Sivu 7 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 163

Aihe: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

  1. #121

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Maanläheistä tupakkamakua lähimmäksi minulla ainakin on päässyt El Toro Cigarrillos Naturales. Kannattaa harkita, itse olen tykännyt ja hintakaan ei ole paha. 24,95 ja 60ml pullo. HouseOfLiquidilla on minusta ollut myös aika nopsat toimitukset, olikohan viimeksi minulla neljä tai viis päivää kun sain putelit.
    http://www.houseofliquid.com/CIGARRI...-p/eltoro1.htm

    Aamukahvin kanssa kun tätä höyryttää niin aaaah.......
    Hitsi, luit mun ajatuksia Mä olen käynyt kuolailemassa tolla sivustolla tänään aika ahkeraan ja lukenut kaikki arvostelut täältä palstalta Isännälle sanoinkin, että tilipäivänä tällä viikolla tilaan tuota!

     
     
  2. #122

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    El Toro Cigarrillos Naturales on kyllä PARASTA markkinoilla, suosittelen!

     
     
  3. #123
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lueskellut tän langan nyt läpi ja toivotan paljon tsemppiä! Itelläkin oli ekan kuukauden aikan kauheita himoja sortua analogiseen kun kaveritkin vieressä pössyttelivät, mutta kyllä höyryttely on nyt vienyt voiton! Paljon rahaa on mennyt mutta bannerin mukaan oon aikalailla tasoissa (perjantaina kyllä meni parisataa kun oli tilipäivä ja lähtenyt tää harrastus lapasesta ) EDIT: Jos ei pariin kuukauteen nyt tilaisi tavaroita niin alkaisi olla aika lailla tasoissa (tuskin onnistuu kun nytkin on kauppalistat jo suunniteltu seuraavaa kertaa varten)

    Nykyään analoginen maistuu kauhealta. Itse en hirveästi pidä noista tupakan makuisista litkuista. Captain Jackia on kyllä tulossa ensiviikolla ihan testimielessä ja VR än applewoodia on myös tuloillaan! FSUSAn Jägerbombi on kyllä lemppari! Höyrytteleminen tuo niin paljon variaatiota ja saa itse kun tykkää hifistelystä niin tämä on passeli harrastus Ja hienointa on että kaikille löytyy ihan varmasti se oma lemppari setuppi missä mikäkin maistuu parhaimmalta !

    Täällä pidellään peukkuja!

     
     
  4. #124
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    ne maku asiatkin muuttuu höyryttelyn myötä, ja kun maku aisti palautuu, ettei välttis kannata tilata esim. tupakkamakua vuodeksi eteenpäin, oma kuuluisa lausahdukseni ircissä oli "en ikinä rupee vetää mitn ällömakeita hedelmä nesteitä", mut nyt se on muuttunut päinvastaiseks, ei enää tupakkamaut iske tilailin nallekarkkii testiin, ja siihen lisäilin tupakkaa sekaa niin ei oo liian makeita, nyt jäänyt tupakkamaut kokonaan D

     
     
  5. #125
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani86 Näytä viesti
    ne maku asiatkin muuttuu höyryttelyn myötä, ja kun maku aisti palautuu, ettei välttis kannata tilata esim. tupakkamakua vuodeksi eteenpäin, oma kuuluisa lausahdukseni ircissä oli "en ikinä rupee vetää mitn ällömakeita hedelmä nesteitä", mut nyt se on muuttunut päinvastaiseks, ei enää tupakkamaut iske tilailin nallekarkkii testiin, ja siihen lisäilin tupakkaa sekaa niin ei oo liian makeita, nyt jäänyt tupakkamaut kokonaan D
    Mulla on juurikin toisinpäin. Alkuun olin sitä mieltä etten tupakkamakuihin koskisi ollenkaan, tupakkaahan tässä nimenomaan vältellään ja ei haluta polttaa. Nyt kun 9kk menty karkeilla sun muilla sokeripommeilla, alkaa nuo tupakkanesteet hieman kiehtomaan.

     
     
  6. #126

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    3 viikkoa!!!! Ja isäntä on nenänpää vihreänä kateellisena :P

    Kiitos kaikille tsemppaajille ja peukkujen pitäjille! Eiköhän tämä tästä taas, kun noita tupakkamakuja rupes postista satelemaan. Jaskakin odottelis postissa 8) Isäntä lupas hakea sen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani86 Näytä viesti
    ne maku asiatkin muuttuu höyryttelyn myötä, ja kun maku aisti palautuu, ettei välttis kannata tilata esim. tupakkamakua vuodeksi eteenpäin, oma kuuluisa lausahdukseni ircissä oli "en ikinä rupee vetää mitn ällömakeita hedelmä nesteitä", mut nyt se on muuttunut päinvastaiseks, ei enää tupakkamaut iske tilailin nallekarkkii testiin, ja siihen lisäilin tupakkaa sekaa niin ei oo liian makeita, nyt jäänyt tupakkamaut kokonaan D
    Tätä päivää mä ODOTAN jos mua ei enää tupakkamaut nappaa!!! Nyt se tuntuu ajatuksena mahottomalta mutta totta varmaan jos pidempään höyryttelee niin makufiiliksetkin muuttuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mulla on juurikin toisinpäin. Alkuun olin sitä mieltä etten tupakkamakuihin koskisi ollenkaan, tupakkaahan tässä nimenomaan vältellään ja ei haluta polttaa. Nyt kun 9kk menty karkeilla sun muilla sokeripommeilla, alkaa nuo tupakkanesteet hieman kiehtomaan.
    Mä ajattelin taas niin päin, että otan varman päälle noilla tupakkamauilla tän aloituksen Mutta hyvin olet pärjännyt sokeripommeilla!!! Musta ei varmaan olis ollut tohon noilla sokerimauilla. Sen verran hankalalta tuntui yksi viikonloppukin eri mauilla..

    Opin tästä sen, että noihin litkujen loppumisiin pitää reagoida hyvissä ajoin ja vähän samalla vakavuudella, kun kessut loppus koko kaupungin kaupoista

     
     
  7. #127
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lähes koko höyryttely "ura" on menty ilman tupakkamakuja. Hedelmä ja kahvit ollu "ne" joita tullut höyryttyä. Yksi 30ml RY4 oli aivan alkutaipaleella.

    Onneksi oli DIY tupakkapohjaa hyllyllä. Inaweran Red label+vanilja.
    Alkoi vaan tehdä mieli tupakkaa illalla, lisäsin tuota tupakkapohjaa jo olemassa olleeseen kahvimakuun. Johan katosi analogisen himo illan mittaan armottomalla höyryttelyllä.

    Ei se ole helppoa päästä mielihaluista eroon :-\
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  8. #128
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    "Opin tästä sen, että noihin litkujen loppumisiin pitää reagoida hyvissä ajoin ja vähän samalla vakavuudella, kun kessut loppus koko kaupungin kaupoista"

    Juuri näin, sen oppii viimeistään kantapään kautta.

     
     
  9. #129

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Se olis huomenna 4 viikkoa ilman tupakkaa I`m happy
    Rahaa en tiedä onko säästynyt ja postipate on varmaan ihmeissään ulkomailta tulevista kirjekuorista. Hauskin oli romaniasta tullut, jossa koko kuoren etupuoli oli täyteen liimattu postimerkkejä

    Nyt on torosit pistetty tilaukseen ja mielenkiinnolla odotan postia. Pitäs malttaa tuulettaakin ilmeisesti sitten kun paketti jossain vaiheessa saapuu.

    Yllättävän hyvin on nyt mennyt ilman analogista ja pisin aika sitten kessunpolttamisen aloittamisen jälkeen. Höyryt sille

    Kapteeni jaska (monen mielestä omituinen maku, jos katsoo äänestys tulosta ) mutta toimii mulla analogisen tuskaan ja yhtään ei tee mieli tavallista tupakkaa tuon jälkeen. Toinen omituisuus mikä mulla toimii on purecig Toisten mielestä ihan hanurista... mutta mulle siinä maistuu perustupakka, ilman mitään keinotekoista sivumakua. Eli ajaa hyvin asiansa

    Vahvuuksia olen vg-litkulla laimennellut 18mg-) n. 16 mg. ja välillä allekin. En niin tarkkaan niitä laske. Pääasia, että niksa- ja tapaorjuus tulee täytettyä

    Näillä olis tarkoitus jatkaa höyryämisen tiellä. Tsemppiä kaikille muillekin höyryäjille

     
     
  10. #130
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Se olis huomenna 4 viikkoa ilman tupakkaa I`m happy
    Rahaa en tiedä onko säästynyt ja postipate on varmaan ihmeissään ulkomailta tulevista kirjekuorista. Hauskin oli romaniasta tullut, jossa koko kuoren etupuoli oli täyteen liimattu postimerkkejä

    Nyt on torosit pistetty tilaukseen ja mielenkiinnolla odotan postia. Pitäs malttaa tuulettaakin ilmeisesti sitten kun paketti jossain vaiheessa saapuu.

    Yllättävän hyvin on nyt mennyt ilman analogista ja pisin aika sitten kessunpolttamisen aloittamisen jälkeen. Höyryt sille

    Kapteeni jaska (monen mielestä omituinen maku, jos katsoo äänestys tulosta ) mutta toimii mulla analogisen tuskaan ja yhtään ei tee mieli tavallista tupakkaa tuon jälkeen. Toinen omituisuus mikä mulla toimii on purecig Toisten mielestä ihan hanurista... mutta mulle siinä maistuu perustupakka, ilman mitään keinotekoista sivumakua. Eli ajaa hyvin asiansa

    Vahvuuksia olen vg-litkulla laimennellut 18mg-) n. 16 mg. ja välillä allekin. En niin tarkkaan niitä laske. Pääasia, että niksa- ja tapaorjuus tulee täytettyä

    Näillä olis tarkoitus jatkaa höyryämisen tiellä. Tsemppiä kaikille muillekin höyryäjille
    Onnittelut vielä! Tässä vaiheessa tuskin käännyt enää analogisten puoleen!

     
     
  11. #131
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Jes! Parasta tässä puuhassa on se, että kun on tarpeeksi kauan ollut polttamatta, laitteita on kertynyt ja nesteillä on läträtty, kynnys siihen analogisen polttamiseen on kasvanut niin suureksi ettei enää vain pysty ostamaan tupakkaa tai edes ajatella polttavansa sitä.

     
     
  12. #132

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    Onnittelut vielä! Tässä vaiheessa tuskin käännyt enää analogisten puoleen!
    Kiits Vitutus on mulla se kohta, kun se ajatus analogisesta tulee Mutta kiusallakaan en osta :P

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Jes! Parasta tässä puuhassa on se, että kun on tarpeeksi kauan ollut polttamatta, laitteita on kertynyt ja nesteillä on läträtty, kynnys siihen analogisen polttamiseen on kasvanut niin suureksi ettei enää vain pysty ostamaan tupakkaa tai edes ajatella polttavansa sitä.
    Toivottavasti näin. Välillä menee pitkiä jaksoja ja jopa päiviä, ettei edes ajattele tupakkaa. Mutta annas olla jos sairaus mättää ( paha päivä ) tai joku muu veetutuksen tunne ni kyllä se hyvin muistista tulee, että tässä kohtaa menis aski analogista :

    Nyt menee aika paljon höyryä noina päivinä Hyvä ettei tule silmistä ja korvistakin ulos

    Oli muuten Torot saapunut Helsinkiin. Yes! Tää on yhtä joulua postia odotellessa

     
     
  13. #133

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Täällä taas pitkästä aikaa Höyryttelyura on jatkunut, eikä sortumisia ole tullut! Yes!!!! Mieskin nykyisin höyryää, joten kiusauksia analogiseen ei kotona enää ole. Joskus heikkona hetkenä normikessu saattaa käydä mielessä tai jos ei kehtaa jossain kohtaa esim. kaupungissa isoa dualcoilia egoakulla esiin kaivaa mutta muuten aika kivuttomasti aika mennyt.

    Mutta sitten läjä kysymyksiä Onkohan tai tietääkö kukaan ??? onko freedom smoke nesteitä saatavana muualta, kuin sivustolla mainittavilta sivuilta. Yritin etsiä tuloksetta netistä euroopan maista. Haluaisin tilata good fellasia 30 ml pullon, mutta kun ei tunnu löytyvän mistään. Osasta kaupoista on loppu pienet pullotkin ja osassa toimitus/tilaus on matkannut Postipaten kyydissä jo aikas kauan tänne kot suomeen päin.. Sitä odotellessa siis : -Joo, joo pitäs olla kärsivällinen mutta ihmetyttäähän se. että ympäri eurooppaa ja naapurimaastakin tulee tilaukset esim. 3-4:ssa päivässä tilauksesta normipostimaksulla :

    Halon nesteet ( no sitä kapteenia tietenkin ) tilaan nykyisin irlannin kaupasta, josta joku palstalla vinkkasikin ja toimitus on ollut tosi nopeaa Kiitos siis vinkkaajalle.

    Nyt aamukaffelle ja höyrylle Mukavaa viikkoa kaikille


     
     
  14. #134
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Mutta sitten läjä kysymyksiä Onkohan tai tietääkö kukaan ??? onko freedom smoke nesteitä saatavana muualta, kuin sivustolla mainittavilta sivuilta.
    Mikäli hieman useamman pullon tilaat kerralla, suosittelen tilaamaan suoraan freedom smokelta itseltään, ameriikoista. Makuja x10 verrattuna mihinkään jälleenmyyjään ja kaikkia saatavilla. Postitus 20e. :-\
    ETA -alueen ulkopuolelta ei nikotiinia saa tilata, joten 0mg ja optioista "extra flavour". Kotona lisäät itse sitten sopivan määrän jotain ETA -alueelta ostamaasi nikotiinipohjaa. (vaikkapa tätä)
    Extramaku, jottei nikotiinipohjan lisäys laimentaisi makua.
    http://freedomsmokeusa.com/index.php...ategory_id=237

    Toinen vaihtoehto on vaan kyttäillä LibertyFlightsin / muiden surkeita valikoimia

     
     
  15. #135

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mikäli hieman useamman pullon tilaat kerralla, suosittelen tilaamaan suoraan freedom smokelta itseltään, ameriikoista. Makuja x10 verrattuna mihinkään jälleenmyyjään ja kaikkia saatavilla. Postitus 20e. :-\
    ETA -alueen ulkopuolelta ei nikotiinia saa tilata, joten 0mg ja optioista "extra flavour". Kotona lisäät itse sitten sopivan määrän jotain ETA -alueelta ostamaasi nikotiinipohjaa. (vaikkapa tätä)
    Extramaku, jottei nikotiinipohjan lisäys laimentaisi makua.
    http://freedomsmokeusa.com/index.php...ategory_id=237
    Toihan kuulostaa hyvältä pitää itsekkin kokeilla
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  16. #136

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mikäli hieman useamman pullon tilaat kerralla, suosittelen tilaamaan suoraan freedom smokelta itseltään, ameriikoista. Makuja x10 verrattuna mihinkään jälleenmyyjään ja kaikkia saatavilla. Postitus 20e. :-\
    ETA -alueen ulkopuolelta ei nikotiinia saa tilata, joten 0mg ja optioista "extra flavour". Kotona lisäät itse sitten sopivan määrän jotain ETA -alueelta ostamaasi nikotiinipohjaa. (vaikkapa tätä)
    Extramaku, jottei nikotiinipohjan lisäys laimentaisi makua.
    http://freedomsmokeusa.com/index.php...ategory_id=237

    Toinen vaihtoehto on vaan kyttäillä LibertyFlightsin / muiden surkeita valikoimia
    Tuota suoraan jenkeistä tilaamista vois kyllä harkita... mutta aika suolaset on kyllä postikulut! Kiitos vinkistä ja laitetaan harkintaan.

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kai Tinttaleena on vielä höyryttelyssä mukana? eihän vain ole sortunut tupakkaa polttamaan?

     
     
  18. #138
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Joo eihän vain, jooko?

     
     
  19. #139
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    pojat on heti parin viikon hiljaiselon jälkeen huolestuneina kyselemässä

     
     
  20. #140

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja väiski Näytä viesti
    Kai Tinttaleena on vielä höyryttelyssä mukana? eihän vain ole sortunut tupakkaa polttamaan?
    Menossa mukana ollaan, tottakai!!! Kohta aikas monta päivää höyryilty tai häyryilty Miten sen nyt ottaakaan :P
    Kapteeni Jack, good fellas (tms) ja finvapen tupakkamaku -) näillä mennään siis.
    Huomaan jos joku kessuttaa vieressä tai edessä kävellessään, niin mä pidätän hengitystä tai hengitän suun kautta etten haistaskaan kessua En tiedä mistä johtuu mutta kai sitä ottaa varman päälle asiat
    Kessu käy ajoittain mielessä ( ihan kun tulis jotain flashbackejä ) mutta niistä on selvitty. Pahinta on ehkä se, jos laitteet kurlaa tai ei toimi kunnolla niin... sithän ne vaan kurlaa
    Jotain uusia makuja tekis mieli kokeilla mutta noita shaissi makuja on tuolta alkuajoilta niin paljon, että ei taida rohjeta : Tuota good fellasia oli kaverilla ja sitä piti het tilata Siinä on sitä jotain. Jaskasta en luovu mutta joku kiva herkkumaku tohon rinnalle vois olla yees! Tupakkamakua siinä pitäs jonnin verran olla, sillä noita sokerilitkuja en höyrytä :P Jotain miehen ananasta kokeilin ja totesin, että ananaksen syön ihan ananaksena, kiitos
    Miedompiin nesteisiin olen siirtynyt ja nyt on käytössä 12 mg nikotiini-nesteet. Joten pikkuhiljaa jos hilais tuotakin koukutusta alaspäin. Noh, kaikki aikanaan!
    Tsemppiä muille höyryäjille ja pidetään lippu korkealla Ei sorruta, EI!!!

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •