Sivu 10 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #181
    Kaikki ostamani Liquat on jotenkin maistunut saippuamaisilta. Johtuu varmaan tosta clearosta mitä käytän Vision VT clearomizer - Vision Electronic Cigarette

     
     
  2. #182
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    USA
    Viestit
    26
    Laitteistahan se paljo on kiinni. Testailin omenaa jollain paskalla clearolla ja ei maistunu paljo miltään. Pullo jäi muutamaksi viikoksi laatikkoon josta sen kaivoin esille ja kokeilin piruuttani Protankilla. Täysin eri makuelämys! Sen jälkeen en ole paljon muuta höyrytellytkään

     
     
  3. #183
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    Tänään tuli postissa liquan vanilla ja coffee. Coffeesta tulee vähän mieleen käytetty suodatinpussi ja vanillassa oli itselläkin sellanen vähän käryn tapainen maku sivussa. Yksistään aika tylsiä nämä maut, mutta ai että kun sekotin noita molempia 50/50 niin lempparimaku löyty. Jätin nyt maut vielä kuitenkin korkki auki hyllylle seisoskelemaan josko ne tuosta vielä paranis lisääkin

    edit: itseasiassa tälleen muutaman päivän jälkeen toi kahvi+vaniljasekoitus ei maistu kyllä kahville eikä vaniljalle vaan enemmänki sellaselle toffeemaiselle. toi kahvi ei nyt ehkä mikään ihan oma lemppari oo, niin oon sekotellut näitä kahta about 70/30 suhteessa että vaniljaa on enemmän. toimii.
    Viimeksi muokannut blxblt; 29.11.13 kello 10:59.

     
     
  4. #184
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    17
    kaikki liquan nesteet jotka ei maistu millekään(makua on liian hennosti lähes kaikissa ) kuitenkin pulitat 5e puteli10mm. luulis tohon hintaan makuainetta saavan mukana. ja joo on kokeiltu eri laitteilla ettei siellä nyt joku asiantuntija kerkeä mollaamaan laiteiden osuutta.yksinkertaisesti suurinosa valmis nesteistä on sysi paskoja mukaan lukien kiinalaiset nesteet.liquaa en ainakaan osta enää ikinä enkä suosittele kellekään. sitruuna,mustikka,tupakka,vanilja mm. miten niistä voikin saada noin paskaa aikaiseksi? tuulettelemalla maut katoaa ne vähäisetkin veke mitä näissä nyt on.kypsytyksen voit unohtaa ei auta mitään


     
     
  5. #185
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    kyl itellä ainakin noissa makuu on riittäny oikeen mukavasti, eikä kyllä sellasta nestettä oo tullu liqualta vastaan mitä ei yksinkertaisesti vois höyrytellä. ja kypsyttelemällä on vaan parantunu maut.

     
     
  6. #186
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ihan maukkaita ollu ainakin itse testaamani liquat varsinkin mints. VV säätö on hyvä olla noita käyttäessä, vähänkään jos antaa liikää vöyryä niin antaa pahaa makua, toimii ja maistuu pienellä jännitteellä.

     
     
  7. #187
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    17
    ite tykkäsin vanilijasta, ja mansikasta.

    Kahvi ei oikeen uponnu, Faija taas tykkäsi paljon.

    nyt meinasin testata liquan mentholia,

     
     
  8. #188
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Liqua kahvi - Toimii
    Liqua Mints - Toimii
    Liqua Vanilja - Toimii, tosin vaniljan makua aika heikko.

     
     
  9. #189
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494
    Itse olen vuoden vetäny pelkästää noita liguan nesteitä, mutta viimeisessä satsissa minkä tilasin, niin on alkanut kerään pirusti limaa kurkkuun aikaisemmin ei moista ilmiöö ole tapahtunu, ovatkohan jotenki muuttaneet koostumusta?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #190
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Itse olen vuoden vetäny pelkästää noita liguan nesteitä, mutta viimeisessä satsissa minkä tilasin, niin on alkanut kerään pirusti limaa kurkkuun aikaisemmin ei moista ilmiöö ole tapahtunu, ovatkohan jotenki muuttaneet koostumusta?
    Mulla on ollut kans toi Liquan Traditionnaali tupakki lähes all day vapena ja yksi puteli oli taannoin sellainen että aiheutti samanlaisia oireita..kun kunnolla höyrytteli niin limmoo pukkas niikuin olis tuberkkeli iskeny..lantrasin sitä toisen pullon kanssa niin sain imutettua vähemmilllä rykimisillä..ilmeisesti jokin pieni plaatuheitto?!

     
     
  11. #191
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Mulla on ollut kans toi Liquan Traditionnaali tupakki lähes all day vapena ja yksi puteli oli taannoin sellainen että aiheutti samanlaisia oireita..kun kunnolla höyrytteli niin limmoo pukkas niikuin olis tuberkkeli iskeny..lantrasin sitä toisen pullon kanssa niin sain imutettua vähemmilllä rykimisillä..ilmeisesti jokin pieni plaatuheitto?!
    Sama itelläki eli just tuo Traditionnaali jokapäiväisessä käytössä sekoitettu 50/50 omenan kanssa ja nyt vika satsi kerää pirusti limaa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #192
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Oletkos kokeillut pelkkää traditionaalia että jätät ompun pois?..selviäis josko vika on jommassa kummassa litkussa. Viimeisin satsi Traditionel Tupakkia oli ihan ehtaa tavaraa ja tuli ennen joulua.
    Viimeksi muokannut Hellraiser; 01.01.14 kello 18:23.

     
     
  13. #193
    Höyryttelijä Meme's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    43
    Liquan cola+omena saa aikaan sellasen mukavan makeenkirpakan maun. Sopii hyvin yhteen, tosin mä tykkään muutenkin kun on yhdistetty jotain makeeta ja kirpeetä. Siihen kun laittaa sekaan vähän finnvapen punasta niin saa colaomenatupakkaa, ei paha yhdistelmä sekään Mulla olis vielä testaamatta liquan berrymix ja mustikka, mimmosia makuelämyksiä muut on niistä saanu?

     
     
  14. #194
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Liqua Vanilja - Toimii, tosin vaniljan makua aika heikko.
    Nyt kun tuo vanilja ollut pari päivää evodissa, niin maku on voimistunut.

     
     
  15. #195
    Höyryttelijä sup420's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    37
    Liquan nesteet täyttä kuraa, itsellä Liquan vesimeloni nestettä eikä maistu yhtään vesimeloni, ihan kuin vettä höyryttelisi jossa nikotiinia.
    työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari Cres69's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Keuruu
    Viestit
    175
    Juuri tuossa maistelin Vaniljaa ja pakko sanoa että muikea maku on, mutta ehkä jää TH vähän onnettomaks. Höyryä antaa tosi hyvin eVodilla Kokeillaan huomenna tai illalla kun kotiin kerkeää niin kahvia seuraavaksi... sitä ois 2 10ml putelia... onko kellään makusteluja/kokemuksia saisko kypsyä kahvi ennen tankkausta?



    Vanilla copper looni, Sigelei 100w plus
    Tobh copper looni, EHPro Lite+, Plume Veil looni, Doge copper looni

     
     
  17. #197
    Ainakin Se kahvimakua tarttuu kaikkeen kiinni melko lopullisesti

     
     
  18. #198
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Tuohon Liqua kahvii oon kyllä ihastunut.
    Mukavan pehmeä, ehkä jopa hiukka pähkinäinen maku.

    En oo huomannu makuvaihtelua, vaikka koitin sitä vähän kypsytellä.

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193
    itellä toiminu liquan menthol, omppu, traditional ja vanilja varauksin( mun höyryttelyn alussa tuli imuteltua liikaa vaniljan makuisia joten enää ei edes uppoa piirakan päällä edes vaniljakastike )

    kahvista en itse niinkään pitänyt, sikari menettelee, bright tobacco ja usa(vai mikäs ny olikaa )

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari Cres69's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Keuruu
    Viestit
    175
    Kahvia tuli maisteltua illalla ja jatkettu tähän päivään ja pakko sanoa että hyvää on mutta jokseenkin kuivakka omaan suuhun, mikä ei tosin haittaa sen suuremmin kun raikastavaa Mentholia on aina toinen tankki täynnä



    Vanilla copper looni, Sigelei 100w plus
    Tobh copper looni, EHPro Lite+, Plume Veil looni, Doge copper looni

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •