Sivu 29 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1925262728293031323339 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #561
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Vaimoni hankkiutuu tuulen yläpuolelle kun mennään pihalle sauhuamaan, koska Jamaican me Crazy haisee kuulemma wunderille ja pilaa hänen TUPAKKA hetkensä. Oon koittanu höyryttimiäkin tarjota ja on joskus jopa kokeillutkin mutta ottaa kuulemma keuhkoon niin että ei pysty. Laitteistona karto ja normi ego-akku että ei nyt edes kauheita pilviä tee..
    Moni on mulle sanonu samaa tosta, et ottaa keuhkoihin. Samanlainen ilmiö, ku polttais ensmäisiä tupakkeja. Itelläki oli kyllä sellanen yskiminen pienen hetken, mut äkkii siihen tottu. Piakkoin vuoden ajan totuteltu =D

     
     
  2. #562
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Vaimoni hankkiutuu tuulen yläpuolelle kun mennään pihalle sauhuamaan, koska Jamaican me Crazy haisee kuulemma wunderille ja pilaa hänen TUPAKKA hetkensä. Oon koittanu höyryttimiäkin tarjota ja on joskus jopa kokeillutkin mutta ottaa kuulemma keuhkoon niin että ei pysty. Laitteistona karto ja normi ego-akku että ei nyt edes kauheita pilviä tee..
    Täälä muuten identtinen tilanne mutta ripareille ja lastenleireille ottaa oman leopardi egonsa mukaan, siellä kun ei saa/saisi työntekijätkään polttaa muutaku yällä. Aina tulee sanomista kun tilaan jotain sähkiksiin liittyvää, vaatteita voi joka kuukausi tilata kuulemma niitä tarvii ja sähkönatsaa ei

     
     
  3. #563
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Jamaican me Crazy haisee kuulemma wunderille
    Meillä tuo JMC kuulemma haisee My Little Ponyille...

     
     
  4. #564
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Oon koittanu höyryttimiäkin tarjota ja on joskus jopa kokeillutkin mutta ottaa kuulemma keuhkoon niin että ei pysty.
    Näin se menee kun yrittää hengitellä nikotiinia ilman kaikkia puuduttavia myrkkyjä mitä tupakansavussa piilee.

     
     
  5. #565
    Topiciin palatessani ensimmäisenä tulee kyllä mieleen kun vanhempi naisrouva tuli ihan kiitettävän kovaan ääneen syyttämään mun aiheuttaneen hänelle hengenahdistuskohtauksen. Aika hyvin se valitti siihen nähden.
    Nyt varmaan on jo tosin kuollut syöpään.. Hän oli sen verran varma saavansa moisen hengitettyään höyryjäni passiivisesti.

    Kumma ettei se ollu saanu jo ennen keuhkosyöpää perunoita keitellessään.
    Viimeksi muokannut AramisFI; 30.06.13 kello 10:03. Syy: typo
    I'm not the one who is wrong, The World is.

     
     
  6. #566
    Höyryttelijä pato59's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29
    Töissä meillä on muutama sähkösauhuttelija ja negatiivista ei ole kuulunut, paitsi mun toimistossa tavallista imevän (tupakalle haisevan) kommentit:
    "täähän on kuin turkkilainen sauna...". No, hänkin on harkinnut vaihtaa....


    Omaksi tarpeeksi jo.....

     
     
  7. #567
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Bussipysäkillä jotkut alkaa mukamas haukkomaan henkeä ja yskimään feikisti kun luulee että on samaa kuin röökinsavu..
    Vaikka höyryttelen bussipysäkin vieressä, en sisällä. Jaksaa aina naurattaa samat jutut,.

     
     
  8. #568
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Vaimo kuuli torstaina junassa; tupakointi ja sähkötupakan poltto on kiellettyä. På english und svenska sähkötupakan käyttö oli kiellettyä.

     
     
  9. #569
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Respan terassilla vetelin aga + ea komboa, asiakas katto siinä hetken, osotti pötkylää ja sano "Aaaa! Doping!" ja nauro räkäsesti
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  10. #570
    Tulipa mieleen tarina juhannuksesta:
    Twist+bullydripperi kera herkullisen vaniljan oli mulla matkassa mukana ja kaverin mökillä oltiin.
    Tämä kuuluisa (aina dissaamassa tätä harrastusta) kihlattuni isosiskon mies halusi/kehtasi pitkästä aikaa koittaa sähkötupakkia kun ei varmaan sitten selväpäisenä kehtaa.
    Noh, siitä se sitten otti pari lyhkäistä imua (mitä nyt tottumattomat yleensä vetää sekunnin hatseja) ja rupes makustelemaan ni tämä kihlattuni isosisko vahtasi siinä vieressä ja rupes kovaan ääneen sanomaan et "Noh! Riittää jo! Älä noin paljoa sitä vedä!" Mitä helvettiä, tyyppi kiskoo päivässä kaksi askia lm sinistä, nyt reissussa taisi olla mukana jopa 4 askia plus menthol aski ja sitten kun pitkästä aikaa kiinnostuu sähkötupakkaa kokeilemaan ni muija lähtee oikein rajoittamaan ettei liikaa vedä tätä huumetta kerralla. Oli itsellä olo kuin mömmödiilerillä siinä vaiheessa. Taas nähtiin et naikkosen mielestä on vaan turvallisempaa et miehensä vetelee tavallista röökiä.
    Huvittavaa että sille on täysin ok et itse lopetin tupakanpolton tällä. Siinä nähtiin taas et mitä oikeasti ajattelee, tyyliin et vetäkööt toi vaan myrkkyjänsä mut onneksi oma mieheni polttaa vain tavallista tupakkaa.
    Kiitokset kuuluu iltalehdelle osuvista otsikoista "sähkötupakkaa verrataan kolmannesta kerroksesta hyppäämiseen" ja muista hienoista uutisoinneista. Oon huomannut et ainakin tohon muijaan uppoaa aina ton kaltaiset infot sähkötupakasta kun niistä saa sitten kuulla jälkeenpäin.
    Muutenkin joidenkin ihmisten kanssa sähkötupakasta väittellessä näkee jo niiden naamasta et kuinka hyvin ne pitää "oman" kantansa ja sivuuttavat kaikki faktat lainkaan ajattelematta asiaa tarkemmin.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #571
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    No voi vittulan väki... Mitä tulee tuohon "sähkötupakkaa verrataan kolmannesta kerroksesta hyppäämiseen", vähänki järkevät ihmiset osaa lukea rivien välistä totuuden,
    eli sen, ettei noilla "alan ammattilaisilla" ole mitään parempaa tietoa asiasta, eikä viisaampaa sanottavaa, kun tuommonen katolta hyppely vertaus.
    Sama homma näiden "Sähkötupakasta ei tiedetä vielä tarpeeksi", ei tiedetä ei, ja sitten verrataan kerrostalosta hyppelyyn..
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  12. #572
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    69
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Joo ei tota voi vakavalla naamalla kuunnella.
    Samaa hypnoosipaskaa julistaa toi muijan täti, selittää et toimii, samalla kun imailee sitä halpaa smartin punaista käärylettään.
    Maksaa kuulema jotain 200€ per "hoito" ja silti se aina päätyy takas röökiin. Aika hyvät höyryvehkeet olis noillakin ostanu.
    Helvetin rasittavaa kuunnella jos joku aikuinen ihminen oikeasti jossain sukujuhlissa ihan tohkeissaan pätee hypnoosista, ennustamisesta ja ties mistä huuhaa-paskasta.
    Viimeks se julisti jostain elämänohje-kirjasta ja kehui kovin et saattaa antaa jollekulle sellaisen lahjaksikin. On kuulema niin elämää mullistava kirja että menestys tulevaisuudessa on taattu. Sanoo alkoholisti yh-äiti joka käyttää perheen ruokarahatkin tupakkaan, viinaan ja noihin humpuukeihin.

    Vois itsekin ruveta kusettamaan hyväuskoisia, niin tekee esim se "maallikkosaarnaaja" Pirkko Jalovaara josta oli juttua telkkarissa vähän aikaa sitten. Mummelit tekee sille tilisiirtoja "Rukousystävä"-lehden kautta, että se sit rukoilis niiden vanhusten vaivojen puolesta ja parantaisi ne. Rapsakat 500k€ tulot sillä ämmällä viime vuodelta.
    Sen oma mies muuten kuoli syöpään kun se yritti parantaa sitä. Helkutin vakuuttavaa parantamista.

    Oma slogani vois olla "Rukoilen sinut savuttomaksi, anna rahaa". Ja rahantuloa ei voi estää.
    200e ja ois saanu misterin parilla akuilla
    Mister,Vamo V2


     
     
  13. #573
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrykoz Näytä viesti
    200e ja ois saanu misterin parilla akuilla
    Tilannepäivitystä parin viikon takaa ---> rööki palaa vieläkin. Ei tainnut uudetkaan hypnoosit auttaa ja ties mitkä vyöhyketerapiat ja kädestä ennustamiset.
    Huomenna taas jotkut sukulaisuudet mihin pitäis mennä, luulen et sama meno jatkuu vaan. En kestä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #574
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Joo-o, sehän on homma näin että ei tuommoset mitkään huuhaa valoterapiat ja shamaanirummun tahtiin tanssimiset mitään auta.
    Kunnon pv käteen ja jää se rönssi.
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  15. #575
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mutsi soitti yhtenä päivänä ja kysyi, että olenko hengissä kun iltalehdessä oli lukenut "Sähkötupakointi vei hengen". Tämä oli tapahtunut vielä samalla paikkakunnalla missä itse asun. No olinhan minä hengissä ja katsoin heti iltalehden nettiversiota ja siellä luki "Sänkytupakointi vei hengen". Kyllä mä repeilin
    Spoileri!



     
     
  16. #576
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    No ei saatana :'D
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  17. #577
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Mutsi soitti yhtenä päivänä ja kysyi, että olenko hengissä kun iltalehdessä oli lukenut "Sähkötupakointi vei hengen". Tämä oli tapahtunut vielä samalla paikkakunnalla missä itse asun. No olinhan minä hengissä ja katsoin heti iltalehden nettiversiota ja siellä luki "Sänkytupakointi vei hengen". Kyllä mä repeilin
    Sänkytupakointi johti sairaalaan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

    Oliko mahdollisesti tää tapaus, vai onko monia sänkytupakointi-keissejä?

    E: Jos joku joskus kysyy, että mikä mulla on kädessä, niin ei voi vastustaa "sänkytupakka" -vastausta.


     
     
  18. #578
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Sänkytupakointi johti sairaalaan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

    Oliko mahdollisesti tää tapaus, vai onko monia sänkytupakointi-keissejä?

    E: Jos joku joskus kysyy, että mikä mulla on kädessä, niin ei voi vastustaa "sänkytupakka" -vastausta.
    Juurikin tuo juttu oli kyseessä.

    E: Ja itse muistin väärin, eihän tuossa kukaan kuollut.
    Spoileri!



     
     
  19. #579
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tuo tupakointi vaikuttaa aika vaaralliselta. Pitäisiköhän se kieltää?

     
     
  20. #580
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    tuo tupakointi vaikuttaa aika vaaralliselta. Pitäisiköhän se kieltää?


    Olen kyllä samaa mieltä. Vastaa kuulemma samaa kuin hyppäisi kerrostalon katolta alas.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •