Sivu 63 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 135359606162636465666773 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1241
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Äsken koiran kanssa lenkillä tuli vanhempi mieshenkilö kertomaan ettei toi "sähköpiippu" auta mitään. Hänen kaverillaankin oli kuulemma tällänen ja heti kun piippu loppus niin meni ostamaan tupakkaa (mitä lie tarkoittaa toi "piipun loppuminen"). Kuulemma lopettamiseen ei tarvii muutakun päätöksen, hän oli tehnyt eilen (!) tämän päätöksen ja hyvin menee

    Toivotaan et nään tän kaverin parin viikon päästä niin kysellään lisää

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  2. #1242
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    48
    Entisessä työpaikassa sellanen maailmanomistaja, läpitatuoitu supermies kerto että hänen kaveri meinas hukkua ku veti sähköröökiä, kerty niin paljo vettä keuhkoihi että piti lanssillla mennä sairaalaa

    "saako tohon niitä huumeita?"
    "onko toi nyt sit hyvä?"
    "mites toi toimii?"

    Vanha setä joutu kerran vetää fillarilla ympäri ja tuli juttelee ku näki mun höyryttelevän, 20min se uteli ja ihmetteli.. Lopuksi kehu että on hyvä ku tälläsiä laitteita keksitty, jospa sen tupakan sais kokonaan pois tästä maasta

     
     
  3. #1243
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Ei varsinaisesti ketään ole tullut kommentoimaan mutta kategoriassa jos katse voisi tappaa. Mielestäni menin pihalle tuhkisten luo ns oikeaoppisesti höyryttelemään ja havaitsin kahviossa pari vartiointiliikkeen tyyppiä. Vetelin höyryjä ja kun menin mestaan takaisin sisälle niin molemmat katsoivat todella kiukkuisen näköisesti mua. Mulla oli laite kourassa pihalle mentäessä ja kai tuosta setupista jonkinlaiset höyrytkin lähti. Pelkäsin oikeasti että tulevat pamputtamaan ja soittavat poliisit paikalle, kun olin jo pitkän tovin odottanut junaa saapuvaksi ja h-hetki alkoi lähestyä. Eivät tulleet kuitenkaan kyyläämään mua odotustilaan.

    Edit: voi tietty olla että olin liian lähellä sisäänkäyntiä


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  4. #1244
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Höyryttelin koulun röökipaikalla ja parikymppisiä mimmejä käveli läpi höyrypilvestä ja yhdelle tuli mieleen ajankohtainen kysymys toiselle: "hei saaks tota vesitupakkaa polttaa lentokoneessa?"

     
     
  5. #1245
    Työpaikalla aina höyryttelemään mennessäni sanon meneväni nortille/röökille/kessulle/tupakille. Näin säästyy joka kerta siltä samalta "siis menet MINNE?"

     
     
  6. #1246
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Työpaikalla aina höyryttelemään mennessäni sanon meneväni nortille/röökille/kessulle/tupakille. Näin säästyy joka kerta siltä samalta "siis menet MINNE?"
    Mä aloin jo tupakointiaikaan käyttää eufemismia "menen pihalle". Toimii edelleen.

     
     
  7. #1247
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Piru vie mitä lie peukkuja ja sydämiä tästä näytöstä lähtee etiäpäin.. Eli siis tapatalkin kanssa tappelin Pointtina, itselläni myös (tullut tosin vasta höyryttelyn merkeissä), että käväsen pihalla. Joskus saatan ilmaista lähteväni röökille, mutta sama setti aina käpälästä löytyy.

     
     
  8. #1248
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    4
    Baarissa tuli ulkomaalainen "trävelleri" selittämään kuinka paljon kemikaaleja käytetään e-nesteissä suhteessa "luonnolliseen" tavalliseen tupakkaan verrattuna, en jaksanut edes kommentoida asiaa. Perus.

     
     
  9. #1249
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kimski Näytä viesti
    Baarissa tuli ulkomaalainen "trävelleri" selittämään kuinka paljon kemikaaleja käytetään e-nesteissä suhteessa "luonnolliseen" tavalliseen tupakkaan verrattuna, en jaksanut edes kommentoida asiaa. Perus.
    Juuri tälläsiä idiootteja tulee kaikkialla vastaan. "Mä luin sen tutkimuksen jos sanottii että sähkötupakas on 10kertaa enemmän syöpää aiheuttavia aineita". "Mistä luit?" "Ööö..."

     
     
  10. #1250
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Mulla adr kurssilla opettaja kehu kauheeks myrkyks ku on ympäristölle vaarallinen -merkki kyljessä. Liittyen vain kylläkin nestemäiseen nikotiiniin. Kyseinen opettaja kuitenki kisko 1.5-2 lootaa pikkusikaria päiväsä.

     
     
  11. #1251
    Ärsyttävin kommenttisarja tuli baarin tupakkakopissa ku höyryttelin, joku oman arkensa supersankari tuli selittää miten kannabislientä saa liuottamalla sitä butaaniin... eikä ymmärtänyt mitä tarkoittaa lause: "ei kiinnosta"

     
     
  12. #1252
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Butaaniin.. liuottaa.. Öööh..
    http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Butaani

    Olisit kannustanut kokeilemaan ja ihmisten keskiarvoinen älykkyys olisi kohonnut räjähtäen

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  13. #1253
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Hämmentävää. Olin perjantaina asioilla Jyväskylässä,siinä kolmikulman edessä ajattelin vedellä rauhassa höyryt ja jatkaa matkaa sisätiloihin.

    Jumaliste miten ihmiset kyylää kun vierasta sikaa! Luulis nyt tuon kokosessa kylässä näkevän pahempaa,kun höyrytteliä. Eräskin naikkonen tuli kohti niin ihmeissään,että meinasin kysyä,notta syyäkkö meinasit. Olo oli kuin mallinukella näyteikkunassa.

     
     
  14. #1254
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Butaaniin.. liuottaa.. Öööh..
    Butaani ? Wikipedia

    Olisit kannustanut kokeilemaan ja ihmisten keskiarvoinen älykkyys olisi kohonnut räjähtäen
    Olis varmaa pitäny, mutta oli harvinaisen epämiellyttävä henkilö, että tein kaikkeni päästäkseni vain pois tilanteesta toivottavasti itse kotonaan kokeilee

     
     
  15. #1255
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    Hämmentävää. Olin perjantaina asioilla Jyväskylässä,siinä kolmikulman edessä ajattelin vedellä rauhassa höyryt ja jatkaa matkaa sisätiloihin.

    Jumaliste miten ihmiset kyylää kun vierasta sikaa! Luulis nyt tuon kokosessa kylässä näkevän pahempaa,kun höyrytteliä. Eräskin naikkonen tuli kohti niin ihmeissään,että meinasin kysyä,notta syyäkkö meinasit. Olo oli kuin mallinukella näyteikkunassa.
    Joo tua keskustassa immeiset kyylää ku vimosta päevää!

     
     
  16. #1256
    Kyyläyksestä puheenollen.

    Olin about kk sitten kahvilla ja pikalounaalla kauppakeskuksen kahvilassa. Noin 6-kymppinen ukko kierteli kuin kukko aulaa joka siinä vieressä, siis vilkuillen kaikkea ja tepastellen kuin maailman omistaja. Hyvä näkö ukkelilla, noin 50m päästä vilkaisi sitten minua (takin rintataskussa 100W Sigge + Delta II).

    Kukon kaula venähti ja lähti tulemaan kohti kuin tuli perseen alla.

    Tuli siihen puolentoista metrin päähän toljottaan mun rintataskua. Ei sanaakaan sanonut. Kyyläsi vaan. Oli haarukka kädessä ja mietin että yhtään lähemmäs jos tulee niin käy vielä vahinko, mutta tyydyin sitten irvistämään pahasti ja kysymään "oliko asiaa ?".

    Siitä kukko nosti taas kaulaansa, oikaisi selkänsä ja painatti aulan toiselle laidalle jatkamaan mun kuikuilua.

    Vittu mitä urpoja.

     
     
  17. #1257
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    "Joko tolla voi huumeita vetää" jep jep....

     
     
  18. #1258
    Oikeestaan ne parhaat, siis realistiset ja neutraalit kommentit tulee tupakoitsijoilta röökipaikoilla, jotka tulee kysyyn tulta kun sytkäri hajonnut.

    Järjestään: "olisko sulla tulta ?, eiku sori sähkötupakkahan sulla on".

    Ylipäätään koen tupakoivat jollain tapaa samaan porukkaan, ei ne ainakaan kyylää ja sormella osoittele, yleensä eivät välitä höyryttelijöistä, joskus (naiset) kommentoi ihqu tuoksusta, ja joskus harvoin joku kettuilu huumepillistä. Tietävät itekin että voi heittää takaisin siitä röökistä.

     
     
  19. #1259
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Oikeestaan ne parhaat, siis realistiset ja neutraalit kommentit tulee tupakoitsijoilta röökipaikoilla, jotka tulee kysyyn tulta kun sytkäri hajonnut.

    Järjestään: "olisko sulla tulta ?, eiku sori sähkötupakkahan sulla on".

    Ylipäätään koen tupakoivat jollain tapaa samaan porukkaan, ei ne ainakaan kyylää ja sormella osoittele, yleensä eivät välitä höyryttelijöistä, joskus (naiset) kommentoi ihqu tuoksusta, ja joskus harvoin joku kettuilu huumepillistä. Tietävät itekin että voi heittää takaisin siitä röökistä.
    Sigge täysillä ja dripperi kuivana niin eiköhän siitä tulta voi antaa

     
     
  20. #1260
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Sigge täysillä ja dripperi kuivana niin eiköhän siitä tulta voi antaa
    Oon joskus vetäny capin dripperistä irti ja tulittanut, ja sanonut että "jos tuosta saat niin ota vaan".

    Ei oo varapumpuleita mukana, niin ei viitti 100 wattiin laittaa.

    EDIT: Taidanpa ottaa varabumbulit kolikkotaskuun mukaan pussukassa, voishan tuon tulen antaakin jos kiltisti pyytää...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •