Sivu 14 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #261
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tuli eilen (7.12.) höyryteltyä Viking Linen Gabriellan röökikopissa matkalle Helsinkiin kunnes ohikulkenut nuorehko mieshenkilö tokaisi, että Diablo! Kuka tunnustaa? Hyvin oli laitetuntemus kohdallaan

    :wq

     
     
  2. #262
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Eilen tuli ensmäinen "negetiivinen" kommentti kaverin äidiltä (joka polttaa tupakkaa itsekin):

    - Eiks toi oo hirveen vaarallista.
    - Kuin ni?
    - No mä luin jostain et toi on hirveen epäterveellistä.
    - Mistä luit?
    - No emmä nyt muista, mut jossain sanottiin niin.
    - Olisko ollu joku iltalehti/muu keltainen lehdistö?
    - No emmä tiedä mut jossain sanottiin.
    - Eiköhän se kuitenkin oo parempi kun toi tupakka.
    - No jossain luki et on tosi vaarallista niin en kyl itte uskaltais ottaa riskiä.

    Keskustelu jäi tähän, totesin et luovuttamalla pääsee helpommalla

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  3. #263
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Vedätkö vieläkin tuota leikkitupakkaa?. Kauanko sun pitää vielä imeä tuota?. Eikö se toimi kun vieläkin käytät sitä?. Miten tuo toimii pakkasella, pitääkö siihen laittaa lokilämmitin?. +Normijutut = Lehdessä oli juttua että niitä ei ole tutkittu mutta ne ovat vaarallisia...

     
     
  4. #264

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Mulla on alkanut viime aikoina lähinnä ärsyttään omat kaverit, jotka tuntuvat olevan ihan tampioita internetin käytössä. Soittelevat joka pikku ostoksen kanssa ja kyselevät tyhmiä ja sitten yksikin pallopää ei saa edes aikaiseksi tilata nesteitä, joten on aina multa niitä ostamassa.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  5. #265
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Tästä hyvä esimerkki tiivistettynä:

    "Nikellä oli jalkapallotehdas jossain mongooliassa ja he maksoivat helvetin hyvää palkkaa (noin 0,50 € tunti, joka oli moninkertainen verrattuna alueen normipalkkaan). Heillä oli töissä alaikäisiä, koska alueen kulttuurissa se oli täysin normaalia että jo noin 12-vuotiaana tehdään kevyttä kutomis, ym. hommaa, jotta perhe pysyy ylipäätään leivässä. Tehtaan työntekijät olivat onnellisia, kiitollisia ja elivät omassa kylässään "ylemmän keskiluokan" tasolla, koska palkka oli niin hyvä verrattuna alueen hintatasoon. Kukkahattutädit syytti Nikeä lapsityöläisistä, pitkistä (12 h) päivistä ja ala-arvoisesta palkasta. Nike lakkautti tehtaan siellä - kylässä kuoli 95% lapsista ja aikuisista nälkään."

    Mission accomplished?
    Näissä tapauksissa pitäisi ensin selvittää kuka haluaa mitäkin lopettaa että syyttävä sormi osouisi oikeaan kohtaan, tässä tapauksessa kukkahattuihin
    Vähän vaikea soveltaa jonkin toisen maan tapoja toisee, eikös sanontakin kuulu "maassa maan tavalla tai maasta pois" kyllä ne aikanansa muuttaa tapojaa

     
     
  6. #266
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Mulla on alkanut viime aikoina lähinnä ärsyttään omat kaverit, jotka tuntuvat olevan ihan tampioita internetin käytössä. Soittelevat joka pikku ostoksen kanssa ja kyselevät tyhmiä ja sitten yksikin pallopää ei saa edes aikaiseksi tilata nesteitä, joten on aina multa niitä ostamassa.
    Itseäni se ei juuri äsrsytä, mutta muuten sama juttu täällä. Kaverit on niin käsiä ja saamattomia, etteivät juuri itse tilaile. Aina saa olla ostelemassa ties mitä pikku tilpehööriä.

    Eipä siinä mitään kun oman nestekassan kerryttää sekottelemalla kavereille.

     
     
  7. #267
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Eiks toi oo vaarallista! Noihan räjähtelee silmille! Tupakkipaikalla kommentti minulle...

     
     
  8. #268

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    "Ihmiset luulevat tuota huumepiipuksi, älä vain näytä kenelläkkään" Aina niin ajan hermoilla oleva äitini totesi viimeisimmällä visiitilläni paps+spheroid combosta. Kyllä nauratti
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  9. #269

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    "Eikös nuo ole vaarallisia? Akut räjähtelee ja sellasta? Kaverilta kuulin että..." "-ja nokian kiina-akutko ei oo ikinä räjähdelly?" "No totaaaaa....."

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Työmaalla kuultua:

    - Viäkö sä tota piippua imeskelet kun eihän siitä ole mitään hyötyä.
    Sitten samainen henkilö osoittaa norttiaskia: Nortissa on vaan neljää vaarallista ainetta, se on niin puhdasta.
    Jonka jälkeen samaan hengenvetoon sinisestä smartista: tossa on kahtakymmentä vaarallista ainetta.

    En sanonut juuta enkä jaata, ei jaksa kaikkien kanssa vängätä.

     
     
  11. #271
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Noin viikon sen jälkeen kun somniumeja oli asiakkaille lähetetty sattui hauska kommellus helsingin messukeskuksen tupakkapaikalla. Olin menossa tupakkapaikalle ja siellä ego+mdcc kombolla jätkä jo huikkas tervehdykset pienellä nyökkäyksellä kun tulin ovesta ulos.

    Hetken päästä hivuttautui lähemmäksi ja päästi yllättävän kysymyksen:

    Toinen: Onko toi somnium?

    Katselin hämmästyneenä provari+somnium comboani ja vastaan vaan että: "joo on"

    Toinen: Mitä sä oot ollu siitä mieltä? Kauan sulla on ollu toi?
    Minä: No neljä-viis viikkoo olen nyt käytelly ja kyllä mä tykkään käyttää pääasiallisena atona tätä.

    Toinen herrasmies kurtisti otsaansa, näytti hämmästyneeltä ja kysyi: "Eikö toi oo ollu vasta reilun viikon myynnissä?"
    Minä: Joo on, oon suunnitellu tän aton
    Toinen: Ooksä eesmoke?
    Minä: Joo olen

    Ja helvetisti molemmilta naurua päälle. En huomannut siinä sitten kysellä että liikkuuko herra täällä foorumilla, joten tunnustaako ketään?

     
     
  12. #272
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Aika hauska juttu esmokelle sattunut näköjään.

     
     
  13. #273
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    "Eikös nuo ole vaarallisia? Akut räjähtelee ja sellasta? Kaverilta kuulin että..." "-ja nokian kiina-akutko ei oo ikinä räjähdelly?" "No totaaaaa....."
    Mulla ainakin keuhkot niin mustat että ihan sama jos naama kärähtäisi. Otan mielelläni sen olemattoman riskin sähkösavukkeilla.

    Voidaan ajatella vaikka niin että kovasti mainostetaan että 5000-6000 ihmistä vuosittain kuolee suomessa tupakan aiheuttamiin
    sairauksiin niin kuinkahan moni kuolee e-savukkeen räjähdykseen vuosittain... :

     
     
  14. #274
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Eipä ole yhtään negatiivista kommenttia tullu, uteliasta lähinnä. Isäukko totesi tuossa syssymmällä, kun käväsin, notta "eikös tuo oo vähän niinku vesipiippu?"
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  15. #275
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harmi Näytä viesti
    Eipä ole yhtään negatiivista kommenttia tullu, uteliasta lähinnä. Isäukko totesi tuossa syssymmällä, kun käväsin, notta "eikös tuo oo vähän niinku vesipiippu?"
    Vesipiippyvertauksia olen itsekin saanut kuulla. Hieman hölmöä, eihän tämä liity vesipiippuun niin millään tavalla

    Tosin mielummin kuuntelee tommosta, kun niitä lopuutomia ruttospitaali -vertauksia

     
     
  16. #276

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Hauskin on ollut varmaan se, kun työkaveri tokasi lavatuben nähdessään notta "vittu mikä dildo!"

     
     
  17. #277
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Töissä on jossain toisessa vuorossa joku valittanu että hänen vaatteet haisee sähkötupakalle kun kun jotkut sitä taukohuoneessa vetelee. Pukuhuone ja taukohuone vierekkäiset tilat.

    Tuolle oli omasta "ominaistuoksusta" saman vuoron höyryttelijä ärähtänyt, niin oli sitten pomoille mennyt kertomaan että sähkötupakkia vedellään tauoilla sisällä
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  18. #278
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?


    Joku on naureskellut, että sille tulee mieleen että mulla on aina kädessä toho, kun provaria pitelen.

    Toinen, joka on kokeillut jotain paulsaarta, ihastelee vakottimiani ja hämmästelvät "pro-laitteita". Se oli toi "Vented Telescope" (josta en vieläkään tiedä, että onko se SmokTech vai ei), sitä siis kehumaan ja hämmästelemään "pro-laitteena", niin sitten kaivoin ProVarin esiin ja esittelin sen logoa että tässä lukee "pro", katso siitä.

    Ei ole innostus tarttunut, en ole sen kummemmin saanut ketään mukaan tähän, paitsi oman broidini, joka on höyrytellyt saman ajan minkä minäkin miinus 1-2 kk. Tosi sekakäyttäjä joskus edelleenkin on.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #279

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Siskonpoika 15v tossa suuressa viisaudessaan sanoi, että sehän on ihan yhtä vaarallista kuin tavallisen tupakan vetäminen, ja saan tästä höyryttelystä vielä vesikeuhkot!

     
     
  20. #280

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Varmaan kun kerran baarissa joku 30v jäbä tuli kiinnostuneena kattelemaan vekotinta ja kertoi että itekin miettinyt kun tupakaa polttaa. No eihän tässä mitään mutta sitten alkokin yhtäkkiä puolen tunnin saarna miten höyryttely ei vaan voi toimia ja miten perseestä se on Mitäs siinä sitten teet kun toinen vaan itekseen jankuttaa. + Tietenkin kaikki "ethän sä polttamista lopettanu oo, yhtä vaarallista tuokin röhöhö"

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •