Sivu 64 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566676874 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1261
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Sigge täysillä ja dripperi kuivana niin eiköhän siitä tulta voi antaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Oon joskus vetäny capin dripperistä irti ja tulittanut, ja sanonut että "jos tuosta saat niin ota vaan".

    Ei oo varapumpuleita mukana, niin ei viitti 100 wattiin laittaa.
    Intissä joskus lomilta palatessa nyppäsin pumpulit pois ripperistä ja tarjosin kaverille liekin! Piti muutenki uusia coilit hyvin se tulen sai siitä ja oon samalle kaverille joskus tyhjästä gennystä tulen tatjonnu

     
     
  2. #1262
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    88
    Joku puolityhjää punaista ilmapalloa muistuttava juoppo kyseli puhelinta lainaan, ei kerennyt lainaamaan kun oli junaan kiire.

    "Te ootte sähköröökaajat kaikki vittu samanlaisia pellejä."

    Kiitos ja hyvät päivänjatkot vaan sullekin, vitun rotta.

     
     
  3. #1263
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Tupakoiva kaveri viikonloppuna kun näki meikän sähkötupakoivan sano että tossahan on ihan törkeenä haitallisia aineita. Pitäis kyllä olla käyntikortin kokoisena nippu niitä sähkötupakka vs normaalitupakka lappuja jota voisi aina jaella.

     
     
  4. #1264
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Työkaveri joskus määkis sähkötupakan hintaa kovaksi. Samalla toki se itse veteli 2 askia colttia päivässä. Vissiin se raha on erilaista, ku sitä käyttää pienissä erissä joka päivä.

     
     
  5. #1265
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Tupakoiva kaveri viikonloppuna kun näki meikän sähkötupakoivan sano että tossahan on ihan törkeenä haitallisia aineita. Pitäis kyllä olla käyntikortin kokoisena nippu niitä sähkötupakka vs normaalitupakka lappuja jota voisi aina jaella.
    Hyvä idea
    Jos noita käyntikortteja saisi kauppiasspämmin sijasta niin tulisi käyttöön heti

     
     
  6. #1266
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Hyvä idea
    Jos noita käyntikortteja saisi kauppiasspämmin sijasta niin tulisi käyttöön heti
    Vapers Finlandin osoitetiedot toiselle puolelle ja toiselle infopläjäys asiasta. Tupakkapaikoillahan noita keskusteluja/vääntöjä asiasta käydään, ni olis hyvä antaa jotain kouraan käänn.. jutustelun lomassa. Tulisi ehkä käytyäkin katselemassa foorumeja.

     
     
  7. #1267
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Tammela
    Viestit
    9
    Tää on kyllä mielipiteitä jakavaa touhua... Eilen Forssan Prisman parkkisella tuli vanhempi mies ja nainen ripittämään, kuinka mä myrkytän kaikki mun ympärillä olevat ja erityisesti mun oman tyttäreni. Äijä oli sen näköinen, että tulee silmille, jos vielä yhtään kiihtyy lisää... En sitten sanonu mitään, vaikka mieli teki. Höyryttelin muuten parkkiksella auton vieressä ja tyttö nukkui autossa tyytyväisenä

    En muista, että kukaan ois tullu suoranaisesti haukkumaan, moittimaan tai vittuilemaan tupakointia, vaikka ois vähän sopimattomassakin paikassa vetäny. Ihme touhua...


    Irti tupakasta, vaikka henki menis!

     
     
  8. #1268
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun mutsilta ja ex-ukolta tuli ; Ei tosta mitään apua ole, sen kun vaan lopetat..siihen mitään apuja tarvita! kumpikaan ei ole polttanut ikinä ja etenkin äitini kuuluu ihmisiin joka tietää AINA kaiken.Vittu, että ärsytti!!

     
     
  9. #1269
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun mutsilta ja ex-ukolta tuli ; Ei tosta mitään apua ole, sen kun vaan lopetat..siihen mitään apuja tarvita! kumpikaan ei ole polttanut ikinä ja etenkin äitini kuuluu ihmisiin joka tietää AINA kaiken.Vittu, että ärsytti!!
    Äidit tietää parhaiten...

     
     
  10. #1270
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Tuplat...

     
     
  11. #1271
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Tupakoiva kaveri viikonloppuna kun näki meikän sähkötupakoivan sano että tossahan on ihan törkeenä haitallisia aineita.
    Miten voi olla mahdollista että tästä selittävät ovat hyvin usein tupakoitijoita. Niillä nyt ei ainakaan pitäs olla varaa tommosesta huomautella. Ihme touhua...

     
     
  12. #1272
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Johtuu ihan tupakoinnin vastustajien lehdistölle suoltamista vaiheista,että höyryttely on haitallista.

    :wq

     
     
  13. #1273
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Johtuu ihan tupakoinnin vastustajien lehdistölle suoltamista vaiheista,että höyryttely on haitallista.
    Mulla on tapana vastata yleensä että "jaa, mitä haitallisia aineita tässä nyt sitten on?"

    ps. Hieno toi sun V Rotax
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  14. #1274
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Big Vapor eli Iso Höyry

    :wq

     
     
  15. #1275
    suoltamista vaiheista
    Pieni virhe?

     
     
  16. #1276
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    48
    Eilen tuli kaks n. 10-12vuotiasta pullaposkipoikaa fillarilla hirveetä vauhtia ja takarenkaat lintassa jarruttivat viereen ja kysyi "Paljonko tossa on watteja" ku näkivät että oli tuo 100w sigge kädes. Totesin pojille että liikaa on watteja, 100. Toinen kysy "eikö imulangat pala?" "Aattelin hommaa jonku tollasen". Hetken mietin revinkö hiukset siltä päästä vai potkasenko naamaan, mutta aattelin rauhottua ja sanoa ettei näitä saa kun 18vuotiaana, johon pojat sano "No täysikäsenä aattelinki hankkia". Kysyin että miksi ihmeessä? Hengitä raitista ilmaa mielummin ku vedät mitää keuhkoihis. "Noilla voi tehdä kaikkea kivaa" vastas toinen kekara.. Sanoin vaa niille että kannattaa pysyä porukkansa kovimpana ja olla polttamatta röökiä tai hankkimatta vapoa, ei siitä mitään hyötyy oo, pelkkää haittaa ajan myötä. Pullaposki hokas kysyä että miksi minä en ollu se porukan kovin? Sanoin että olin yks niistä häviäjistä jotka luuli olevansa koviksii ku rööki huules, ja edellee joutuu vetää nikotiinia keuhkoo kuluttaen ylimäärästä rahaa jatkuvasti.. Lapset katteli toisiaan ja totes "no moro" ja lähtivät.. Toivottavasti ovat niin koviksii että pysyy erossa

     
     
  17. #1277
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Hienosti Piipa toimittu!

     
     
  18. #1278
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Et oo Piipa ainut ketä on törmännyt vastaaviin Lohjalla. Laurinkadulla tuli vastaan ehkä alle 10 wee skidi jolla nautilus + istick kombo kädessä

     
     
  19. #1279
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    tuli vastaan ehkä alle 10 wee skidi jolla nautilus + istick kombo kädessä
    Ei voi ymmärtää,ei. Kyllä jossain kohassa kasvatuksen suhteen on menty perse edellä puuhun ja kovaa.

     
     
  20. #1280
    Toisaalta jos ei vapo, sillä olis ollu LM huulessa käryämässä.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •