Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 228

Aihe: Vapottelun lopettaminen - onko mielessä?

  1. #121
    Itsellä samantyylisiä tavoitteita mutta ei oteta stressiä...viisi viikkoa ilman ensimmäistäkään analogista ja olo on ihan loistava Itse voin höyrytellä vaikka loppuelämän jos röökistä pääsee eroon. Pikkuhiljaa niksoja alemmas ja sillä lailla eroon jos pystyy?? Helposti menny tämä alku ja todennäköisesti en lopeta höyryttelyä ihan heti Höyryttelylle thumbs up!!! Loistavaa touhua ja harrastusta

     
     
  2. #122
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Yritin tupakan lopettamista monta kertaa usein tuloksetta ja päätin lopulta että en edes yritä lopettaa mitään, yksinkertaisesti vain korvaan tupakan höyryllä. Rutiinit pysyy samana niin töissä kuin kotona.
    Muutaman kerran kokeillut nikotiinitonta höyrytä ja silloin kyllä huomaa miten vahva nikotiinikoukku... En uskoisi että nikotiini niin pahaa on joten tuskin lopetan höyryttelyä koskaan.

    Jos jotain pitäisi lopettaa niin karkit ja kaikki sekundaruoka mitä tulee nälissään syötyä. Veikkasin niistäkin olevan enemmän haittaa kun tästä.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  3. #123
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kyl sitä pikkuhiljaa ois tarkotus loiventaa noita nikotiinipitoisuuksia ja tähtäimenä se 0mg, mutta kun on 16 vuotta imeny norttia niin ei tässä kiire ole. Sitä, lopetanko koskaan vapottelua, en osaa sanoa, mutta nikotiinista eroon jollain aikataululla.

     
     
  4. #124
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Ainahan se on mielessä mutta höyrytellään nyt ensin..

     
     
  5. #125
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Tuntuu että vasta päässy kunnolla alkuun vaihteeksi, ei kait sitä sitte kannata lopetella. Nikotiinit nyt 18 paikkeilla mikä joskus aamuisin tuntuu tujulta ja joskus iltaisin laimealta. Eli siinä varmaan toistaiseksi pysytään. Paljon on testaamatta ja uuttakin aina ilmaantuu. Mikäs tässä, katsellaan kuinka etenee.

     
     
  6. #126
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Jos nyt tosiaan ainakin nikotiinista pääsis joskus eroon.. Tapahan tässä se vaikein on niin ei sitä koskaan tiedä. Tarkotus kai olisi kyllä.


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  7. #127
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    aloitin 18mg nesteillä,ja välillä meni 24mg ..
    nykyään 12mg ..
    ei ole lopettamiset ihan heti kiikarissa, muutamaan vuoteen ainakaan... no no no.

     
     
  8. #128
    En kyllä tahtoisi lopettaa mutta tovin aikaa jatkuneet iho-oireet ja helvetillinen suu/kurkun ärtyminen ei ole enää mukavata. Kokeilen vielä josko tuo 100% vg vapottelu auttaisi. Muuten se on kyllä sitten vaan lopetettava tämäkin homma tähän.

     
     
  9. #129
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tko Näytä viesti
    En kyllä tahtoisi lopettaa mutta tovin aikaa jatkuneet iho-oireet ja helvetillinen suu/kurkun ärtyminen ei ole enää mukavata. Kokeilen vielä josko tuo 100% vg vapottelu auttaisi. Muuten se on kyllä sitten vaan lopetettava tämäkin homma tähän.
    Jos ei auta, kannattaa myös kokeilla pelkkää PG/VG. Joillain noita oireita tulee nesteissä käytetyistä maku- ja väriaineista.

     
     
  10. #130
    Tällä hetkellä nikotiinipitoisuus 1mg. Aloitin 18mg:sta. Just mietin, että tilaanko lisää nesteitä ja pari uutta akkua vai pärjäänkö ilman. Rahanmeno vituttaa plus se kun niin monet tuntuu vihaavan vapottelijoita. Lisäksi ollut paljon tulehduksia hengitysteissä, niin keuhkotkin varmaan kiittäis, jos olisin kokonaan ilman. Olisi sille rahalle parempaakin käyttöä. Kahesti aikasemmin oon päässy tähän samaan tilanteeseen tän vuoden aikana. Ekalla kerralla olin 1kk kuivilla ja tokalla kerralla yritin ihan liian nopeesti vähentää pitosuuksia ja retkahdin analogiseen jo parissa päivässä. Nyt oon taas vähennelly pitosuuksia jo useemman kuukauden. Nestettä mulla menee yleensä 10ml päivässä eli aika paljon kai? Kalliiksihan se tulee. Ehdotuksia, mitä höyryttelyn tilalle? Pastilleja, purkkaa, tikkareita vai jotain muuta? Vai tilaanko suosiolla ne pari akkua ja lisää 0mg nesteitä? Rahaahan siinä ei sitten säästä yhtään. Mulla menee ehkä 100e kuussa sähköröökitarvikkeisiin. Vähemmän kuin analogiseen meni kuitenkin. Ajatuksenakin analoginen on hyi hyi tällä hetkellä, enkä tällähetkellä ees hengaa kenenkään tupakoitsijoiden kanssa.

     
     
  11. #131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kahviaddikti Näytä viesti
    Tällä hetkellä nikotiinipitoisuus 1mg. Aloitin 18mg:sta. Just mietin, että tilaanko lisää nesteitä ja pari uutta akkua vai pärjäänkö ilman. Rahanmeno vituttaa plus se kun niin monet tuntuu vihaavan vapottelijoita. Lisäksi ollut paljon tulehduksia hengitysteissä, niin keuhkotkin varmaan kiittäis, jos olisin kokonaan ilman. Olisi sille rahalle parempaakin käyttöä. Kahesti aikasemmin oon päässy tähän samaan tilanteeseen tän vuoden aikana. Ekalla kerralla olin 1kk kuivilla ja tokalla kerralla yritin ihan liian nopeesti vähentää pitosuuksia ja retkahdin analogiseen jo parissa päivässä. Nyt oon taas vähennelly pitosuuksia jo useemman kuukauden. Nestettä mulla menee yleensä 10ml päivässä eli aika paljon kai? Kalliiksihan se tulee. Ehdotuksia, mitä höyryttelyn tilalle? Pastilleja, purkkaa, tikkareita vai jotain muuta? Vai tilaanko suosiolla ne pari akkua ja lisää 0mg nesteitä? Rahaahan siinä ei sitten säästä yhtään. Mulla menee ehkä 100e kuussa sähköröökitarvikkeisiin. Vähemmän kuin analogiseen meni kuitenkin. Ajatuksenakin analoginen on hyi hyi tällä hetkellä, enkä tällähetkellä ees hengaa kenenkään tupakoitsijoiden kanssa.
    Aika reilu on toi sun budjetti, miten ihmeessä saat menemään noin paljon..? Nesteisiin vai vehkeisiin? Ja siis eihän se oo paljon suhteessa röökinpolttoon, mutta ite taidan pärjätä ihan kympeillä.

    Oon ite tullu siihen lopputulemaan, että nimenomaan tuo höyryttely on se minun juttu. Että vaikka nesteet laimenee, niin silti tuo imuttelu on se mitä haluan.
    Veikkaan, että hengitystietulehdukset on jäänteitä siitä entisestä röökinpoltosta eikä höyryttelystä.
    On itelläkin ollu nyt yllättävän monta tänä talvena, mutta ei onneks sellasia suoraan keuhkoihin meneviä tauteja, jotka ennen tuli flunssan jälkeen.

    Ite koittasin tota purkkaa varmaankin noista vaihtoehdoista.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  12. #132
    Mie en lopeta, ennenkuin joku todistaa höyryttelyn hengen vaaralliseksi.

     
     
  13. #133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Aika reilu on toi sun budjetti, miten ihmeessä saat menemään noin paljon..? Nesteisiin vai vehkeisiin? Ja siis eihän se oo paljon suhteessa röökinpolttoon, mutta ite taidan pärjätä ihan kympeillä.

    Oon ite tullu siihen lopputulemaan, että nimenomaan tuo höyryttely on se minun juttu. Että vaikka nesteet laimenee, niin silti tuo imuttelu on se mitä haluan.
    Veikkaan, että hengitystietulehdukset on jäänteitä siitä entisestä röökinpoltosta eikä höyryttelystä.
    On itelläkin ollu nyt yllättävän monta tänä talvena, mutta ei onneks sellasia suoraan keuhkoihin meneviä tauteja, jotka ennen tuli flunssan jälkeen.

    Ite koittasin tota purkkaa varmaankin noista vaihtoehdoista.
    Laitteisiin ja nesteisiin menee ton verran. Helpostihan toi menee kun menee yks 10ml pullo päivässä. Saattaa mennä ylikin 100e. Kotona ollessa imuttelen käytännössä kokoajan. Olen ERITTÄIN riippuvainen nikotiinista. Siks oon ylpee, et oon taas päässy tohon 1mg vahvuuteen . Analogista meni yli aski päivässä aikanaan, vaikken ees polttanu juuri koskaan ketjussa.

     
     
  14. #134
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Mä mietin kans et meneehän se nyt yks 100 helposti pelkkiin nesteisiin kuussa varsinkin, jos ei DIY osastoa harrasta ollenkaan. Mä en tosin DIY kamoilla saa 100 egee meneen millään. Sit jos joka kuussa ostaa jotain pientä vielä lisäks, niinku akkuja, atoja, kartoja, himmeleitä, kikottimia jne.. niin äkkii voi olla pari hunttii palanu. Toisaalta on vaikee heittää mitään rahallista summaa sille kuinka arvokasta on pysyä erossa analogisista, niin et tuo satanen tai pari ei mua ainakaan haittais.

    Itse olen laskenu niksaa 18->4mg ja tarkotus on jollakin välillä vähentää edelleen. Sit toivottavasti lopetan kokonaan. Pidän kyl vapo välineet kaapissa etten juokse analogisia ostamaan jos se repsahdus tulee. Luulen et EU ja muut tahot tulee tekemään tästä tosi vaikeeta touhua jollakin aikavälillä, ja mä ainakina haluisin päästä tästä eroon ennen sitä.

     
     
  15. #135
    Itekin sekottelin ite nesteet alkuvaiheessa ja sit en vaan yks päivä jaksanu enää sekotella ja palasin analogiseen. Siitä viisastuneena olen siitä lähtien tilannu ne valmiiks sekotetut ihan suosiolla. Mut joo höyryttely kyl rajottaa liikaa mun elämää, kun en oikeestaan ees haluu kotoa lähteä, jos on vaarana, että akku loppuu matkalla. Niksat on yks kamalimpia asioita, joita tiedän ja mä oon kyl kokenu kauheuksia ihan tarpeeks elämässäni.

     
     
  16. #136
    Höyryttelijä Jyrize's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    60
    Pakko kans avautua. Nyt 20 pv ilman analogista ja olen ihan täpinöissäni tästä sähkörööki tuotteesta. Ite alotin ihan perus setillä jollain ego-cllä ja nyt on smokin winderi + kangerin TM3s. Maksaakohan 35 egee yhteensä. Nyt tuli myös pohjanesteitä tilattua ekaa kertaa joten pääsee kokkaamaan DIY nesteitä. Rahaa menee kuusa varmaan 10€uroo. Onneksi itse olen niin pirun köyhä että ei ole edes mahkuja lähtee näihin highmod hifistelyihin mukaan. Kuten aikasemmin jo sanottu että mikään summa ei mulle ainakaan korvaa sitä että pääsin röökistä eroon. Mut jos jossain vaiheessa alkaa rahaa palamaan tuolla tavalla niin lopetan myös tämän touhun. Tsemiä niille jotka tämänkin aikovat lopettaa.
    Jos luet tämän olet HÖLMÖ

     
     
  17. #137
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Puoli vuotta sitten aloitin 24 mg ja 18 mg valmisnesteillä. Nyt sekoittanut pari kk itse litkut ja vahvuus pudonnut matkan varrella n. 5 mg:hen. Vähän on sellainen ahdistava fiilis siitä, että jos tää nesteiden ja laitteiden hankkiminen tulee vaikeutumaan ja jos niin kuinka pian??? Olo on sellainen, että pitäis pudottaa pitoisuus 0 mg:hen asti ja jokaisen nestetilauksen jälkeen olla valmis tekemään se siinä saatujen litkujen puitteissa, jos seuraavaa satsia ei enää saakaan. Muuten voisi nauttia tästä rauhassa ja ajatella, että pudotan muutaman vuoden kuluessa. Jos saanti loppuu, niin sit vaan hampaat irvessä ilman. Analogiseen ei paluuta (toivottavasti).

     
     
  18. #138
    Valoa tunnelin päässä iho-oireet johtuu muusta kun sähköröökistä sanoi lääkäri ja kurkku oireita selvitellään parhaillaan. peleonin pg darkmixiä 24 mg pystyy höyryttelemään ilman rakkuloita suussa (pois jätin Ry4 24mg pg ja ranskanpiipun 24 mg pg peleonin nuikin) jompikumpi noista siis syyllinen ehkä

     
     
  19. #139
    Kun aloitin viimemuodwn helmikuun tienoilla nikotiinia oli nesteissä n24mg tällähetkellä menee 5mg joka alkaa tuntua taas jo liian paljolta. Jos sitä ens sekoittelu kerroilla tiputtais kolmoseen

     
     
  20. #140
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    20
    Kyllähän tämä vapottelu on ehdottomasti... Ainakin omasta mielestäni paras tapa luopua tupakasta.
    Nikotiinin milligrammoja voi vähentää alkuun nähdeen jopa melko helposti, eikä se aiheuta sinäänsä mitään ongelmia, mutta niinkuin joku jo tuolla sanoikin
    niin miksi lopettaa ennen kuin joku tosiaan todistaa että on hengenvaarallista

     
     
Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •