Sivu 8 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #141
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jup Näytä viesti
    "joko noita on pillun makuisena?"
    johan toki
    http://www.youtube.com/watch?v=fyDw9Q5StSo

     
     
  2. #142

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Työpaikan toinen höyryttelijä, jota yleensä neuvon pulmiensa kanssa..:
    Itsellä Penelope ollut tässä jo jonkin aikaa, jo ennen sitä hehkutin parhaaksi ja ikuiseksi atomisaattoriksi. Jutteli siinä että huhhuh satasen maksaa, mitäs sitten kun ne keksii paremman.
    Nähtyään Penelopen ekaa kertaa niin katteli kyllä että nyt höyryää ja kunnolla.

    Eilen
    Minä: no vitalis, nyt on venäläiset kehitelly uuden aton joka tekis mieli ostaa Penen tilalle
    -Miten se muka paremmin voi höyrytä kuin tuo, jotain plutoniumjätettäkö ne venäläiset on sinne tunkenu että saa lisää tehoja

     
     
  3. #143

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Nyt on tullu jo monta kommenttii, tyyliin " toi on kauheen epäterveellinen toi sun sähkörööki"... oon sitten todennu kun kyseiset kaverit pistää tupakan palamaan, että "niin ja sullahan onkin siinä oikee terveyspatukka". Mut on alkanu todella välillä ärsyttämään... jos ois vähän vielä herkempää sorttia, ei pokka ois kestäny ainaista natinaa, mut höyrypiippu on paras ja kuunnellaan nyt sit vaan noita rutinoita...

    Yks positiivinen yllätys tuli kyllä alkuviikosta kun olin kahvipaikassa käymässä. Mun piippu oli jääny työmaalle työpöydän ääreen ja kärpistelin siinä ulkona tupakoivien keskellä jotka yritti tyrkyttää röökiä. Sanoin, että tekis mieli maistaa miten pas*aa se on, mutten haluu kun oon niin pitkään jo menny pelkällä höyryllä. Siihen yks tyyppi sit sano, että "joo, älä ota, ei kannata kun oot niin pitkään ollu polttamatta". Kylläpä lämmitti se kommentti kun tosissaan joku piti tätä hyvänä ja ihan eri juttuna kun röökaaminen

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Itse olen koko höyryttelyni ajan kuunnellut kaverini vittuilua siis suoranaista vittuilua asiasta. Hän on ihmisenä hyvin suora sanainen ja koko höyryttelyni ajan hän vittuilee ja lietsoo muitakin ihmisiä vittuilemaan asiasta mistä olen innostunut elikkä höyryttelystä. Esim ''no niin taas sulla on vittu uus laite vittu'' ''vitun sähköpiippu'' ''missä sun sähköpiippu on'' ja jne jne (omistan lavatuben ego akkuja ja riva-king piippun) tietysti muut ystävät nauravat porukalla mukana ja en itse asiasta lietsonnu koska kestän vittuilua ja hermoni ovat pitkät. Välillä tietysti hermot menevät, mutta poistun mielummin vain muualle siinä tilanteessa kun alan kiistelemään. Muut ystäväni eivät asiasta vittuile paitsi jos tämä päämies on paikalla. Harmillista itselleni Toivoisin, että ystäväni (etenkin tämä vittuilia) antaisi minun tehdä mitä haluan eikä puuttuisi asiaan. Olen asiasta sanonut ja muut ystäväni ovat hyvin sanoneetkin hänelle välillä takaisin, että ''anna tonin tehä mitä tekee jos tykkää ostaa noita niin älä siihen puutu.) mutta hänen mielestään asia on säälittävää. Noh ihmisillä on omat mielipiteet. Ajattelin tämän asian tähän ketjuun kirjoittaa ja kuulla onko muilla ehkä samanlaisia kokemuksia itse olen nuori kaveri niin vittuilua aina nuorien aikuisten piirissä on, mutta tämän vittuilun takia välillä en halua edes kaivaa höyrystintä esille tämän ystäväni edessä, koska en jaksa sitä showta mikä siitä syntyy kun hän siitä alkaa jauhamaan. Tämä on sitä ärsyttävintä mitä olen kokenut ja joudun vielä kokemaan.

    Let's keep on vaping!
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  5. #145
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Rupea vittuilemaan sille takasin jostain mihin hän rahansa lykkää esim. autoon, hifiin, elektroniikkaan ja käytä samoja sanankäänteitä kuin kyseinen henkilö sähkötupakasta; "missäs sun iphone on, ootko tällä viikolla hommannu jo uutta" tai "montako tonnia oot viimeaikoina hukannu kotteros ajokuntosena pitämiseen".
    Tai tempase kerran riittävän lujaa ohimoon, kyllä sekin lopettaa vittuilun.

     
     
  6. #146
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Väkivalta lopettaa vittuilun!

     
     
  7. #147
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Ja kaikki liha tottelee kuria.

     
     
  8. #148
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tsorbat vaan, mut tuli mieleen:
    Ja tätä "kaveria" sinä vieläkin pidät kaverina, koska......?

     
     
  9. #149
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Tsorbat vaan, mut tuli mieleen:
    Ja tätä "kaveria" sinä vieläkin pidät kaverina, koska......?
    just tätä samaa mietin ?
    piruilu on ok mut vittuilu saattaa tosiaan vaarantaa länkyttäjän terveyden.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  10. #150
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rafici Näytä viesti
    Itse olen koko höyryttelyni ajan kuunnellut kaverini vittuilua siis suoranaista vittuilua asiasta. Hän on ihmisenä hyvin suora sanainen ja koko höyryttelyni ajan hän vittuilee ja lietsoo muitakin ihmisiä vittuilemaan asiasta mistä olen innostunut elikkä höyryttelystä. Esim ''no niin taas sulla on vittu uus laite vittu'' ''vitun sähköpiippu'' ''missä sun sähköpiippu on'' ja jne jne (omistan lavatuben ego akkuja ja riva-king piippun) tietysti muut ystävät nauravat porukalla mukana ja en itse asiasta lietsonnu koska kestän vittuilua ja hermoni ovat pitkät. Välillä tietysti hermot menevät, mutta poistun mielummin vain muualle siinä tilanteessa kun alan kiistelemään. Muut ystäväni eivät asiasta vittuile paitsi jos tämä päämies on paikalla. Harmillista itselleni Toivoisin, että ystäväni (etenkin tämä vittuilia) antaisi minun tehdä mitä haluan eikä puuttuisi asiaan. Olen asiasta sanonut ja muut ystäväni ovat hyvin sanoneetkin hänelle välillä takaisin, että ''anna tonin tehä mitä tekee jos tykkää ostaa noita niin älä siihen puutu.) mutta hänen mielestään asia on säälittävää. Noh ihmisillä on omat mielipiteet. Ajattelin tämän asian tähän ketjuun kirjoittaa ja kuulla onko muilla ehkä samanlaisia kokemuksia itse olen nuori kaveri niin vittuilua aina nuorien aikuisten piirissä on, mutta tämän vittuilun takia välillä en halua edes kaivaa höyrystintä esille tämän ystäväni edessä, koska en jaksa sitä showta mikä siitä syntyy kun hän siitä alkaa jauhamaan. Tämä on sitä ärsyttävintä mitä olen kokenut ja joudun vielä kokemaan.

    Let's keep on vaping!
    Vituttaa juuri nämä 30v teini-ikäiset joilla on oma elämä niin syvältä ettei siinä ole muuta sisältöä kuin nälviä muita 25H vuorokaudessa. Varsinkin jos samat, aivan helvetillisen hauskat ja omaperäiset jutut jatkuu päivästä päivään, viikosta viikkoon jne. Ollaan sitä sitten itse niin kovaa poikaa, kun poltetaan normaalia tupakkaa. Sitähän ei tee kuin miljardi muutakin massasta erottuvaa kusipäätä. Johtopäätöksenä: Meillä on ainakin sen verran mulkkua ettei tartte etsiä itseensä ja omaa sosiaalista statusta spaddun imemisestä ja muille vittuilemisesta. Se alkaa oleen niin vanha juttu ettei Mooseskaan muista.

     
     
  11. #151

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Niin...sano että kyllä sä sitten tuut käymään vierailulla syöpäosastolla

     
     
  12. #152
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Vittumaista jos tuollaista pitää työpaikalla kuunnella. Onhan itelläki sietämättömiä työihmisiä
    mutta en kyllä anna niitten häiritä elämääni. Totea vaikka että maistuu ainaki paremmalle ko
    muijas tai jotain vastaavaa.

     
     
  13. #153

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tossa männä viikolla kun erehdyin kuppilaan menemään istuksimaan Kalliossa niin eiköhän siinä ulkopuolella röyhytellessä sitten joku akka heti kirkunut "TOIHAN ON MYRKKYÄ TAPPAA SUT VIELÄ!" samalla kun itse poltteli kessuaan.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  14. #154
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PalleX2 Näytä viesti
    Totea vaikka että maistuu ainaki paremmalle ko muijas tai jotain vastaavaa.

     
     
  15. #155
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Ennenkin tämän olen sanonut, mutta on meillä vapottelijoilla tärkeä terapeuttinen tehtävä tarjota omasta mielestään paremmille ihmisille kohde paheksunnalle ja mahdollisuus tuntea ylemmyyttä

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  16. #156
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Tsorbat vaan, mut tuli mieleen:
    Ja tätä "kaveria" sinä vieläkin pidät kaverina, koska......?
    Se tässä maailmassa on hyvä juttu, että vaikkei perhettä voikaan valita, ni kaverit voi.

     
     
  17. #157

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    On aika jännä juttu, että tupakoivanakin sait paheksuvia katseita päiväsaikaan kaupungilla esim. terveyskeskuksen tupakkapaikalla jne. Siinä mummot tuhis, että siinä vaan kessua vedellään ja sitten viedään meidän KUNNON ihmisten ajat terveyskeskuksesta. Tällähän ei ollut mitään väliä, vaikka olisit ollut muksua lääkärissä käyttämässä... Silloinhan olit vain huono vanhempi, joka näyttää huonoa esimerkkiä jälkikasvulleen..

    Mutta annas olla kun on sähkötupakka!!! Niin vähintään luokitellaan katsella speedyksi( tiedättekö se päästä varpaisiin katse, joka luokittelee ihmisen sekunnissa ja kertoo kastiarvon ) tai sitten sinut luokitellaan jonkin muun aineen käyttäjäksi.. Näitä ihmisten reaktioita on välillä hauskakin seurata, ettei silmät vain putoaisi päästä, kun sitä pitää niin tarkkaan katsoa :P

     
     
  18. #158
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Mutta annas olla kun on sähkötupakka!!! Niin vähintään luokitellaan katsella speedyksi( tiedättekö se päästä varpaisiin katse, joka luokittelee ihmisen sekunnissa ja kertoo kastiarvon ) tai sitten sinut luokitellaan jonkin muun aineen käyttäjäksi.. Näitä ihmisten reaktioita on välillä hauskakin seurata, ettei silmät vain putoaisi päästä, kun sitä pitää niin tarkkaan katsoa :P
    Siinä vaiheessa on hyvä imaista koko modi tankkia myöten suuhun ja nuoleskella sitä oikein kunnolla... voi sitten huikata perään, että dildoani tässä vain kostuttelen, voisko se perverssi jo lopettaa sen kyyläämisen?!

     
     
  19. #159
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Minua on alkanut risomaan noi "Eihän toi näytä tupakalta" kommentit. Varsinkin kun nyt ollaan siirrytty versioon "Eihän toi näytä sähkötupakalta...."
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  20. #160

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Siinä vaiheessa on hyvä imaista koko modi tankkia myöten suuhun ja nuoleskella sitä oikein kunnolla... voi sitten huikata perään, että dildoani tässä vain kostuttelen, voisko se perverssi jo lopettaa sen kyyläämisen?!
    Isännän kanssa jos olen, niin voin jotain tuijottamisesta sanoakin Lasten kanssa ei viitsi tai teini voi jo jotain kommentoida

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •