Sivu 41 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3137383940414243444551 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #801
    Pizzeria Dennis.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #802
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Mä tykkään tisseistä.

     
     
  3. #803
    Hei, samiksii!
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  4. #804
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don MC Näytä viesti
    Mä tykkään tisseistä.
    Mee too

     
     
  5. #805
    Riippuu tisseistä, en pidä riippu tisseistä. Tosin riippuu aika paljon tissien omistajasta.

     
     
  6. #806
    Ai että oikein riippuu mistä ne riippuu

     
     
  7. #807
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93

     
     
  8. #808
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don MC Näytä viesti
    Tässä myös:

    Pärr pärr pärr
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  9. #809
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Pikkubroidi totesi tänään että kannattaa toikin lopettaa jossain vaiheessa, höyryttely siis. Kysyin että mistäs moinen? Noh joku kaverin kaveri sanonu että tulee keuhkosyöpä. Rupes kismittää tollanen ehdoitta heitetty totuutena kerrottu väite ja rupesin sitten hiostamaan. Loppupeleissä sain taottua kalloon että tupakka sen riskiä lisää ei niinkään höyryttely. Kuulemma moni samaa mieltä että ei höyryttely toimi ja tulee keuhkosyöpä.

    No veli viisaampi kun mä, ei polta tai dokaile humalatiloja mutta piti silti vähän valistaa.

    ...

     
     
  10. #810
    Hämmästyttävän vähän informaatiota oikeastaan kenelläkään taviksella joka ei näitä harrasta...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #811
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Toi on kyllä totta. Yleinen mielipide tuntuu olevan että hyi hyi vaarallista touhua. Että polta mieluummin tupakkaa. Tai tiedä tosta yleisestä mutta aika monelta suunnalta kuultua.

    Sanoisin, että aika pitkälti asenne kysymys. Kyseessä voi olla paatunut tupakoitsija, mahdollisesti useaan otteeseen epäonnistunut lopettamisessa, vanhan koulukunnan köriläs, jolle kaikki uusi on pahasta ja tappavaa tai muuten vaan kuullut jostain "vääriä" totuuksia. Noh oli miten oli on kuitenkin,,,, :P

    ...

     
     
  12. #812
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Toi on kyllä totta. Yleinen mielipide tuntuu olevan että hyi hyi vaarallista touhua. Että polta mieluummin tupakkaa. Tai tiedä tosta yleisestä mutta aika monelta suunnalta kuultua.

    Sanoisin, että aika pitkälti asenne kysymys. Kyseessä voi olla paatunut tupakoitsija, mahdollisesti useaan otteeseen epäonnistunut lopettamisessa, vanhan koulukunnan köriläs, jolle kaikki uusi on pahasta ja tappavaa tai muuten vaan kuullut jostain "vääriä" totuuksia. Noh oli miten oli on kuitenkin,,,, :P
    Noinhan se usein menee, etenkin tupakoitsijoiden kanssa. Tupakoitsija (vrt. suuri osa meistä höyryttelijöistä ennen) itsekin tietää tupakoinnin olevan epäterveellistä, ja nykyisin jopa sosiaalisesti paheksuttavaa. Tämä ajatuskuvio puolestaan aiheuttaa kuin huomaamatta mielipahaa, tyyliin "poltan, vaikka ei pitäisi". Tätä mielen ristiriitaa koetetaan sitten hälventää, esimerkiksi kohdistamalla huomio vielä suurempaan syntipukkiin, kuten "sähkötupakkaan".

    Wikipedia: Kognitiivinen dissonanssi

     
     
  13. #813
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Koomisin/hauskinta on se kun tupakoitsija haluaa testata höyryjä ja pikku poskareiden jälkeen käy yskimään ja sama tietenkin toisinpäin ite testaa tupakkaa ja tokasee ettei täst lähe mitää pöllyi. Ei se nikotiini vaan se höyryn määrä
    Japa japa

     
     
  14. #814
    -Eiks sua pelota, että tohon on lisätty vaikka rotanmyrkkyä?? (äiti)
    -Ootko varma ettei sun kaikki terveysongelmat johdu tosta sähköröökistä? (äiti)
    -En ois kyllä ikinä uskonu, että joku polttaa täällä meillä sisällä! (äiti jälleen)

    -Saat 100e jos myyt ton mulle nyt!
    -Tää on sähkörööki...
    -Aijaa no ei sit mitään...

    -Mä en halua, että mun koirat joutuu oleskelemaan jossain "höyry"pilvessä.

    Tossa noita pari.

     
     
  15. #815
    Höyryttele ulkona, problem solved.

     
     
  16. #816
    kaupungilla kun poliisi pysäytti mut fillarilla kun ei ollut valoja niin se kirjotteli mulle sakkoa niin minä höyryttelin halon freedom smokea ja poliisi sanoi mulle mitä ihmeen hamppua sä vedät ja vielä pöliisin edessä oletko vähän tyhmä minä repesin aivan saatanasti siinä kohtaan ja kerroin mikä on sähkö tupakka siinä meni 45 minuttia kun selitin sille miten toimii ja anoin kokeilla evikkiä jonka nokilla oli foggeri

     
     
  17. #817
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mitä helvettiä voiko siitäkin saada sakot?

     
     
  18. #818
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mitä helvettiä voiko siitäkin saada sakot?
    Voi, kyllähän sä voit saada ylinopeussakotkin teoriassa fillarilla.

     
     
  19. #819
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    HAH!!! Tarinoita kuullu et saatu sakkoja fillarilla.. Kai se sitten ON mahdollista. Mitä polliisi oli höyry henkosista mieltä?

    ...

     
     
  20. #820
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mimmosetha sakot mä saisin kun kesäisin kiskon täysiä, kahta kaistaa, ilman valoja, pilkun jälkee pää täynnä kotia

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •