Sivu 65 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 155561626364656667686975 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1281
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mieluummin vapo ku mallu tosiaan, mutta onko se nyt ihan aloitettava sekään 10 vanhana? Jokaisen oma asia tietenkin, mutta hurjastuttaa katsoa tuollasta Vanhemmat taitaa olla aika sinisilmäisiä tai sitten ei vaan välitä lapsistaan.

     
     
  2. #1282
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Mieluummin vapo ku mallu tosiaan, mutta onko se nyt ihan aloitettava sekään 10 vanhana? Jokaisen oma asia tietenkin, mutta hurjastuttaa katsoa tuollasta Vanhemmat taitaa olla aika sinisilmäisiä tai sitten ei vaan välitä lapsistaan.
    Voi kun oiskin edes 10v kun ekan kerran röökiä tuli imeskeltyä, pari vuotta aikasemmin tuli jo ekat henkoset kouluntakana otettua. Kyllä sitä on nuorempana ollu sit tyhymä, toki paljon viisampi ole vieläkään. Kotona ei kukaan polttanu ja kovasti sai aina kuritusta kun röökistä narahti, kaverithan sille tielle vei aikoinaan.

     
     
  3. #1283
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    48
    Temonen, en oo viel kenelläkä lapsella laitteita nähny, nuo olivat vasta harkitsemassa (n. 6-8 vuodenkuluttua) ostamista
    Jos laitteet tulee k-18, lienee parasta varastaa se lapselta ja antaa "vastalahjaksi" puhelinnumero että vanhemmat voi vapon käydä hakemassa.

     
     
  4. #1284
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Piipa Näytä viesti
    Temonen, en oo viel kenelläkä lapsella laitteita nähny, nuo olivat vasta harkitsemassa (n. 6-8 vuodenkuluttua) ostamista
    Jos laitteet tulee k-18, lienee parasta varastaa se lapselta ja antaa "vastalahjaksi" puhelinnumero että vanhemmat voi vapon käydä hakemassa.
    Kyl itse oon miettinyt että kun joskus niitä lapsia on ja siihen teini-ikään tulevat ja mahdollisesti tutustuvat tupakointiin kaveriporukassa niin tottakai koitan valistaa ettei se kannata. Ei se itsellekkään auttanut tuo valistaminen. Niin mielummin sitten hommaan sille itse suoraan vapon kouraan ilman niksoi ennenku siihen koukkuun jää pahasti ja sanon että puhaltele tolla "savui" siel kaveriporukassa.

     
     
  5. #1285
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun esikoinen alotti 15 ikäsenä polttamaan ja aika taistelut meillä oli..en koskaan huutanut, kun ei se auta ja nehän kessuttelee kuten itsekin tein saman ikäisenä.Pahalta se tuntui vaikka itse en hyvää mallia näyttänyt..poika löysi höyryttelyn viime syksynä ja tuin häntä ajatellen sen olevan parempi vaihtoehto.Hän sai minutkin tähän koukkuun ja hyvä niin, poika on ensi kuussa 18 v ja menee nyt 6 mg nesteillä ja höyryttelee aika vähän, meille molemmille tää oli pelastus ja poikakin sanoi ettei ikinä ala enää polttamaan, toivon niin ihan koko sydämestäni.

     
     
  6. #1286
    Ihmetyttää mikä höyryttimissä saa monet suhtautumaan niinkuin pahimpaan viholliseen, onko se jotenkin röökaajilta pois?

    Tuossa tuli viikolla eräs parhaat päivänsä nähnyt kotkannäköinen nainen valistamaan (sätkä huulessa) että kun ne nesteet siellä kiinassa valmistetaan niin ei voi yhtään tietää mitä myrkkyjä sisältää jne perus jargonia ei ole tutkittu blaablaa. Olin jo ottamassa kunnolla kierroksia mutta maltoin ja kommentoin vaan että paskapuhetta ja on tutkittu (kuka kiinannesteitä edes höyryää?). Opastin jopa lukemaan ne tutkimukset ja mistä saa parempaa tietoa. Hän tähän sitten että sinne internettiinhän voi kirjoittaa kuka vaan. Eikun kyllä siellä ihan ne tutkimukset löytyy niin ei tarvii paskajuttuja uskoa...
    Ja välillä on tullut ihme naljailua töissä että seiskassa luki että sisältää vaikka mitä myrkkyjä jne. huhu, ihanko seiska kertoi?

    Jokos niitä Vapersin vastapropagandalappusia saa jostakin jos vaivihkaa ujuttelis semmosen ilmoitustaululle?

    Ja niin, olen työpaikan ainoa höyryäjä ja suurinosa ei ole höyrytintä eläessään nähnyt.

     
     
  7. #1287
    Odotan itekki kyllä noita propagandan tappajia, tarpeeks monta kertaa saanu tapella aiheesta

     
     
  8. #1288
    Kerran laivalla joku röökääjä tuli käskemään pois röökikopista kun vapottelu haisi niin pahalta. Katsoin vähän aikaan kysyvästi ja totesin että niin haisee tuo sinunkin.

     
     
  9. #1289
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    86
    Pari viikkoa sitten olin polttareissa , jossa eräs osallistujista veteli semi-stealthia kartotankki-provarikombolla mm. Asematunnelissa ja Forumin mäkkärissä.

    Loppuillasta halusi sitten testailla mun Delta II:ta, ja mietti, että toimi ihan kivasti...

    Vaan oli kuulemma mun kiinanpaskalitkut aiheuttaneet maailmanlopun flunssan ja paskataudin raukalle.

    Käytössä siis Lubrisolve PG&VG, MnM:n niksat (4mg) ja kokonaista total 6% Flavourartin makuaineita.

    Ja pahan olon syy ei tietenkään ollut tempomasi 3 promillen humala. Rock.

     
     
  10. #1290
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Jengi puhuu alaikäisten touhuista niinkuin olisi uusikin juttu. Itse maistelin ensimmäisen sätkän 11 vuotiaana ja 13 vanhana polttelin jo kokopäiväisesti. Voi pojat se on näyttäny varmaan upealta kun olen aina näyttäny ikääni reippaasti nuoremmalta

     
     
  11. #1291
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Jengi puhuu alaikäisten touhuista niinkuin olisi uusikin juttu. Itse maistelin ensimmäisen sätkän 11 vuotiaana ja 13 vanhana polttelin jo kokopäiväisesti. Voi pojat se on näyttäny varmaan upealta kun olen aina näyttäny ikääni reippaasti nuoremmalta
    Tätä on tapahtunut varmasti kautta aikojen, mutta näin vanhempana se kyllä näyttää hurjalta

     
     
  12. #1292
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Jengi puhuu alaikäisten touhuista niinkuin olisi uusikin juttu. Itse maistelin ensimmäisen sätkän 11 vuotiaana ja 13 vanhana polttelin jo kokopäiväisesti. Voi pojat se on näyttäny varmaan upealta kun olen aina näyttäny ikääni reippaasti nuoremmalta
    Ite tuli 7vuotiaana vedettyä eka rööki, kovana poikana lähin illal veljien seuraan ja sain oman tupakan.. Pientä jännitystä ja poskareita vedellen meni eka tupakki aika nopeesti ja pitiki heti kysyä että pääsenhän enskerralla kans mukaan :C
    Nyt alkaa raivostuttaa ku ipanat vetää röökii tai vapoo

     
     
  13. #1293
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Ei sitä niin nuorena voi millään käsittää millaisen kutkan siitä saakaan loppuiäkseen. Näin totesi isänikin kun jäin tupruttelusta kiinni

     
     
  14. #1294
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Piipa Näytä viesti
    Ite tuli 7vuotiaana vedettyä eka rööki, kovana poikana lähin illal veljien seuraan ja sain oman tupakan.. Pientä jännitystä ja poskareita vedellen meni eka tupakki aika nopeesti ja pitiki heti kysyä että pääsenhän enskerralla kans mukaan :C
    Nyt alkaa raivostuttaa ku ipanat vetää röökii tai vapoo
    Eikö se nyt kuitenkin oo parempi asia höyrytellä kun sitä röökiä vetää? 15v serkku lopetti 3vuotta kestäneen polttamisen höyryttelyllä. (Oli itse tilannu kamat ja nesteitä tekee nykyään itse.)

     
     
  15. #1295
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Eikö se nyt kuitenkin oo parempi asia höyrytellä kun sitä röökiä vetää? 15v serkku lopetti 3vuotta kestäneen polttamisen höyryttelyllä. (Oli itse tilannu kamat ja nesteitä tekee nykyään itse.)
    Toivottavasti sinä oot sitten vanhempana ja viisaampana neuvonut vähä "höyryttelykäyttäytymistä" eli kattoo vähän missä ja millon höyryää...

    Tällä hetkellä varsinkaan höyryttely ei tarvii minkäänlaista negatiivista kuvaa tän touhun "ulkopuolisille".
    Viimeksi muokannut Petsku89; 15.04.15 kello 19:56.

     
     
  16. #1296
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    10
    "Polta mielummin tupakkaa, koska sähkötupakka on moninkertaisesti vaarallisempaa."

     
     
  17. #1297
    Paikallislehden verkkosivulla on gallup sähkötupakasta. Yksi vastausvaihtoehto on: "Ei. En ikinä vetelisi sisääni Kiinassa valmistettua kemikaalihöyryä, jonka haitoista ei ole kunnolla tietoa." :P

    www.kuntsari.fi

     
     
  18. #1298
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Olipahan kummalliset vastausvaihtoehdot. Noista valitsin lähes terveystuote-vaihtoehdon. Toivottavasti moni muukin vastaa tuohon kyselyyn

    :wq

     
     
  19. #1299
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    "Hiukan parempi. Sähkösavuke ei ole ongelmaton, mutta siitä puuttuu tupakkakasvin monet haitat"

    Hyvin on kyselyn tekijä faktat selvittäny. Joo tupakkakasvissahan ne tuhannet lisätyt kemikaalit on luonnostaan.

    Edit. Kävin vastaamassa.

     
     
  20. #1300
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kohta toi kysely lakkautetaan koska jengi täältä valitsee ton terveys vaihtoehdon, syy tulee olemaan: galluppia on levitetty netin keskustelupalstoilla ja epäillään vilppiä.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •