Sivu 12 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 363

Aihe: Mesh vs Silica

  1. #221
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Taitaa olla enempi asennoitumiskysymys.. Mulla kulkee neulapullo taskussa siinä missä tavallinenkin.

     
     
  2. #222
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Tottakai, ja eihän esim Pipesaucen pipeteillä täytä gennyä mitenkään, GG-atot kyllä jotenkuten
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #223
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Tommosia mulla jossain 3kpl, mutta ei noilla mitään tee.. takin taskussa se kääntyy ja vuotaa, autossa ei takuulla pysy pystyssä ja noissa mukana tulleet silikonitulpat hajosi kun ekan kerran yritin ottaa mukaani jonnekin.

    Ei mulla ole mitään ongelmia noiden vakiopullojen kanssa, joissa tylpät nokat. Ne ei vuoda ja niistä kippaa hyvin nestettä kaikkiin käytössäni oleviin atoihin.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #224
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Taitaa olla enempi asennoitumiskysymys.. Mulla kulkee neulapullo taskussa siinä missä tavallinenkin.
    Takuulla.. mulla haisee vieläkin nahkatakin tasku minttusuklaalta

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #225
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sama vika Severuksessa, nestepullon nokka ei mahdu sisälle tankkiin asti ja muodostuu nestesilta joten täytön meshin reiästä. Severuksen umpitukki wikkaa muutenkin turhan hyvin, vielä 4x5 palallakin joutuu välillä kääntämään ilmareikää ylöspäin, mikä tosin sujuu helpommin, kuin suukappaleen runkkaus.
    Tämä on itsellä se suurin päänsärky meshissä, nimittäin taipumus yliwikkaukselle ja alle 3 kiepin .32 ei oikein tohdi mennä.
    KGO & Twist

     
     
  6. #226
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ainakin niksattoman 30ml pulloissa on ne silikonikorkit kestäny ihan hyvin jo useemman pullollisen verran, eikä ole kertaakaan vuotanut, vaikka ovat pyörineet miten sattuu taskussa ja pitkin auton lattioita..?
    Oisko sulla sitten ollu jotain heikkolaatusia puteleita?

     
     
  7. #227
    Ite oon saanu 2x neulapullon neulaa töissä poikki. Eipä siinä oikeen muuta mut höyryttelyt jää siihen...

     
     
  8. #228
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ainakin niksattoman 30ml pulloissa on ne silikonikorkit kestäny ihan hyvin jo useemman pullollisen verran, eikä ole kertaakaan vuotanut, vaikka ovat pyörineet miten sattuu taskussa ja pitkin auton lattioita..?
    Oisko sulla sitten ollu jotain heikkolaatusia puteleita?
    Varmaan sitten niin.. ekasta se tulppa haperoitui kun joitui kosketuksiin jonkun litkun kanssa, kahdesta seuraavasta se neula tunki korkin kyljestä läpi kun puteli oli taskussa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  9. #229
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Saa tuohon kuvassa ensimmäiseen ihan korkinkin päälle...
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #230
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Minä kannan kymmenen millin ruuttaa, ja hemmetin pitkää, mustaa ja vääntynyttä neulaa mukana eGo-keississä yhdessä nestepullon kanssa. Mahtuupa sinne vielä pari vara-akkuakin

    t: laiska

     
     
  11. #231
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Injektioneula ja 5ml ruisku ftw noitte täytössä... helppoo ku mikäki. Toki vois seuraavassa diy satsissa satsata noihin valmiiks neulallisii puteleihin

     
     
  12. #232
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Heittäisin kyllä noi stanan rumat neulapullot ja ruiskut narkeille, jos löytyisi järkevämpi vaihtoehto.
    Onnistuukos innokinin ucanilla?
    KGO & Twist

     
     
  13. #233
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Heittäisin kyllä noi stanan rumat neulapullot ja ruiskut narkeille, jos löytyisi järkevämpi vaihtoehto.
    Onnistuukos innokinin ucanilla?
    Taitaa olla liian lyhyt kärki ja liian läski puteli, että pääsisi tarpeeksi lähelle sitä täyttöreikää.. mut riippuu tietty atosta ja omaa ucanin sijaintia kämpässä en just jaksa muistaa asian tarkistamiseksi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #234
    Monta kertaa jo pullon neulakorkista lähtenyt et hemmetin neula irti. Joko painunut sisään tai jäänyt käteen sitä tulppaa irti vetäessä, muuten kyllä tykkään. Taskussa se kumirimpula neulansuoja toki saattaa helpostikin irrota ja nesteet valua.

    Itsellä kävi myös täysin sama homma. Vanha Arctic Tank käyttöön ja hommasin nyt uusia bogeja sille. Mielestäni ei häviä höyryissä millekään laitteelle/atolle suhteessa käytettyyn aikaan ja vaivannäköön. Pidän jopa eniten Bogejen mausta/imutuntumasta yms vs silica/mesh. Näin siinä sit kävi, vuoden verran takapakkia. Liian puhdas maku on jotenkin äklöä/yliampuvaa. Tuntuu et liian usein tullut haettua aina sitä parempaa laitteistoa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #235
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Osaan 30ml pulloistahan saa 18G neulan kiinni suoraan, joten käytän senlaista ratkaisua täyttämiseen. Täyttöpullot kulkevat mukana eGo-kuljetuskotelossa.

    :wq

     
     
  16. #236
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mä kokeilen siirtyä takaisin boge & tankki yhdistelmään ja taskussa 1 täysinäinen varatankki vaatii vähiten tilaa
    Saa nähdä kuinka nopsaan alkaa kaipaamaan 'parempia' vehkeitä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #237
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    ^ Ei oo meikäläisellä ainakaan bogeen paluuta
    Tainnu yhtään bogee kokeilla viime kesän jälkeen. Oli mulla puromizer ja se oli ihan toimiva vehjes mut kyllä muut vehkeet vie ja mie vikisen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #238
    Pyh, kyllä busardo tietää.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  19. #239
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    busardokaan enää bogeilla vedä, protank/evod + gennyt silläkin.

     
     
  20. #240
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Kysymys on tyystin siitä, että mikä riittää itselle. Väitän että itsekin saisin niksatarpeen tyydytettyä 510-akulla ja E-smartin clearolla, mutta tahdon enemmän kuin sen niksan tyydytyksen. 2 vuotta höyrynneenä tämä juttu ei ole enään mikään tupakan korvike, vaan se ainut tapa saada niksatarve. Jos laitteet heittää vesilintua niin sitten ollaan ilman tai haetaan kaupasta laastaria.

    Itse olen todennut, että gennystä saan ne parhaimmat mahdolliset höyryt. Mutta en voi sanoa, että se olisi se helpoin tapa. Itseasiassa se on se kaikista hankalin ja kallein tapa saada "ne täydelliset" höyryt aikaseiksi, mutta sen vuoksi olen valmis muuttamaan omia tottumuksia ja jollain tapaa myös elämäntapaa.

    Silica on eräällä tapaa se "puoliväli matkaa", jossa setupin teko on helpompaa ja elämä jollain tavalla helpompaa, mutta höyryt ei missään nimessä yllä gennyn tasolle.

    Täytyy myöntää, että silloin kun bogejen jälkeen ensimmäisen kerran gennyn sain kunnolla toimimaan, olin sitä mieltä että bogesta sain jopa paremman maun. Se oli se maku johon olin tottunut ja josta olin oppinut tykkäämään, kun taas gennyssä se oli erilainen. Nyt kun nesteitä metsästää ympäri maailmaa, niin on oppinut arvostamaan sitä makua minkä gennystä saa ja sen ymmärtää olevan se maku, jolta se neste oikeasti maistuu.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •