Sivu 67 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757636465666768697071 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,321 - 1,340 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1321
    Olin Vuosaaressa työasioissa ja tuli jonkun äijän suusta ne perinteiset: "Etkö sä tiedä, että toi on vaarallisempaa ku tavallinen rööki? Lehdessä luki. Ite poltin 234 vuotta karvapersenorttia ja lopetin näin" *sormien napsautus*

     
     
  2. #1322
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    En muista kuka postasi aikoinaan suunnilleen seuraavilla sanoilla lääkärinsä kommentin kun oli kysytty mielipidettä sähkötupakkaan:

    "yksi asia on varmaa, olet jo kuollut jos jatkat tupakointia silloin kun niitä sähkötupakan pitkäaikaistutkimusten tuloksia valmistuu"

    Mitäpä me välitetään kahisevista. Höyryä vaan.
    Lääkärit voivat yllättää myös positiivisesti. Taannoin uusi työterveyslääkäri kyseli sydäntautien riskitekijöistä ja kysyi myös, tupakoinko. Sanoin vain, että en varsinaisesti ole tupakoinut moneen kuukauteen ja käytän nykyään sähkötupakkaa. Lääkäri katseli tuumivaisesti ja sanoi, että tupakoinnin lopettamisesta on kuitenkin niin vähän aikaa, että sillä on vielä vaikutusta. Olin yllättynyt siitä, että lääkäri suoraan katsoi minun "lopettaneen tupakoinnin" siinä mielessä kuin sitä riskinä pidetään. Hän kyseli myös hyvin neutraalisti siitä, millä tavalla itse koin tupakoinnin vaikutukset vs. höyryttelyn.

     
     
  3. #1323
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Höyryttelen duunipaikan pihalla ja asiakas kurvaa pihaan ja tokaisee --> ai säkin oot liittynyt tuohon ihmiskokeeseen!? Vastaan vain että kyllä end of story. Melkein sai provottua mutta kyseisen henkilön kanssa ei voi väitellä mistään, tietää kaikesta kaiken ja vähän päälle joten ei kannata edes vaivautua. Jostain iltapaskan uutisesta tais toikin kommentti tarttua tähän kaveriin..

    ...

     
     
  4. #1324
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Olin siskon kanssa terassilla ja pari kaveria oli todella kiinnostuneita höyryttelystä ja kyselivät asiasta, jossain vaiheessa sisko kommentoi" niin..puhdas nikotiini ei ole haitallista ihmiselle " oli pakko korjata asia, että ei sitä juoda raakana tms...

     
     
  5. #1325
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Lääkärit voivat yllättää myös positiivisesti. Taannoin uusi työterveyslääkäri kyseli sydäntautien riskitekijöistä ja kysyi myös, tupakoinko. Sanoin vain, että en varsinaisesti ole tupakoinut moneen kuukauteen ja käytän nykyään sähkötupakkaa. Lääkäri katseli tuumivaisesti ja sanoi, että tupakoinnin lopettamisesta on kuitenkin niin vähän aikaa, että sillä on vielä vaikutusta. Olin yllättynyt siitä, että lääkäri suoraan katsoi minun "lopettaneen tupakoinnin" siinä mielessä kuin sitä riskinä pidetään. Hän kyseli myös hyvin neutraalisti siitä, millä tavalla itse koin tupakoinnin vaikutukset vs. höyryttelyn.
    Itsellä on kokemusta myös tuosta, kysyin joskus lääkäriltä että kuuluuko sähkötupakka tupakointiin (siis noihin papereihin kun kysytään että poltatko), ei kuulemma kuulu. Hammashygienisti joskus laittoi papereihin että tupakoin, kun sanoin sähkötupakasta ja itse hammaslääkäri muutti sitten papereihin etten tupakoi.

    Eräs kaveri lopetti sähkötupakan avulla kokonaan, mutta vähän lopettamisen jälkeen nilkka meni pahasti ja vaati leikkaushoitoa. Lääkäri oli sitten kysellyt tupakoinnista ja kun oli yli vuoden käyttänyt sähkötupakkaa ennen tuota onnettomuutta, leikkaus suoritettiin normaalisti. Jos olisi normaalia tupakkaa vetänyt, olisi pitänyt kirjoittaa vastuuvapautus-sopimus, kun ääreisverenkierto on nilkassa heikkoa ja jotkut keinotekoiset jäykisteet eivät pysy siellä kunnolla tupakoitsijoilla. Eli pääasiassa positiivista juttua lääkäreiltäkin tullut.

     
     
  6. #1326
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    11
    Kun työpaikan taukotiloissa höyryttelin niin eräs vanhapappa kysäisi että "onks toi vesipiippu vai tavallinen piippu"
    Vastasin siihen sitten vaan että sähköpiippu... Työkavereilla oli hauskaa

     
     
  7. #1327
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Kävi tossa ailan 12.6 perjantaina himan hämmentävä kokemus.

    Ajelin autolla kotio päin itäväylällä itäkeskuksen valoissa ja tapani mukaan autossa höyryttelin ikkuna vähän auki musiikin soidessa. Laitteena oli Sigelei 150w jonka nokilla Maganus 0.5 ohm valmis päällä jota tuuttasin 45w

    Nooh punaisissa valoissa istuessani näin sivusilmalla että viereeni ajoin Helsinkin ambulanssi josta kummatkin autossa olleet tujottivat mua ja mun pilviä. meni hetki ja taas huomasin sivusilmällä että joku vilkuttaa mulle ja siirtäessäni katseen kohti ambulanssai nään apukuljettavan paikalla olleen lanssikuskin heiluttavan mulle avoimesta ikkunasta. Ei muutakuin musiikki pois ja ikkunaa auki. Se mitä tapahtui seuraavaksi hämmensi minut täysin. Ambulanssin apukuski huikkaa et mageet pilvet, onko toi omarakentama. Näytin laitteiston ja sanoin että en oo rakentanu ku on vaan vähän tehokaampia valmis laitteita. Johon kumpikin ambulanssissa olleista näytti peukkua ja kehu pilviä. siinä puhaltelin muutaman teho pilven jonka jälkeen valotkin vaihtuivat, sattu vaan tää lanssi hetken aikaa ajamaan vielä rinnalla apukuljettajan näyttäen mulle peukkua ja jotain se sano kuskille. Tämän jälkeen lanssille ilmeisesti tuli keikka (bertta tehtävä kun eivät pillejä laittaneet päälle) ja lähtivät hieman nopeampaa ajamaan minun edelleni.

    Jäin miettimään että olisinhan mä enemmänkin voinut olla edukseni tilanteessa mutta jotenki hämmennyin niin täysin että jäi sanallinen anti hieman vaisuksi

    Keep on vaping

     
     
  8. #1328
    Höyrykonkari Sotakone's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    141
    Tuli tuossa kk sitten vanhempi mies henkilö avautumaan paikallisella terassilla kuinka sähkötupakka on nounou asia ja hänellä itsellään nortti huulessa, Kaljoissani sitten esitin muutaman lauseen kuinka vapottelu on parempi asia kuin nortti. Puolituntia myöhemmin kyseinen herra tuli pöytääni puhelimensa kanssa ja kyseli, että voinko avustaa häntä laittamaan tilauksen eteenpäin Siitä lähti sitten Kangerin Evodi kaverille.

     
     
  9. #1329
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    41
    tuli eilen illalla höyryttyä hyvinkään baanapubin terassilla dripperillä ja poke tuli sitten ihmettelemään että palaako terassi??? mutt kun se huomas pöydällä styx ja marquis combon se vaan totesi että ai että se lähti tosta sun vaposta ... samaan aikaan ärsyttävää ja huvittavaa...

     
     
  10. #1330
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    "mikä saatanan vanilia täällä haisee" "Onneks toikin paska kielletään kohta" Onko parempi että haisen tässä sitten paskalle ja röökille? "No antaa olla se mua kiinnosta koko touhu"
    ... Hyvää huomenta vaan sullekin tana kele...

    ...

     
     
  11. #1331
    "Tuosta tulee vesikeuhko" ... menin ihan lukkoon, enkä saanut sanaakaan sanottua takas

     
     
  12. #1332
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Tuotahan ne hoki joskus penskana (+30v sitten) kun mentholia poltin.

     
     
  13. #1333
    Höyrykonkari distro's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Vantaa/Seinäjoki
    Viestit
    107
    Sain käännytettyä kaverin höyryttelyyn. Poltteli päivässä 2-3 askia punasta Westiä. Hankittiin Herralle Ego One Mega ja kokkailin sit 100ml 18mg nestettä, ettei harrastus lopu nesteiden puutteeseen.
    Tähän mennessä mulle on tullut valitusta siitä, että kuulemma ottaa eteen _IHAN_KOKO_AJAN_.
    arkivape hand crafted tiivisteet
    arkivape facebook
    > http://arkiva.pe/ <

    Laitteet:
    GP Paps LUX V3 18650 + 18500
    CoG STYX SX350
    Kbox Mini
    GP Heron
    SvoëMesto Kayfun 3.1
    Congrevape Doge V1&2
    STEAMer RTA
    MISTer 510
    Subtank Mini


     
     
  14. #1334
    Lainaus Alkuperäinen postaaja distro Näytä viesti
    Sain käännytettyä kaverin höyryttelyyn. Poltteli päivässä 2-3 askia punasta Westiä. Hankittiin Herralle Ego One Mega ja kokkailin sit 100ml 18mg nestettä, ettei harrastus lopu nesteiden puutteeseen.
    Tähän mennessä mulle on tullut valitusta siitä, että kuulemma ottaa eteen _IHAN_KOKO_AJAN_.
    Kokkaatko mullekkin samaa nestettä? Ois tarvetta eteen otolle.

     
     
  15. #1335
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Veikkaan että boksimodiin siirryminen auttaa.
    Edit. Ei sii Kubbihia
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  16. #1336
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Emäntä luki facebookin äityleistä jonkun kirjoituksen, jossa nainen oli neuvolassa saanut neuvon: Polta mieluummin tupakkaan kuin sähkötupakkaa, koska sitä ei ole tutkittu. Huhhuh.

    ...

     
     
  17. #1337
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Emäntä luki facebookin äityleistä jonkun kirjoituksen, jossa nainen oli neuvolassa saanut neuvon: Polta mieluummin tupakkaan kuin sähkötupakkaa, koska sitä ei ole tutkittu. Huhhuh.
    Ei voi suositella virallisesti mitään mikä ei ole käyvän hoidon puitteissa. Sarvikuonojen maa. Monen lääkärin kanssa jutellut ja kaikkien kanta on neutraalista hyvin positiiviseen - kunhan ensin kertoo tarinansa että muulla ei ole irti päästy ja nyt vuoden polttamatta.

    Distro löysi vuosisadan puffin nesteilleen:

    Nyt vaan uudet nimet sarjalle: Mastodon, Eternal Erection, Totem, Poledancer...

     
     
  18. #1338
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Distro löysi vuosisadan puffin nesteilleen:

    Nyt vaan uudet nimet sarjalle: Mastodon, Eternal Erection, Totem, Poledancer...
    Väitän edelleen, että kun pitkän ja paksun putken vaihtaa laatikkoon, niin tapahtuu lerpahtaminen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  19. #1339
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Emäntä luki facebookin äityleistä jonkun kirjoituksen, jossa nainen oli neuvolassa saanut neuvon: Polta mieluummin tupakkaan kuin sähkötupakkaa, koska sitä ei ole tutkittu. Huhhuh.
    Ainakin Iso-Britaniassa moisia ohjeita on neuvolassa annettu. Siellä pelottelu höyryttelyn vaaroista on huomattavasti yleisempää kuin Suomessa.

    :wq

     
     
  20. #1340
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Pieksämäki
    Viestit
    3
    "Poltatsä piriä vai hassista tosta"

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •