Sivu 12 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415162262 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #221
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Kiina vielä näyttää kaikille närhen munat. Hippokraatit sinne rahaa laittaa, yks Romneykin muitten mukana. Siinä ei protektionismi paljon paina.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  2. #222
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Viime perjantaina after workillä tupakkikopissa kuultu "Onkos tuo se semmonen sähkörööki" "Onhan tämä" "Toimiikos se" <- tämä litania noin 15 kertaa, koska vähän venähti tuo äfteri. 4,5 tunnissa kerkee juomaan yllättävän paljon halpaa kaljaa

     
     
  3. #223
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    kylässä kuoli 95% lapsista ja aikuisista nälkään."
    Ihanko totta? 95%? Millä tuotannolla ne kylän asukkaat tuotti sen tehtaan lakkauttamisen tappaneen populaation, ennen kuin Nike sinne tehtaan perusti? Ajattelisit hyvä ihminen omilla aivoillasi, mitä propagandaa uskot ja mitä et.

     
     
  4. #224

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Samaa tarinaa kuulin eilen parilta känniseltä keski-ikäiseltä naiselta: imetään sitä röökiä kuin viimestä päivää, kirotaan samalla kuinka paskaa se on ja "täytys lopettaa" ja "kyllä mä lähiaikoina tän lopetan", mutta samalla tyrmätään meikäläisen savuttomuus sillä että "kyllä se rööki pitää kerrasta lopettaa", kun ensin oli saatu uskomaan, että tämä ei ole huumepiippu.. : Kyllähän mä röökaamisen kerrasta lopetinkin, heti kun oli ensimmäisen höyryttimen akku latautunut!
    Henk. koht. en usko, että kumpikaan kyseisitä emännistä on tupakointia seuraavan 10 vuoden sisällä lopettamassa (ainakaan onnistuneesti) "laakista".
    Hahhhaahhaaaah ...Kiitti Charun makeista nauruista!!!

     
     
  5. #225
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Samaa tarinaa kuulin eilen parilta känniseltä keski-ikäiseltä naiselta: imetään sitä röökiä kuin viimestä päivää, kirotaan samalla kuinka paskaa se on ja "täytys lopettaa" ja "kyllä mä lähiaikoina tän lopetan", mutta samalla tyrmätään meikäläisen savuttomuus sillä että "kyllä se rööki pitää kerrasta lopettaa", kun ensin oli saatu uskomaan, että tämä ei ole huumepiippu.. : Kyllähän mä röökaamisen kerrasta lopetinkin, heti kun oli ensimmäisen höyryttimen akku latautunut!
    Henk. koht. en usko, että kumpikaan kyseisitä emännistä on tupakointia seuraavan 10 vuoden sisällä lopettamassa (ainakaan onnistuneesti) "laakista".
    Mun mutsi on tuollainen keski-ikäinen tupakoitsija ja on myöskin hokenut kohta 20 vuotta, että pitäis lopettaa. Hommasin sille viime keväänä sähköröökikamat sen jälkeen, kun ite pääsin näillä röökistä eroon. Ensin ei voinut käyttää niitä, koska oli kuulemma niin hirvee stressi, ettei höyry riittänyt. Stressi helpotti parin viikon päästä, mutta ei voinut käyttää, koska nesteet oli niin pahoja. Hommasin uusia nesteitä, niin voinut käyttää, koska taas oli hirvee stressi ja tupakka kuulemma lievitti sitä. Sitten ei voinut käyttää, koska oli niin hankalaa. Hommasin cartotankin, että helpottaisi hommaa. Nyt on sitten puolisen vuotta seisottanut eGoa DCT:llä kaapissa nesteiden vieressä ja puhunut, kuinka aloittaa heti, kun sattuu sopiva hetki. Se hetki tuskin tulee koskaan...

     
     
  6. #226
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^Joo, joillain noita tekosyitä aina riittää.. Taitaa näidenkin kanssa mennä sillai, että lopettaminen lähtee ensisijaisesti omasta halusta lopettaa ja höyrykkeet sitten toimii siinä apuna.
    Jos ei oo minkäänlaista halua oikeesti lopettaa, niin eipä taida nämäkään auttaa.. :-\

    Saapa nähdä miten tädillä käy, kun pitäs sille ettiä sopivat laitteet ja nesteet, että pääsee kokeilemaan lopettamista. Ainakin tähän mennessä kiinnostusta mun laitteisiin on löytynyt, mutta jostain syystä 100-200€ kertainvestointi on aivan liikaa, vaikka todellisuudessa mitään persaukista porukkaa eivät ole.. Pitäs vissiin sillä röökiaskin hinnalla (joita siis hällä menee parhaimmillaan 4 päivässä) saada vähintään kuukauden höyryttelyvermeet saada. :

     
     
  7. #227

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Kuulostaa ihan mun äidiltä. Hommasin sille jos jotakin härpäkettä, mut koskaan ei oo sopiva aika aloittaa. Hirveellä tärinällä se aikoinaan halus ne vehkeet, taisin itse jopa suurimman osan niistä maksaakkin.

     
     
  8. #228

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Höh, äitisi voisi yrittää kuten minä. Alkaa aluksi vaan välillä höyryämään vähän ennenkuin pakko polttaa. Tai ennenkuin edes käy mielessä. Siitä vain sitten vähentämään. Itsellä ei lopettaminen edes ollut niin vakaa päätös. Ja eikä pidä luovuttaa jos sortuu yhteen enemmän kuin eilen.

     
     
  9. #229

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Hei olen noille naispuolisille ihmisille suosittanut kokoonpanoa edo-T /twist akkuja + clearoja esim 2T 1.9 ohmin vastuksella twistiin käy tietty mös 2.4ohm vastuksellakin oleva , ce 4 ja ce 5 on kanssa käypiä pelejä.Suosikkini tosin on tuo 2T vaihdettavien ohmien /hyvien ja lämpöisten höyryjen vuoksi .Clearot on helppoja ja vaivaton täyttää ja käyttön opastus on simppeliä . Jokainen läheinen ihminen (oli se kuka tahansa )jonka saa käännytettyä on sen vaivan arvoinen . 8)

     
     
  10. #230

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Turha mun on äiteetä houkutella höyryn maailmaan, oon monesti jo todennut et äitini on vaihtunut laitoksella.

     
     
  11. #231
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Mikä sähköpiippu toi on? Ekkö oo lukenu lehdestä et toi on paljon vaarallisempaa ku tupakointi?
    Tämä kaikki rakkaan harrastuksen parissa^-^
    Kommentoijat +60 vee...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #232

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Hei olen noille naispuolisille ihmisille suosittanut kokoonpanoa edo-T /twist akkuja + clearoja esim 2T 1.9 ohmin vastuksella twistiin käy tietty mös 2.4ohm vastuksellakin oleva , ce 4 ja ce 5 on kanssa käypiä pelejä.Suosikkini tosin on tuo 2T vaihdettavien ohmien /hyvien ja lämpöisten höyryjen vuoksi .Clearot on helppoja ja vaivaton täyttää ja käyttön opastus on simppeliä . Jokainen läheinen ihminen (oli se kuka tahansa )jonka saa käännytettyä on sen vaivan arvoinen . 8)
    Samaan lopputulokseen oon itekkin tullut.
    Tuo on ehkä se paras vaihtoehto aloittelijalle. Helppo täyttää ja ei kuse taskuun niin helposti kuin kartotankit.

     
     
  13. #233
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mikä sähköpiippu toi on? Ekkö oo lukenu lehdestä et toi on paljon vaarallisempaa ku tupakointi?
    Tämä kaikki rakkaan harrastuksen parissa^-^
    Kommentoijat +60 vee...
    Kyllähän noita tietämättömiä tai kommentoivia tahtoo olla joka ikäluokassa..omat kokemukset: aidosti kiinnostuneita on suurinosa jotain 20 vuotta polttaneet joita alkaa aidosti kiinnmostamaan miten tupakasta pääsee eroon
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  14. #234
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Ne faktat ei atm oikein tue muuta kuin keuhkoahtaumatonta elämää sähköröökin kanssa.
    Muuta en tosin kaipaakaan.
    KGO & Twist

     
     
  15. #235
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Samaan lopputulokseen oon itekkin tullut.
    Tuo on ehkä se paras vaihtoehto aloittelijalle. Helppo täyttää ja ei kuse taskuun niin helposti kuin kartotankit.
    Kuse taskuun? Ikinä ei oo mulla kartotankki kussu taskuun, alkuajan clearot sen sijaan useinkin. Siks mulla onkin clearokammo, en uskalla enää kokeilla, kun alottaessa ne ei toimineet juuri yhtään. CE4:sta olen kyllä hommannut kokeiluun ja ne nyt on toimineet kohtalaisesti, mutta en silti uskalla vielä suositella niitä mutsille.

     
     
  16. #236
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Kuse taskuun? Ikinä ei oo mulla kartotankki kussu taskuun, alkuajan clearot sen sijaan useinkin. Siks mulla onkin clearokammo, en uskalla enää kokeilla, kun alottaessa ne ei toimineet juuri yhtään. CE4:sta olen kyllä hommannut kokeiluun ja ne nyt on toimineet kohtalaisesti, mutta en silti uskalla vielä suositella niitä mutsille.
    Sama vika... Ensimmäinen clearo jonka sain toimimaan ja jota kehtasin mutsille suositella löytyi vasta nyt.. Ja siinäkin ainoa vika on tuo 1ml nestetilavuus.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  17. #237

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Kuse taskuun? Ikinä ei oo mulla kartotankki kussu taskuun, alkuajan clearot sen sijaan useinkin. Siks mulla onkin clearokammo, en uskalla enää kokeilla, kun alottaessa ne ei toimineet juuri yhtään. CE4:sta olen kyllä hommannut kokeiluun ja ne nyt on toimineet kohtalaisesti, mutta en silti uskalla vielä suositella niitä mutsille.
    Ei mullakaan ole ikinä kussut taskuun, mutta emäntä on saanut sen tankin sähellettyä auki useampaakin kertaan. Aina onnistui vetämään sen tankin pois sijoiltaan....
    Vision V1/V2 toimii ok kun on kierteellä kiinni, Vision V3 mallissa oli taas liikaa kierteitä. Kun avasi drip tippiä niin aukesi myös "alacäppi" ja nesteet mäkeen.
    T2 on hankalampi täyttää, mutta muuten toimivin ratkaisu.

     
     
  18. #238
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    37

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ''tosta tulee vesihöyryä''

    E: nii ja tietty ''saanks mäki maistaa'' jos mä alkasin jokaisen ohikulkijan imeskellä mun henkilökohtaista e savuketta ni johan alkas pöpöt sun muut tarttumaan, ja muutenki jos ite otin jämät joltai analogisesta ni oli pakko sytkärillä polttaa se ventti

     
     
  19. #239

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Kyllä ite olen antanut maistaa. Hyvä jos saa käännytettyä. Mutta itsellä usein niin että perisuomalaiseen tapaan ei uskalla pyytää mutta näyttää siltä että hinku olisi maistaa niin tarjoan itse. Ei kyllä ihan ohikulkijat ole pyytämään tullut, mutta voi olla siitä kiinni että kuljen lähinnä autolla, ja saatan olla vähän luotaantyöntävän näköinen :P

     
     
  20. #240
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AriBAri Näytä viesti
    jos ite otin jämät joltai analogisesta ni oli pakko sytkärillä polttaa se ventti
    Lievää bakteerikammoa? Hiukan ironista että otat jämät tuhansia myrkkyjä sisältävästä tupakasta ja sitte kuitenkin "desinfioit" sen ensin? D Mitenkäs tytön alakerran kanssa duunatessa, onko sielläkin elmukelmua välissä?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •