Sivu 8 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 259

Aihe: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

  1. #141

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Eipä ole kukaan vielä tullut valittamaan mun missä vaan -asenteesta. Kerta se tosin on aina ensimmäinenkin nii saa nähdä millainen juntti/ignorantti rupeaa itkemään. Toisaalta olen kyllä höyrytellyt aika vaatimattoman näköisesti enkä suoraan puhaltanut lavatuubista lr:llä voltit täydellä O0
    Fiksumpaa olisi pitää sellainen käyttäytymismalli ettei muut saisi aihetta huomauttamiseen/valittamiseen. Eli ei jumal... höyrytä kaupoissa yms.

    Muutenkin tää höyryttely elää terällä keikkumisvaihetta niin nyt viimestään olis aika alkaa jättää ihmisille hyvä kuva tästä.

     
     
  2. #142

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    No tää on taas tätä "minulla on oikeus", kun ei erikseen ole kielletty pelleilyä. Omaa kuoppaa sillä sähköröökaajat vaan kaivaa.

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Vaikuttaa siltä että ihmisillä on hirveä esittämisen tarve jos on pakko kauppareissun aikana höyrytellä. Miksei voi odottaa siihen asti kunnes on ulkona? Tuskin sinä siellä kaupassa kuitenkaan niin pitkään olet että alkaa niksat iskemään? Ja tähän ei kelpaa syyksi mikää slogani. Jos Red Bull antaa siivet niin saanko kiivetä juomahyllyjen päälle ja koittaa lentää?


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    @ray krebbs

    Jaa, mitespäin toi lapsellinen pelleily menikään ? Eli tekonöyrästi pitäisi mennä tämänkin kanssa eteenpäin ja toivoa parasta ?


    Ja mites kävikään analogisille, ei paljon auttanut kunhan vain kiellettiin. Ainakin ihmiset on tullu ihmettelemään "Ootko päässy kokonaan eroon?" eikä valittanut niinkuin ns. rajoilla käytiin myös aikoinaan perinteisen kanssa.

     
     
  5. #145
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Poltit sitten varmaan sen nortinkin kaupassa?
    Iso kiitos yhteisiin muroihin kusemisesta.
    KGO & Twist

     
     
  6. #146
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Eipä ole kukaan vielä tullut valittamaan mun missä vaan -asenteesta. Kerta se tosin on aina ensimmäinenkin nii saa nähdä millainen juntti/ignorantti rupeaa itkemään. Toisaalta olen kyllä höyrytellyt aika vaatimattoman näköisesti enkä suoraan puhaltanut lavatuubista lr:llä voltit täydellä O0

     
     
  7. #147

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    @ray krebbs

    Jaa, mitespäin toi lapsellinen pelleily menikään ? Eli tekonöyrästi pitäisi mennä tämänkin kanssa eteenpäin ja toivoa parasta ?


    Ja mites kävikään analogisille, ei paljon auttanut kunhan vain kiellettiin. Ainakin ihmiset on tullu ihmettelemään "Ootko päässy kokonaan eroon?" eikä valittanut niinkuin ns. rajoilla käytiin myös aikoinaan perinteisen kanssa.
    Et näköjään ymmärtänyt mun pointtia lainkaan, niin olkoon.

     
     
  8. #148

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Eipä ole kukaan vielä tullut valittamaan mun missä vaan -asenteesta. Kerta se tosin on aina ensimmäinenkin nii saa nähdä millainen juntti/ignorantti rupeaa itkemään. Toisaalta olen kyllä höyrytellyt aika vaatimattoman näköisesti enkä suoraan puhaltanut lavatuubista lr:llä voltit täydellä O0
    Yksi kysymys tai itseasiassa kaksi Miksi ja ikä? Kyllä mäkin höyryä vedän ulkona niin paljon kun haluan ja sielu sietää, mutta sisällä julkisissa tiloissa ja jossain kaupassa jos pitää pöllytellä, niin se ei mene jakeluun ???

    Mä olisin sit varmaan juntti tai itkijä koska todennäköisesti asiasta huomauttasin sulle

     
     
  9. #149
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Poltit sitten varmaan sen nortinkin kaupassa?
    Iso kiitos yhteisiin muroihin kusemisesta.
    Ja itsehän käytit sitten sitä paskaa hajuvettä jotta kenenkään ei tehnyt edes mieli olla kaupassa ?
    Iso kiitos kaikkien ruokahalun pilaamisesta. Ehkä täällä on sitten vähemmän valittajia kun aina myös kysyttäessä lupa käyttöön heti "ilman muuta" tullut.

    (hohhoijaa, kauas tää paskanjauhanta tulee jatkumaan

     
     
  10. #150
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Mä olisin sit varmaan juntti tai itkijä koska todennäköisesti asiasta huomauttasin sulle
    Miksi haluaisit huomauttaa asiasta jota et edes kirjaimellisesti huomaisi ? Tässä teille slogania (ja nyt pistin aidon palamaan, alkaa hermot menemään)

     
     
  11. #151
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Et näköjään ymmärtänyt mun pointtia lainkaan, niin olkoon.
    Yritä nyt, kyllä se jossain vaiheessa valkenee kun tarpeeks väännät rautalankaa

     
     
  12. #152
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Yritä nyt, kyllä se jossain vaiheessa valkenee kun tarpeeks väännät rautalankaa
    Kyse nyt on yksinkertasesti siitä, että välinpitämättömällä asenteellasi mustamaalaat kaikki muutkin höyryttelijät. Vaikka esimerkiksi marketin puolesta se olisikin OK (mitä tosin en jaksa uskoa), niin muiden ihmisten mielestä se ei sitä varmasti ole. Turhaan siis annat sähkötupakasta ja etenkin sähkötupakoitsijoista negatiivista kuvaa julkisilla paikoilla.

     
     
  13. #153
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Ja itsehän käytit sitten sitä paskaa hajuvettä jotta kenenkään ei tehnyt edes mieli olla kaupassa ?
    Iso kiitos kaikkien ruokahalun pilaamisesta. Ehkä täällä on sitten vähemmän valittajia kun aina myös kysyttäessä lupa käyttöön heti "ilman muuta" tullut.

    (hohhoijaa, kauas tää paskanjauhanta tulee jatkumaan
    Lol. Eipä tää oo eka threadi jossa tätä jauhetaan. Yleensä ihmisten huomionhakuisuus ärsyttää muita, varsinkin kun se tehdään mielipiteet jakavaa tuotetta käyttäen. Toivottavasti palohälytin (kuten yhdellä käyttäjällä oli junassa tapahtunut, ainakin puhutun mukaan) pamahtaa tai muuta vastaavaa, niin saat huomiosi.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  14. #154

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Kyse nyt on yksinkertasesti siitä, että välinpitämättömällä asenteellasi mustamaalaat kaikki muutkin höyryttelijät. Vaikka esimerkiksi marketin puolesta se olisikin OK (mitä tosin en jaksa uskoa), niin muiden ihmisten mielestä se ei sitä varmasti ole. Turhaan siis annat sähkötupakasta ja etenkin sähkötupakoitsijoista negatiivista kuvaa julkisilla paikoilla.
    Joku sentään jaksoi vääntää sitä rautalankaa. Itse en jaksanut.

     
     
  15. #155
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Miksi pitää tieten tahtoen yrittää hankkia höyryttelylle paskaa julkisuutta? Höyryttelemällä jossain kaupassa annat itsestäsi vain itsekeskeisen, öykkäröivän ja huomionhakuisen mulkun kuvan. Ei siinä mitään, mutta samalla luot tätä kuvaa myös höyryttelystä yleisesti.

     
     
  16. #156
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Turhaan siis annat sähkötupakasta ja etenkin sähkötupakoitsijoista negatiivista kuvaa julkisilla paikoilla.
    Suomi ei ole ensimmäisenä listalla kysyttäessä mailta että sallitaanko vai ei käyttö, myynti jmv.

    Ja pitääkö se nyt sitten itse vääntää rautalangasta kaikille: Tämä sähköhöyrytinkin tullaan jossakin vaiheessa kieltämään riippumatta siitä osoittaako joku mieltään vai ei. Toivottasti tietenkin myöhemmin ennenkuin aiemmin koska perinteiseen verrattuna tämä vaikuttaa huomattavasti terveellisemmältä vaihtoehdolta.

    Viittaan vielä aikaisempaan replyyni ja kysynkin että miten sähkiksen käyttö vai haitata ketään jos sitä kukaan ei huomaa ? Eikös jo vuosikausia sitten todistettu ainakin ympäristölle haitattomuutta käytettäessä ?

     
     
  17. #157

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Suomi ei ole ensimmäisenä listalla kysyttäessä mailta että sallitaanko vai ei käyttö, myynti jmv.

    Ja pitääkö se nyt sitten itse vääntää rautalangasta kaikille: Tämä sähköhöyrytinkin tullaan jossakin vaiheessa kieltämään riippumatta siitä osoittaako joku mieltään vai ei. Toivottasti tietenkin myöhemmin ennenkuin aiemmin koska perinteiseen verrattuna tämä vaikuttaa huomattavasti terveellisemmältä vaihtoehdolta.
    Hohhoijaa. Siinähän siten osoittelet mieltäsi.

     
     
  18. #158
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Hohhoijaa. Siinähän siten osoittelet mieltäsi.
    Ja nyt on jo 3 ihmistä siirtynyt/siirtymässä tämän käyttöön takiani

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Ja nyt on jo 3 ihmistä siirtynyt/siirtymässä tämän käyttöön takiani
    Kyllähän sähkötupakointi on vain hyvä asia ja kannattaa kyllä levittää positiivista kuvaa tavasta. Hienoa että olen myös saannut ihmisiä käännytettyä. Mutta julkisien paikkojen sisätiloissa hyöryttelemällä kuva on päinvastainen. Käytetään niitä laitteita vain samoissa paikoissa kuin tupakoitsijat.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  20. #160
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Markettihöyryttimet kotimaisissa kaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Suomi ei ole ensimmäisenä listalla kysyttäessä mailta että sallitaanko vai ei käyttö, myynti jmv.

    Ja pitääkö se nyt sitten itse vääntää rautalangasta kaikille: Tämä sähköhöyrytinkin tullaan jossakin vaiheessa kieltämään riippumatta siitä osoittaako joku mieltään vai ei. Toivottasti tietenkin myöhemmin ennenkuin aiemmin koska perinteiseen verrattuna tämä vaikuttaa huomattavasti terveellisemmältä vaihtoehdolta.

    Viittaan vielä aikaisempaan replyyni ja kysynkin että miten sähkiksen käyttö vai haitata ketään jos sitä kukaan ei huomaa ? Eikös jo vuosikausia sitten todistettu ainakin ympäristölle haitattomuutta käytettäessä ?
    Puhut hienosti itsesi pussiin: "Toivottavasti kuitenkin myöhemmin ennenkuin aiemmin, plaaplaa" ja kuitenkin ehdoin tahdoin olet hankkimassa kieltoa. Laki on laki, siihen ei meillä ole valtaa vaikuttaa, mutta yleinen suhtautuminen ja sitä kautta esim ravintoloiden omat höyryttelyn sallimiset tai kieltämiset on jotain mihin voi omalla käyttäytymisellä vaikuttaa.

    Stealth-höyryttäminen erikseen jos siitä ei mitään hajuja / näkyvää usvaa tule, mutta siinä taas ei ole mitään järkeä imo.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •