Sivu 14 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #261
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Itse olen vasta alokas näissä hommissa, mutta Marlboro ice blastin jälkeen liguan menthol ja minttu on positiivinen yllätys. Olen höyrytellyt myös Halon menthol icea, jonka sanoisin olevan hiukan parempaa mutta ei kuitenkaan hintaansa nähden. Kaverini höyryttelee mustikalla, joka pienen maistelun jälkeen meni myös itsellä tilaukseen. Ainakin omaan nenään tuo mustikka tuoksuu vieläpä aivan mustikkashotilta

     
     
  2. #262
    Vuosi sitten Liquat oli mun alldayvape mutta nyt jostain kumman syystä ei vaan natsaa. Ei maistu oikein millekään. Vai onko nyt vaan niin, että alussa sitä tarvitsee jotenkin tujumman makuisia nesteitä ja sit myöhemmin taas sellaisia neutraaleja? Hitto kun ei muista miten se vuosi sitten meni

     
     
  3. #263
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Mulla ainakin piti aluksi olla voimakkaampia nesteitä(aika paljolti minttu, mentholit yms) Nyttemmin kaipaa enemmän vain vaihtelua...samaa ei kauaa jaksa höyrytellä. Eli se siitä ADV:n etsimisestä omalla kohdallani sitten vissiin...

     
     
  4. #264
    Simppeleitä makuja ja turvallinen valinta näin aloittelijalle niinkuin arvelinkin. Laadukas vaikutelma jo ennen ostoa, aika hyvin brändätty tuote täytyy sanoa.
    Mutta kävi nopeasti tylsäksi ja piti alkaa sekoittelemaan keskenään näitä pottuja.

    tupakkamaut:
    American - Realistisin tupakka näistä. Enemmän muistuttaa askitupakkaa ja itseä sätkänkäärijänä ei täysin miellytä. -Toimii sekoittaessa muihin makuihin.
    Traditional - Aika järkyttävä purukasa/tuhkakuppi, pistelee oikein kieltä...jotain chiliä tähän tungettu? ei niin ei, tällä kyllä loppuu tupakointi sekä vapottelu samalla iskulla. -Ei pelasta mikään.
    Bright - Vaikea sanoa mitään huonoa kun hyvääkään tästä. Erittäin mieto, aika mauton jopa. -Toimii sekoittaessa.
    Turkish - Hieman makeahko tupakka, hunajainen ? - Oma suosikki näistä tupakoista, ainoa joka toimii ihan itsenään ilman sekoituksia.

    muut:
    Omena - Omenamainen hieman epämiellyttävän synteettinen. Jää varmaan hyllyn nurkkaan homehtumaan ellen löydä jotain mihin sekoittaa.
    Cappucino - Oma suosikki tällä hetkellä. Mieto maitokahvi, toimii erittäin hyvin sekoittaessa tupakka makuihin.
    Minttu - Toimii antamaan raikkautta muihin pottuihin. Paistaa helposti liikaa läpi joten tippa sinne tänne riittää.

    Tästä satsista jatkoon selviää ainoastaan Cappucino ja Turkish tobacco

     
     
  5. #265
    Höyryttelijä Onkapuikko's Avatar

    Liittynyt
    01/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    59
    Tilasin aloituspaketin yhteydessä reilu pari viikkoa sitten muun muassa Liquan Vanillaa 12 mg. Nyt maistoin ja totesin oikein maukkaaksi. Ei liian makea kuten pelkäsin. Ei mikään ADV, mutta jälkiruokahöyryiksi juuri passeli. Luulisin, että jonkin sikarinmaun jatkeeksi oivallinen. Täytynee kokeilla kun sellaista löydän. Laitteena Aspiren BDC clearo ja Aspiren CF VV.
    Jatkoon, tilaan toistekin.

     
     
  6. #266
    Lainaus Alkuperäinen postaaja progevarvas Näytä viesti
    Tästä satsista jatkoon selviää ainoastaan Cappucino ja Turkish tobacco
    Mun maulla turkish tobacco on liian pahaa/vahvaa. Sitten taas american blend on liian mietoa/makeaa. Yhdistin nämä keskenään ja tulipas hyvää!

     
     
  7. #267
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    56
    Hyi tuo vesimeloni oli jotain aivan hirveää. Maistui niin saippualla ettei voinut höyrytellä olenkaa. Kahvi taas maistui tosi hyvälle.

     
     
  8. #268
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Mun maulla turkish tobacco on liian pahaa/vahvaa. Sitten taas american blend on liian mietoa/makeaa. Yhdistin nämä keskenään ja tulipas hyvää!
    Käytin ihan samaa comboa höyryttelyn alkuaikoina.

    Tuo Turkish Blend pienenä lisänä tekee terää monelle muuten mitäänsanomattomalle tupakkamaulle. Vielä nytkin maistuu, yksinään, mutta 12mg litku raakasti laimennettuna pohjanesteeseen jonnekin 5-6mg (niin kauan polttamisesta että miedompikin tuhkis toimii), ja huolella kypsytettynä..

     
     
  9. #269
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    10
    Liquan Mentholia (12mg) nyt maistellut. Ihan hyvä Menthol litku, mutta ei kuitenkan ihan täydellinen omaan makuun. Ensimmäisen ProTank2 tankillisen jälkeen ¨laimensin¨ nestettä lisäämällä PG/VG:tä sekaan ja n.10 tippaa FlavorWestin Green Apple makutiivistettä. Tämän ¨laimennuksen¨ jälkeen ollut ihan päivittäisessä käytössä.

     
     
  10. #270
    Liquan colaa meni koko 10ml puteli viime jouluna, täytyy varmaan nytkin tilailla että saa aattona höyrytä Oli siis omasta mielestä suun mukanen cola

     
     
  11. #271
    Mikähän olis muuten Liquan nesteistä se kaikista lähimpänä tupakkaa oleva maku. noissa nyt muutama vaihtoehto tota tupakkaa ja ite en oo mikään tupakkamakujen ystävä niin paha lähteä arvuuttelemaan.

     
     
  12. #272
    Nyt steepannu 2 pv liquan litkuja. Mites teillä liquan nesteiden makujen parantaminen

     
     
  13. #273
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Oon ajatellut tilailla Liquan nesteitä; mansikkaa, vaniljaa, persikkaa sekä vesimelonia.
    Onko kokemuksia, jotta minkä makuista settiä nämä on?
    Höyryttelen EVODilla sekä EVOD2:lla.

     
     
  14. #274
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Mansikka on ihan ok, vesimeloni melko mieto maultaan. Sitrus MIX ja Cola myös minusta ihan kokeilun arvoisia nesteitä. Tosin sitten kannattaa hommata lasitankilla varustettu ato noita varten.

     
     
  15. #275
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humanteri Näytä viesti
    Mansikka on ihan ok, vesimeloni melko mieto maultaan. Sitrus MIX ja Cola myös minusta ihan kokeilun arvoisia nesteitä. Tosin sitten kannattaa hommata lasitankilla varustettu ato noita varten.
    Eli näillä vermeillä noita ei kannata höyrytelläkö?

     
     
  16. #276
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Tarkotin Colaa ja sitrusta. PT3 Mini tai Evod Glass ego kokoluokassa suositeltavia clearoja joissa lasitankki.

     
     
  17. #277
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humanteri Näytä viesti
    Tarkotin Colaa ja sitrusta. PT3 Mini tai Evod Glass ego kokoluokassa suositeltavia clearoja joissa lasitankki.
    EVOD on vanhempi singlecoil versio ja siihen käy myös Kangerin Protank II joka on lasia.
    EVOD2 on päivitetty dualcoil malli EVOD:ista ja lasinen Protank III käy siihen...
    Kirjoittelin aiemmin pienen omakohtaisen vertailun foorumille mm noista Kangerin Protenkeista.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  18. #278
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    17
    Nuo liquat ei iskeny itellänikään joskus kokeilin tilata kun oli "halpaa". ei enää

     
     
  19. #279
    Minä olen kokeillut valmisnesteistä Liquan 12 mg/ml vaniljaa, lakritsia ja minttua, Two mints taitaa olla. Tuo minttu on minusta aika pahaa, maistuu hammastahnalle tai sille töhnälle, jolla pipareita koristellaan. Mutta nämä kaikki ovat aika "puhtaan" makuisia, ei tule mielleyhtymiä muovailuvahaan. Vanilja on ok, ei ole hirveän makea ja melko mieto maku. Toimii varmaan myös makeuttajana sekoituksissa. Lakritsi on minusta tosi hyvää, sillä se maku käy minun suuhun muutenkin tosi hyvin, mutta ei varmaan ole kaikkien mieleen

     
     
  20. #280
    Suomesta pohjanesteet aika liki loppu, ja niin on mun kaapistakin. Ajatus oli tilata kaverin kanssa muutenkin finnvapelta kamaa, niin pärjäisköhän jollain Liquan juissilla siihen saakka, että Vapetalolla / Puffilla pohjia taas saldoilla? Hedelmämakuja viimeaikoina imaillut, pääasiassa Capellan ja Flavor Westin tiivareista tehtynä.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •