Sivu 6 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 163

Aihe: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

  1. #101

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    turhaa turinaa ja marinaa osa 72 Huomenna alkaa kylppäriremppa ja veetutus käyrä on tapissaan kylppäriä ja eteistä tyhjätessä.. Vahvoilla tupakkamauilla kumminkin selvitty

    Nyt olisin lisätilauksia tehnyt, niin kaikki hyvät maut ( tupakka ) on loppu tai ei ole saatavilla :
    Täytyy vissiin ensi kerralla ruveta tilaamaan isompia puteleita

    Välillä eri makeat/ imelät maut on ihan kivoja ja vaihtelua, mutta se tuhkakupin himo räjäyttää aistit kumminkin vielä :P Ja sit jos ottaa pattiin, niin kyllä pitää maistua kessu ja reilusti

    Huomenna viikko ilman analogista. Yes!

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Mä putsaan cartojen ja clearojen keskiputket hammasväliharjalla.
    Eihän se nestettä oikeastaan ime, kumia kun on, mutta toimii silti mainiosti. Rassaus, kuivaus talouspaperiin, uusi rassaus, uusi kuivaus ja puhdasta tulee.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  3. #103

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Mä putsaan cartojen ja clearojen keskiputket hammasväliharjalla.
    Eihän se nestettä oikeastaan ime, kumia kun on, mutta toimii silti mainiosti. Rassaus, kuivaus talouspaperiin, uusi rassaus, uusi kuivaus ja puhdasta tulee.
    Kiitti vinkistä Ensi kerralla kokeilen tuota.
    Nyt olen innostunut noilla smokin dual coileilla pössyämään

    Viikko ilman tupakkaa, Yes! Mielitekoja on kyllä ollut, kun vituttaa tms. Mutta höyryillä selvitty

     
     
  4. #104

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Tänään meinas paniikki iskeä Isännällä oli toinen ego-t töissä mukana dual coililla varustettuna ja mulla oli oma tankkisysteemi. Kävin sitten ostamassa dual coileja kivijalkamyymälästä, enkä tainnut muistaa sanoa, että niitä low juttuja.... Kotiin tullessani laitoin kapteeni jackia vanuun vettymään ja tunnin päästä aloin höyryttelemään.
    Taisin kaksi kertaa pystyä käydä höyryämässä ja vastaladattu akku oli loppu!!!!

    Oma moka tietenkin, mutta kun 510-t tankitkin on ollut ihan susia mitä tilasin ( terveisiä kauppiaalle netissä, en muuten osta niitä enää...)

    Niin pikkaset niksaviekkarit meinas pukata päälle ja veekäyrä nousee muuten yllättävän nopeasti nollasta sataan...
    Onneksi oli aloituspakkauksien vanhoja käytettyjä 510-tankkeja yksi rasian pohjalla ja sai edes jotain vedettyä Mutta kyllä se on dual coilin jälkeen, kun pilliä imisi :

    Mielessä kyllä kävi, että tossahan on kauppa vieressä mistä voi nappia painamalla saada vaikka mitä merkkiä ja vahvuutta.. Mutta en sortunut ja isännän taskusta kotiin tultua, melkein revin ego-t:n ja ah, höyryä

     
     
  5. #105

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Eeh, mä en tietty mistään mitään ymmärrä, mutta mun mielestäni low res vie enempi virtaa kuin standard res :-[. Ainut vaan että noi isompi ohmiset tarvitsee sitten enempi niitä voltteja, ja niitä ei oikein perus egon akulla eikä 510:llä pysty tarjoamaan.

    Millä sä noita dual coileja höyrystit? Egolla vai 510:llä? Melkein kaikki liikkeet meinaan suosittelee niitä "vähintään ego 650 tai isompi akku". 510 kanssa voin kuvitella että se on pari höyryä ja akkua lataukseen.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #106

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Noh, en mäkään näistä mitään ymmärrä

    Ego-t 900 akulla pössyttelen ja se toimii ja kestää hyvin tälläsen Eli 1,5 ohmisen :


    http://www.puff.fi/smok-ego-mega-dua...kpl-p-933.html

    Mutta lisään vielä, että mulla on tasan yhden tollasen kokemus ja se on pelittänyt hyvin, sekä akku riittänyt Tosin mulla on aika uudet starttipaketin akut, joten vaikuttasko...

    Siis mä olen ymmärtänyt, että toi low resistance on just toi matalaohminen? Voin toki olla väärässäkin : Ja tää on tätä mun keittiölogiikkaa

    Inssikin kerkes kadota töihin, etten voi sitä kysyäkään..

    Lisään sen verran, että otan ton eilisen dual coilin uuteen kokeiluun tänään ( kun netistä katsoin, että senkin pitäs ollla 1,5 ohminen ) Mietin, että jos mulla onkin ollut akku jotenkin huonosti laturissa yms. Se on samassa töpseliviidakossa missä koko perheen kännykät ladataan,..... Joten jos vaikka akku on liikkunut tai ollut huonosti siinä kiinni ja ei ollutkaan täysi.. Tai joku viisas on irrottanut sen mun akkulaturin ja ladannut omaa kännykkäänsä :
    Katsotaan kuinka käy tänään täydellä akullla

     
     
  7. #107

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Veikkaisin.... että toissapäivänä "joku" oli käynyt meikäläisen ego-laturin paikan vaihtamassa omaan kännykkälaturiinsa, koska eilen akkua kesti melkein koko päivän dual coilin kanssa.

    En tiedä onko muilla sellasta, mutta meillä aina "joku" tekee kaikkea ja yleensä se "joku" sössii tms..

    Kapteeni Jack on muuten aivan sairaan hyvää dual coilista mutta suoraan ego-tankista ei oikein iske.

    Tänään kävin aamusella apteekissa, kun neiti kipeänä ja pari laitapuolen kaveria istui penkillä ottamassa aamutömssyjään pullosta. Siitä ohi mennessäni kuulin vain, kun toinen kaveri tokaisi, että olipas siinä iso piippu tytöllä vai oliks noi nyt niitä sähkötupakoita

    Onhan dual coil egoakulla aika massiivinen varustus tuolla kaupungissa Mutta kun se kapteeni jack on niiiiiiiiiiiiin hyvää

    Onko muuten 510-t :hen jotain dual coileja olemassa? Ja kestääkö sillä akulla ( 280 ) edes kauppareissua.

    Noissa tankeissa poltettuna tai tieteskin höyrytettynä maut on ihan erilaisia ja kemiallinen niissä aika usein maistuu läpi jotenkin : Mutta kun laitat tohon d-coiliin, niin johan potkii ja hyvin

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Onko muuten 510-t :hen jotain dual coileja olemassa? Ja kestääkö sillä akulla ( 280 ) edes kauppareissua.
    Josset vielä ole kokeillut niin Bogen LR kartot antaa melkein yhtä hyviä savuja kun MDCC, mutta on pienempiä kooltaan (http://www.puff.fi/boge-510-20ohm-st...kpl-p-805.html). Täyttö/ulkonäkö/suutuntuma paranee jos mukaan tilaa driptipin. Jos niistä innostuu niin ostaa DC tankin ympärille niin ei tarvitse usemapaan kertaan päivässä täytellä. Kyllä nuo akkua taitaa vähän enempää käyttää, mutta kyllä sillä muutaman tunnin pärjää.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  9. #109
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Onko muuten 510-t :hen jotain dual coileja olemassa? Ja kestääkö sillä akulla ( 280 ) edes kauppareissua.
    kyllä se sama dual coil pitäisi myös 510-akkuun mennä, vaikka onkin vähän hoopon näköinen siinä. Sitä en tiedä jaksaako se akku antaa sille virtaa, on toinen juttu.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #110
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kyllä mä oon dual coileja 510:n automaattiakulla (180mAh?) käytelly. Täyteen ladattu akku toki riittää sen kauppareissun verran (jos siis ei puhuta naisihmisen "käydään ostamassa kengät ja laukku ... vielä jos kattelis vähän vaatteita ... ai niin ... kosmetiikkaliikekin on tossa vieressä..."-reissusta :P ).

     
     
  11. #111

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsaipe Näytä viesti
    Josset vielä ole kokeillut niin Bogen LR kartot antaa melkein yhtä hyviä savuja kun MDCC, mutta on pienempiä kooltaan (http://www.puff.fi/boge-510-20ohm-st...kpl-p-805.html). Täyttö/ulkonäkö/suutuntuma paranee jos mukaan tilaa driptipin. Jos niistä innostuu niin ostaa DC tankin ympärille niin ei tarvitse usemapaan kertaan päivässä täytellä. Kyllä nuo akkua taitaa vähän enempää käyttää, mutta kyllä sillä muutaman tunnin pärjää.
    Hyvä kun muistutit, mulla taitaa olla tollanen yksi jemmassa kaapissa. Kokeiluun siis Tilasin noita pari, mutta jotenkin ei istunut suuhun ekoina päivinä, mut kokeillaan uudestaan, kun jo muutama päivä höyryilty


    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    kyllä se sama dual coil pitäisi myös 510-akkuun mennä, vaikka onkin vähän hoopon näköinen siinä. Sitä en tiedä jaksaako se akku antaa sille virtaa, on toinen juttu.

    En muistanutkaan, että noi käy yhteen... Mut kyl se aika pöntön näköinen voi siinä olla : Kokeilen sitäkin

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti

    Kyllä mä oon dual coileja 510:n automaattiakulla (180mAh?) käytelly. Täyteen ladattu akku toki riittää sen kauppareissun verran (jos siis ei puhuta naisihmisen "käydään ostamassa kengät ja laukku ... vielä jos kattelis vähän vaatteita ... ai niin ... kosmetiikkaliikekin on tossa vieressä..."-reissusta :P ).
    :P :P Ai säkin kannatat meidän isännän tatkiikkaa, äkkiä ulos kaupasta, jos vaateosastolle eksytään Mulla on 510-t:ssä 280 Amh manuaali akut, kun valkkasin arizonan aloituspaketin, että olis pikkasen isompi kesto akussa
    Mut pitää kokeilla tolla bogen kartolla ja sit ehkä tolla coilillakin ja jos ei se ihan tyhmältä näytä, niin käyttöön

    Kiitos taas kerran neuvoista

     
     
  12. #112

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Tulihan se vattu 2 viikkoa täyteen höyryillä

    Viikko on yleensä nicorette laastareilla ja imeskelytableteilla ollut se repeämisen paikka :-\
    Champix kuurista sain niin hirveän päänsäryn, että olin ilman mitään korvaushoitoa tai kuuria 3 viikkoa polttamatta Ei tarttenut kun muistella sitä särkyä, niin kessun mieliteko loppu samantien :

    Nyt otetaan kolmas viikko höyryillä sitten etapiksi. Viikko kerrallaan ja lisää tavaraa tilaten :P
    Tässä ei kyllä säästy yhtään rahaa

     
     
  13. #113
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Tulihan se vattu 2 viikkoa täyteen höyryillä

    Viikko on yleensä nicorette laastareilla ja imeskelytableteilla ollut se repeämisen paikka :-\
    Champix kuurista sain niin hirveän päänsäryn, että olin ilman mitään korvaushoitoa tai kuuria 3 viikkoa polttamatta Ei tarttenut kun muistella sitä särkyä, niin kessun mieliteko loppu samantien :

    Nyt otetaan kolmas viikko höyryillä sitten etapiksi. Viikko kerrallaan ja lisää tavaraa tilaten :P
    Tässä ei kyllä säästy yhtään rahaa
    onnea siitä se koko aika helpottuu ku saa käsitystä mitä käyttää aluks tää taitaa syödä kyllä yhtäpaljo rahaa ku rööki jos ei enemmänkin, mut se kompensoituu tosi nopeesti, mun banneri hyvä esimerkki, ja itellä kumminkin ollut hifistely harrastus, ollu provarit ja muut laitteet

     
     
  14. #114

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani86 Näytä viesti
    onnea siitä se koko aika helpottuu ku saa käsitystä mitä käyttää aluks tää taitaa syödä kyllä yhtäpaljo rahaa ku rööki jos ei enemmänkin, mut se kompensoituu tosi nopeesti, mun banneri hyvä esimerkki, ja itellä kumminkin ollut hifistely harrastus, ollu provarit ja muut laitteet
    Onnittelut muuten 7 kuukaudesta! Joo, alkuun kyllä palaa rahaa ja se että löytää hyvät vehkeet ja nesteet mitkä itselle sopii.
    Toi banneri on kyllä hyvä tsemppari ja etenkin teidän muiden bannerit Se kertoo siitä, että on mahdollista päästä eroon tupakast

     
     
  15. #115

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Eilen illalla oli ihan perhananmoinen analogisen tuska

    Olis ollut helppo vaihtoehto ottaa isännän askista telkan päältä yksi En tiedä miten se aski siinä osu muka koko ajan silmiin ja veti suorastaan puoleensa

    Mietin, että voiko olla kun niin kutsutut hyvät ( maultaan ) nesteet on vähissä ja olen niitä laimentanut ( että kestäisi ensi viikkoon, kun saapuu lisää nesteitä...) niin olenkin hiukka laimentanut liikaa.. Viekkareita siis olisko?

    Se perhanan kapteeni jaskakin seisoo terminaalissa, mutta positiivisesti ajateltuna jo suomen puolella Josko se sieltä alkuviikosta saapuisi ja muutkin tilatut suosikki maut :

    Osa noista nesteistä mitä on jäljellä ( ja niitähän on ihan pirusti ) on vaan niin kitkeriä, kummallisia, kemiallisen aineen makuisia, että ne ei vaan putoa.

    Vai onko muilla ollut tällästä, että kaipuu vanhaan tapaan iskee kun puskasta ja saa oikein taistella ettei sorru?

    Yleisesti kun palstaa lukee, niin suurimmalla osalla ei ole analogista tehnyt mieli ekojen höyryhenkosten jälkeen

    Nyt vaan höyryä huuleen ja tiukasti

     
     
  16. #116
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    kyllä mulla ainakin aamulla ja lätkäpelien erätauoilla tekee mieli analogista . saa välillä tosissaan taistella ettei pummaa tupakkaa. mutta mulla ei ole vielä kuin reilu viikko höyryttelyä takana.

     
     
  17. #117

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Se perhanan kapteeni jaskakin seisoo terminaalissa, mutta positiivisesti ajateltuna jo suomen puolella Josko se sieltä alkuviikosta saapuisi ja muutkin tilatut suosikki maut :
    Nyt vaan höyryä huuleen ja tiukasti
    Koita jaksaa vaan, se palkitsee kyllä. Tuon Capu Jaskan pitää kyllä tuulettua ainakin pari päivää korkki auki, muuten tulet todennäköisesti pettymään makuun

     
     
  18. #118
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Osa noista nesteistä mitä on jäljellä ( ja niitähän on ihan pirusti ) on vaan niin kitkeriä, kummallisia, kemiallisen aineen makuisia, että ne ei vaan putoa.
    Olen huomannut että kun sekoittaa kahta pahaa, voi syntyä jotain parempaa.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  19. #119

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Hitsi kun löyty aarre kaapin pohjalta, jolla pärjäilty viikonloppu sikaripohjainen En muistanutkaan koko juttua.
    Mutta kyllä välillä on sitkittelyä ollut, joten ensi kerralla pitää alkaa jo ajoissa tilata lisää litkuja ja nimenomaan tupakanmakuisia tai tää homma karkaa käsistä..

    Ei oikein bobas bounty, vanilja, menthol, kahvi, jägerpommi, silvergold jne tuo sitä tuhkakuppi pläjäystä tajuntaan :

    Tsemppiä jannesa, se eka viikko oli mulle hankala kanssa ja ilmeisesti nää hetket, kun kunnon nesteet loppuu, mitkä turruttaa mulla analogisen tuskan

    Mulla on tota Jaskaa ollut aiemmin ja sillä sitä odottelen. Nyt otin 30 ml pullon, kun se eka oli vaan 7ml ja siitä oli vielä osa vuotanut pussiinkin toimituksessa Tais olla tulossa jotain tribecaakin nyt. Primeaa mulla oli pikku tippa jäljellä, joka auttoi jotenkin viikonloppuna. Ei toisaalta pahaa sekään, mutta loppu sekin :-\

    Tilauksia on tulossa myös finnvapelta ja ecigwizardilta

    Kaiken maailman coctaileja on kyllä tänä viikonloppuna kehitelty, mutta jos tupakka maku loppuu, niin en tykkää yhtään

     
     
  20. #120
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Maanläheistä tupakkamakua lähimmäksi minulla ainakin on päässyt El Toro Cigarrillos Naturales. Kannattaa harkita, itse olen tykännyt ja hintakaan ei ole paha. 24,95 ja 60ml pullo. HouseOfLiquidilla on minusta ollut myös aika nopsat toimitukset, olikohan viimeksi minulla neljä tai viis päivää kun sain putelit.
    http://www.houseofliquid.com/CIGARRI...-p/eltoro1.htm

    Aamukahvin kanssa kun tätä höyryttää niin aaaah.......

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •