Sivu 31 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #601
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Paitsi että khat.....Olkoon.
    KGO & Twist

     
     
  2. #602
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Paitsi että khat.....Olkoon.
    Right. How stupid you think I am ;D

     
     
  3. #603
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    2
    Duunissa tullu kuultua kaikki perus "kerää vettä keuhkoihin" , "eihän noista tiedä mitä noi sisältää" "itsensä kusettamista" "toimiiko toi?"
    Tohon "kerää vettä keuhkoihin" norttia vetävä toinen työkaveri tokas nauraen "olikohan tutkimuksen rahoittaja philip morris ~ "

    Sitte taas pari:
    "ompa seksikkään näkönen"
    "tolla jos ei saa pillua nii on ihme"


    Sitte myös paljon ihan järkeviä kysymyksiä kiinnostuneilta, joihin oon vastaillu sitte ihan mielellään.
    Yhtään en oo mainostanu ja vedelly höyryjä siinä missä muut norttia ja yks analogista polttava tilas jo laitteen kiinnostuneena.

    Nämä siis kaikki tapahtunu duunissa. En läheskään kaikkia vaan muista, mutta tässä oli jo pari

    Laitteet siis perus ego c kanger pro tankilla. Ja höyrystimestä heitetään läppää joka päivä, niin turtunu jo niin ettei tuu nauhotettua oikeen

     
     
  4. #604
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    "On se tuokin, joutavia leluja, kohtahan onneksi kieltävätkkkhhööörrggh pthyi... Kyllähän se pittää heittää kerrasta pois öööhhrrööhöm, vaan etpä lopettamaan ole pystynyyyyrrggh ptthhyih, minä kyllä meinasin", lateri vanhempi herrasmies körssiä kiskoen bussipysäkillä. Kuuntelin, höyryttelin ja annoin kaverin avautua ja kun kysyi että koska meinaan lopettaa polttamisen niin tuumasin että enhän mie ole kohta puoleen vuoteen polttanutkaan.

     
     
  5. #605
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Serkkutyttö vetelee nikotiinitonta paul saarin nestettä höyrypään vehkeillä. Varoittelee mua koko ajan nikotiininesteen vaarallisuudesta... .____.

    niin ja toki vetää itse samaan aikaan vielä normikessua. Tekisi mieli lyödä välillä.

     
     
  6. #606
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    töissä kuultua: "onko sulla joku sairaus kun tollasta pitä poltella?" vastasin, että "ei, mulla oli "sairaus" (tupakka), josta yritän päästä eroon"

     
     
  7. #607
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    - Mulla oli kädessä mini provari + spheroid kombo ja yksi puolituttu sanoi myötähäpeilevänä "Eihän toi edes näytä röökiltä"

    - Yksi kunnon juntti äijä näki kun vetelin höyryjä ja sanoi "Mitä sä tollasta vedät? Mikä tuo nyt on? Hei anna mulle femma niin mä käyn ostaas sulle röökiaskin"
    Spoileri!



     
     
  8. #608
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Mitä sä syöt?
    Onks toi taskulamppu?
    Onks sulla astma?
    Onks toi sähköbongi?


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  9. #609
    Höyryttelijä mhiltune's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    89
    Eipä oo kukaan oikeastaa kunnolla haukkunut.. Lähinnä ihmetellyt, että mikä tää on.. Sillonkin oli vain tuo Robust + Vivi mini. No nyt ne sit oikeesti antaa jo vähän pitkää katsetta kun tolla Bulldog:illa on kuitenkin suurempi halkaisija. 23mm. No enpä oo katseista välittänyt, kuhan höyryttelen.

     
     
  10. #610
    Entiseltä opettajaltani sain pitkän lausunnon siitä, kuinka ei kannattaisi höyrytellä. Se on kuulemma vähemmän vaarallista kuin tupakka mutta silti yhtä vaarallista. Justjoo. Huvittavaa tässä oli se, että ämmällä oli kaksi kahvipakettia kassissaan. Oli varmaan menossa pumppaamaan kofeiinia suoneen.


     
     
  11. #611
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Tuli tänään vastaan täällä aikaisemmin mainittu "kerää sähköä rintaan" idiotismi. Mistä ihmeestä tuokin on repäisty?
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  12. #612
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    ^Pysyypähän pumppu virkeenä

     
     
  13. #613
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    se sähkörinta tulee siitä kun hyppää kolmannesta kerroksesta ja osuu matkalla voimalinjaan.

     
     
  14. #614
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    e: nvm, väärä ketju.

     
     
  15. #615
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Johan on kommettaja tullut, mitä luin alusta alkaen johonkin puoliväliin, sähköä rintaan, joku iltiksen otsikko mitä en muista lukeneeni, tai sitten ei asiae kiinnostanut silloin. Nyyppänä en ole ainakaan vielä törmännyt yhtään mihinkään ihmeellisempään. Kaverit tai tutut vaan kysynyt että onks toi nyt se sähkötupakka - joo - ahaa..? Ei ole kukaan valistanut mistään tai sen tarkempaan alkanut kyselemään. Tosin minulta nyt voi oottaa ihan mitä vaan, ei kummastuta ketään

    Julkisillakaan paikoilla ei kukaan ole mitään tullut sanomaan mitään, no mä en ole välttämättä sen näköinen että kenen kanssa kukaan haluaa olla tekemisissä, omituinen hiippari...

     
     
  16. #616
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Kaveri maistoi tänään mun kohtuullisen voimakasta DIY Mentholyptusta ja totesi että "Tiedätkö... tämä maistuu Mäkkärin El Maco hampurilaiselle!". Vähän aikaa katsoin huuli pyöreänä ja en oikein saanut sanaa suustani. Otin sitten itse seuraavat höyryt ja kun tarkemmin ajattelee niin totesin saman. Tosin syynä ei ollut mentholyptus vaan kuivana käynyt scarrin dualcoil setuppi

     
     
  17. #617
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    Tänään: "toi on oikeesti vaarallisempaa ku tupakka ku se ei oo yhtä luonnollista"

    Ilmeeni:

     
     
  18. #618
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    En nyt tiedä onko ärsyttävin, mutta jos liikenteessä käyttää jotain dildon kokoista modia (käytän yleensä K100, mun suosikki) niin jengi on yleensä kysynyt että vedänkö pilveä, olen vastannut että en, kun nestemäistä heroiinia.. :P

     
     
  19. #619
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllä täällä maalla metsästysporukassa ainakin porukka ollu kiinnostuneita Kyselevät et vieläkö sä vedät tota sähkötupakkaa!
    Misteri pöydälle ja vieno kysymys: Näyttääkö tää tupakalta
    Yllättävän hyvin tietävät vaaroista, eli kukaan ei oo tullu sanomaan et luin lehdestä et toi on vaarallista
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    kukaan ei oo tullu sanomaan et luin lehdestä et toi on vaarallista
    Ei ne uskalla, tieto kulkee. "Toi on se gurujen taustavaikuttaja"
    Pikkironkeloija


     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •