Sivu 13 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #241
    Liquan 6mg omenaa on tullut höyryteltyä kuukauden ajan tässä. Ihan hyvää settiä on ollut, mutta välillä isoimmilla volteilla alkaa maistumaan käry. Veikkaanpa, että uuden clearon hankkiessa alkaa maistumaan paremmalta.

     
     
  2. #242
    kohta vuos menty Liquan nesteillä, ja ainakin pienellä jännitteellä on maku pysyny kohillaan.

     
     
  3. #243
    Liqua on mulla jatkanut nyt sellaisena jokapäiväisenä käyttönesteenä mutta kun testasin Caterpillarissa niin maku oli ihan kamala ja höyryntuotto heikkoa. Vaihdettiin sitten pumpulit ja sain testata toista valmistajaa ja ihan eri maailmasta maut. Pidän edelleen Liquan jokapäiväisenä käyttönesteenä mutta dripperiin en tiputtele enää ikinä.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  4. #244
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    52
    Itekin oon tykästynyt tiettyihin Liquan nesteisiin. Omaa makua miellyttää tuollainen kevyt ja kuitenkin selkeä makuvivahde näissä. Minkä muun valmistajan nesteet olisi lähinnä näitä? Siis jos esim. Halo ja Pipe sauce tuntuu vähän liian paksuilta ja persoonallisilta sekoituksilta omaan makuun pitemmän päälle. Ja jos ei VRn Kentucky Applewoodia/Premium Blendiä pysty käyttämään ollenkaan. Ohmit ja tehot on laitteissa maltillisia.

     
     
  5. #245
    Miten olisi jos sukeltaisit DIY nesteiden ihmeelliseen ja niin yksinkertaiseen maailmaan. Ei tarvitse katsoa breikin bäädiä tajutakseen mistä on kyse ja saa juuri niin vahvoja makuja kuin itse tykkää.

     
     
  6. #246
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    6
    Liquan cola on ollut ihan höyryteltävä ja maistunutkin melkein colalle. Omena oli ehkä turhan kuivaa ja vanilja oli aika kaukana vaniljasta

     
     
  7. #247
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    52
    Tilasin myös tuota vaniljaa. Oli ensimmäinen Liquan neste, joka kyllä jäänee kokonaan käyttämättä. Nyt hoksasin senkin, että miksei noi VR:n nesteet maistunut. Se on tuo vanilja, joka on oikein imelän paksua, eikä sovi e-nesteen muodossa omille makunystyröille.

    Minttu, mentholi: olin kovin epäileväinen näiden suhteen, mutta paljastuivat oikein hyviksi. Mentholin kohdalla oli sellainen tunne, että nyt ollaan mahdollisimman lähellä sitä kokemusta kun polttaa oikeaa tupakkaa. Siis mentholsavukkeita. Näitä olen joskus muutaman polttanut ja nyt tuli heti mieleen että eipä juuri eroa ole. Laitteena oli miniDream.

    Liquan tupakkamaut voi jäädä itsellä aikalailla vakionesteiksi. Ovat jotenkin sellaisia neutraaleja ja eivät herätä vastenmielisyyttä kovin herkästi. Cuban cigarkin maistuu ihan weetabixille!

     
     
  8. #248
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    17
    Tilattu liquan vanilijaa mansikkaa ja omenaa.. Näitä ainakin täällä kehuttu. Alotteleva vapettaja oon ja laitteena on justfogin 1453.

    Aika heikosti noita makuja tarjolla. Energia juoma olisi kiinnostanut mutta ei ole niksalla olevia tarjolla.

     
     
  9. #249
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jokkepappa Näytä viesti
    Tilattu liquan vanilijaa mansikkaa ja omenaa.. Näitä ainakin täällä kehuttu. Alotteleva vapettaja oon ja laitteena on justfogin 1453.

    Aika heikosti noita makuja tarjolla. Energia juoma olisi kiinnostanut mutta ei ole niksalla olevia tarjolla.
    Meillä on: Haku: energy | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  10. #250
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti

    Katos vaan. Onko mimmonen maku tuossa teidän tuotteessa? teiltä tilasinkin äsken noita liquan nesteitä. Pitää muokata tota tilausta vielä ja laittaa tuo sinne. Tilattu 60ml juicee niin ei lopu ihan heti kesken

    Edit. Olihan tuola tota liquan energiajuoma nestettäkin mut en vaan huomannu. Finnvape laitoin viestiä spostiin
    Viimeksi muokannut jokkepappa; 22.06.14 kello 23:09.

     
     
  11. #251
    Liquan Cappuccino on hemmetin hyvää. Aika mietoa, eli tuohon ei heti kyllästy, toisin kuin moniin kahvimakuihin.
    Cherry on kans hyvee. Banaani taasen jäi pulloon. Jotenkin tunkkainen baananinmaku. Saattaa olla pahinta litkua, mitä olen maistanut.
    Blueberryä olis vielä avaamaton pullollinen odottamassa. Pitää lähipäivinä maistaa.

     
     
  12. #252
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    sain isältä tällästä nikotiinineste | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa kunkahan paljon tota uskaltaa laimentaa 0 nesteellä ei haittaa vaikka maku vähän kärsisi on liian vahvaa itelelle jo noi niksat mutta poiskaan en raaski heittää

     
     
  13. #253
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Itse olen "laimentanut" Liquan vanilijaa 24mg nestettä 0mg nesteellä 50/50 ja ei maku ainakaan huonone. Toki tuo minun laimennusneste on maustettua tavaraa, mutta en usko että ihan peruspohjalla voi huonosti käydä. Jos epäilyttää niin, niin laita ensin 6ml tuota ja siihen sitten 2-3ml laimennusnestettä ja kokeile.

    Maku on vähän kuin persereikä: jokaisella on omansa!
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #254
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    10
    Liqua energy dring ei maistu millekkään 9mg nikotiinipitoisuudella. Laitteena justfog 1453

     
     
  15. #255
    maaco
    Vieras
    Muilla ollut Liquan omenan kanssa tuollainen efekti, että maistuu rasva läpi? Aika kammottava tuo maku, ja jäi atoon pysyvästi. Vesimeloni 9mg versiona on taas todella maukasta.

     
     
  16. #256
    Liqualta parhaat nesteet on minttu, omena ja cappuccino. Mentholkin menetteli. Tulispa tota cappuccinoa muiltakin valmistajilta myytiin kun tuntuu että joka paikassa on kahvi mutta ei tuota cappuccino.

    Jos joku on mastanut näitä Blueberryä, Cherryä tai Energyä niin vois laittaa että onko joku noista ostamisen arvoista. Nykyään tilailen näitä halpanesteitä joten olis jees kokeilla vaihteeksi "preniumia."


    Edit. Joo onhan tuolla energyä parjattu. Cherrystä ristiriitaisia arvosteluja mutta blueberrystä en löytänyt mitään käyttökokemuksia.

     
     
  17. #257
    Höyryttelijä sukkis's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Hanko
    Viestit
    83
    Tuota cherryä tuli maistettua ja ei se kyllä hyvää ollut mutta on niitä pahempiakin nesteitä kokeillu. maku siinä oli laimeahko jos ollenkaan kirsikkamainen

     
     
  18. #258
    Noniin tuli ensimmäiset Liquat mullekkin postista. Tällä hetkellä eGossa höyryää omena, 18mg/ml nikotiinipitoisuudella ja ainakin omaan mieleen TH on ihan hyvä. Ehkä hiukan liian tuju, mutta varmasti helpottais kun vaihtaisi 12mg/ml. Omenan maku ainakin tulee hyvin esiin (Y) Kaiken kaikkiaan suht hyvä combo

     
     
  19. #259
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    6
    Itse myös testannut cherryä ja watermelonita ....täys kakka......

     
     
  20. #260
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63
    Liquan nesteistä höyrynnyt: Berry mix, Citrus mix, Vanilla, Watermelon, Menthol, Energy Drink ja Cola.

    Positiivisimmat kokemukset ovat, Cola, Methol ja Vanilla. Energy Drink ja Berry mix ällömakeita/pahoja. Vesimeloni oli yksinkertaisesti pahanmakuista. Sekoittelin sitä ja metholia keskenään, lopputuloksesta tuli ihan siedettävä. Colaan tykästyin ja sitä onkin mennyt varmaan 1,5 desiä yhteensä.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •