminta. Välillä näyttää vastusta höyrytellessä, vaikka omasta mielestä painanut vain tasaisesti. Sama homma jännitteen näytön kanssa. Paremmin pelittää täydellä akulla.
    - Jännittää laittaa taskuun, kun oli jo napa irti.
    - Miten paljon parempi olis Provari?

    Hinta/laatu tekijöillä voin suositella, mutta muutamia pikku juttuja minkä toivois olevan paremmin -- Porvari?

     
     
  5. #165
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Tuli tässä huomattua nyt parin viikon käytöllä, että onko Lambon akunvarauksen näytössä "bensamittari-efekti"? Eli EFestin 18650 2000mAh akuilla mennään ja suunnilleen akku/päivä (ei ole vielä kumpikaan akuista käynyt niin tyhjänä ettei höyryäis) ja vaihdan siinä vaiheessa akun kun katson akunvarausta ja näyttää 3.5. Mutta eilen ja tänään kun valvoin vähän tarkemmin tuota akun kulumista, niin tulee vähän sama efekti kuin auton bensamittarilla, eli 4.1 pysyy kauemmin kuin muut arvot ja sitten monta tuntia höyryää 3.5 näytössä. ???

    Ei siinä mitään jos tämän luokittelee ominaisuudeksi (kuten se autoissa on), mutta olisi kiva tietää onko muut huomanneet vastaavaa.

     
     
  6. #166
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Aika iso ero on tehoissa lambo 2. ja 4. välillä. Hyvä että on säästetty noi napit ennallaan. Mitään valikko sulkeisia ei kyllä jaksaisi. Plussasta lisää ja miinuksesta pois.

     
     
  7. #167

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Mikähän lie omaan Lavaan mennyt kun ei toimi jos ruuvaa karton kokonaan kiinni/pohjaan. Sitten kun jättää puolikierrosta löysälle niin toimii oikein, jää vain rasittavasti heilumaan silloin.

    Kierteet yms on puhdistettu.
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  8. #168
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Lavatube 4 Lambo

    Sama vika itsellä!
    Melkein viikonhan toi kesti.

    Huomasin eilen illalla ku antaa todella laimeat höyryt. Mittasin ohmit ja näyttää 3.7ohm. Mitäs helvettiä?! Kiinni on 2.3ohm LR boge. Hieman rullaa auki cartoa niin ohmit taas 2.3 ja homma toimii kuten pitääkin. Tuon uudenvuosituhannen liittimen kanssa ei voi pitää yhtään auki tota cartoa ku heiluu hieman ja rullautuu tankki taskussa irti.
    Lamboa pidetty erittäin hellin käsin eli ei ole osunut mihkään tai edes tippunut. Mitä tehtävissä?? Takuu??

     
     
  9. #169
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Itse kans laittoin lambon tilaukseen. Oliko nyt sit kuitenkaan hyvä ostos? mitä nyt tätä topicia lukenut nii toiset antaa hyvän vaikutelman ja toiset taas huonon. Kuitenki olen siirtymässä vv vehkeisiin. omistan jo smok woo mut halusin kokeila jotai "parempaa".

     
     
  10. #170

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Itse kans laittoin lambon tilaukseen. Oliko nyt sit kuitenkaan hyvä ostos? mitä nyt tätä topicia lukenut nii toiset antaa hyvän vaikutelman ja toiset taas huonon. Kuitenki olen siirtymässä vv vehkeisiin. omistan jo smok woo mut halusin kokeila jotai "parempaa".
    hyvä peli on

     
     
  11. #171
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Itse kans laittoin lambon tilaukseen. Oliko nyt sit kuitenkaan hyvä ostos? mitä nyt tätä topicia lukenut nii toiset antaa hyvän vaikutelman ja toiset taas huonon. Kuitenki olen siirtymässä vv vehkeisiin. omistan jo smok woo mut halusin kokeila jotai "parempaa".
    Suosittelen Lamboa. Omassa ei 3 viikon täys käytöllä ole ilmennyt mitään vikoja, paitsi pari kosmeettista juttua (pohjacäpin tummuus ja tuo punainen power-nappi). Eli ainakin itse olen todella tyytyväinen hankintaani

     
     
  12. #172

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Mulla on mini-versio enkä ole katunut päivääkään. Pitää varmaan se isovelikin hommata...

     
     
  13. #173
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Itelle kans tulos mini versio

     
     
  14. #174
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    13

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Lambo on pelittänyt itellä vallan mainiosti, hinta-laatusuhde on kyllä kunnossa.

    Ensimmäinen ongelma tuli vain siinä kun tilasin kahen IMR 2000 mAh akun rinnalle EFestin 18650PCB 3,7V 2600mAh Li-ion akun.

    Akun kuvauksessa luki että se sopii Lamboon, mutta aina kun laitan akun paikalleen ja ryhdyn ruuvaamaan akkupuolta kiinni, kannen mennessä tietylle kireydelle (ei läheskään pohjaan saakka), valo Lambossa sammuu ja akku ei anna virtaa.

    Olen kokeillut akun käyttämistä kannan ollessa hieman löyhemmällä, mutten ole tähän saakka löytänyt kohtaa jossa Lambo antaisi höyrytellä yksiä höyryjä enemmän kerrallaan. Yleensä ei tule mitään, valo Lambossa sammuu samantien kun painaa höyryttelynappia, joskus yhdet höyryt ja sitten täytyy ruuvata kanta pois että antaa käynnistää uudelleen.

     
     
  15. #175
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja VaperTrail Näytä viesti
    Lambo on pelittänyt itellä vallan mainiosti, hinta-laatusuhde on kyllä kunnossa.

    Ensimmäinen ongelma tuli vain siinä kun tilasin kahen IMR 2000 mAh akun rinnalle EFestin 18650PCB 3,7V 2600mAh Li-ion akun.

    Akun kuvauksessa luki että se sopii Lamboon, mutta aina kun laitan akun paikalleen ja ryhdyn ruuvaamaan akkupuolta kiinni, kannen mennessä tietylle kireydelle (ei läheskään pohjaan saakka), valo Lambossa sammuu ja akku ei anna virtaa.

    Olen kokeillut akun käyttämistä kannan ollessa hieman löyhemmällä, mutten ole tähän saakka löytänyt kohtaa jossa Lambo antaisi höyrytellä yksiä höyryjä enemmän kerrallaan. Yleensä ei tule mitään, valo Lambossa sammuu samantien kun painaa höyryttelynappia, joskus yhdet höyryt ja sitten täytyy ruuvata kanta pois että antaa käynnistää uudelleen.
    Itsellä ei kyseinen akku myöskään toiminut, taitaa se suojapiiri akussa vetää päälle. Ainut millä sain sen toimimaan oli 3ohm karto. Kannattaa olla myyjään yhteydessä tästä akusta.

    Samalla oma kanta lambo v4 ketjuun:

    Vamo omassa taloudessa syrjäyttänyt lambo v4 maxin. Ihan sen takia kun vamoon saa 1-2x 18350 / 18650 akut ja toi wattisäätö. Plussaa vamossa on myös tuo tasainen päätycäpii.

     
     
  16. #176

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Itse olen omistanut minin ja normin , minin myin forumin Verskalle ja itselläni jäi vielä normikokonen =)

    Loitava laitos! varmasti laadukkain laitos tähän hintaan!!!!

     
     
  17. #177

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Helkkarin hyvä peli ollu tähän asti ainakin nyt päivän käytössä hyvin toimii vivi novan v2.5 tankilla ei oo ollu mitään wikkaus ongelmia. olen kyllä tyytyväinen tämän hintaluokan sijotukseksi hyvät ja runsaat höyryt tätähän voi suositella muillekkin.
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi

     
     
  18. #178
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Itselle kolahti just posti luukusta Mini versio ja ekat höyryt ottanut. DCT tankilla ei tunnu tulevan edes kunnon höyryjä. karto on 2oh. säätäny voltit ym mut höyryn tuotto jää jopa ego-t alhasemmaksi. mistä johtuu? voi olla ett akkuna käytän täl hetkel efest 550mah IMR 16340 3.7V. Lataan AW akun täyteen ja kokeilen uudestaan.

     
     
  19. #179
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Itselle kolahti just posti luukusta Mini versio ja ekat höyryt ottanut. DCT tankilla ei tunnu tulevan edes kunnon höyryjä. karto on 2oh. säätäny voltit ym mut höyryn tuotto jää jopa ego-t alhasemmaksi. mistä johtuu? voi olla ett akkuna käytän täl hetkel efest 550mah IMR 16340 3.7V. Lataan AW akun täyteen ja kokeilen uudestaan.
    Mulla normikokoisessa ihan samaa ongelmaa LR cartoilla. Nyt 3ohminen nokassa ja sillä toimii siedettävästi. Efestin akut minullakin käytössä.

    Ihan OK peli hintaansa nähden, ei mielestäni mitään hihkuntaa aiheuttavaa, onneksi on VMaxi pöydällä ja Provari kohta postissa

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Lavatube 4 Lambo

    Kyl laitteesta alkaa nyt tulemaan höyryä ja makua. kai se oli alku kankeutta.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •