Sivu 10 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #181

    Re: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Ittellä menee niin pahasti hermot juuri silloin kun joku kivenkovaan väittää jotain mistä ei tiedä hölkäsen pöläystä. Toisaalta en ole selitysvelvollinen kellekään tekemisistäni, mutta TAAS toisaalta ties vaikka kansan mielipiteellä jonain päivänä olisi merkitystä sähkötupungin laillisuuden kannalta. Eli vituttamaan jää kuitenkin.

     
     
  2. #182
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Argh, ensimmäistä kertaa olin baarissa höyryttelyurani aikana ja kyllä se kummasti alkoi korpeamaan, kun sama puolituttu nainen joka kerran ulkona tupakkapaikalla kommentoi mulle, että etkö sä tiedä, että toi on HENGENVAARALLINEN.... Joka kerta pyysin perusteluja niitä saamatta ja lopuks oli pakko todeta, että toi sun kädessä oleva tupakkahan ei ole yhtään vaarallinen.. Viimeisellä kerralla kuulin taas samat lätinät sähkömallin vaarallisuudesta ja kysyin jälleen perusteluja väitökselle.. Sieltähän tuli se täältäkin useasti luettu: Mä näin lehdessä otsikon.... Huoh.....

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marde Näytä viesti
    Argh, ensimmäistä kertaa olin baarissa höyryttelyurani aikana ja kyllä se kummasti alkoi korpeamaan, kun sama puolituttu nainen joka kerran ulkona tupakkapaikalla kommentoi mulle, että etkö sä tiedä, että toi on HENGENVAARALLINEN.... Joka kerta pyysin perusteluja niitä saamatta ja lopuks oli pakko todeta, että toi sun kädessä oleva tupakkahan ei ole yhtään vaarallinen.. Viimeisellä kerralla kuulin taas samat lätinät sähkömallin vaarallisuudesta ja kysyin jälleen perusteluja väitökselle.. Sieltähän tuli se täältäkin useasti luettu: Mä näin lehdessä otsikon.... Huoh.....
    juu tämä viimeisin iltalehdessä ollut uutinen on vaikuttanut ihmisiin. =D itsekin kuulin pari kertaa heti tämän iltalehdessä tulleen jutun jälkeen vaarallisuus saarnaa. =D
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  4. #184
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kanta-Häme
    Viestit
    65

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Vetelin eilen paikallisen kaupan parkkipaikalla höyryjä gripperistä (odottelin tietysti muijaa kaupasta), niin viereen tuli auto jossa oli lauma mukuloita. Kaikki tietysti alkoi töllöttämään meikäläistä mitä oikein teen. Hetken päästä yksi tokaisi että kattokaa setä imee peukaloa ja siitä tulee savua

    Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu..

     
     
  5. #185
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^ Hehee, hassu setä... :P

     
     
  6. #186
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    jokohan tässä näkis sen hauskankin puolen...

    sain kuulla taas varsin odotetun kommentin sukulaismieheltä:"eikös tuo sähkötupakka ole vähän niinkun akkojen ja
    homojen hommaa", johon heitin normivastaukseni että "no sehän se onkin miehekästä kun keuhkot vinkuu viisvitosena
    ahtaumasta ja päällä on kolme metriä multaa jo ennen eläkeikää..." Tuli minuutin hiljaisuus jonka jälkeen keskustelu
    siirtyi jarrupaloihin tms. Sain pari päivää myöhemmin tietää että kyseinen kaveri on sairastanut keuhkoahtaumaa jo useamman
    vuoden. Hyvinpä näytti bonustoppa silti vielä sairaseläkkeelläkin maistuvan.

     
     
  7. #187

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    jokohan tässä näkis sen hauskankin puolen...

    sain kuulla taas varsin odotetun kommentin sukulaismieheltä:"eikös tuo sähkötupakka ole vähän niinkun akkojen ja
    homojen hommaa", johon heitin normivastaukseni että "no sehän se onkin miehekästä kun keuhkot vinkuu viisvitosena
    ahtaumasta ja päällä on kolme metriä multaa jo ennen eläkeikää..." Tuli minuutin hiljaisuus jonka jälkeen keskustelu
    siirtyi jarrupaloihin tms. Sain pari päivää myöhemmin tietää että kyseinen kaveri on sairastanut keuhkoahtaumaa jo useamman
    vuoden. Hyvinpä näytti bonustoppa silti vielä sairaseläkkeelläkin maistuvan.
    Joo, vähänkään vanhanaikaisilta tai muuten vaan niin perkeleen viisailta sukulaisilta kyllä kuulee näitä kannustavia kommentteja.

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    tuossa pikku neidin (4 wee) ja vaimon kanssa käytiin apteekissa ja odoteltiin siinä autossa, kun emäntä kävi hakemassa lääkkeet niin siinä joku ukko sytytti sitten tupakin meidän auton kohdalla niin pikku neiti päätti täräyttää oikeen kovaan ääneen, että : "MITÄ TOI UKKO OIKEIN TEKEE!!SEN PITÄÄ LOPETTAA TUPAKOINTI ALKAA HÖYRYTTELEMÄÄN" =) hyvin on mennyt oppi perille, että tupakki on myrkkyä



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  9. #189
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Omalle kohdalleni huvittavin kommentti tuli viime viikolla baarissa (Turun Vegas, jossa oikein kannustetaan höyryttelemään) kaverin synttäreillä. Erään nais henkilön mielestä höyryttely pitäisi kieltää lailla, koskam uistuttaa liikaa tupakointia ja onhan niitä muitakin keinoja lopettaa. Siinä hetkn keskusteltuamme naisella ei ollut mitään muita argumentteja asiasta kuin, että höyry näyttää savulta ja että hän lopetti pillereillä, joista tuli aivan saatanan paha olo ku vaan haisto röökiä.

     
     
  10. #190

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    No nysse sitten tapahtu! Kielsivät valvomossa höyryttelyn töissä! Perusteluja ei kerrottu muuta kuin, että koska siitä imetään nikotiinia pitää mennä tupakkipaikalle höyryämää.
    Tottahan tämä koskee myös nuuskaa ja nicopurkkaa?! niistäkin imetään nikotiinia!
    -öh ei...

    No ihan sama mulle. Teen yksin töitä kopissani, joten joutuvat asentamaan valvontakamerat jos haluavat estää mua höyryämästä kopperossani


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Nyt se sitten osui minunkin kohdalleni.Oltiin taloyhtiön pihatalkoissa ja muut siinä alkoi vetämään kessua ja minä aloin vapottelemaaan,yksi rouva siinä sitten tokaisi että "Ai sä vielä imeskelet tota pilliä,onkohan toi nyt sit turvallista?"Samalla rouva imee tupakkaa posket lommolla Tokaisin takaisin "Taitaa tossa sun röökissä olla pikkusen enemmän haitallisia kemikaaleja kuin tässä".Samalla toinen rouva huutelee vetäen samalla röökiä "Kyllä tupakointi pitää kerralla lopettaa" ??? Kerroin siinä sitten vielä juuri käyneeni puhallustesteissä ja tulokset olivat parantuneet todella paljon ja lääkäri sanoin että kyllä parannukset johtuvat siitä että olet lopettanut tupakoinnin!! Kerroin siis vielä lekurille että sähkötupakalla tässä mennään ja tavallista tupakkaa ei ole tehnyt mieli!!En kyllä olisi uskonut että noi kommentit pistää noin kovin vituttamaan

     
     
  12. #192
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jvalley Näytä viesti
    Samalla toinen rouva huutelee vetäen samalla röökiä "Kyllä tupakointi pitää kerralla lopettaa" ???
    Samaa tarinaa kuulin eilen parilta känniseltä keski-ikäiseltä naiselta: imetään sitä röökiä kuin viimestä päivää, kirotaan samalla kuinka paskaa se on ja "täytys lopettaa" ja "kyllä mä lähiaikoina tän lopetan", mutta samalla tyrmätään meikäläisen savuttomuus sillä että "kyllä se rööki pitää kerrasta lopettaa", kun ensin oli saatu uskomaan, että tämä ei ole huumepiippu.. : Kyllähän mä röökaamisen kerrasta lopetinkin, heti kun oli ensimmäisen höyryttimen akku latautunut!
    Henk. koht. en usko, että kumpikaan kyseisitä emännistä on tupakointia seuraavan 10 vuoden sisällä lopettamassa (ainakaan onnistuneesti) "laakista".

     
     
  13. #193
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Juu, keski-ikäisten neitosten kanssa meni miltei painimatsiksi aikoinaan Jyväskylässä Ylä-Ruutin edessä kun tädit innostuivat kommentoimaan homopillin imemisestä.
    Ei voinut olla hiljaa, alkoholilla ehkä osuutta asiaan, vaan piti esittää olettamus aasinsillasta tupakoinnin ja petolinnun perberiä muistuttavan naamataulun välillä.
    Neideillä siis paloi mallu.
    KGO & Twist

     
     
  14. #194

    Re: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Pitäisi vaan todeta että se että pitääkö kerrasta lopettaminen on mielipidekysymys mutta fakta on että teikäläinen polttaa ja itse ei. Jos vielä inttää vastaan niin ei voi kuin huokaista ihmiskunnan typeryydelle, jos menee edes hiljaiseksi niin tietää että joitain aktiivisia aivosoluja vielä liikkuu tosin ittelläkin yleensä keittää sen verran pahasti että aina ei mitään järkevää saa suusta ulos.

    Haha trolli ihan oikein

     
     
  15. #195
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Voi kilin vittu. Taas törmättiin viksuihin ihmisiin.
    Lainauksia tänään käymästäni keskustelusta (kaikki samasta keskustelusta, väleissä oli muutakin):

    "Etkö tiiä että toi on hengenvaarallista?" (polttaa itse tupakkia)
    "En, tiesitkö sinä että tuo on?"
    "No juu mutta eihän tähän kuole ihan niin nopeasti"

    "Oon lukenu tosta paljon, toi on vaarallisempaa kuin tupakka"
    "Tiedät siis mitä tämä sisältää?"
    "Vettä"

    *Tässä vaiheessa olin jo menettänyt uskoni ihmiskuntaan*

    "Tiesitkö että tosta tulee vettä keuhkoihin"
    [äänensävy=ironia]"Tiesin tiesin, mullakin on jo monta litraa." [/äänensävy]
    "No onneks en oo ite siirtynyt tohon"

    Siis kertokaa nyt joku että mitä helvettiä tämän päivän ihmiset oikein ajattelee miksei ihmiset enään ajattele omilla aivoillaan? Perkele.
    Iltalehti Suomen lakikirja ja wikipedia yhteensä...

    Pitää vissiin tatuoida ottaan "Älä päde jos älykkyysosamäärä ei ylitä kengänkokoa"

     
     
  16. #196
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^Jos tiedon ja yleensäkin uutisten etsiminen,lukeminen ja ymmärtäminen jää vain iltapäivälehtien otsikoiden lukemiseenja kuulopuheisiin niin et voi vaatia enempää --oli älykkyysosamäärä yli tai ali kengännumeron :P
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #197
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    No nysse sitten tapahtu! Kielsivät valvomossa höyryttelyn töissä! Perusteluja ei kerrottu muuta kuin, että koska siitä imetään nikotiinia pitää mennä tupakkipaikalle höyryämää.
    Tottahan tämä koskee myös nuuskaa ja nicopurkkaa?! niistäkin imetään nikotiinia!
    -öh ei...

    No ihan sama mulle. Teen yksin töitä kopissani, joten joutuvat asentamaan valvontakamerat jos haluavat estää mua höyryämästä kopperossani
    Älä niistä valvontakameroista välitä...ei työnantaja voi kuvata työskentelyäsi. Voivat kyllä perustella valvontakameroita sillä, että haluavat valvoa noita mittareita ja monitoreja myös kameran kautta jne...joutuvat kuitenkin kertomaan asiasta tilassa työskenteleville.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #198
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Vakiot:

    - "eiks toi oo kauheen noloo "
    - "mä en minkään trendien perässä juokse "



     
     
  19. #199
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^Noille "homopilli, noloa" yms vinkujille totean vaan yleensä että eikös toi vanha tupakka kaikkine myrkkyineen oo aika viime vuosikymmentä jo
    Aika vähän näitä onneks tulee vastaan. Suurin osa nobodyistä jotka tulee kyselemään, on lähinnä uteliaita ja hetken tarinoinnin jälkeen pyytää jo saada maistaa

    Töissä ollu jonkinverran keskustelua, varsinkin alkuaikoina, mutta nimenomaan keskustelua ja siellä ollaan kuitenkin senverran selväpäisiä että mun pointti ollaan ymmärretty.

     
     
  20. #200

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Mikähän perkele siinä on, ettei mulle kukaan nillitä?! Tulee sentään vuosi täyteen kohtapuoliin. Tosin en minä sitä kyllä kaipaa, mutta onhan tämä nyt vähän ihmeellistä

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •