Sivu 64 / 66 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 1303

Aihe: SvoeMesto Kayfun V3 ES

  1. #1261
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Itsellä on jonkin verran aikaa siitä kuin kaiffariin tein mesh-setupin, joten yksityiskohdat ovat unohtuneet, mutta pääpiirteittäin näin:

    #200 meshistä leikkasin vinottain noin 6x3cm palan, ja väänsin sen ohueksi 6cm pitkäksi rullaksi, jonka tohotin. Kiersin ympärille ehkä noin 4 kierrosta 0,25mm kanthalia samaan tapaan kuin silicaan, ja kiinnitin atoon paikalleen mesh siis edelleen suorana. Tässä vaiheessa muistaakseni pulssitin hot spotit pois mekaanisella, jonka jälkeen taivutin meshin päät alas ja mutkalle, ja silmämääräisesti leikkasin päistä ylimääräiset pois. Sitten ruuvasin metallisylinterin paikalleen (ilman hattua), jonka jälkeen uusi pulssitus. Itsellä meshin päät ottivat kontaktia sylinteriin, joka sai aikaan pientä kipinöintiä, mutta pulssituksella ja coilin siirtelyllä asia korjaantui. Tämän jälkeen atopesän hattu päälle ja normaali kokoaminen, ja nesteet sisään. Alkuun ei mitään höyryä tullut, vaan jonkin aikaa sai imailla tulittamatta, jotta atopesään tuli nestettä, ja mesh siirsi sen coilille.

    Olen tehnyt tämän vain kerran, kun kaiffari ei ole minulla päivittäiskäytössä, mutta muistaakseni itse laitoin enemmän kuin noi mainitsemani 4 kieppiä kun halusin olla varovainen, ja siitä syystä höyryntuotto ei ollut yhtä hyvä kuin siliicalla. Mesh kuitenkin syö osan tehosta, ja siksi mainitsin tuon 4 kieppiä, joka voisi olla suht hyvä. Pitää joskus itse askarrella tämän kanssa lisää. Kokeile rohkeasti vaan, mutta älä sulata eristeitä pulssitellessa liian matalaohmista setuppia

     
     
  2. #1262
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Kiitos Uksa tiedoista. Ajattelin kokeilla tuota sun ehdotusta ja myös tätä video setupointi =) Katsotaan miten äijän käy.



    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  3. #1263
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Kokeilin just tuota video mesh hybrid setuppia ja voi pojat! Nyt pääs kaiffari uudelle levelille. Poikkeuksena videosta käytin pätkää 3mm ekowollia ja olisko ollut 400# meshiä. Todella helppo tehdä ja toimii. Setuppi paikoillen pikku pulsitukset ja toimii laakista. Voin suositella kannataa kokeilla pikku vaivalla ISO hyöty. Käytin 0.20 kanthaali olisko ollut 4kieppiä ohmeiksi tuli 1.3


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  4. #1264
    Höyrykonkari kirjuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    291
    Tässä ois Fasttechin myynnissä olevasta kloonista revikka (3.1 ES).


     
     
  5. #1265
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    perjantai ehtoosti tilattu cloud9vapinkista ja tänää kolahti laatikkoon saapumis ilmotus. pakko sanoo että nopiaa toimintaa

     
     
  6. #1266
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Pilvi ysillä on törkeen hyvä aspa ja nopeet toimitukset.

    E: Niin ja itse asiaan. Mulla ilmeisesti 3mm Silica ei kerkee nostamaan riittävästi nestettä höyryttelytahdille, kun kusee aina nesteet pihalle?

    Pari kertaa tehnyt 3mm silicasta setupin, 0.25 ja 0.20 Kanthalilla ja molemmilla sama tulos. Eka ei anna höyryä, sit alkaa kurlaamaan (eli neste lämpenee liikaa?) ja kusee litkut pihalle.

    Voiko tässä parantaa omaa osaamistaan, vai teenkö vain suosiolla 2mm Silicasta setupit?
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #1267
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    aijai paketti kourassa, mutta tää paketointi. kattonu youtubest videoit ni kloonit on paketoitu hienoon laatikkoon sametti pussis ja niitte mukan tulee viel kuusiokolo avain. tää tuli kuplamuovii käärittynä

     
     
  8. #1268
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Pilvi ysillä on törkeen hyvä aspa ja nopeet toimitukset.

    E: Niin ja itse asiaan. Mulla ilmeisesti 3mm Silica ei kerkee nostamaan riittävästi nestettä höyryttelytahdille, kun kusee aina nesteet pihalle?

    Pari kertaa tehnyt 3mm silicasta setupin, 0.25 ja 0.20 Kanthalilla ja molemmilla sama tulos. Eka ei anna höyryä, sit alkaa kurlaamaan (eli neste lämpenee liikaa?) ja kusee litkut pihalle.

    Voiko tässä parantaa omaa osaamistaan, vai teenkö vain suosiolla 2mm Silicasta setupit?
    Kurlaa todnäk siksi, että coili liian alhaalla (eli lähellä ilmareikää) ja nesteet valuu suoraan reiästä ulos. Kokeile nostaa coilia korkeammalle, pari milliä irti ilmarööristä.

     
     
  9. #1269
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Kurlaa todnäk siksi, että coili liian alhaalla (eli lähellä ilmareikää) ja nesteet valuu suoraan reiästä ulos. Kokeile nostaa coilia korkeammalle, pari milliä irti ilmarööristä.
    Asia vilpitön! Olen noita kyl nostellut, mutta voinhan kyl tupelona painaa sen sinne takaisinkin samalla ko töpsöttelen narua tonne pohjalle.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #1270
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Kyseessä siis Kaifun Mini 2.1, muttakun ilmeisesti kokolailla sama laitos niin kysäistääs täällä. Eli: akut tuntuu loppuvan huomattavasti nopeammin kuin dripperiatoissa joita olen aiemmin käyttänyt. Periaatteessa identtinen dual coili pitäisi olla kuin mitä olen ennen väsäillyt. Onko tämä mahdollista?

    Vai olenko vaan munannut vastukset ja ohmimäärä onkin eri kuin olen laskenut? Mitään vastuksen mittaus keino minulla ei ole käytettävissäni, mutta kyllä nää on noissa aiemmissa atoissa aina mennyt aika tarkkaan tähdättyyn vastukseen ihan vaan langan pituuden / kieppien määrän avulla laskemalla.

     
     
  11. #1271
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Kyseessä siis Kaifun Mini 2.1, muttakun ilmeisesti kokolailla sama laitos niin kysäistääs täällä. Eli: akut tuntuu loppuvan huomattavasti nopeammin kuin dripperiatoissa joita olen aiemmin käyttänyt. Periaatteessa identtinen dual coili pitäisi olla kuin mitä olen ennen väsäillyt. Onko tämä mahdollista?
    Voipi olla ihan yksinkertainenkin selitys, että höyryttelet nyt Kaiffarilla pitempään nappi pohjassa kuin dripperillä. En muista koska viimeksi puhdistin siitä Kaiffarista liittimen kierteet / pohjanastan, joten sekin toki kannattaa tehdä hävikkien vähentämiseksi. Muutaman euron yleismittari on muuten käypäinen peli myös setupin mittaamiseen.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  12. #1272
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Mä itse asiassa varuiksi putsasin ne itse, mutta ei niistä mitään näkyvää lähtenyt - eli ihan puhtoinen tuo oli tullessaan. Kai sitä vaan sitten höyryttelee nyt niin paljon enemmän...

     
     
  13. #1273
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Hei apua! Nyt tää kusee ton täyttöaukon kautta. Teki sen aiemminkin, mutta silloin kelasin että johtu siitä että tankki oli melko tyhjä. Ei se kyllä nytkään täysi ole, mutta on toi nesteen pinta silti melkeen ton muovitankin ylärajalla...

     
     
  14. #1274
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Hei apua! Nyt tää kusee ton täyttöaukon kautta. Teki sen aiemminkin, mutta silloin kelasin että johtu siitä että tankki oli melko tyhjä. Ei se kyllä nytkään täysi ole, mutta on toi nesteen pinta silti melkeen ton muovitankin ylärajalla...
    Se on melko tarkka sen täytön suhteen. Jos pääsee yhtään ilmaa mukaan niin puskee nesteet pihalle. Mä täytin sitä paljon yläkautta siten, että mulla oli tulpattu se imuputken reikä ja kun kiertää yläcapin kiinni niin tulppa pois. Voipi myös johtua liian "löysästä" setupista jos kurlaa samalla.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  15. #1275
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    ^Ei oo kurlannu kertaakaan ja ei taas vuotanu tippaakaan ennenkuin nestepinta laski tohon muovitankin yläreunan hujakoille.



    EDit: löysä setup?

     
     
  16. #1276
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Kannataisko mun nyt täyttää toi tolleen imurööri tukkimalla, vai täyttöaukosta?

     
     
  17. #1277
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Kokeile. Yksi mahdollisuus on tietysti, että se täyttöventtiili takertelee tai sieltä on joku tiiviste kuivanut kun oli mulla niin pitkään käyttämättä Jos se ei tokene niin tulppaa se täyttöreikä ja ala täyttämään yläkautta. Löysällä setupilla tarkoitin sitä, että wick on niin harva että nestettä pääsee virtaamaan kammioon liikaa, mutta jos ei kerran kurlaa niin ei siitä ole sitten kyse.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  18. #1278
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Joo, mä täytin tän ja nyt näyttäis pelittävän. Ehkä joku painejuttu ku tankki on liian tyhjä? Ja kyl se venttiili varmaan pelaa ku täytenä ei falskaa tippaakaan.



    Ehkä mä kehittelen tohon jonku kumitutin tohon täyttöaukkoon, ni ei tarvi vahtii nestepinnan vajoamista. Mut kiitti taas. Asiakaspalvelu 5/5.

     
     
  19. #1279
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Hei apua! Nyt tää kusee ton täyttöaukon kautta
    ....
    Purat sen ja vastavirtaan laitat ruutalla vettä, siitä oli jossain videokin, en jaksa nyt etsiä, joku viitseliääpi jaksaa?
    Editttiä: Jaksoimpa kuiteki SvoeMesto Kayfun Fill Port Cleaning - YouTube
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  20. #1280
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Nyt pystyy vetelee tankin tyhjäksi ilman että falskaa pisaraakaan. Täytän yläkautta silleen, että tukin ton täyttöaukon karton kortsun sisältä löytyvällä kumi"piikillä".

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •