Sivu 56 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1101
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Miks ei hirveesti uutisoida et sätkäpapereista poltetaa maria tai etenki piiput! Niistähän se vasta lystiä onkin! Eiköhän jokaisella lämmön löhteellä pysty jotai douppia vetää..
    Kananbista ja LSD:tä on ihan turha verrata keskenään, tajuat varmaan miksi..

     
     
  2. #1102
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zelro Näytä viesti
    Kananbista ja LSD:tä on ihan turha verrata keskenään, tajuat varmaan miksi..
    Tajuan. Mutta sinä otit esiin LSD:n, aiemmassakin kommentissa puhuttiin viellä ihan muista "nautintoaineista".

     
     
  3. #1103
    Yleensä ja erikseen. Polttaville ihmisille jotka utelevat . "Miksi?" Niin olen säännöllisesti sanonut, että tästä saa paremmat "savut" ja todisteeksi antanut maistaa. Yleensä maistaminen päätyy hemmetinmoiseen köhimiseen ja "Huh kun on vahvaa" kommenttiin. Olen aistivinani, että rispekti nousee alun vähättelystä. Eikä minulla ole yhtään dripperiä... Vielä.

     
     
  4. #1104
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    En tiedä lsd:stä muuta ku mitä leffoista olen oppinut. Miten sitä voi höyrytellä kun se on niitä pieniä lappuja joita imeskellään?

     
     
  5. #1105
    Kääritään se simpsons postimerkki driptipin ympärille, höh! Coililla voi myös varmasti kivasti lämmitellä herskan siinä lusikalla. On nämä kyllä sellasia narkkarivehkeitä, että olis syytäkin kieltää.

     
     
  6. #1106
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Pitäs ne lusikatkin kieltää

     
     
  7. #1107
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Pitäs ne lusikatkin kieltää
    Selkeä väärinkäyttöpotentiaali kyllä. Kieltoon vaan.

     
     
  8. #1108
    Health Potionilla on hämmentävä vaikutus naispuolisiin sivustahaistelijoihin. Mitään muuta höyryn tuoksua kukaan, mies tai nainen ei ole kommentoinut, mutta jo 3 naisihmistä on tullut kommentoimaan HPta tyyliin "ihQ tuoksu"

     
     
  9. #1109
    Olen ehkä itse ollut joskus tämmöisien hämmentävien kommenttien antaja. Nimittäin ennenkuin tiesin höyryvehkeistä yhtään mitään (muutama vuosi takaperin), eräs herra tarjosi tupakille korviketta jota kärytin baarin ulkopuolella. Kyseessä oli kostea perjantai-ilta ja aika paljon jo menovettä otettu. Otin tietenkin isoja höyryjä ja pidin höyryä keuhkoissa pitkään kunnes päästin ulos . Ilta jatkui hilpeissä tunnelmissa...

     
     
  10. #1110
    Itsellä hyvin hämmentynyt olo kun suomea puhuva mimmi puhuu höyrykkeestä nimellä "vaporizer". Oli kuulemma e-shishasta ottanut kannabishöyryt aiemmin päivällä...
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  11. #1111
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    "Onks toi e-shisha?"
    "Ei ole"
    "Aijaa miten tost sitte tulee noin paljo savua?"

     
     
  12. #1112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    "Onks toi e-shisha?"
    "Ei ole"
    "Aijaa miten tost sitte tulee noin paljo savua?"
    Ite pidän tätä enempi e-shishana kuin sähkötupakkana tai e-savukkeena kun ei oo tupakka eikä savuke ja ajattelen höyrystimenä.
    Viimeksi muokannut rulez; 05.09.14 kello 06:48.

     
     
  13. #1113
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rulez Näytä viesti
    Ite pidän tätä enempi e-shishana kuin sähkötupakkana tai e-savukkeena kun ei oo tupakka eikä savuke ja ajattelen höyrystimenä.
    E-Sisha on uudelleen brändätty 510-Tikku mitä myydään ylihintaan eli sen takia ei ole

     
     
  14. #1114
    Samoja kommentteja olen minäkin saanut kokea kuin moni muukin.

    - Näyttää dorkalta
    - Tuossa on vaarallisia kemikaaleja
    - Tuo voi räjähtää
    - Tuo on huijausta. Näin sanoi työkaveri (yli 50v) joka poltti ainoastaan armeijan aikana ja kehui miten hän pystyi lopettamaan ilman mitään
    - Mitä huumeita vetelet tuolla kun olet hyvällä tuulella? ( Pitäs olla ilmeisesti naama sorsanvitulla, niin sopisi paremmin joukkoon.)
    - Ihme sorsapilli sinulla. (Lavatube)

    Mutta jos on jotain huonoa niin on jotain hyvääkin.
    Lähimmät ystävät ja työkaverit ovat minun puolestani hyvillään kun olen jättänyt tupakanpolton s-tupakan avulla.
    Kaverin avovaimo sanoi minulle, että yritä saada kaverikin lopettamaan tupakointi tuollaisen sähkötupakan avulla.

     
     
  15. #1115
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Imatra
    Viestit
    236
    Pari viikkoa sitten kysyttiin että ilkeekö tuollaista muka vedellä julkisella paikalla? Vastasin että miks muka ei ja mieluummin tämmöinen ku pahalle haiseva lm..

     
     
  16. #1116
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    "Sähkötupakat näyttää naurettavilta!" Kaveri kertoi. Tuumasin vaan, että kuinka naurettavalta sää näytät malluaski kädessä yskimässä syöpäisiä keuhkojas pihalle? Meni ihan hiljaiseksi. Kerrankin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #1117
    Tähän asti kommentoinnit ovat olleet positiivisia. Kiinnostuneita kyselyitä laitteista, kaupoista ja nesteistä, "kun tuoksuu niin hyvältä". Kahden naapurin kanssa juttelin tänään, kummallakin kokemusta sähkötupakan käytöstä eli on tämä näköjään tavoittanut 50-60-vuotiaitakin. Kumpikin oli ikävästi palannut analogisiin, kun ei ollut ketäänneuvomassa paremmista laitteista tai nikotiininesteiden tilaamisesta. Kauppavinkkejä annoin ja lupasin että voidaan laitteitakin katsoa jos haluavat. MVP ja Aerotank MOW näyttivät kuuemma turhan järeältä yhdistelmältä, mutta olivat kuitenkin kiinnostuneita.

     
     
  18. #1118
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Pari viikkoa sitten kuuskymppinen ukko sätkä suupielessä savuten naljaili mulle, "ai sä vedät noita kemikaaleja edelleen".

     
     
  19. #1119
    Tänään: "Mikäs opium-piippu tuo on?".

     
     
  20. #1120
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tänään: "Mikäs opium-piippu tuo on?".
    Iteltä lähinnä kysellään että mikäs hasispiippu toi on/voiko tosta polttaa hasisöljyä.
    Tänään kylläkin joku 10-12v poika bussipysäkillä kyseli että mistä tollasia saa ja voiko kokeilla koska "Näyttää siistiltä", en antanu koska dripperi ja nikotiininesteet. Oisin voinu antaaki kokeilla jos ois sattunu olemaa niksattomia nesteitä mukana.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •