Sivu 49 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #961
    Nyt vähän yli parin viikon jälkeen kuultu tälläistä, Olin kaupungila n. viikko sitten ja istun yhdellä penkillä ja höyryttelin menemään. Viereeni istuu n. 40v nainen ja kattoo todella pitkään ja ihan säikähtäneen näkösenä sanoo, melkein huutaa "Tuo on vaarallista", katoin naikkosen palavaa röökiä ja tokasin että tuohan ei sitten olekkaan? Se siihen että "No samalla tavalla vaarallista tuo sähkötupakkin on, ja oikeastaan vaarallisempaakin, Suomessakin on monia nuihin kuollut kun nuitten kans värkännyt" Kysyin että milläs perusteella tämä on vaarallisempaa. Nainen tokasee siihen, ihan ku pitäis minua tosi tyhmänä ja sanoo että " Etkö sinä ole lukenut lehtiä? Katoin jo hieman äkäisesti ja kysyin että etkö ole lukenu tutkimuksia? Sanoin vielä sille että kannattaa lukea niistä uutisista muitakin kuin otsikot ja ettiä tietoa omatoimisesti jos pitää alkaa väittelemään. Sanoin toki että eihän tämä vaaratonta ole, mutta omasta ja monen muunkin mielestä huomattavasti vähemmän vaaraallinen kuin normaali tupakka. Siihen sano vaan että "Eihän tuo autakkaan mitään, itse lopetin aikoinaan kerralla ilman mitään tyhjänpäiväsiä juttuja mutta sitten omasta halusta aloin polttaan taas mutta pystyn koska vaan lopettaan." Siinä väiteltiin ja juteltiin aiheesta paljon ja lopulta nainen alko esittään kiinnostusta , kyseli hintaa ja mistä näitä saa yms. Arvaatteko miten tämä päätty? Eilen bongattu samainen naikkonen bussipysäkillä musta Ego tikku kädessä.

    Ensimmäinen käännytetty jo parin viikon jälkeen

     
     
  2. #962
    "Voi vittu tollasia.. toi haiseeki ihan kullille"

    Läpällä varmaan heitti, mutta en oo toista samanlaista kommenttia kuullu, enkä yhtä omituista kuvausta hajusta

     
     
  3. #963
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    "Voi vittu tollasia.. toi haiseeki ihan kullille"

    Läpällä varmaan heitti, mutta en oo toista samanlaista kommenttia kuullu, enkä yhtä omituista kuvausta hajusta
    Jos Haloa vetelit ni en yhtään ihmettele.
    Niissä ainakin luotaantyöntävät käryt ja sivulliset valittaa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  4. #964
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Naamakirjassa tuli kommenttia. "mä luulin et sä olet asiajätkä". Nakkasin sitten vapolinkkejä ja sain kehotuksen työntää pääni revähtäneeseen vaginaan.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    "Voi vittu tollasia.. toi haiseeki ihan kullille"

    Läpällä varmaan heitti, mutta en oo toista samanlaista kommenttia kuullu, enkä yhtä omituista kuvausta hajusta
    Taitaa mennä siihen "kaikki muu on homoa paitti datsuni, suomalainen olut, kossu ja jääkiekko" lippalakkikansan ajatusmaailmaan. Jos ei palanut paska haise niin se on hinttiä.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  5. #965
    Kyllähän Sä homo olet jos tollaista homopilliä imet senkin likainen homo.

     
     
  6. #966
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Kyllähän Sä homo olet jos tollaista homopilliä imet senkin likainen homo.
    Vaikka minä homo olisinkin niin sitä mulle itselleni tarvitse kertoa!!

    Vituttaa aina nuo homo kommentit ihmisiltä, tunnen useankin homomiehen ja jos en tietäis näiden tyyppien seksuaalista suuntautumista ni en ikänä arvais että ovat poikiin päin. Nissä on enemmän äijämäisiä piirteitä kun useassa heteromiehessä.

     
     
  7. #967
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Ihan vasta aloittelin tuon höyryttelyn ja tuossa yks ilta olin kaverin luona käymässä ja ajauduttiin sitten toki pihalle "röökille". Kaveri kysäisi että: "Mitä V***n hyötyä tuosta on kun mietit että se nikotiini kuitenki on siinä?" Minä sit siihen tokaisin että tästä pitäis jäädä ne kaikki muut myrkyt pois mitä tuossa tupakassa on. Kaveri sit siihen: "Niin mut mitä vitun hyötyä kun kuitenki siinä on sitä nikotiinia?" Empä sitten jaksanu hirveesti siinä inttää, kun en ollu yhtään tuollaseen valmistautunu..

     
     
  8. #968
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    ^ Tuo homottelu on kyllä ihan vaan provoa mutta toisaalta on siinä myös jotain sellaista, että ne rinnastaa sen siihen koska ovat sellaisia asioita jotka ovat heille liian uusia ja pelkäävät kaikkea uutta jne. Toki eipä noille kannata turhan paljon aikaa uhrata koska haluavat vain herättää reaktiota. Varmaan aika itsestään selvä kommenttini tuohon mutta menkööt
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wastara Näytä viesti
    Nyt vähän yli parin viikon jälkeen kuultu tälläistä, Olin kaupungila n. viikko sitten ja istun yhdellä penkillä ja höyryttelin menemään. Viereeni istuu n. 40v nainen ja kattoo todella pitkään ja ihan säikähtäneen näkösenä sanoo, melkein huutaa "Tuo on vaarallista", katoin naikkosen palavaa röökiä ja tokasin että tuohan ei sitten olekkaan? Se siihen että "No samalla tavalla vaarallista tuo sähkötupakkin on, ja oikeastaan vaarallisempaakin, Suomessakin on monia nuihin kuollut kun nuitten kans värkännyt" Kysyin että milläs perusteella tämä on vaarallisempaa. Nainen tokasee siihen, ihan ku pitäis minua tosi tyhmänä ja sanoo että " Etkö sinä ole lukenut lehtiä? Katoin jo hieman äkäisesti ja kysyin että etkö ole lukenu tutkimuksia? Sanoin vielä sille että kannattaa lukea niistä uutisista muitakin kuin otsikot ja ettiä tietoa omatoimisesti jos pitää alkaa väittelemään. Sanoin toki että eihän tämä vaaratonta ole, mutta omasta ja monen muunkin mielestä huomattavasti vähemmän vaaraallinen kuin normaali tupakka. Siihen sano vaan että "Eihän tuo autakkaan mitään, itse lopetin aikoinaan kerralla ilman mitään tyhjänpäiväsiä juttuja mutta sitten omasta halusta aloin polttaan taas mutta pystyn koska vaan lopettaan." Siinä väiteltiin ja juteltiin aiheesta paljon ja lopulta nainen alko esittään kiinnostusta , kyseli hintaa ja mistä näitä saa yms. Arvaatteko miten tämä päätty? Eilen bongattu samainen naikkonen bussipysäkillä musta Ego tikku kädessä.

    Ensimmäinen käännytetty jo parin viikon jälkeen
    Siitähän se lähtee. Hyvin hoidit tilanteen! Täälläkin tullut useampi kysymään ja vaikka ovat aluksi epäileviä, niin lopulta jossain kohtaa kokeilevat ja useammassa tapauksessa on loppunut röökin poltto jos jaksavat vain nähdä vaivaa. Yleensä ne onkin niin innostuneita, etteivät edes koe sitä mitenkään vaivalloiseksi vaan tykästyvät siihen säätämiseen
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  9. #969
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Ei sanoja vaan teko. Bussia odottaessa joku akka alkoi köhiä kuin olisi saanut pahankin astmakohtauksen ja valitti kuinka "savu" ahdistaa. Tuuli kävi akasta minuun päin.

    Edit: kirjoitettu tabletilla. Mitvit "kohti maan"?
    Viimeksi muokannut beyonder; 24.03.14 kello 15:43.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  10. #970
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Joskus kans ihmiset alkaa tekoyskimään, vaikka on parin kolmen metrin päässä

    Se on ärsyttävää.

     
     
  11. #971
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Pari viikonloppua sitten olin käymässä kaljalla paikallisessa ja tuli aloitettua keskustelu jonkun wowinörtin kanssa. Jossain välissä sitten selvisi että tällä nörtillä on joku kiinalainen modi ja sen päässä cartotankki. Itse sitten näytin misteriä (tämä just sama tapahtui kesällä viimeksi) ja sain nörtiltä luennon miten minunkin kannattaisi heittää tuollaiset leluputket hukkaan ja ostaa oikea kiinalainen oikeen volttisäätöinen laite millä saa hönkää miten vaan. Siihen päähän sitten pitää repuiltaple ato ja sitten lähtee. Mun nestekkin oli kuulemma aivan paskaa kun ei maistu miltään (tankissa oli nikotiinitonta copsan extreme onea).

    Pakko oli ottaa testihöyryt nörtin cartotankista ja tiesin kyllä jo etukäteen mitä mieltä siitä olen. Maistui lähinnä palaneen muovipussin ja etikan sekoitukselta. Höryä tietenkin tuli jännitteet täysillä melko tarkasti 10% siitä mitä misteristä.

     
     
  12. #972
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Vuoron vaihdossa äsken ihmettelivät minun "vesipiippua". Sanoin että perse putoaa kolmen kuukauden kuluessa ja puolen vuoden päästä kasvaa toinen kulli otsaan.

    No on ihme värkkejä nykyään saatavilla.

     
     
  13. #973
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Jos Haloa vetelit ni en yhtään ihmettele.
    Niissä ainakin luotaantyöntävät käryt ja sivulliset valittaa.
    Jos oikein muistan niin tais olla Ecigwizardilta tilattua WizMix mansikkaa :P

     
     
  14. #974
    Jotkut kaverit myös sitä sanonu, että jäät tohon paljon pahempaan koukkuun ku normiröökiin ku tossahan on nikotiiniaki paljon enemmän

     
     
  15. #975
    Herkkänokkainen naispuolinen työkaveri nuuhki ilmaa ja totesi: "Täällä haisee mädäntynyt banaani". Täytyy sanoa, että pitää kyllä paikkansa libertyn valikoimista bongattu banaanitiiviste on kyllä banaani, mutta mädäntynyt sellainen. Puolitankkia vedin ja kaadoin helvettiin sen paskan.

    Ja en tunnustanut, että olin juuri ollut höyryillä

     
     
  16. #976
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Yksi "kommenttiryhmä" on kyllä ehdottomasti tupakoitsijat, mitkä haluais lopettaa mutta ei voi ottaa avuksi höyrykettä. Omasta tuttavapiiristä löytyy useampikin kappale, valitettavasti. Se yleinen vituttava kommentti on "MINÄ KUN LOPETAN TÄMÄN TUPAKOINNIN NIIN TEEN SEN SITTEN KERRALLA KOKONAANHETIPOIKKI ILMAN MITÄÄN PURKKIA TAI LAITTEITA". Kyllä tekis mieli sanoa että "et kai oo oikeasti niin vajaa että edes itse uskot tuohon?". Ei tunnu nimittäin loppuvan se tupakointi ikinä. Eikä auta vaikka miten päin kertois omista tai muiden kokemuksista.

     
     
  17. #977
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Ite hoin tota samaa aikanaan että se loppuu sitten ilman mitään apuvälineitä. Toisin kävi...

     
     
  18. #978
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    "Sä niin huijaat ittees tolla" kuultu kahdesti viikon sisään. Miten mä tässä stna huijaan itteeni?! >

     
     
  19. #979
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Olisiko TUPAKOINNINlopetus?
    KGO & Twist

     
     
  20. #980
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    No entäpä ne Tostahan-Saa-Vettä-Keuhkoihin-kommentit saunojen ja suihkujen höyryissä läträäviltä kanssaihmisiltä. Antakaa mun kaikki kestää, kääk. !!!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •