Kun tuolla yhdessä ketjussa tätä asiaa sivuttiin, niin laitanpa kyselyn.
Tulis ostettua varmasti vain pieniä määriä (10 - 30 ml) pulloja ja yksittäisiä sellaisia.
Maksaisin ihan mielellään vaikka sen 23 % päälle, koska onhan se monessa tapauksessa vähemmän kuin kyseisen pullon postikulut maailmalta.
Riippuu paljonkin siitä että miten iso valikoima niitä olisi. Jos sieltä saisi vaikka 0,4e/ml niin voisihan sitä muutaman prosentin maksaa enemmän jotta saa tuotteen heti käteen. Mutta kun ei se vaikeaa ole tehdä parin kuukauden välein isompi tilaus ulkomailta, en olisi suurta hinnankorotusta valmis maksamaan.
en maksaisi 5% enempää, ihan vaa sillä kun mitä järkea olisi?
Ulkomailta tilaaminen on nykypäivänä niin helppoa ja halpaa ja nopeaa että lähinnä herää kysymys, miksi maksaisin enemmän kuin tällä hetkellä? Tästä on ollut puhetta jo useasti ja mun eriävä mielepide on se että en halua näitä suomeen myyntiin nautintoaine/tupakkaveroineen.
Jep. Tosin joskus tulee tilanne, että nesteet loppu, KÄÄK, eikä rahaa kamalasti uusiin, niin silloin joku 30ml pullon voisi käydä ostamassa ennenkuin tekee taas "tukkutilauksen" jostain muualta. Harvemmin (oikeastaan ikinä) tulee ostettua vain sitä 1 pulloa, vaan yleensä se 3-7 putelia kerralla.
Oispahan tuossa se puoli, että jäisi se nyt ulkomaille jäävä alvi Suomeen. Ei ne niitä verotta tänne myy kuluttajalle ja yrittäjä kun sen nollaverolla jostain osaisi ( tai tukkuri ), niin ahneusasteesta riippuen voisi hintaero muodostua 10-25 %:n välille, riippuen tietysti tukkualennuksista, eli saattaisi olla pienempikin.
Tämä riittää jo mulle syyksi tilata ulkomailta.Alkuperäinen postaaja askoj
Jos niksojen myynti suomessa laillistetaan niin ulkomailta tilaaminen kielletään. En tiedä millä tekosyyllä, mutta aivan varmasti loppuu se ilo siihen.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
^^ Paitsi EU-alueelta tilatessa Alveja ja tulleja ei tarvii maksaa..
Edit. Siis suomeen. Myyjällehän ALV maksetaan sen maan mukaan, jossa kauppaansa pitää.
Max kuukaudessa voisin maksaa kuukauden norm. savukkeisiin menevän summan, ehkä, mutta ehkä kalliimmilla hinnoilla vähentäisin nikotiininesteiden käyttöä.
Vähän riippuu. Jos myyjänä apteekki 0%. Jos taas Suomalainen kohtuuhintainen yrittäjä, joka ei hinkua uutta CL mersua joka vuosi, 10-15%. Ihan sen takia, että AINA, kun tilaa verkosta ja ulkomailta ihan mitä vaan, oman maan talous kärsii ja pitkällä tähtäimellä=työttömyys.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee