Sivu 26 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162223242526272829303676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #501
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    No kai sä vastasit :"eräs parhaista, tulee kuule hullu olo, hihihoohoo HOO!!"?

     
     
  2. #502
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tervattu mies Näytä viesti
    No kai sä vastasit :"eräs parhaista, tulee kuule hullu olo, hihihoohoo HOO!!"?
    Itteasiasa huusin siihen perään että "Hasispiipuksi aivan saatanan huono!"

     
     
  3. #503
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Minä taasen olen joutunut kertomaan ties kuinka monta kertaa, että Diablo ei ole vesipiippu

    :wq

     
     
  4. #504
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    "jätkällä patukka vaan kasvaa" työkaveri aikanaan dunissa kun ego ja clearo muutto vamoon 18650 akulla ja bogen xl tankilla

     
     
  5. #505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    "jätkällä patukka vaan kasvaa" työkaveri aikanaan dunissa kun ego ja clearo muutto vamoon 18650 akulla ja bogen xl tankilla
    Jos sulla kehitys laitteissa jatkuu kuten mulla niin ton laitteiston seuraavana vaiheena työkäyttöön tulee eRoll ja saa olla taas rauhassa Itsellä siis sama laitekehitys ollut työkäytössä ja samanmoisia kommentteja kuullu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  6. #506
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    pienempään päin. mekaanisia telescopeja ja gennyjä. vaimolle meinasin erollia voipi olla että itsellekkin sitten jos tuntuu hyvältä

     
     
  7. #507
    Hyvin tällä röllillä työpäivät pärjää Kotikäyttöön sit eri vehkeet.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #508
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    "Miksi sä tommosta poltat? Ei toi oo kyllä yhtään terveellistä, mä tiedän mä oon seitsemän lapsen äiti ja mun isä tapettii tollasen takia."
    Siis vittu MITÄH!? En saanu vastauksia jatko kysymyksiin kun tää täti ihminen alko itkemää ja lähti pois. Kädessä mulla oli Vamo ja kiuas eli ei kyllä ainakaan analoogiseksi luullu.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  9. #509
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tädillä tais olla ihan just se oikea lääkitys päällä

    Mä kuulen vaan jatkuvasti että tää on itsensä kusetusta eikä oo yhtään parempaa kuin röökin...uutisissa kerrottiin ja vaikka mitä. Tosin ei muakaan kampaajat kauheen fiksusti kattele kun kyselen et onks sul tulityökortti voimassa kun hääräät ton 300000 wattisen föönin kanssa =D
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #510
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jason666 Näytä viesti
    "Miksi sä tommosta poltat? Ei toi oo kyllä yhtään terveellistä, mä tiedän mä oon seitsemän lapsen äiti ja mun isä tapettii tollasen takia."
    Hahah yksi parhaista mut kyllä se tietää jos se kerta on äiti.

     
     
  11. #511
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Joo joo tottakai kyllähän sitä kato siinä vaiheessa kun on koko elämänsä ollu raskaana tai synnyttämässä niin tietää jo kaiken..
    Uskomaton tapaus kyllä. Jos mä nään sitä vielä ni meen kysymää yksityiskohtia tosta isän taposta.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  12. #512
    Isä ollut ilmeisesti joku kovemman luokan green bubble hash husla.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #513
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jason666 Näytä viesti
    "Miksi sä tommosta poltat? Ei toi oo kyllä yhtään terveellistä, mä tiedän mä oon seitsemän lapsen äiti ja mun isä tapettii tollasen takia."
    Siis vittu MITÄH!? En saanu vastauksia jatko kysymyksiin kun tää täti ihminen alko itkemää ja lähti pois. Kädessä mulla oli Vamo ja kiuas eli ei kyllä ainakaan analoogiseksi luullu.

     
     
  14. #514
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Tukholma
    Viestit
    30
    Eiköhän nuo kaikki perus hommat oo tullu kuultua, eniten tuntuu kaivertavan Kallion terasseilla elämäntapahumalaisia, koittavat saada reaktiota naljailemalla vierestä ja väheksyen asiaa kavereilleen kovaan ääneen. Tästä en jaksa provosoitua koska lopputuloksen tietää. Polkupyöräkerhon tallilla alkuun jätkät vittuili mutta sittemmin saanut pari jo käännytettyä. Itelle mieluisinta oli kun ekoja kertoja kokeilivat vähäteltyään toimivuutta, niin voi sitä keuhkojen rykimistä ja kyyneliä. Positiivisesti yllättyneenä yllättävän moni ravintola sallii moisen isolla kirkolla ja selkeästi asenne menossa sallivampaan.

    Sitten vielä pakko mainita: 4 vuotta lanssin puikoissa heiluneena en ole kuljettanut ketään sähköröökin takia teholle, keuhkoahtaumataudin pahenemisen takia moniakin ja siihen syy tupakka. Toisekseen vettä tulee keuhkoihin sydämen vajaatoiminnan ansiosta, koska neste ei poistu normaalilla tavalla riittävän tehokkaasti. Joku mainitsi että oli joltain useitakin litroja imetty keuhkosta vettä, tuli vain ajatus että paljonkohan siinä on saanu raivottaa sähkötupakan höyryjä ja millä aikavälillä? Veikkaan että _AIVAN S****NASTI_

    Ja niin..kyllähän tuo kommentointi ärsyttää, mutta luulenpa että aika nopeasti ihmisten asenne muuttuu, johtuen höyryttelijöiden lisääntyvästä määrästä ja viimeistään sitten kun saadaan sitä tutkimustietoa lisää. Kaikki uusi pelottaa ja vittuilu on helmpompaa kuin esim. asiallisesti kysyminen jos asia askarruttaa. Jos joku on toimittaja tai tuntee moisen, voisi yrittää käännyttää se kirjoittamaan artikkeli sähkötupakan hyödyistä/kaikesta muusta positiivisuudesta. Muutama negatiivinen ikivanha kirjoittelu jää ihmisten mieliin helpommin, ja siksi asenne varmaan yleisnegatiivinen.

     
     
  15. #515
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Tänään (eiku eilen ninku, mut..) kävin duunin röökikatoksessa diablolla sosiaalisuustarkoituksessa,
    oli paljon väkee ja kyselivät ja vastailin:
    -onks toi se hi-tech?
    . -joo, mulla on kaikki vehkeet hi-tech..
    -kauheesti siitä tulee tota savua!
    .-joo, kyllä HÖYRYÄ piisaa, kovat löylyt juu..
    -eihän täälä nää kohta mitään!
    .-no kyllä on tosiaan vähän sumusta..
    -ninku, loppuuko, tai sillei, toi sähkötupakka joskus.. öö sillei ninku?
    . -öö, siis tällä voi täydellä akulla ja tankilla höyrytä varmaan pari-kolme tuntia yhtäsoittoo,
    enkä mä oo aikeissa lopettaa.. tai ninku, tiätsä..
    -no onks toi hyvä?
    . -O.
    Viimeksi muokannut tervattu mies; 14.05.13 kello 02:19. Syy: Ninku

     
     
  16. #516
    Sullakin näköjään Rölli kuiteskin jos haluaa rauhassa höyrytä
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #517
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Joo, mutta ei mua tollanen haittaa, päinvastoon. Jos vaikka innostuis muutkin kokeileen.

     
     
  18. #518
    Yhden muijan käännytin vappuna, en tiedä innostuiko enemmän eRollista vai Twist+iClear16/bogetankki/Evod combosta.
    Ilmoitti vain että hyviä laitteita ja kysyi mistä ostan noita. Kerroin sit kaikki suomikaupat finnvapen mukaanlukien ja ohjeistin myös nestekauppoihin jos ei finnvapelta päädy tilaamaan laitteet+nesteet.
    GreenPaskaa ostanut ennen ja ei oikein onnistunut sillä kertaa toi tupakoinnin lopetus.
    Eli joo, jos laitteet herättää jo huomiota edes jonkunverran ni kai kiinnostuneet ihmiset tulevat kyselemään.
    eRoll oli varmaan niin huomaamaton et vasta kun porukka istui tiiviisti pöydän ääressä sentin päästä toisistaan, alkoivat huomaamaan että eihän tämä mitään tupakkaa poltakaan.

    Tosin ärsytti vappuna myös se et suurin osa porukasta väitti et heillä on kokemuksia sähkötupakista mut kukaan muu ei suostunut kokeilemaan. Syynä että "Sähkötupakat maistuu paskalta" ja "Sähkötupakka ei sovi mun kurkulle, hirveän terävää ja kuivaa" siinä ei auttanut mitkään selitykset loputtomista makuvaihtoehdoista tai et miten eri nikotiini/pgvg-pitoisuudet tuo just tota karheutta höyryyn. Kaikilla varmaan kokemuksia jostain PaulSaareista 24mg kiinan-pg nesteillä.
    Ja minä kun just vappua ajatellen pakkasin mukaan nesteitä kaikelta väliltä karkki/hedelmämauista tupakkamakuihin ja niksat ~6mg-24mg jos joku innostuisi kokeilemaan eikä saisi samantien yksinkertaista kuvaa höyryttelystä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  19. #519
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494
    Tänään menin uudelle työmaalle ja pössyttelin ruokatunnilla yks duunari veti röökiä vieressä ja sano ettei viitti siirtyä sähköröökiin kun on paljon vaarallisempaa kun tavan rööki. Mä sanoin sille että jep jep ja pieraisin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #520
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Tänään menin uudelle työmaalle ja pössyttelin ruokatunnilla yks duunari veti röökiä vieressä ja sano ettei viitti siirtyä sähköröökiin kun on paljon vaarallisempaa kun tavan rööki. Mä sanoin sille että jep jep ja pieraisin.

    Jep jep ja repesin.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •