Sivu 69 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959656667686970717273 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,361 - 1,380 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1361
    Kolleega väläytti hienosti: "Näyttää kuin kannentiiviste vähän vuotaisi"

     
     
  2. #1362
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Nää "hengitysvaikeudet" on sitä kun uudet höyryttelijät tunkee egoihinsa sitä 24-36mg nestettä, sitte ihmetellään ku tuntuu kurkussa ja tulee huono olo.
    Äläs ny, meillä duunissa yks valopää valittelee että ei toimi tupakin korvikkeena kun tulee niin huono olo jatkuvasti. Vapottelee siis Joyen Onella puolen ohmin atolla ja nesteenä kuulemma 24mg litkut. Itse aloitin aikoinaan 12mg nesteillä ja Winder+Ce4-lierolla ja tuokin riitti aivan hyvin.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  3. #1363
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Itse kyllä aloitin eVod +24mg litkuilla ja olen edelleen sitä mieltä että se oli oikea kombo. Ei tullut pahaa oloa, ei kurkkua kipeeksi ja ei tehnyt röökiä mieli tippaakaan. Se mitä askissa oli jäjellä, poltin joka aamu yhden niin kauan kuin riitti, enkä ole enempää ostanut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  4. #1364
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Itse kyllä aloitin eVod +24mg litkuilla ja olen edelleen sitä mieltä että se oli oikea kombo. Ei tullut pahaa oloa, ei kurkkua kipeeksi ja ei tehnyt röökiä mieli tippaakaan. Se mitä askissa oli jäjellä, poltin joka aamu yhden niin kauan kuin riitti, enkä ole enempää ostanut.
    Itselläni taas jäi, täysin asiaa ajattelematta, askit pöydälle, kun ekat e-savukkeet tuli. Vajaa kuukauden taisi olla röökit pöydällä, kunnes pistin pahan kiertämään (lahjoitin kaverille).

    Ja onhan noita kommenttejakin vaikka minkälaisia. Ehkä huvittavin on: "Eihän toi mihinkää auta."
    Samantien toteaa takaisin, että yhtään ei ole röökiä tehnyt mieli tän hankinnan jälkeen.

     
     
  5. #1365
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Naapurin äijä huusi parvekkeelta "Mikä siellä savuaa!" Kerroin että sähkötupakkaa vain ja näytin boxia. Ei tainnut setä ainakaan ilahtua.

    Tulisipa Suomessa parveketupakoinnille kielto kokonaan, saisi kesälläkin pidettyä ikkunoita auki ilman hajuhaittoja, höyryttelisin sitten itsekkin jatkossa ulkona.

    Säikähti varmaan sitä kun viimeviikolla alakerran parvekkeella oli syttynyt tumppiastia palamaan nuorison juhlissa, olis voinu isompikin vahinko tulla.

     
     
  6. #1366
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Duunissa tupakkipaikalla yks jannu tokaisi tänään että höyryhän on hemmetisti vaarallisempaa kuin tupakointi. Joku jenkki oli kuulemma saanut keuhkosyövän kun oli höyrynnyt vajaan puol vuotta. Ei sälli muistanut minkä ikäinen tyyppi on eikä sitä kuinka kauan oli aiemmin tupakoinut, vaan sen että reilusti päälle kymmenen vuotta. Ei millään meinannut uskoa vakuutteluja siitä että ehkäpä se syöpä onkin alkujaan siitä tupakasta lähtöisin.

    Noh, tuo kun saatiin alta pois niin juttu jatkui sillä että kerää vettä keuhkoihin aivan kauheasti ja näistä ei ollenkaan tiedä mitä pitävät sisällään.

    Tuossa vaiheessa totesin vaan että peli on jo menetetty ja painuin takaisin töihin.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  7. #1367
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    West Coast
    Viestit
    10
    Maakuntajoukkojen harjoituksessa ryhmäkaveri heitti nasevan komentin että "mikäs helvetin homopilli sulla on?" Onneks oli heittää siihen väliin että "joo tää alkaa viheltää kun ruskeen reiän ritareita on lähipiirissä." Töissä pomo ja pari muuta kaveria taas naljaili yks päivä että kohta mulle tulee syöpä, huulet putoo ja muuta hassunhauskaa. Jätin mokomat omaan arvoonsa ja jatkoin höyryttelyä. Myöhemmin pomo poikkes tupakkapaikalla (sijaitsee ihan ulko-oven vieressä) ja sanoi että tämmöne vois olla kyllä ihan kätevä baarireissuilla kun sillon tulee pummattua kavereilta analogisia jonkin verran ja tää vois kuitenki olla parempi ja terveellisempi vaihtoehto.

     
     
  8. #1368
    No niin nyt olin taas oitemmän aikaa sairaalassa tosin veteraanien sellaisessa. Ihmettelivät kovin mikä minulla pöydällä kun tulin ruokailuun ja laitoin modin pöydälle.
    Kun kerroin heille tämä on se sähkötupakka joka on terveelisempi vaihtoehto olivat epäileviä kun olivat lukeneet sähkötupakan räjähtämisestä silmille ja joltain oli polttanut asuntoa.

    Koita siinä sitten kertoa sähkötupakasta ja sen terveelisyydestä mutta kuitenkin yritin. Kerroin että nämä ovat poikkeuksia ja sitä ei jutussa kerottu olivatko laitteet kopiota kiinasta olen 4 v siten siirtynyt sähkötupakkaan ja säästöä entiseen on tullut eikä minun aikaan ole yksikään omistamastani sähkötupakkka laitteista ole räjätähnyt tai aihettanut tulipaloa.
    [IMG][/IMG]

     
     
  9. #1369
    Kieltämättä noihin räjähdysjuttuihin törmää aika usein, kun juttelee tupakkapaikalla. Aina tuntuu olevan paikalla joku, joka on uutisissa kuullut näiden "räjähtelevän usein" . Silloinkuin "popcorn-keuhko" oli uutisissa, kuulin siitä päivittäin tupakkahuoneessa.

     
     
  10. #1370
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Yks päivä joku tuli nortti huulessa mulle selittämään et toi sähkörööki on tosi myrkyllinen

     
     
  11. #1371
    Höyrykonkari walt0's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Savo
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Yks päivä joku tuli nortti huulessa mulle selittämään et toi sähkörööki on tosi myrkyllinen
    Njuu. Meillä töissä muutama vanhempi kolleega sanonut, ettei voi tulla tupakkakoppiin enää, kun sieltä saa ties mitä myrkkyjä noista "savukoneista". Voi kun ei tulisikaan, niin siellä ilma paranisi. Ko. toverit vetää oranssia norttia.

     
     
  12. #1372
    Laitettuani lintukuva-painotteiseen blogiini pari juttua ja kuvia sähkötupakasta, sain kommentteja joista ikävimmässä käskettiin siirtyä suosiolla kokaiiniin ja kiroilujen säestämänä lakata "mainostamasta" tupakkaa ja tupakointia. Kuvissa esiintyi viimeinen marlboro-askini, jonka sisään olin tunkenut modin ja tankki törrötti kannen läpi.

     
     
  13. #1373
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja walt0 Näytä viesti
    Njuu. Meillä töissä muutama vanhempi kolleega sanonut, ettei voi tulla tupakkakoppiin enää, kun sieltä saa ties mitä myrkkyjä noista "savukoneista". Voi kun ei tulisikaan, niin siellä ilma paranisi. Ko. toverit vetää oranssia norttia.
    Meilläkin näitä näitä löytyy duunista. Kaikki ovat jostain syystä naisia. Jäävät vetelemään röökiä kopin ulkopuolelle. Ja jos pienikin höyrypilvi lähestyy, hivuttaudutaan vieläkin kauemmas. "Vaarallisempaa kuin tupakointi tai eihän noita oo tutkittu"kommentteja kuulee usein.
    Eipähän tarvi haista ite ainakaan tuhkakupille! Osa taas on kyllä hyvinkin tietoisia asioista.

     
     
  14. #1374
    Höyrykonkari walt0's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Savo
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Meilläkin näitä näitä löytyy duunista. Kaikki ovat jostain syystä naisia. Jäävät vetelemään röökiä kopin ulkopuolelle. Ja jos pienikin höyrypilvi lähestyy, hivuttaudutaan vieläkin kauemmas. "Vaarallisempaa kuin tupakointi tai eihän noita oo tutkittu"kommentteja kuulee usein.
    Eipähän tarvi haista ite ainakaan tuhkakupille! Osa taas on kyllä hyvinkin tietoisia asioista.
    Tuo "Onkohan noita ees tutkittu ollenkaan" tai "Tiedätkö itsekään mitä tuossa on. Kissan paskasta lähtien kaikkea noihin laittaavat".... Huoh

     
     
  15. #1375
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Työmaan pihalla drippailin kaikessa rauhassa, työkaveri yritti vieressä tupakista puhallella savupilviä ja totesi että "nuo pitäisi kieltää" ei kylläkään tarkentanut miksi.
    Spoileri!

     
     
  16. #1376
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kissan paskahan tais olla sitä kalleinta kahvia?
    Se tyttömäinen viuhtominen kyllä alkaa vähän käydä vanhaksi, kun pikku pilven pössäytän.
    KGO & Twist

     
     
  17. #1377
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    ...Se tyttömäinen viuhtominen kyllä alkaa vähän käydä vanhaksi, kun pikku pilven pössäytän.
    Tämä on kyllä aivan totta. Samoin se teennäinen köhiminen kun pilvi on metrin päässä, varsinkin työpaikan kovimmilta korsteeneilta.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  18. #1378
    Sähköröökiä sivuten: Eilen tuli iski flunssa päälle töissä ja ääni lähti. Joten työnantaja päätti naurattaa tällaisella helmellä: "Mitä? Puhu ääneen! Vetäisit enemmän tota röökiäs!" Aikaisemmin kun vedin normiröökiä, niin siitä ei tullut mitään valitusta.

    Tosiaan kädessä iStick 40W ja iSub muovitankki.

     
     
  19. #1379
    Kahdella kerralla ihmiset on vaan kysyneet, että mikä maku sulla tossa on. Ei mitään päivittelyjä. Jotain tietoisuutta tuntuu levinneen. No, hilpeässä humalassa olevalla setällä oli kyllä taas se kaveri, jonka takki kuulemma syttyi tuleen taskussa olleesta laitteesta. Kaikki tuntuu tuntevan sen kaverin, hänellä lienee laaja tuttavapiiri.

     
     
  20. #1380
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Savuton/höyrytön työpaikka ensikuussa, on aiheuttanut rasittavia kommentteja. Kohta toikin loppuu, tyytyväinen virne naamalla vituttaa suunnattomasti.

    Se mun tupakointi/höytyttely ei saatana ole sulta pois. Toki noita tyytyväisiä komnentteja saa tupakoitsijatkin, joten ei sinänsä höyryttelyyn liity. Ihmisillä vaan tuppaa olemaan kummallinen harhaluulo, että he ovat jitenkin tuottavampia kun eivät polta/höyryttele.

    A) puolet siitä porukasta pitää tunnin kahvitaukoja ja ruokatauot saman mittasia.
    B) mulla ei ole ollut koko uran aikana mikään homma myöhässä. Päin vastoin, olen kokoajan aikatauluissa edellä ja joudun auttamaan muita saamaan aikatauluja kiinni, kun ne on niin vitun hitaita.

    Mut hei pääasia että mun höyryttely, joka ei ketään häiritse mukamas loppuu. Paskan marjat, ne vaan kestää kauemmin kun pitää poistua tontilta. Tai sitten meen autoon höyryille.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •