Sivu 15 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 363

Aihe: Mesh vs Silica

  1. #281
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    En ole näiden kahden väillä tehnyt kauheasti eroa..menen fiiliksen mukaan. Misterissä käytän molempia ja molempiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Reissun päällä käytän silicaa, koska itselleni se on nopein korjata jos tulee ongelmia. Lisäksi antaa aika paljon anteeksi, vaikka kuljetustapa olis hieman kovakouraisempi. Jos molemmista saa optimaalisen hyödyn niin ei voi olla väärässä. Hyvä setuppi on aina hyvä setuppi
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #282
    tulipa tossa mieleen että onnistuuko meshin hapettaminen ihan tavallisella coltin sytkärillä kun ei nyt mitään tohoja ole hallussa ja ekaksi meshi vehkeeksi tulossa RSST??
    Provari mini V2.5, iStick
    KFL+, Hdripper, aqua, ithaka

     
     
  3. #283
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kyllä se hätätapauksessa. Laita nastan nokkaan pystyyn ja tee kynttiläpoltto.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #284
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Ja jos mekaaninen modi niin pulssittelet loput spotit veke

     
     
  5. #285
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Lieköhän tämä olisi sopiva lanka kysellä.
    Eli törmäsin tällaseen konstantaani vastuslankaan, onkohan kellään kokemusta tuosta?
    Eikös puffin myymä Cu-Ni lanka ole juurikin kuparin ja nikkelin seos?
    55% kuparia ja 45% nikkeliä.
    Konstantaani ? Wikipedia

     
     
  6. #286
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Puffin lanka oli niin matalalla vastusarvolla että sillä on hankala saada hyviä virityksiä. 6cm pätkä oli n. 1.8 ohmia. Ehkä johonkin isokokoiseen dripperiin hyvä, mihin saa suuren setupin tehtyä. Vain silicalle. Ei kestä edes tohotusta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #287
    Nää on tietty makuasioita, kuten moni muukin juttu elämässä, toiselle käy litranen fiesta ja toiselle ferrari, molemmilla tietysti kulkee paikasta A paikkaan B, itsekin olen tässä vasta aloittelija ja mulla duunisssa kulkee mukana poldiac+kaiffari, silica setuppi mielestäni helppo tehdä ja kaiffari ei vuoda taskuun vaikka olis mitenpäin, mesh:iä en ole vielä testannut muutenkuin CE8 clearossa, mesh+genny vaikuttaisi enemmän olevan pro juttuja (ehkä sitten joskus), mutta tärkein asia itselleni on vuotamattomuus/höyryntuotto/maku ja helppous tehdä setuppi, jota silica mielestäni antaa ihan kohtuu hyvin ja tietty kunnollinen ato myöskin auttaa asiaa, clearoja mulla oli ens alkuun evicin nokassa (CE8 valitettavasti) ja siinä tuo mesh setuppi tummensi nesteen ja vuoti tipan tai pari aina plussa napaan, makukin hävisi vaikka noita yritti pestä, ja sitten tuli kaiffari joka itselleni oli helpotus maun ja setupin toimivuuden suhteen.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  8. #288
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Olipas pitkä... lause.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #289
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thunder Näytä viesti
    vuotamattomuus/höyryntuotto/maku ja helppous tehdä setuppi
    Noista ainoa silican eduiksi luettava on meikäläisen kirjoissa toi vuotamattomuus (ja sekin varauksella); muuten mesh kyllä vie, vaikka alkuun setupin teko saattaakin tuntua huomattavasti silicaa vaikeammalta.

    Ps. Mun tietääkseni CE8:ssakin on ihan silicaa vastuksen sisällä ja mesh vain kuljettaa nesteen sinne.

     
     
  10. #290
    Juu ei CE8 mikään meshato ole, kunhan ratsasti meshin suosiossa väärällä mainonnalla.

    Ennen vannoutuneena silicatyyppinä, nykyään mekaanisen nokassa RSST vaijeriwickillä ja ilo on suuri.
    Jäi heti turhaksi kaikki noi muut vermeet, mistä lähtien cartot ovat maistuneet pelkältä palaneelta vanulta? No näköjään tästä lähtien.
    Ihan timmit täytetyt cartotankit ja silica-atot oli tuossa hetki sitten vielä kovassa käytössä, nyt kun samoja maistan uudestaan ni en kyllä saa mitään irti näistä.

    Vielä kun sais myytyä pois noita ylimääräisiä rojuja ettei olis työpöytä niin tukkosen täynnä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #291
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Ei muuta kuin kirppis pystyyn
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei muuta kuin kirppis pystyyn
    Natsun rullaava kirpputori?

    Totta tosiaan, täytyypi tehdä inventaario tavaroista jokupäivä ja katsoa et mitä kaikkea kehtaa laittaa myyntiin.
    Mitään perus kaupanclearoja tuskin kehtaan myydä, ellei sit eurolla myy pois ajatuksena vain se et saa pöydän tyhjäksi eikä tarvitse tavaraa kuitenkaan roskiin heittää vaan menee käyttöön jollekin toiselle.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #293
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Juu kyllähän ne mullakin aika pitkälle postikulujen hinnalla meni. Mutta meni kumminkin, ihan perusbogetkin. Aina on uusia, joille on pienikin säästö kotiinpäin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #294
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Ja toisaalta sääli heittää toimivaa roskiin. Ennemmin kiertoon vaikka ilmatteeksi.

     
     
  15. #295
    Alan ymmärtää tyyppejä jokka tilaa hirveitä satseja tiivisteitä ja pohjia. nää gennythän syö ihan vitusti nestettä. viikonlopun painanut menemään rsst:llä ja 30ml flinda kohta tyhjä. drippaillessa hyvä kun 15ml sai meneen.

     
     
  16. #296
    Yllättävän paljon menee kyllä, yksi RSST tankillinen ei riitä mihinkään ja just äsken tirautin viimeiset vaniljan tipat tankkiin.
    Jäljellä enään hedelmämakuja ja ties mitä limsoja. Eivät jotenkin tunnu sopivan meshille nuo maut.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #297
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Joo on kyllä nestekulutus kasvanu alun ce4 clearoista.
    Sillon pärjäs 1.6ml tankilla päivän. Nyt menee se 15ml päivässä.

     
     
  18. #298
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Aika hurjia on porukalla kulutukset

    Itse saan meshillä menemään sen 5-6ml päivässä vaikka kuinka paljon höyryttelee (n. 1ohmin vastuksella)

    Tietysti jos käyttää jotain 0.7ohm tai matalampaa niin mehu maistuu
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  19. #299
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    VIISITOISTA MILLIÄ PÄIVÄSSÄ? Minä kun luulin että tämä mun 5-6 millin kulutus on paljon

     
     
  20. #300
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Jos oikeen alkaa vapotteleen niin somnium täytetään 5-6× päivässä (+muut laitteet). Tosin sitten ei oo paljoa niksaa enää kyl seassa. Pärjäis kai sitä vaikka 1ml ku laittaa niksaa sekaa.
    Varsinki kesällä ku menee pihalle niin menee tankillinen suoraa, ei tartte nousta penkistä ollenkaa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •