Sivu 42 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Voi, kyllähän sä voit saada ylinopeussakotkin teoriassa fillarilla.
    sain joskus vanhassa raumassa sakot fillarilla mulla oli nopeutta 30 kmh ja siellä on nopeus rajoitus 20 kmh sakko oli muistaakseni 50 egee kun sille ei voitu määrittää moottori ajoneuvon sakkoa

    kyllä poliisi tukkäs höyryistä en sitten tiedä tilasiko oman kun kyseli kauheesti että mistä saa laitteita ja nesteitä saa englannista se sanoi mulle

     
     
  2. #822
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    HAH!!! Tarinoita kuullu et saatu sakkoja fillarilla.. Kai se sitten ON mahdollista. Mitä polliisi oli höyry henkosista mieltä?
    Kissanpissaa ja vanhan menkkaveren lemua totesi poliisi kun kerta oli Freedom Juicesta kyse :S
    Hyh.

    Anteeksi.

    Se haju on oikeasti vitun kuvottava muutamassa Halon nesteessä.
    Ei sitä itse viikset nesteestä makeana höyryjä imaillessa huomaa mut ulkopuoliset kyllä...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #823
    Kaverin kanssa röökipaikalla: minulla digitaalinen, kaveri vetää analogista. Kaveri ihmettelee hetken ja kysyy:

    Kaveri: "Mikä hiton tikku toi on?"
    Minä: "Sähkötupakka, ensimmäinen kerta kun näet vai?"
    K: "No joo. Mutta miks vedät tommosta?"
    M: "Päätin lopettaa röökin polttamisen, ja tää on ainoa tapa josta saa samat fibat kuin polttaessa."
    K: "Jaa tollasesta vesihöyrystä vai?"
    M: "Juu juu, koita vaikka."
    K: "Tuosta mitään fiboja tule."
    M: "Vedäpä pari syvää henkosta tästä ja sano sitten tuo sama uudestaan."

    Ojennan sähkötupakkani kaverille. Tankissa 24 mg vahvusta nestettä; kaveri säätää jännitteen maksimiin ja painaa nappia.

    5 sekunnin päästä kaveri yskii keuhkonsa pihalle.

    K: "Mitä myrkkyjä sää oikein vedät?! Etkö sää tiedä mitä toi tekee sun keuhkoilles?"
    M: "Samaa voisin kysyä sulta."
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  4. #824
    Höyryttelijä sup420's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    37
    Viikko sitten kaupungilla samalla kun kävelin höyryttelin vapoa ja joku pappa sanoi että lopeta tuo sähkötupakoiminen, tiedätkö edes mitä tuo höyry on ja vastasin siihen että se on glyserolia tai jotain sinnepäin ja pappa sanoi että se on auton jäähdytys nestettä vastasin siihen vain että ei haittaa juon jäähdytys nestettä päivittäin, siitä pappa sitten vähän vihaisesti katsoi ja lähti sitten pois sanomatta enää mitään

     
     
  5. #825
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oonkin unohtanu kirjottaa tänne mun kaverista jolla on joku ongelma tän mun höyryttelyn suhteen. Joku aika sitten kysy että oonko varma ettei näissä nesteissä oo muutakin ku nikotiinia, oon kuulemma käyttäytyny oudosti ja ollu tavallista ilosempi. Ei naurattanu koska tää ei ollu eka kerta kun se kysyy, saatanan vainoharhailija. Seuraavalla kerralla karjaisen että OTA LÄÄKKEET.

     
     
  6. #826
    Olisit sanonut et Joo sekotin sekaan KANNABISTA ja ANFFRTAMIINIA.

     
     
  7. #827
    No siksipä sähkötupakoitsijoilta moneltakin löytyy apteekista haetut värkit omasta takaa.
    Minä ainakin tuuttaan suoraan suoneen vaan, mitä sitä hyvää setuppia rakentamaan.
    Halpaa GANJABISTA kun ostaa Hangsenin bulkkia.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #828
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lähteeks tolla muka niksat? Miks et lopeta kokonaan? Mutta sama henkilö joka totesi miksi et lopeta kokonaan sanoi "vitsi toi tuoksuu hyvälle, saiskohan noita ilman nikotiiniä?" tähän iloisena tokaisin, kyllä saa ja taisit juuri vastata omaan kysymykseesi.

     
     
  9. #829
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oonkin unohtanu kirjottaa tänne mun kaverista jolla on joku ongelma tän mun höyryttelyn suhteen. Joku aika sitten kysy että oonko varma ettei näissä nesteissä oo muutakin ku nikotiinia, oon kuulemma käyttäytyny oudosti ja ollu tavallista ilosempi. Ei naurattanu koska tää ei ollu eka kerta kun se kysyy, saatanan vainoharhailija. Seuraavalla kerralla karjaisen että OTA LÄÄKKEET.
    Tuli nyt mieleen taas pitkästä aikaa että minulle sanoi useampikin ihminen niihin aikoihin kun vaihdoin höyryyn, että en oo enää läheskään niin kireä kuin ennen Pakko kai se ainaki osittain oli tuota uskoakkin kun kaikki ketkä sanoi oli sellaisia että niiden kanssa lähes päivittäin tuli oltua jossain tekemisissä.

     
     
  10. #830
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tuli nyt mieleen taas pitkästä aikaa että minulle sanoi useampikin ihminen niihin aikoihin kun vaihdoin höyryyn, että en oo enää läheskään niin kireä kuin ennen Pakko kai se ainaki osittain oli tuota uskoakkin kun kaikki ketkä sanoi oli sellaisia että niiden kanssa lähes päivittäin tuli oltua jossain tekemisissä.
    Meillä oli ollu vähän taukoo näkemisessä, niin kuulemma oon muuttunu erilaiseks. Se oikein demonstroi miten ennen seisoin tupakalla toinen käsi taskussa kenkiä tuijotellen ja jutut tasoa ".......kylmä......................vois mennä hiuspesulle............................" Nyt kuulemma en pysy paikallani ja nauran liikaa, joten tän höyryttimen on oltava jonkinlainen huumepiippu jolla meidät salaa koukutetaan aineisiin!

     
     
  11. #831
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Minulta yksi tupakoiva nainen kysyi ravintolan ulkopuolella (sisällä ei saanut höyrytellä), että miksi sä vedät tota etkä tätä, näyttäen röökiä. Totesin vain, että tuota tuli vedettyä ihan liian kauan.

    :wq

     
     
  12. #832
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Eräs henkilö sanoi työmaalla näin kun olin höyryttelemässä "heitä tuo piippu pois. luin uutisen että joku oli saanut noista myrkytyksen. oletko lukenut uutista"
    Tämähän viitrasi uutiseen kun jokut pikku lapset olivat saaneet myrkytyksiä nesteistä.
    No tämän asian sitten selitin hänelle. On se vaan huono kun jotkut eivät osaa säilyttää nesteitä oikessa paikoissa.

     
     
  13. #833
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    No mulle kaverin äiti rupes saarnaaman miten se on lukenu netistä miten sähkörööki on vaarallisempi kun normaali kun se tukkii verisuonet.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  14. #834
    Höyryttelijä Huikkanen's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    32
    Itsellenihän tuli toissapäivänä parkkipaikalla norkoillessa "äijä" mallu huulessa vinkumaan että mitäs bongia sä siinä polttelet? (Nemesis+novum) ystävällisesti tokaisin että höyrykettä eli sähkötupakkaa tässä höyryttelen. Ukko kimmastu kuin perseeseen ammuttu karhu ja alkoi selittämään tutkimuksista joidenka mukaan myrkytän ympäristöä. Tähän vastasin että pelkkää vesihöyryähän tämä on ja paljon vaarattomampi kuin tuo sun syöpäkäärylees. Kommentista kimmastuneena tuli naaman eteen huutamaan että katkasen ton sun v***n pillis . Eihän siinä jäänyt muuta mahollisuutta kuin jakaa ystävällinen täräys päin lärviä ja toivottaa hymyillen hyvää päivänjatkoa.

    Tuhoan siis tutkimuksen mukaan maailman höyryllä

     
     
  15. #835
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    kaarina
    Viestit
    307
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Huikkanen Näytä viesti
    Itsellenihän tuli toissapäivänä parkkipaikalla norkoillessa "äijä" mallu huulessa vinkumaan että mitäs bongia sä siinä polttelet? (Nemesis+novum) ystävällisesti tokaisin että höyrykettä eli sähkötupakkaa tässä höyryttelen. Ukko kimmastu kuin perseeseen ammuttu karhu ja alkoi selittämään tutkimuksista joidenka mukaan myrkytän ympäristöä. Tähän vastasin että pelkkää vesihöyryähän tämä on ja paljon vaarattomampi kuin tuo sun syöpäkäärylees. Kommentista kimmastuneena tuli naaman eteen huutamaan että katkasen ton sun v***n pillis . Eihän siinä jäänyt muuta mahollisuutta kuin jakaa ystävällinen täräys päin lärviä ja toivottaa hymyillen hyvää päivänjatkoa.

    Tuhoan siis tutkimuksen mukaan maailman höyryllä

    tommosia pellejä ne jotkut vaan on.

     
     
  16. #836
    Höyryttelijä Huikkanen's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    32
    Kyllä, en pysty siis täjän pieneen ajukoppaan ahtamaan sitä että mikä siinä nyt niin vaarallista sitten on? Kenties modin uhkaava ulkonäkö? (Nemesis muistuttaa kuulemma kovin teleskooppi-pamppua)

     
     
  17. #837
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    huikkasen viestistä tuli mieleen oma vakiovastaukseni kysymykseen "miks toi laite on niin helvetin iso??"
    Vastaus tietystikin että 'tällä on parempi täräyttää silloin kun tulee liian tyhmiä kysymyksiä'.

     
     
  18. #838
    Jäikö se siihen sit vaan ihmettelemään vai mitä
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  19. #839
    Höyryttelijä Huikkanen's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    32
    Siihen se jäi monttu ammollaan möllöttämään, ei sanonu mitään.

     
     
  20. #840
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    "Voiko pumpulia kuivapolttaa?"
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •