Kuinka moni muu käy säännöllisesti verestämässä muistoja "kulta-ajalta" tai muuten vain kurkkaamassa? (tuskin olen ainoa)
Kuinka moni muu käy säännöllisesti verestämässä muistoja "kulta-ajalta" tai muuten vain kurkkaamassa? (tuskin olen ainoa)
Mä käyn kurkkaamassa muutaman kerran päivässä ja joskus ajankuluksi selailen vanhoja viestejä
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Sama.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Yarp
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Sillointällöin tulee käytyä.
Kaikki epäoniistuu jotenkin.
Sama kuvio kuin Arskalla.
"Not a bad life really"
Khyyl!
Lähetetty minun SM-F946B laitteesta Tapatalkilla
Tottakai! Monta kertaa viikossa tulee vilkaistua onko mitään uutta. Harvemmin tulee mitään kirjoiteltua kun laitteet ja nesteet toimii. Laitteet on kyllä kehittynyt huimasti. Ite meen melkein podeilla ja joku kevyt modi ja rta varalla.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Olin jo unohtanut koko sivuston, jota joskus tuli selattua erittäin aktiivisesti, mutta tuli tunnukset äsken vastaan salasanojen pläräilyssä. Keskusteluiden seuraaminen loppui aikanaan siihen, että löytyi sopiva laitteisto, jolla viimeiset höyryttelyvuodet tuli pärjättyä. Onneksi enää ei tarvitse pilata terveyttään silläkään.