Sivu 8 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 363

Aihe: Mesh vs Silica

  1. #141
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Lyhyt ja ytimekäs vastaus vihjailevaan viestiin, että näitä kallistelemaan joutus? Eiköhän tossa videolla nyt ihan ilman selittelyjä näy että jos setuppi on kuosissa, niin ei sitä kallistaa tartte. Se on julmaa kun kyseenalaistetaan genesis-taidot, mutta niin se vaan on että suurin osa gennyjen vastaväitteistä johtuu setupointitaitojen puutteesta. Anteeksi yleistys, mutta pahasti siltä vaikuttaa.
    Oliks toi mulle?
    Oli tai ei, selitän silti miksi kysyin kallistelusta; en rupee nyt etsimään ja lainaamaan eri tekstejä, mut monet täällä on sanonu ohjeeksi huonolle wickaukselle kallistelun. Tämän olen pannut merkille.
    Ehkä oli huono hetki kysyä, kun porukka kierroksilla Ärsyttää - ketjun "tapahtumista".
    Jos ei ollu edes mulle... Prkl, oonko sit itsekin kierroksilla...
    Nyt joutaa jo nukkumaan.

     
     
  2. #142
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ei ollut sulle E-Ferret. Kallistelulla saadaan heikompi setup edes hetkellisesti toimimaan, niin että pääsee siihen gennyn makuun. Sitten kun se setupointitaito (ja oikeat materiaalivalinnat) on kohdillaan, ei kallisteluun ole tarvetta. AC9 ja DID:iä jotka nyt on käytössä, ei viitsi edes kallistaa ilman että on joko ilmareikä tukossa tai kammio tulvii.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #143
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ootko sä oikeesti koskaan miettiny että ehkä sä et vaan osaa ja muut osaa, ehkä vika on sinussa eikä laitteissa. Gennyjä ei tarvi kallistella jos osaa tehdä setupin.
    Olen hämmentynyt jumalaisesta huomiokyvystäsi, kumarrus.
    En osaa omasta mielestäni, en siis saa aikaiseksi setuppia johon olisin tyytyväinen. Laitteissa ei ole vikaa, mitä vikaa nyt meshin palassa ja kanthalissa voisikaan olla???
    Vika on minussa, olen huono ihminen ja sinä aivan loistava. Tätäkö hait?

    Ei tartte kallistella, mut melkeenpä jokaisessa revikassa niin tehdää.. kummallista.

    Pitääpä hakea lisää poppareita..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #144
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Mä en edes pysty kallistelemaan, siis mitenkään poikkeavasti siitä mikä on normaaliasento. Kun nyt katson miten höyryttelen, niin kyllä se aika lähellä vaateria on se laite, mesh tai silika, ihan sama. Se vain on luonteva asento istuessa höyrytellä (tässä - kyynärpää on pöydällä).

    Minkäänlainen lisäkallistelu ei auta, jos mesh pukkaa dry hittiä (siis mulla). Tällä hetkellä just ja just pystyy 0,8 ohmin atoa ajamaan sompussa täydellä akulla, mutta jos yhtään tehot kasvais niin alkais maistumaan paha.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #145
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Jep, noinhan se menee.. ihan sama onko silica vai mesh.
    Mua vaan huvittaa eräiden uskomaton tarve pätemiseen, kumma kun en selkeästi saisi tykätä silicasta enemmän.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #146
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Julistaminen on osa uskonnollista kokemusta. Voiko tupakan korvikkeesta tulla uskonnollinen kokemus?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #147
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mene ja tiedä.
    Itse kasasin aamusella DRAhan ja IGOon setupit ja voi sitä kiroilun määrää silican pärköytyessä iloisesti ja ilmareikin hakiessa paikkaansa.
    Sen kummemin en ala julistaa puoleen tahi toiseen, mutta kyllä tuon Somniumin saa kasaan nopsemmin nykyään.
    Onhan siinäkin toki omat arpomisensa wikkauksen kanssa, jos haluaa kaikkien mehujen kanssa pelata, mutta ennemin kallistelen kuin kiroilen.
    KGO & Twist

     
     
  8. #148
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Yhtä lailla ne menöö kasaan kaikki. Ei siinä aikaa tule katsottua, kun on kivaa näpertämistä
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #149
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726




    En nyt oikein enempää osaa ottaa kantaa koko kallisteluun, kuin että näyttää hieman tyhmältä jossei sitä nyt vähän edes kallista. Luonnollisempi asento?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #150
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    On.
    Pystyasento näyttää suht samalta, kuin ryystäisi pillillä mallaspirtelöä tuopista pitäen samalla itseään pystyssä pöytää vasten.
    Lähinnä tuossa tulee se ero, että pl tankkiatot nestesäädöllä silicalla optiona on vain se wattien kanssa pelaaminen.
    KGO & Twist

     
     
  11. #151
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Olen hämmentynyt jumalaisesta huomiokyvystäsi, kumarrus.
    En osaa omasta mielestäni, en siis saa aikaiseksi setuppia johon olisin tyytyväinen. Laitteissa ei ole vikaa, mitä vikaa nyt meshin palassa ja kanthalissa voisikaan olla???
    Vika on minussa, olen huono ihminen ja sinä aivan loistava. Tätäkö hait?

    Ei tartte kallistella, mut melkeenpä jokaisessa revikassa niin tehdää.. kummallista.

    Pitääpä hakea lisää poppareita..
    Mä en ymmärrä mikä helvetti sun ongelma on. Sä jakelet täällä omia kokemuksias yleisinä totuuksina, etkä ota ollenkaan huomioon sitä että ehkä kaikkien atoissa ei ole wickaamisongelmia ja palaneen metallin makua. Sun ensimmäinen argumenttis oli että genesis-atot maistuu palaneelle metallille ja ei wickaa kallistelematta, kai se jo kertoo että vika on käyttäjässä? Luuletko että tuhannet ihmiset ympäri maailman ihan huvikseen imeskelevät palaneen metallin makusta höyryä ja väittävät nauttivansa siitä? Jatkuvasti vähättelet, etkä millään suostu uskomaan että mesh-ato voi toimia haluamallasi tavalla osaavimmissa käsissä.

    En oo missään vaiheessa sanonu että silicasta ei voisi pitää, päinvastoin. Silica-atot on aloittelijaystävällisempiä, vuotamattomia, varmatoimisia ja helppoja. Maku ja höyry on vaan mesh-atoissa parempi ihan sama miltä kantilta katsoo.

     
     
  12. #152
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Voiko tupakan korvikkeesta tulla uskonnollinen kokemus?
    näköjään
    mutta entäs jos teenkin meshitukin silikasydämmellä

     
     
  13. #153
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    näköjään
    mutta entäs jos teenkin meshitukin silikasydämmellä
    Kaksi ensimmäistä tukkiani olivat silica mesh comboja.. Ja toimii
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    252
    Joo ja mäki tein ekan setuppini odysseukseen ilman NR lankaa kun kauppa sähläsi, toimi sekin.

    Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

     
     
  15. #155
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Mä en ymmärrä mikä helvetti sun ongelma on. Sä jakelet täällä omia kokemuksias yleisinä totuuksina, etkä ota ollenkaan huomioon sitä että ehkä kaikkien atoissa ei ole wickaamisongelmia ja palaneen metallin makua. Sun ensimmäinen argumenttis oli että genesis-atot maistuu palaneelle metallille ja ei wickaa kallistelematta, kai se jo kertoo että vika on käyttäjässä? Luuletko että tuhannet ihmiset ympäri maailman ihan huvikseen imeskelevät palaneen metallin makusta höyryä ja väittävät nauttivansa siitä? Jatkuvasti vähättelet, etkä millään suostu uskomaan että mesh-ato voi toimia haluamallasi tavalla osaavimmissa käsissä.

    En oo missään vaiheessa sanonu että silicasta ei voisi pitää, päinvastoin. Silica-atot on aloittelijaystävällisempiä, vuotamattomia, varmatoimisia ja helppoja. Maku ja höyry on vaan mesh-atoissa parempi ihan sama miltä kantilta katsoo.
    Mikä helvetti sua nyppii, sinähän tässä koko ajan jakelet absoluuttisina totuuksina omia kokemuksiasi ja minä vain totean ettei homma toimi kohdallani kuten sinulla. Eikö se tosiaan mene sulla jakeluun? Eikö saa olla eri mieltä kuin sinä, oi suuri ja mahtava?
    En ole väittänyt genesiksen toimivan ilman kallistelua, kiinnitin vain huomiota kun tosiaan kallistelu on toisille ongelma silican kanssa ja sitten samaa tehdään toisinaan meshin kanssa.. ilman sen suurempaa numeroa asiasta. Se vähän huvittaa, kallistelu ei ole ikinä ollut minulle ongelma riippumatta onko kyse silicasta vai meshistä.
    Omat meshi setupit toisinaan jopa toimineet tosin harvemmin kuin silicat, mutta se vaiva meshillä saavutettuun elämykseen, kestoikään ja käytettävyyteen ei palvele omaa vaatimustani. Hienoa jos muille toimii.

    Boldasin vähän sun tekstiä, josta ensimmäinen boldi vaatisi peiliin katsomista ja liittyy hauskasti tuohon viimeiseen boldiin, seuraavasta olen samaa mieltä ja sitten taas alkaa kolmannessa se paatos josta olen eri mieltä. Jos et sitä salli, niin se ei ole minun ongelmani.

    Omalta osaltani tää on nyt taputeltu, jatkat jos siltä tuntuu mut asia ei taida mihinkään edetä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #156
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Luulen, että ongelma tässä oli sun kommentti, jolla kyseenalaistit meshikäyttäjien rehellisyyden..?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    ..tai sitä ei vaan myönnetä.

     
     
  17. #157
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kallistelupointtia en oikein ymmärrä. En ole nähnyt meshimiesten puhuvan kallistelusta Vivi Novan (tai minkään) suhteen yhtään mitään. Phil Busardo tuotiin esiin, hän on asiasta nurissut, mutta ei kai hän ole taasen sitten väittänyt meshien toimivan ilman kallistelua, tjsp.

    Ehkä en vain ole tarpeeksi jaksanut seurata. Ekaa ViVi Novaani aikoinaan tehdassetupilla pidin viikon kallellaan, että se alkoi lopulta wikata. Sitä ei sitten omilla virityksillä ollut tarvis tehdä, mutta se valmissetuppi on semmoinen.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #158
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Phil Busardo tuotiin esiin, hän on asiasta nurissut, mutta ei kai hän ole taasen sitten väittänyt meshien toimivan ilman kallistelua, tjsp.
    tai phil siinä "now i get it" videossa mainita kallistelun tarpeellisuudesta että "no you don't"
    itsehhän kallistelen suvereenisti

     
     
  19. #159
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    OK, toi video on jäänyt näkemättä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Voipi olla, että Phil nurisi siitä kallistelusta Vivin kanssa siitä syystä, että herra taitaa ottaa usein monta hatsia putkeen ja Vivin langat saattaa siinä hommassa kuivua, jos ei suureleisesti laitetta kallistele (varsinkin nesteen ollessa vähissä) tai huido kuten taikasauvalla.

    Samaa mieltä olen siinä, että luonnostaanhan nuo laitteet (riippumatta siitä onko mesh vai silica) tuppaa kädessä taittumaan hieman alle 90 asteen kulmaan, mutta en sitä välttämättä varsinaiseksi kallisteluksi laskisi (eri asia on jos laitteen pohja sojottaa kattoon höyrytellessä) ja omat setupit testaan aina myös pystyssä ~10 sekunnin yhtäjaksoisella höyryllä ja jos alkaa kuivumaan, niin sitten tehdään uusiks.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •