Sivu 9 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kettuprkl Näytä viesti
    Liquan nesteet ollu lähes aina hyviä savustettavia. Ainoastaan ongelmana ollut makutottumukset. Sitruunasta en pitänyt vaikka ihan hyvin höyrisikin. niin ja Liquan mustikka on sitten pensasmustikkaa, eli ei sitä samaa mitä suomessa metsästä olette tottunut veteleen napoihinne. Ihan ok mutta ei niin hyvää kun kunnon mustikka.
    Maistuu silti realistisemmalta, kuin yksikään toinen mustikka imo. Kaikki muut, joita olen höyrytellyt ovat olleet pelle hermannin herkkutikkuja.

     
     
  2. #162
    Banned

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    63
    Postiin tuli tänään:
    Citrus mix 9mg
    Berry mix 12mg
    Cola 12mg
    Grape 12mg

    Citrus mix tuoksuu pullosta todella hyvältä mielestäni mutta höyrytys oli pieni pettymys mun kohalla, ei ollu hirveen sitruunaista makua 7/10
    pitää kokeilla uudestaan parin päivän tuuletuksen jälkeen.

    Berry mix oli aivan älyttömän hyvää mielestäni, mulla tuli FSUSAN gummybear postissa kans ja voisin sanoa et Berry mix menee mun top listaan 9/10
    vaikka en oo paljon nesteitä kerennyt kokeileen, hyvin makea ja sopii mulle, all day vapeksi menee.

    Cola oli ehkä pieni pettymys mut muuten todella hyvää, pullosta tuoksii ihan kokikselta, niin realistinen haju mutta höyryttely pieni pettymys. 7/10
    Pitää tuuletella tätäkin ja kokeilla uudestaan.

    Grapesta en oikeen saannut mitään tolkkua tai mausta mitään kiinni, maku on todella outo mielestäni maistuu joltain viiniltä, tosiaan kattelin että noi puteleitten
    nesteet on todella kirkkaita eli kaipaa varmaan tuuletusta pitää kokeilla parin päivän päästä uudelleen 6/10

    Pistetään tähän vielä FSUSAN gummy bears arvostelu, tää on tähän mennessä yks mun top nesteistä kans koska makean perään olen, ei ehkä ihan nallekarkkimaista
    makua, maistuu enemmänkin joltai purkalta. Höyryä tulee kumminkin reilusti ja kyllä tää mulla all day vapena menee 8.5/10

     
     
  3. #163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja noutti Näytä viesti
    Maistuu silti realistisemmalta, kuin yksikään toinen mustikka imo. Kaikki muut, joita olen höyrytellyt ovat olleet pelle hermannin herkkutikkuja.
    En ole muita kokeillu, mutta kyl pensasmustikoista jos puhutaan tuo maistuu juurikin niiltä

     
     
  4. #164
    Mun mielestä pahoja nesteitä.. mul on mansikka,mustikka,vesimelooni,marjasekotus ja vadelma en kyl tiiä mitä noille tekis muun merkkisiä en oo viel kokeillu ja toivottavasti ne ois sit parempia.

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    43
    Watermelon ei ole kyllä vesimelonia nähnytkään. En osaa päättää maistuuko se salaatille vai kurkulle, joten sanotaan nyt että kurkkusalaattille. Mutta ihan harmiton neste sinänsä, kyllä se 10ml vielä menee, mutta ei jatkoon.

     
     
  6. #166
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Veljen mielestä 18mg vesimeloni maistuu teeltä Joo ei se kyllä oikein vesimelonilta itsellekkään maistu mutta toisaalta enhän mä edes pidä vesimeloneista..
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  7. #167
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    LiQualta tuli kaappiin muutama pullo uutta ja vanhaa kamaa.
    Energy Drink 18mg: vaatii tuulettamista, ei voi todellakaan mitenkään hehkuttaa mutta kyllä tätä höyryttelee kun saa tehot kohilleen. Todella tarkka tehomääristä.
    Traditional Tobacco 18mg: vaatii tuulettamista, "tupakkamakuna" yksi parhaimmista. Muut "tupakkamaut", kalliit paskat tai halvat paskat ovat olleet ihan helvetin kaukana tupakan oikeasta mausta mutta tämä on oikein mainio. All day neste aina ja vaan.
    Vanilla 24mg: vaatii tuulettamista, yksinään ihan liian makea pitkiin höyryttelyihin mutta 35/65(vanilla/straw) lisättynä BVS Biotechin Strawberryä nesteestä muodostuu ihan hemmetin kova ja varteenotettava vaihtoehto.

     
     
  8. #168
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Muhos
    Viestit
    66
    Itsellä on 18mg Liqua Watermelonia. Rohkeana ostin 30ml pullon ensimmäisellä kerralla.
    En nyt tiiä maistuuko se just sille vesimelonille, mutta mun mielestä tuo on tosi hyvää

     
     
  9. #169
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10
    Itse höyrytellyt:
    Vanilla: Ihan ok neste. Ei aiheuta juuri mielipahaa. Maku omaan makuun hiukan tunkkanen, mutta höyryää kyllä.
    Berry mix: Makua löytyy, mutta omaan makuun liian makea. Kokeilemisen arvonen jos tykkää makeista nesteistä.
    Omena: Itselle tulee mieleen joku makea omenasiideri. En tykkää, mutta joku tykkää varmasti. Liikaa makua mulle.
    Watermelon: Ei maistu vesimelonille, mutta tulee joku karkki mieleen joka luultavasti on myös esittänyt vesimelonia.
    Banaani: Maku jää hieman vajaaksi, mutta hajua kyllä irtoaa.
    Energy drink: Maistuu ihan energia juomille. Omaan makuun sopii koska ei maistu liian voimakkaasti.
    Sitrus: Aivan jäätävää. En osta enään koskaan
    Maut höyrytelty 18mg versiona. Perus ok suorittaja tämä liqua, näistä nesteistä mitä olen maistellut niin voisin kaikkia muita jatkossakin ostaa paitsi omenaa ja sitrusta.

     
     
  10. #170
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Mulle toi omena taas oli hyvinkin positiivinen yllätys Energiajuoma ja cola edelleen ok nesteitä. Kun taas viinirypäle on saippuainen ja mitätön maku.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  11. #171
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Mulle toi omena taas oli hyvinkin positiivinen yllätys Energiajuoma ja cola edelleen ok nesteitä. Kun taas viinirypäle on saippuainen ja mitätön maku.
    itsellekin omena upposi hyvin, sillä taisin aloitella tätä touhua vakavammin ekojen kokeilujen jälkeen ja tulikin vedettyä joku 200ml sitä. Oli oikein namia kartoilla, mesheillä en ole kokeillut, voi olla että makua on jo liiaksi.

     
     
  12. #172
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Nyt ku jo tottunu inaweran beisseihin ja tiivareihin niin toi liquan menthol on jotain kauheeta hajuveden ja fairyn (pesuaine) sekotusta Viel ois monta pulloa jäljellä ku aloittaessa ne maistu maailman parhaalta mut nyt ei pysty höyryttään millään.

     
     
  13. #173
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    2
    Hellou, pikakokeiluna havaintona liquan mustikasta (24mg) ja omenasta (18mg), parit ekat hatsit maistuu hiukan sille mille pitääkin ja sen jälkeen tosi "öljyiselle" ja tuntuu suussa karkealle ja pistävälle...:/ Onko jollain samansuuntaista fiilistä ko. nesteistä vai teenkö jotain väärin? Samaa ongelmaa ei ole esim. mentholin kanssa.

     
     
  14. #174
    Liikaa nikotiinia sulle.

     
     
  15. #175
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    2
    Nomuttamsepä siinä, mikään muu saman vahvuinen neste ei tee tuollasta.. Mietin vaan että onko jossain vikaa vai onko muilla samaa ongelmaa..vai onko se vaan nesteestä sitten kiinni..

     
     
  16. #176
    Ostin tossa viimeviikolla kanger evod aloituspakkauksen puff.fi:stä ja finnvapelta liquan e-nesteitä. Tässä jonkin aikaa höyrytellyt tuota liquan watermelon ja maistuu ehkä hieman "muoville" mutta ei tämä ole nähnytkään vesimeloonia, ainakin mitä tässä on lukenut niin monella tämä melooni on hirveetä kuraa, muissa liquan e-nesteissä ei valittamista.

     
     
  17. #177
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pekka1234 Näytä viesti
    Ostin tossa viimeviikolla kanger evod aloituspakkauksen puff.fi:stä ja finnvapelta liquan e-nesteitä. Tässä jonkin aikaa höyrytellyt tuota liquan watermelon ja maistuu ehkä hieman "muoville" mutta ei tämä ole nähnytkään vesimeloonia, ainakin mitä tässä on lukenut niin monella tämä melooni on hirveetä kuraa, muissa liquan e-nesteissä ei valittamista.
    Joistakin nesteistä lähtee "muovimaut" kun pitää muutaman päivän korkkia auki, eli pieni tuuletus paikallaan. Evodista tuli mulla myös alussa hieman outo maku, nyt maistuu jo ok.
    Pikkironkeloija


     
     
  18. #178
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Joistakin nesteistä lähtee "muovimaut" kun pitää muutaman päivän korkkia auki, eli pieni tuuletus paikallaan. Evodista tuli mulla myös alussa hieman outo maku, nyt maistuu jo ok.
    Kuulemma kangerein tuotteis on kaikis vähän "savuinen/tunkkainen" sivumaku. Itsekkin sitä hämmästelin protank 2:sen atoissa mutta aika nopeasti se katoaa. Tai sit siihen vain tottuu..
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  19. #179
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Kuulemma kangerein tuotteis on kaikis vähän "savuinen/tunkkainen" sivumaku. Itsekkin sitä hämmästelin protank 2:sen atoissa mutta aika nopeasti se katoaa. Tai sit siihen vain tottuu..
    Tossa huuhtelun jälkeen kans on ollu hetken aikaa semmonen outo maku, oon peittänyt ilmareiät ja ottanu muutamat kuivaimut litkun laittamisen jälkeen, tuntuis helppaavan.
    Pikkironkeloija


     
     
  20. #180
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Liquan nesteistä olen toistaiseksi vain omenaa höyrystellyt. On muuten todella hyvää, yllättävän lähellä aitoa omppua. Tulee ostettua toistekkin.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •