Sivu 62 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125258596061626364656672 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1221
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    THL & STM ym: tuo aiheuttaa nikotiiniaddiktion.

    :wq

     
     
  2. #1222
    Japsitutkimuksen vääristelyyn tapaan sanoa, että "tiedätkö, esimerkiksi riisin tai makaronin valmistus voi samoin altistaa sinut syöpää aiheuttaville karsinogeeneille todella rajusti?"
    - Kuinka niin?
    - Laitat samalla periaatteella kuin testivirheessä ainekset ilman vettä kattilaan ja kuumennat täysillä tunnin-pari. Kun syöt sitä hiiltynyttä, se on takuulla riisiä tai makaronia, mutta on väärin laitettuna muuttunut karsinogeeniksi.

    Tuolla vertauksella on testivirheestä lässytys loppunut.

     
     
  3. #1223
    Olen yllättynyt, kun pari terveydenhuoltotaustaista tuttavaa on tokaissut yksioikoisesti "hyvä!", kun kerroin siirtyneeni sähkötupakkaan.

    Piintynyt vanhan polven tupakkamies tokaisi parvekkeella höyryttelyni jälkeen "ai siitakö se tuli se huumeen haju". En kyllä tiedä, missä hän on "huumetta" haistellut.

     
     
  4. #1224
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    THL & STM ym: tuo aiheuttaa nikotiiniaddiktion.
    THL pyrkii edistämään kansanterveyttä, mutta saan sen toiminnasta lukemisesta syövän.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  5. #1225
    Höyryttelijä Kalapatto's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    41
    Mulle on monesti eri duunipaikoilla tullut äijät kyselemään ja valistamaan kuinka tämä sähkötupakka on nimenomaan huumeita varten ja perus lätinää mitä jokainen on kuullut, mutta kun ovat tottuneet siihen että mä höyryttelen niin se on aina alkanut kääntyä siihen mielenkiinnon puolelle ja nykyään useimmat vaan koittaa arvata hajun perusteella mikä maku tänään käytössä Tosin yks mamma kysyi röökikopissa, että: "Miks täällä haisee ihan steariini?" eräs työkaveri alkoi päteä mulle siitä kuinka tämä ei ole terveellistä kun tollasii määrii höyryä pukkaa ja ei ole edes höyryä vaan savua koska savun määritelmä on partikkeleita kaasussa ja tässä on ihan varmasti partikkeleita koska tuoksuukin niin paljon. Laitteena siis Sx350 v100 ja big dripper. MOlen todennut vaan, että ei välttämättä terveellistä olekkaan, mutta varmasti vähemän haitallista kuin tupakka ja tää maistuu hyvältä. Olen jo niin kyllästynyt näihin samoihin lätinöihin joten yleensä jätän ne omaan arvoonsa ja höyrytän iloisesti.

     
     
  6. #1226
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Näyttäis siltä, että kun haluaa tavata tyhmiä ihmisiä, niin kannattaa mennä inttiin tai pihalle höyryille.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  7. #1227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saon Näytä viesti
    Näyttäis siltä, että kun haluaa tavata tyhmiä ihmisiä, niin kannattaa mennä inttiin tai pihalle höyryille.
    Jep.

    Tulta kysytty moneen kertaan.

    Samoin tupakkaa haluttu ostaa, tyyliin: "myy yksi rööki". Kaikille annettu asiallinen hintatarjous modista+atosta mutta ei oo kelvannut...

     
     
  8. #1228
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jep.

    Tulta kysytty moneen kertaan.

    Samoin tupakkaa haluttu ostaa, tyyliin: "myy yksi rööki". Kaikille annettu asiallinen hintatarjous modista+atosta mutta ei oo kelvannut...
    Sama juttu. Itse asiassa kerran mulla oli unohtunut sytkäri taskuun (höyryn alkuaikoja), annoin sytkärin tulta kysyneelle jantterille omaksi kun en sitä tarvinnut. Nykyään vastaan vaan "ei ole" tai jos modi kädessä niin "näyttääkö tää siltä että tarttisin tän käyttöön tulta?".

    En kyllä viitsi omasta laitteistosta hintatarjouksia heittää kadulla, ei koskaan tiedä vaikka modi vietäisiin kädestä.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  9. #1229
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Menin ostoskeskuksen takaovesta pihalle hiljaisemmalle puolelle höyryttelemään kun kyllästyttää toljottavat ihmiset. Siellä oli vain yksi ihminen, pappa tupakalla ja meni ehkä kymmenen sekuntia kun se huusi pihan toiselta puolelta että "ONKO TOI HUUMEPIIPPU". Siinä sitten raahusti ohi mummo ja pappa kävelysauvojen kanssa ja varmaan saivat asfaltti-ihottumaa leukoihinsa kun niin oli haavit auki. Pitäisköhän seuraavalla kerralla huumepiippukysymykseen vastata että "on", saisi varmaan ainakin höyrytellä rauhassa ilman että pitäisi alkaa vastailla jatkokysymyksiin mitä seuraa lähes poikkeuksetta kun sanoo että kyseessä on sähkötupakka. Mielessä myös käynyt joku vähän mopompi reissulaite, kumpupilvenmetsästäjänäkin vähän hävettää julkisilla paikoilla välillä turhan näyttävät pilvet.

     
     
  10. #1230
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Eipä nämä varttuneemmat ole edes kuulleet koko höyryttelystä. En ainakaan itse ole enää näistä hötsypiippu kommenteista päätä hetkauttanut. Tosin jos julkisilla paikoilla harrastaa kumpuilua, saa varmasti huomiota. Luulis plikka jo sinunkin oppineen.

     
     
  11. #1231
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Itse asiassa höyryttelen yleensä liikkeellä ollessa enimmäkseen autossa, höyryjen myötä se pakottava tarve niksatauolle meni ohi melko pian eikä sitä sitten tule mentyä saati talvella viitsittyä mennä pihalle palelemaan ja toljotettavaksi. Mutta enhän mä tälläisiä määriä höyryä ole puskenut ennen viime syksyä, sidin kanssa höyryntuotto oli melko olematonta ja varmaan sen viattoman ihku violetti väri myös teki siitä vähemmän epäilyttävän kapistuksen vaikka valomiekka olikin. Kyllähän sitäkin tuijotettiin ja siitä kyseltiin mutta ei mitään huumevihjailuita. Plus sitten se että lisää varmaan hämmennystä ja tuijotusta tuo kun dripperiin tiputtelee lasipipetillä nestettä, varmaan oikein viimeistelee sen ganjapiippufiiliksen. Tulee vaan suorastaan paha mieli tollasista kyselyistä koska mielestäni en kuitenkaan narkkarilta näytä. Vaikka tiedän ettei se ulkonäkö nyt siihen liity että jotkut on vaan idiootteja, tai voi olla ettei ne oikeasti sitä edes tosissaan tarkoita vaan sitä pidetään hassun hauskana keskustelunavauksena kun kiinnostuvat oudosta kapistuksesta. Tosin ei toikaan pappa kuulostanut mitenkään yllättyneeltä kun sanoin että kyseessä on sähkötupakka, niin sujuvasti sieltä tuli jatkokysymyksiä että mulkku tiesi varmaan jo valmiiksi että se on sähkötupakka.

     
     
  12. #1232
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    kumpupilvenmetsästäjänäkin vähän hävettää julkisilla paikoilla välillä turhan näyttävät pilvet.
    Ei muuten hävetä yhtään Enemmän hävettää röökaajien onneton tupsuttelu.

     
     
  13. #1233
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Ei muuten hävetä yhtään Enemmän hävettää röökaajien onneton tupsuttelu.
    Ei muakaan sinänsä hävetä muuta kuin siltä kantilta että jos jotkut tosissaan luulee että jotain huumeita vetelen. Riippuu vähän että millä tuulella oon, joskus vittuunnun ja ylpistyn vaan tuijotuksesta ja pistän parastani, onpahan ihmeteltävää. Ja leikin usvakonetta myös parhaani mukaan joskus jos lähistöllä on tupakoijia koska tunnen "hieman" ylemmyydentunnetta.

     
     
  14. #1234
    Kyllä toi koko vaan herättää taviksissa hämmennystä. Hanaboksia ja atlantista ihmiset kattelee ja kommentoi röökipaikalla vaikka on n. röökiaskin kokonen. Nyt hiljattain kuultuja: "tossa kestää varmaan akkukin jo viikon?" - "Tuliko sulle siihen viesti kun tekstiä näytössä? " Ala siinä nyt sitten selvittämään....... Pari esimiestä jotain höhötti meikäläisen modista niin sanoin heille että kyllä mua huvittaa se teidän keuhkoahtaumanne sitten vieläkin enemmän. Hiljasta tuli
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  15. #1235
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Tulee vaan suorastaan paha mieli tollasista kyselyistä koska mielestäni en kuitenkaan narkkarilta näytä.
    Tohonkohan se sitten liittyykin, etten ole ainuttakaan huume-epäilystä vielä kuullut. Näytän narkkarilta niin ei tarvi edes kysellä?

    Eniten tuntuu vihaisia katseita kertyvän pienten lasten äideiltä. Ihan kuin odottaisivat, että tulisin siihen viereen höyryämään niin sais alkaa huutamaan.

     
     
  16. #1236
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja knarkhund Näytä viesti
    Pari esimiestä jotain höhötti meikäläisen modista niin sanoin heille että kyllä mua huvittaa se teidän keuhkoahtaumanne sitten vieläkin enemmän. Hiljasta tuli
    Hyvin sanottu!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Tohonkohan se sitten liittyykin, etten ole ainuttakaan huume-epäilystä vielä kuullut. Näytän narkkarilta niin ei tarvi edes kysellä?

    Eniten tuntuu vihaisia katseita kertyvän pienten lasten äideiltä. Ihan kuin odottaisivat, että tulisin siihen viereen höyryämään niin sais alkaa huutamaan.
    Mua ei kyylää äidit eikä muutenkaan nuorempi porukka pahasti tai kauhistuneesti vaan uteliaasti jos kehtaavat kyylätä niin että huomaan, mutta ärsyttävää sekin. Nuo vanhat kääkät on niitä jotka katsoo pahasti, tai muuten vaan niin että tuntuu että mulla olis joku maailman seitsemäs ihme kädessä.

    Auta armias sitä päivää kun joku alkaa nillittämään mun höyryämisestä, varsinkin jos se on tupakoija.

     
     
  17. #1237
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti

    Eniten tuntuu vihaisia katseita kertyvän pienten lasten äideiltä. Ihan kuin odottaisivat, että tulisin siihen viereen höyryämään niin sais alkaa huutamaan.
    Ja kaikkein paras jos itse hyökkäysvaunun lykkääjä imeksii tupakkia ja alkaa avautumaan höyryttelystä.

     
     
  18. #1238
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Lieneekö vaan kokemuksen puutetta elämän pimeältä puolelta, mutta mikä helvetti edes on tämä huumepiippu, mitä sit porukka mukamas vetelee tuolla pitkin kyliä? Lisäksi, mitä sanottavaa mummeilla ja vaareilla siihen olisikaan, kun niiden lääkemäärillä pääsisi kuuhun.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  19. #1239
    Ei ole kukaan toistaiseksi ns. kadulla tullut avautumaan höyryämisestä. Tupakoinnistahan on aikanaan tultu. Kyllähän se ilman muuta on jonkun tampion velvollisuus pysäyttää vastaantuleva ihminen, varsinkin naispuolinen, joka rohkenee polttaa niin, että muut näkee. En voi ymmärtää, millainen vika päässä on, että alkaa tuntemattomille ihmisille nillittämään. Enhän minäkään ala hajuvesiämmälle huutelemaan, että onpa kamala haju tässä, kuinka te kehtaatte.

    Tuosta huumejutusta: meilläpäin ei onneksi hirveästi näy mitään amerikkalaiselokuvista tuttuja crack-piippuja, mutta kuulemani mukaan on havaintoja jonkinlaisesta vaponizerista, jossa hajusta päätellen käytetään ruohoa elikkäs pilveä. Ei näitäkään kyllä ihan vaivaksi asti ole näkynyt...

     
     
  20. #1240
    Tuossa tuli paikallisessa käytyä ja eräs pariskunta sitten saapui höyryttelyäni ihmettelemään. Nainen kysyi, että saisiko maistaa, johon minä kieltäydyin naisen ulkonäön vuoksi(tippi olisi mennyt vaihtoon). Pariskunnan mies sitten komensi naista tulemaan luoksensa, jonka jälkeen nainen kysyi, että poltanko hassis piippua. Vastasin sitten, että tämä on kuule heroiinia. Siihen sitten mies ja nainen jäi supattelemaan keskenään. Seuraavilla kerroilla kun savuille ja höyryille satuimme samaan aikaan, niin ongelmaa ei ollut, ja sain olla höyrykkeeni kanssa rauhassa Jonkin verran provoakin oli matkassa, mutta sain ehkä yhden kaverin käännyteltyä tällä. Anteeksi jos kirjoitusvirheitä esiintyy, mutta kirjoitin tämän melko humaltuneena, vielä kun tapaus on tuoreessa muistissa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •