Sivu 48 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3844454647484950515258 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #941
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Naapuri kehui pilveä minkä sain aikaa "tridentin" 0.6 ohmisella setupilla Olihan mulla toki isoimmat reiät just valittuna ja 76vg nestettä, että odottakoon vaan kun teen vielä matalemmat ohmit...
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  2. #942
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Meinasko hiukan keittää meinasko.. Jaoin tuon äänestyslinkin ja kerroin siinä omista positiivista kokemuksistani niin kaverini pisti:
    "Jätkät hei mitenköhän musta alkaa tuntua että tämä sähkötupakka alkaa muistuttaa uskontoa joillekuille Ei se nyt mikään ihmetuote ole.Itse vedän paljo mieluummin rehtiä röökiä jos sitä tekee mieli. Enää ei tee."
    Tää on juurikin se sama kaveri joka mokas aloitussetin kanssa ja syytti sitä eikä sen jälkeen ole koskaan saanut lopetettua vaan aina retkahtaa. Joillekin ihmisille ei vain kannata yrittää puhua järkeä mutta vastasin kuitenkin rauhallisesti ja perustellen kun kuitenkin se näkyy mun seinällä muillekkin.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  3. #943
    Käytiin tänään ostoskeskuksessa ostaan vaatteita junioreille (15-17v). Käytiin vaimon kanssa kahvilla ja sitten röökille...Sattui tuuleton paikka ja höyryttelin menemään ja vaimo sanoi että mitä vittua...koko paikka täynnä höyryä ja hävettää. Heitin vaan että näillä mennään Joku tuli vastaan kun mentiin sisälle taas ja sanoi vastaan tullessaan vaan että miehiset höyryt ja nauroi paiskattiin kättä

     
     
  4. #944
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Törmäsin Hopeisessa Omenassa (kyllä, olen Mac-riippuvainen) tähän säikeeseen:
    Tulisiko Applen boikotoida sähkötupakkateollisuutta? ? Hopeinen Omena

    Päätin valistaa lukijoita pikkuisen ennenkuin homma leviää käsistä. Oma kirjoitukseni on säikeen nro 5.

     
     
  5. #945
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Olit kirjoittanut kyllä tosi asiallisen vastauksen tuonne, pisteet siitä kotiin

     
     
  6. #946
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Hyvin kirjoitettu.. mutta.. yksi lause vähän otti silmään/korvaan.

    'Sähkörööki on monin verroin tervellisempää kuin tupakka ja junnujen on helpompi luopua sähköröökistä sitten kun kokeilunhalu väistyy.'

    Kannattaa aina varoa puhumasta 'terveellisyydestä' ja siihen sitten viimeistään tarttuvat kaiken kieltävät intoilijat.
    Omasta mielestä tuohon olisi kannattanut laittaa 'vähemmän haitallista'.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #947
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Hyvin kirjoitettu.. mutta.. yksi lause vähän otti silmään/korvaan.

    'Sähkörööki on monin verroin tervellisempää kuin tupakka ja junnujen on helpompi luopua sähköröökistä sitten kun kokeilunhalu väistyy.'

    Kannattaa aina varoa puhumasta 'terveellisyydestä' ja siihen sitten viimeistään tarttuvat kaiken kieltävät intoilijat.
    Omasta mielestä tuohon olisi kannattanut laittaa 'vähemmän haitallista'.
    Korjattu. Kiitos neuvosta. Hieman kiihdyksissäni tuota kirjoitin.

     
     
  8. #948
    Höyrähtänyt Laserlaku's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    10
    Rasahti lauantaina rusinat kun joku kaverin kaveri tuli analoginen suussa aukomaan kapakan ulkopuolella kuinka sähkörööki on vaarallisempaa kuin hänen polttamansa syöpäkääryle. Eikä tietenkään antanu mitään faktoja asiasta.

     
     
  9. #949
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laserlaku Näytä viesti
    Rasahti lauantaina rusinat kun joku kaverin kaveri tuli analoginen suussa aukomaan kapakan ulkopuolella kuinka sähkörööki on vaarallisempaa kuin hänen polttamansa syöpäkääryle. Eikä tietenkään antanu mitään faktoja asiasta.
    Justiinsa hetki sitten kuulin terassilla miten joltakulta on poistettu keuhko kun e-kessu keräs siihen vettä. Pidättäydyin heittäytymästä ilkeäksi vaikka mieli teki.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #950
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Muuan naikkonen kyseli paikallisen ulkopuolella tulta ja vastasin et "en polta" ja heilutin höyryröökiä. Vastaukseksi sain "mitä v***un piippua sieki saatana vetelet?!" omasta mielestä hieman ärsyttävä mutta myös melko koominen kommentti

     
     
  11. #951
    Työkavereilla on ollut tapana kysellä hintaa / mistä saa / auttaako etc.. Ei nyt erityisemmin ärsyttävää mutta tekisi mieli jakaa jonkin puljun käyntikortteja :P saiskohan esmes finnvapelta käyntikortteja ensitilauksen yhteydessä ?

     
     
  12. #952
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Libertyltä ja esmokelta tullut itselleni ainakin pahvilätkät ;D Ja aika tuttuja kysymyksiä. Varsinkin "auttaako toi" - "ei, mutta huvikseni höyryttelen kun on niin hyvän makusta"

     
     
  13. #953
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Taas oli yks erinomainen kommentti kun töissä joku aika sit höyryttelin ulkona.. "Mikä toi on?" "Sähkötupakka" "Aijaa.. Mä luulin että jotain huumeita vetelet siinä.."


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  14. #954
    "Älä nyt vaan missään julkisilla paikoilla tota käytä, luulevat viel jokskuu narkkariks sua" - äiti
    Ja tietysti jotain hieromasauva "vitsejä" on tullu kuultua.. "kait siinä on värinäkin" hekoheko... jne
    Jaa näinkhää nuo huomaisivat jos seuraavaksi kaalimatoa imeskelen pöydässä, pitänee testata.

     
     
  15. #955
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Jaha sähkömiehellä sähkötupakki, sano työkaveri joka ei ole ikinä polttanu . Ihme että tunnisti kun matalalla profiililla ollaan menty.

     
     
  16. #956
    Duunissa joku kyseli röökipaikalla vapottimista ja kun mainitsin että onnistuin lopettamaan näillä laakista vuosien röökaamisen, niin hän vastasi tähän: "mä olen aina onnistunu ihan purkalla lopettamaan", jonka jälkeen vetäsi taas sätkästä imut...right.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  17. #957
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Duunissa joku kyseli röökipaikalla vapottimista ja kun mainitsin että onnistuin lopettamaan näillä laakista vuosien röökaamisen, niin hän vastasi tähän: "mä olen aina onnistunu ihan purkalla lopettamaan", jonka jälkeen vetäsi taas sätkästä imut...right.
    Mitä vastasit?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  18. #958
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Mitä vastasit?
    En mitään. Oon tullu siihen tulokseen että jos tulee näitä taukkeja tolla asenteella pätemään ilman mitään tietoa aiheesta niin en jaksa edes alkaa vääntämään. Siinähän vetelee sitä purkkaansa kun kerran on noin hyvin auttanut lopettamiseen.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  19. #959
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Tänään joku spurgu luuli mun polttelevan ruohoa kun vapottelin paikallisen ostarin läpi kävellessä. Huuteli perään että tarjoas blosset. Hymyilytti vähän.

    E. Mun ulkonäkö on kyllä sellainen, että en ihmettele ollenkaan jos joku erehtyykin.

     
     
  20. #960
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Naamakirjassa julkaisemaani höyryuutiseen kommentoitua:

    "Iha ohimennen ajattelin vaa huutaa. 48 päivää ilman ja ei tarvinnu yhtää ladata akkuja "röökeihin" tms. Ja nyt poistun vähin äänin..."

    Annoin kyllä mielipiteeni perusteellisesti kuulua tämän jälkeen, asiallisesti tietenkin. Toisinaan ärsyttää kun porukka ei kommentoi itse aihetta, joka julkaisemassa uutisessa oli nämä tulevat rajoitukset, vaan huutelevat tyhjänpäiväisiä latteuksia.

    Ja kommentin kirjoittanut kaveri on muutenkin ollut ns. random ON/OFF tyyppiä... tupakoinnin kanssa siis...

    ...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •