Sivu 9 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112131959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #161
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Minulta on muutaman kerran kysytty, että mikä tuo on (ProVari V2+Cobra), niin olen vastannut, että euron juusto Alkuhämmennyksen jälkeen olen kyllä myöntänyt, että kyseessä on jonkin sortin sähkörööki.

    :wq

     
     
  2. #162
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    että euron juusto


    meikäläiseltä ei edelleenkään kysytä mitään, ei edes paikallisessa vaikka höyry nousee. voihan vittu.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #163

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti


    meikäläiseltä ei edelleenkään kysytä mitään, ei edes paikallisessa vaikka höyry nousee. voihan vittu.
    Tuosta ei voi päätellä muuta kuin, että oot joko oikea poliisi tai muuten vaan uhkaavan näköinen henkilö... tai molemmat.

     
     
  4. #164
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Tuosta ei voi päätellä muuta kuin, että oot joko oikea poliisi tai muuten vaan uhkaavan näköinen henkilö... tai molemmat.
    niinpä, tai sitten täydellinen vastakohta


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #165
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    niinpä, tai sitten täydellinen vastakohta
    Eli avatar on omakuva? No, sekin selittää...

     
     
  6. #166
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Minua on alkanut risomaan noi "Eihän toi näytä tupakalta" kommentit. Varsinkin kun nyt ollaan siirrytty versioon "Eihän toi näytä sähkötupakalta...."
    Vastasin taannoin kesällä yhdelle tyypille että:"Miksi v***ssa tämän edes pitäis näyttää tupakalta??"..ei puhunut sen jälkeen mitään vaan katteli puolipökönä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #167

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Ärsyttää nykyään koko sähkötupakka sanana.Eihän tällä ole jumaliste mitään tekemistä analogisen tupakan tai yleensä tupakan kanssa.
    Jos höyryttelee nikotiinitonta hedelmä makua tai vaikka nikotiinillistakin niin eihän siinä tupakasta tiedä mitään,jos tämäkin olisi alunperin markkinoitu vaikka elektronisena höyrykkeenä niin paljolta porulta ja mahdolliselta kielloltakin olisi kyseinen loistava keksintö luultavasti välttynyt.
    Ylivoimaisesti eniten vituttaa nuo tupakalta näyttävät keksinnöt,itsekin niihin tuli 60€ hukattua.
    Aih prkl että ottaa kuulaan

     
     
  8. #168
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Eilen päivällä sain omalle kohdalle ihan uuden ja suht koomisen kommentin. Hyvän tutun kanssa nähtiin, mulla kickattu bolt ja 6ml DCT.
    Jamppa ihmeissään ja suu virneessä: "Mikä... Mikääs... Mikäs ihmeen polkupyörän pumppu se tuo on?"
    Joskus kuulemma kuullu sähkiksestä. Hassuja assosiaatioita...

     
     
  9. #169
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    63

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Itsellä on tullut paljon noita että toi on laiton etc. Paljon kuitenki nykyään tulee totahan sä saat vetää vaikka sisällä. Aluksi sai tottakai tapella esavuke vs analoginen naisen kanssa mutta ku se ei halua hävitä väittelyä etti tutkimuksia ja päätti että ei vieläkään luota tohon vehkeeseen ja että väittely meni tasa.


    Laitteet: Diablo, Aku #022

     
     
  10. #170
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Warmos Näytä viesti
    Aluksi sai tottakai tapella esavuke vs analoginen naisen kanssa
    Omasta mielestäni naiset hyväksyvät esavukkeen paljon helpommin kuin jätkät. Naiset ovat mielestäni enemmän kiinnostunut laitteesta ja ihastuvat paremmin siihen mitä makuja höyrystin voi tarjota. Ainakin mitä itse kohtaamia nais henkilöiden kanssa olen jutellut ja antanut maistaa verrattuna mies puolisiin jotka voivat mielestäni olla hyvinkin tuomitsevia.
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  11. #171
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rafici Näytä viesti
    Omasta mielestäni naiset hyväksyvät esavukkeen paljon helpommin kuin jätkät. Naiset ovat mielestäni enemmän kiinnostunut laitteesta ja ihastuvat paremmin siihen mitä makuja höyrystin voi tarjota. Ainakin mitä itse kohtaamia nais henkilöiden kanssa olen jutellut ja antanut maistaa verrattuna mies puolisiin jotka voivat mielestäni olla hyvinkin tuomitsevia.
    Olen muuten huomannut saman asian ..naisissa on höyryttelyn tulevaisuus 8)

    ...Päivi Räsäsellä taitaa olla munat...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #172
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Oho.. väärä ketju :-[
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  13. #173
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Tossa männä viikolla kun erehdyin kuppilaan menemään istuksimaan Kalliossa niin eiköhän siinä ulkopuolella röyhytellessä sitten joku akka heti kirkunut "TOIHAN ON MYRKKYÄ TAPPAA SUT VIELÄ!" samalla kun itse poltteli kessuaan.
    Mulla tulee yleensä vasta jälkeenpäin mieleen mitä noihin tollasiin voisi vastata

    Röökinpolttajalle olisi voinu vastata kysymyksellä; "MUTTA NOITAHAN SAA PÄIVÄKODISSA VÄLIPALAKSI?"

     
     
  14. #174
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Hämmentävin oli: Saako noita muka laillisesti myydä Suomessa?
    Siis wtf, miks ei sais? Aika hyvin on taottu tavan tallaajalle päähän, että höyryttimet on saatanasta ja höyryttelijät suorastaan rikollisia.

     
     
  15. #175
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Hämmentävin oli: Saako noita muka laillisesti myydä Suomessa?
    Siis wtf, miks ei sais? Aika hyvin on taottu tavan tallaajalle päähän, että höyryttimet on saatanasta ja höyryttelijät suorastaan rikollisia.
    Juu itsellekki on näitä tullut parikin =D
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  16. #176

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeWizard Näytä viesti
    Vittuimaisimmat on just "ethän sä polttamist oo lopettanu" ja "toihan o paljo vaarallisempaa ku normi rööki"
    Juu...nämä molemmat olen kuullut jo tämän about kuukauden kestäneen sähkötupakointini aikana, jälkimmäisen pariinkin otteeseen. Esim tähän tyyliin:

    "Mikäs sulla on kädessä, joku vesipiippu vai?"
    -Eiku sähkötupakka...
    "Aijaa, no eikös siitä ollu joku tutkimus et toihan on kai tyyliin vaarallisempaa ku tavallinen tupakka...? Mun yhellä tutulla oli tommonen mut lopetti sen käytön kun kuuli tosta.. En kyllä muista millä sitä siinä tutkimuksessa perusteltiin mut kuitenki.."

    Että näin...

     
     
  17. #177

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Vaikka noi kommentit kuinka jättäis omaan arvoonsa ja laskis tietämättömyyden piikkiin ni kyllä ne silti rupee vituttamaan. Olen näiden takia jopa viime aikoina pitänyt melko matalaa profiilia sähkiksen kanssa, enkä alkanu sen suuremmin selostamaan ellei joku kysy. Nää vaarallisuuteen liittyvät kommentit olen kuitannut lyhyesti kertomalla olevani eri mieltä ja yleensä pyrkinyt lopettamaan keskustelun siihen. Positiivisesti ja ennakkoluulottomasti asiaan suhtautuvien kysymyksiin olen vastaillut mielelläni.

     
     
  18. #178

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tarttis sellaisia infopläjäys flyereita joita vois näille tietämättömille jakaa.
    Tärkeintä olisi saada ihmisten tietoon mitä e-nesteet oikeasti sisältävät.
    Ingredient Found in

    Propylene Glycol Food flavorings, toothpaste, cosmetics, medicines, mouthwash, saline solutions, etc.
    Vegetable Glycerin Cough Syrups, toothpaste, skin care products, store bought “healthy” cookies and cakes etc.
    Nicotine Tomatoes and eggplants, pharmaceutical gums, patches, lozenges, etc
    Artificial Flavorings Almost everything edible

     
     
  19. #179

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Nuo ovat kyllä ärsyttävimpiä ihmisiä jotka huutavat kovaan ääneen sitä kuinka hengenvaarallista höyryttely on koska tutkimukessa sanottiin niin. Sitten kun kysyy että mikäs se sellainen tutkimus oli, niin vastaus on joko a) FDA:n tutkimus vuodelta 2009, b) Iltapäivälehdet.

    Nostan siinä vaiheessa vaan kädet ilmaan ja kävelen suosiolla pois.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Tarttis sellaisia infopläjäys flyereita joita vois näille tietämättömille jakaa.
    Tärkeintä olisi saada ihmisten tietoon mitä e-nesteet oikeasti sisältävät.
    http://i.imgur.com/WXvWp.jpg

    Ei ehkä "flyeri", mutta pieni tietopläjäys. Sisältää tosin aika vähän infoa itse höyryttelystä
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •