Sivu 15 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #281
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Joroinen
    Viestit
    31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Minä olen kokeillut valmisnesteistä Liquan 12 mg/ml vaniljaa, lakritsia ja minttua, Two mints taitaa olla. Tuo minttu on minusta aika pahaa, maistuu hammastahnalle tai sille töhnälle, jolla pipareita koristellaan. Mutta nämä kaikki ovat aika "puhtaan" makuisia, ei tule mielleyhtymiä muovailuvahaan. Vanilja on ok, ei ole hirveän makea ja melko mieto maku. Toimii varmaan myös makeuttajana sekoituksissa. Lakritsi on minusta tosi hyvää, sillä se maku käy minun suuhun muutenkin tosi hyvin, mutta ei varmaan ole kaikkien mieleen
    Itse tuota Liguan 18mg/ml otin kokeeksi ja ehdottomasti tilattava tulevaisuudessa lisää!!

     
     
  2. #282
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Joroinen
    Viestit
    31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Minä olen kokeillut valmisnesteistä Liquan 12 mg/ml vaniljaa, lakritsia ja minttua, Two mints taitaa olla. Tuo minttu on minusta aika pahaa, maistuu hammastahnalle tai sille töhnälle, jolla pipareita koristellaan. Mutta nämä kaikki ovat aika "puhtaan" makuisia, ei tule mielleyhtymiä muovailuvahaan. Vanilja on ok, ei ole hirveän makea ja melko mieto maku. Toimii varmaan myös makeuttajana sekoituksissa. Lakritsi on minusta tosi hyvää, sillä se maku käy minun suuhun muutenkin tosi hyvin, mutta ei varmaan ole kaikkien mieleen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Klone Näytä viesti
    Itse tuota Liguan 18mg/ml otin kokeeksi ja ehdottomasti tilattava tulevaisuudessa lisää!!
    Siis lakritsia meinasin.

     
     
  3. #283
    Minulla ei ole lakua kuin tippa jäljellä enkä tyhmä tilannut lisää. Verenpaine nousee kun pitää nauttia lakua pussista.

    Tankkasin juuri Liquan Traditional tobaccoa 12 mg/ml. Kyllä se menettelee, mutta siinä on kummallinen parfyyminen sivumaku. Muuten aika mieto tämäkin.

     
     
  4. #284
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    10
    Mansikka ja berry mix jäi ainakin maultaan melko ohueksi. Katsotaan kun saa paremmat laitteet tuon EMOWin tilalle.

     
     
  5. #285
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    9
    Onko kukaan tilannut tuota liqua blueberryä ? Tilasin tuota kahvia ja vaniliaa ja olivat hyviä

     
     
  6. #286
    Onko se makea laku? Eli sellanen pandanlaku tyyppinen eikä sellanen ku esim snören musta eli vähän lähempänä salmiakkia?

     
     
  7. #287
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonttejontte Näytä viesti
    Onko kukaan tilannut tuota liqua blueberryä ? Tilasin tuota kahvia ja vaniliaa ja olivat hyviä
    Mulla oli ihan ekana kokeilussa tuo blueberry, mieto mielestäni, mutta kuitenkin enemmän makua kuin mansikassa, joka ei maistu oikein miltään. Nyt menossa kirsikka ja ei pahaa, vanilia odottaa tuossa vuoroaan.
    Yleisesti ottaen haluaisin näihin Liquan nesteisiin enemmän makua. Ei kenelläkään sattuisi olemaan vinkkejä? Omia sekoituksia, vielä näin aloittelijana en ole valmis tekemään...

     
     
  8. #288
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    9
    Ite ostin tosta paikallisesta höyrykaupasta Mestämansikka 0 mg/ml ja sitä oon laittannu tuohon liquan vaniliaan 18mg/ml. On ollu ihan miellyttävän makusta

     
     
  9. #289
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    46
    onko kellää kokemusta noitte liqua nesteiden säilyvyydestä mulla ois melki täys avattu 30ml jostai vuoden takaa

     
     
  10. #290
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Liqua pulloissa on parasta ennen merkintä pullossa. Kato siitä.

     
     
  11. #291
    Nyt höyryttänyt tuota vaniljaa, ja täytyy sanoa että tähän mennessä mulla ylivoimainen ykkönen, täytyy vielä kokeilla tänään niin että sekoittaisi sitä esim. juuri tuohon mansikkaan tai sitten kirsikkaan...mutta ihanaa kun löytyi makua

     
     
  12. #292
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    9
    Tänään tuli postilaatikosta toi Berry Mix ja aika laimee on! Ihan saanlainen kun toi Liquan kirsikka, ei jatkoon.. Vanilia on kyllä tähänmennessä paras ja "aidoin" maku.

     
     
  13. #293
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonttejontte Näytä viesti
    Tänään tuli postilaatikosta toi Berry Mix ja aika laimee on! Ihan saanlainen kun toi Liquan kirsikka, ei jatkoon.. Vanilia on kyllä tähänmennessä paras ja "aidoin" maku.
    Kumma kyllä viimeks kun oli kirsikkaa ni maku oli hyvä.. Siitä on hetki kyllä aikaa.

     
     
  14. #294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RMU Näytä viesti
    onko kellää kokemusta noitte liqua nesteiden säilyvyydestä mulla ois melki täys avattu 30ml jostai vuoden takaa
    Nää nesteethän on käytännössä säilöntäaineita, tuskin ne miksikään menee.

     
     
  15. #295
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jauhis73 Näytä viesti
    Yleisesti ottaen haluaisin näihin Liquan nesteisiin enemmän makua. Ei kenelläkään sattuisi olemaan vinkkejä? Omia sekoituksia, vielä näin aloittelijana en ole valmis tekemään...
    Suosittelen vaihtamaan laadukkaampiin nesteisiin niin saat sitä makua!

     
     
  16. #296
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Ite en saa mitään irti Berry mixistä ihan sama millä tehoilla ajaa. Lakritsi voisi olla hieman voimakkaamman makuinen, muuten kyllä hyvä. Menthol maistuu ihan basic Jenkki-purkalta, tykkään. Kaapissa korkkausta odottelee vielä Cola ja Red M/B. Ens viikolla lähtee tilaukseen lisää pikkupulloja. ADV:n metsästys jatkukoon
    Viimeksi muokannut paavoharju; 14.03.15 kello 12:48. Syy: typo
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  17. #297
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    41
    Tilasin pari putelia liquan ry4sta kun nuo on ihan ok nesteitä ollu ja finnvapen ryyni oli loppu.. no nyt käryää koko kämppä ja viiksetkin iha hattaralle.. pahinta sontaa mitä on!!

     
     
  18. #298
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    21
    Mistäs nämä liquan nesteet on paras ostaa? Puolan kaupoissa ei ilmeisesti Liquaa myydä?

    Omasta mielestäni liquan nesteet ovat parhaita. Cappucino,mustikka ja omena ovat kaikki olleet erinomaisia
    Viimeksi muokannut Jpntr; 21.08.15 kello 11:42.

     
     
  19. #299
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tuolta tuli hankittua omat silloin kun Liquaa tuli käytettyä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #300
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    54
    ..
    Viimeksi muokannut timi79; 10.11.17 kello 16:22.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •