Sivu 50 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4046474849505152535460 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 981 - 1,000 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #981
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Vesipiippu oli päivän kommentti duunissa

     
     
  2. #982
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Eilen alkoi toisen forkan chatissa 1 jannu jeesustelemaan höyryttelyn olevan ihan samaa paskaa kuin tupakankin. Sama jannu lopetti höyryttelemällä

    Vastasin lähinnä et "Kannattaisko jatkaa kuitenkin sitä höyryttelyä, kun tuntuu olevan menkat päällä?"
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  3. #983
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Tosta tupakoinnin lopetuskommenteista, niin hyvä vastaus (tai ainakin itselläni hämmentänyt ihmisiä ) -"Lopetinhan minä tupakoinnin, mutta nikotiinia on silti jostain saatava."

     
     
  4. #984
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Vesipiippu oli päivän kommentti duunissa
    Täällä oli luutnantin mielestä hasispiippu

     
     
  5. #985
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    54
    Perjantaina tuli kaverin kellarissa kaljaa juodessa vedettyä reippaasti Jalippo Bearssia ja tänään tuli tekstiviesti: "vittu täällähän haisee vieläkin kuin Makuunissa"

     
     
  6. #986
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nyyppa Näytä viesti
    Perjantaina tuli kaverin kellarissa kaljaa juodessa vedettyä reippaasti Jalippo Bearssia ja tänään tuli tekstiviesti: "vittu täällähän haisee vieläkin kuin Makuunissa"
    Mitäs vastasit? "Mieluummin makuunilta ku tuhkakupilta?"
    Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne

     
     
  7. #987
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    "Thats a one big fucking cigarette!" sanoi Tanskalainen asentaja.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  8. #988
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52
    Itse törmännyt näihin perus kommenteihin ja kysymyksiin. Eli, "montako akkua on räjähtänyt", "Toihan on vaarallisempaa kuin tupakointi", "eiks toi ole laitonta", "minä lopetan ilman vippaskonsteja" (silti se heidän tupakointinsa jatkuu edelleenkin) ja "tosta tulee vettä keuhkoihin".

    Alkuun jaksoi selitellä, väitellä ja valistaa. Nykyään ei enää niin paljoo... onhan nämä jo jonkinverran yleistyneet ja näitä näkee välillä muillakin. Reilu 2v sitten tuntui kuin itse olisi ollut ainoa joka höyrystelee tuolla kaupungilla, työpaikalla ja autonratissa.

     
     
  9. #989
    olen todennut että hoitoalalla toimiessani, minun on viisainta olla ihan hiljaa höyryttelystäni. Kun parin kuukauden poissaolon jälkeen sain keikan erääseen hoitolaitokseen, jossa käydään yleisesti salaa parvekkeella tupakalla, en mennytkään enää sinne. Siitä heräsi tietysti kysymys, että oletko lakossa / lopettanut. Menin sanomaan että 1000 tupakkaa on jäänyt jo polttamatta, ja vähän myöhemmin ilmaisin siirtyneeni nestemäiseen.
    Tapaus oli yksittäinen, mutta sain niskaani melkoisen ryöpytyksen. Alkoi melkein vakavissaan syyttelemään huumeiden käytöstä. Sanoi että sillä touhulla saattaa menettää jopa ammatinharjoittamisoikeutensa, ja ainakin lääkkeenjako-oikeudet päätyvät siihen jos tulee ilmi, että itse jotain liemiä sekoittelee ja päänsä niillä panee sekaisin.

    Kuten sanottu, tapaus oli yksittäinen, mutta samansuuntaisiin vihjailuihin olen nyt törmännyt useampiinkin. Työssä sivukorvalla, kun en enää puuhastani ääneen puhu. Mutta työelämän ulkopuolellakin.
    Toinen tulenarka asia minun tapauksessani on ollut se, ettei minun hoyryttelyni tavoitteena ole tupakasta eoon pääseminen. Se on vaihtoehto. Sigussani on banneri joka ei kohdallani ole aivan totta. Tämänhetkinen tilanne on se, että vältetyjen tupakoiden summasta täytyy vähentää 30. Ja piipunpoltto päälle; noin kopallinen / vrk.
    Sähkötupakka, höyryke, on minulle tarpeellinen lisä ja apuväline tupakoinnille jota en aio koskaan lopettaa. Kun lopetan, se ilmoitetaan ppaikallislehdessä. Mikäli perikunta laatii kuolinilmoituksen.

    ..

     
     
  10. #990
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jafo Näytä viesti
    Alkuun jaksoi selitellä, väitellä ja valistaa. Nykyään ei enää niin paljoo...
    Tuttu juttu, nykyään tulee vastailtua lähinnä tyyliin: "Kiva homma", "Jep" ja "Näinhän se varmaan sitten". Taidan toisaalta olla sen verran epäilyttävän näköinen, ettei ihan joka jamppa ala juttelemaan. Toistaiseksi muuten eniten aitoa kiinnostusta höyrytintä kohtaan on tullut viereisestä intialaisesta ravintolasta. Suomalaisilla taitaa olla tuo epäily olla syvällä.

     
     
  11. #991
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Tuttu juttu, nykyään tulee vastailtua lähinnä tyyliin: "Kiva homma", "Jep" ja "Näinhän se varmaan sitten". Taidan toisaalta olla sen verran epäilyttävän näköinen, ettei ihan joka jamppa ala juttelemaan. Toistaiseksi muuten eniten aitoa kiinnostusta höyrytintä kohtaan on tullut viereisestä intialaisesta ravintolasta. Suomalaisilla taitaa olla tuo epäily olla syvällä.
    No Intiassa erinäisten aineiden käyttö onkin vapaampaa, joten ei varmaan ihan heti tulla sormi pystyssä valistamaan

     
     
  12. #992
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jafo Näytä viesti

    Alkuun jaksoi selitellä, väitellä ja valistaa. Nykyään ei enää niin paljoo...
    Tämän koen kuitenkin itse melko tärkeänä. Melkoisen moni muuttaa näkemyksiään kun jaksaa kiihkottaomasti korjata niitä enakkoluuloja, jotka mahdolisesti ovat syntyneet ihan vain skandaalikirjoittelun pohjalta. Vaikuttaa mielipiteisiin taatusti varmemmin kuin mitkään kampanjat höyryttelyn puolesta, ne kun ei niin kosketa juurikaan niitä, jotka ei jo höyryttele.

     
     
  13. #993
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    Tämän koen kuitenkin itse melko tärkeänä. Melkoisen moni muuttaa näkemyksiään kun jaksaa kiihkottaomasti korjata niitä enakkoluuloja, jotka mahdolisesti ovat syntyneet ihan vain skandaalikirjoittelun pohjalta. Vaikuttaa mielipiteisiin taatusti varmemmin kuin mitkään kampanjat höyryttelyn puolesta, ne kun ei niin kosketa juurikaan niitä, jotka ei jo höyryttele.
    Kyllähän se tärkeää olisi, mutta jossain vaiheessa ei vaan enää jaksa yksinkertaisesti. Varsinkin kun samana päivänä joutuu useamman kerran pahimmillaan kertoilemaan miten ne asiat oikeasti on. Raskaammaksi vaan käy koko ajan kun nuo uutisoinnit on jo sitä "monen kotona on tätä superhermomyrkkyä!" tasoa.

     
     
  14. #994
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    Tämän koen kuitenkin itse melko tärkeänä. Melkoisen moni muuttaa näkemyksiään kun jaksaa kiihkottaomasti korjata niitä enakkoluuloja, jotka mahdolisesti ovat syntyneet ihan vain skandaalikirjoittelun pohjalta. Vaikuttaa mielipiteisiin taatusti varmemmin kuin mitkään kampanjat höyryttelyn puolesta, ne kun ei niin kosketa juurikaan niitä, jotka ei jo höyryttele.
    Tänään (31.3.14) Helsingin yliopistollisen sairaalan erään erikoislääkärin asenne/suhtautuminen ns. e-savukkeeseen oli todella myönteinen.

     
     
  15. #995
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Sähkötupakkaa "useita vuosia polttanut" tyyppi suositteli mua tutustumaan aiheeseen tarkemmin..



     
     
  16. #996
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Sähkötupakkaa "useita vuosia polttanut" tyyppi suositteli mua tutustumaan aiheeseen tarkemmin..


    Et kysynyt oliko norjalainen kirkonpolttaja samalla?
    KGO & Twist

     
     
  17. #997
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Sähkötupakkaa "useita vuosia polttanut" tyyppi suositteli mua tutustumaan aiheeseen tarkemmin..


    Voihan näitä polttaa
    halvat egot palaa todella kauniilla liekillä mutta mekaaniset putket eivät oikein tahdo palaa no onneksi duunissa siihenkin on lääke
    vanha viisaus "kaikki palaa kun on tarpeeksi kuumaa"
    tuossa 1500 asteen tuntumassa menee jo aikas monet mekaaniset putketkin läjään

     
     
  18. #998
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Et kysynyt oliko norjalainen kirkonpolttaja samalla?
    En ymmärtänyt, että näillä ois yhteyttä..?

     
     
  19. #999
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei olekkaan. mutta jos tykkää polttaa, niin miksei siinä kirkkokin menisi samalla.
    Maailman parhaat kirkonpolttajat taasen tulevat Norjasta, kaiken maailman dimmujen luvatusta maasta.
    KGO & Twist

     
     
  20. #1000
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Maailman parhaat kirkonpolttajat taasen tulevat Norjasta, kaiken maailman dimmujen luvatusta maasta.
    No tuonhan toki tiesin, mutta en vanhana porttiteorian vastustajana ymmärtänyt toisen johtavan toiseen.

    Ps. Tiesittehän sitten kaikki, että sähkötupakoissa ei oikeasti mikään höyrysty?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •