Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Varavirtalähde

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Varavirtalähde

    Moi.
    Tein uuden ketjun kun en löytänyt hakusanalla varavirtalähdettä. Kertokaa jos jossain silti on tietoa näistä.
    Mulla on ollut pari vuotta hyvin toiminut Romoss Sense 6 20000mah varavirtalähde joka on nyt alkanut oikein selvästi turpoamaan.
    Ja kas tässä se nyt kirjoittaessa nitisi pari kertaa... Vein sen parvekeelle kun pelkään että kosahtaa. Ei ole lämmin eikä ole tällä hetkellä
    latauksessa eikä purkauksessa ja silti nitisee liitoksistaan..?

    Mutta joo, toimittaako kiina vielä varavirtalähteitä suomeen ja jos toimittaa niin voitteko suositella jotain edullista mutta toimivaa?
    Siinä saa olla painoa vaikka puoli kiloakin taikka vähän enemmänkin kunhan olisi oikeaa tehoa. Kertokaahan jos saa tilata ja jos
    teillä on kokemuksia hyvistä varavirtalähteistä niin tilaan sellaisen itselleni. Kiitos

     
     
  2. #2
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Mun mielestä varavirtalähteitä ei saa oikein tilattua mistään muualta kuin Suomesta mutta voin olla väärässäkin, en sitten tiedä että tulisivatko laivarahteina mutta lentorahteina ei tule.

    Mullakin on joku viisi erillaista eikä yhtään sellaista mitä oikeasti tarvitsisin eli kunnon kumitetun ja vähän iskunkestävän mallin ja reippaalla kapasiteetilla.

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kaveri sanoi ostaneensa ikh:lta sellaisen varavirtalähteen kuin crx 1222. Siinä myös käynnistyskaapelit ja oli kuulemma käynnistänyt sillä naapurin auton että toimii kuulemma. 18000 mah siinä. Mutta hintaa on tuossa 129€ joka on mulle aika paljon rahaa... En tiedä mahtaako parempaa taikka yhtä hyvää saada halvemmalla mistään sitten... Mun puolesta sais laitteessa olla vaikka enemmänkin jytyä myös.

     
     
  4. #4
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Etkös sää Benji ollut turuus päin? Tuo on ihan kelpo https://www.jimms.fi/fi/Product/Show...ulla-valkoinen

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Etkös sää Benji ollut turuus päin? Tuo on ihan kelpo https://www.jimms.fi/fi/Product/Show...ulla-valkoinen
    Kyllä vaan. Kiitos esu! Mä haen tuon. Sopiva hinta kapasiteettiin nähden

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •