Sivu 47 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #921
    ei ainakaan tupakkaa ole tietääkseni koskaan polttanut.
    Vaikkei asialla sinänsä ole mitään merkitystä, ja tyyppi on täys-idiootti, niin tuo terveyden_hoito_alalla toimimiseen viittaaminen on niin törkeää, että äijä lähti kaverilistalta kuin kuppa töölöstä, ja estot perään. Niin paljon vitutti että poistin kuvan, ja nipun muitakin alaan liittyviä facestani. Olen ehkä liiankin herkkänahkainen, mutta kyllä helpotti

     
     
  2. #922
    Höyryttelijä sfog's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki / Tampere
    Viestit
    56
    Omahyväistä besserwisser-vittuiluahan tuo oli.

     
     
  3. #923
    Voi morjens mitä porukkaa..

    Elinikä lyheni pari vuotta näitä juttuja lukiessa, kiitos roskalehdet ja lammaslaumat.

     
     
  4. #924
    Höyrykonkari Orko's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    231
    3 kertaa olen tämän kuullut = EIKS TOI OLE ITSENSÄ HUIJAAMISTA TUOMMOINEN PELLEILY.

     
     
  5. #925
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Joo tota kuultu täälläkin. Kuulemma luonteenlujuudesta kiinni ja tämä kertoo sen puutteesta. Sanoo tupakoimaton henkilö.
    Noh eipä tuo paljon paina mutta välillä vituttaa ihmisten asenteet. Onko se oikein vai väärin, on jokaisen oma asia.

    ...

     
     
  6. #926
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Voihan sitä heittää jotain takaisin kofeiinista Nautintoaine siinä missä nikotiinikin?

     
     
  7. #927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Kuulemma luonteenlujuudesta kiinni ja tämä kertoo sen puutteesta.
    Toi on muuten aika jännä juttu. Kun vähän tarkkailee, niin huomaa että noin sanovat tyypit nostavat itsensä jalustalle ja jos tarkkaan katsoo niin, jollain kumman vaistolla näkee, että ne on ite korvannut jotain omia kuvioitaan toisella.
    Pikkironkeloija


     
     
  8. #928
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    ^Juu ja yleensä noi tommoset lausahdukset tokastaan yskänpurskahdusten lomasta samalla röökiä kiskoen..

    "Sit kun mä lopetan, niin teen sen ilman mitään huijausvehkeitä.. Kerrasta poikki!"

     
     
  9. #929
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti

    "Sit kun mä lopetan, niin teen sen ilman mitään huijausvehkeitä.. Kerrasta poikki!"
    li

    Sitten kuluu askitolkulla mynthonia, pussitolkulla purkkaa ynnämuita!

     
     
  10. #930
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Juu ja yleensä noi tommoset lausahdukset tokastaan yskänpurskahdusten lomasta samalla röökiä kiskoen..

    "Sit kun mä lopetan, niin teen sen ilman mitään huijausvehkeitä.. Kerrasta poikki!"
    Työkaveri sano että ku hän lopettaa röökinpolton niin siitä kirjotetaan paikallislehdessä Onhan seki kerrasta poikki.

     
     
  11. #931
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kun oli puhetta niistä säälittävistä tupakkaa pummaavista ihmisperseistä, niin ei niistä pääse eroon silloinkaan kun itse lopettaa tupakoinnin, vaan sitten aletaan naukua että "lainaaks vähän tota sun bongia". Suututtaa niin paljon että tekis mieli lopettaa vapottelu ettei mulla olis enää mitään mitä tollaset kokovartalokyrvät vois koittaa kupata musta. Tosin ei kyse ole edes nesteistä, vaan enemmänkin periaatteesta, enkä mä myöskään halua että tupakoijan ientulehduksen raiskaama suu koskee mun persvapoon. Eikä mulla ole munaa sen vertaa että tätäkään saisin sanottua suoraan.

     
     
  12. #932
    Mä oon sanonu et tää on mun henkilökohtainen. Mulla oli kaveripiirissä ikuinen pummi, aina sai olla tupakkaa heittämässä ja höyryttelyyn siirryttyäni oli jatkuvasti kinuamassa henkosia. Aluksi toki annoin hänen maistaa muutaman kerran, mutta sitten mulle riitti kun kaveri alkoi sanomaan et ei tuosta oo mihinkään ja on niin naurettavan näköstä ja ja ja.. Nykyään siis on entinen kaveri, onneksi!

     
     
  13. #933
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DigVape Näytä viesti
    Työkaveri sano että ku hän lopettaa röökinpolton niin siitä kirjotetaan paikallislehdessä Onhan seki kerrasta poikki.
    Kuolinilmoituksissa?
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  14. #934
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    27
    En ole kasvotusten kohdannut motkottajia, mutta tämä artikkeli ärsytti suunnattomasti: Lääkärit huolissaan nuorten sähkösavukkeiden poltosta: ?Olen tosi peloissani? - Ilta-Sanomat

     
     
  15. #935
    Kohta varmaan kylillä kysellään: " Eikai tuo vain olen modattu?" :O

     
     
  16. #936
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    "Olen tosi peloissani." Just. Ei tuo sähkötupakka yhtään enempää saa kakaroita polttamaan kuin analoginenkaan. Ja niinhän se on AINA ollut että rööki rupeaa maistumaan alle sen 18v iän.

     
     
  17. #937
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Tikkurilan asemalla joku raamattua heilutellut papparainen päätteli Nemesis+Aga-T2 olevan huumepiippu, ei kuulemma meikän näköinen voi muuta vetää.

    Kyllä. Papparaisen naaman uudelleenmuotoilu oli mielessä.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  18. #938
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    27
    Kunnianloukkaus syytteelle melkein perustelut.

     
     
  19. #939
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Eipä ollut kolmatta osapuolta kuulemassa.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  20. #940
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    10
    Mulle on jotkut tulleet kysymään mikä toi on kun olen höyrytellyt Vamo, Russian 91% kombolla, on kuulemma näyttänyt nokkahuilulta.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •