Sivu 21 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021222324 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 479

Aihe: Caravela Mod

  1. #401
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Vain oma mielipiteeni, mutta koko Caravelaskene on kallis, lämmin kasa haisevaa koiranpaskaa naamioituna hyvän mekaanisen putken havitteluksi
    Vitun hullua se ainakin on..



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  2. #402
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Vitun hullua se ainakin on..
    E: ja fakta on se, että selasin kyllä foorumia ja neuvoja yms tunti tolkulla ja lähetin postia kahteen eri osoitteeseen infokyselypostin lisäksi, MISTÄÄN ei ole KUKAAN vastannut MITÄÄN. Listalta tilanneena olisi tällä kohtelulla pakittanut mokoman tuubin yli jo zetorilla.
    Ymmärrän toisaalta kaiken tämän mahdottoman ja mahdollisen säädön tämän ympärillä, muttei se tarkoita että hyväksyisin sitä.
    Putki on hyvä, hype sen ympärillä tragikoominen. Edes negatiivinen huomautus legendan ympärillä saa ihmiset hyppimään seinille. Nyt aikuiset ihmiset vittu!, sanon minä. Emmä nyt sentään haukkunut star warseja paskaksi
    En alkuperäistä velaa tarvitse, tähtivela varmaan kokoelmaan eksyy, jos jostain järkirahalla tulee.
    Kaikella rakkaudella, wiitis



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  3. #403
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648
    Mun mielestä te kateelliset voitte mennä valittamaan tuonne ärsyttää ketjuun ja pitää tämä ketju puhtaana.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  4. #404

     
     
  5. #405
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Mun mielestä te kateelliset voitte mennä valittamaan tuonne ärsyttää ketjuun ja pitää tämä ketju puhtaana.
    Ja sun mielestä jälleenmyynnin säätely valmistajan taholta on OK ja varaosien saatavuuden rajoittaminen kivaa?

    Itse en putkesta sen kummemin sanonut juuta en jaata, vaan tuosta oheistoiminnasta.
    KGO & Twist

     
     
  6. #406
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ja sun mielestä jälleenmyynnin säätely valmistajan taholta on OK ja varaosien saatavuuden rajoittaminen kivaa?

    Itse en putkesta sen kummemin sanonut juuta en jaata, vaan tuosta oheistoiminnasta.
    Mun mielestä valmistaja saa tehdä mitä haluaa kunhan palvelu toimii.

    Ennen alkuperäinen omistaja sai tilata peräti 6 kpl varaosa veloja, mutta sattuneista syistä kun porukka tilaili niitä vain rahankiilto silmissä niin se tiputettiin kolmeen.

    Spareparts osiossa kun täytätte laput niin kyl ne sieltä ottaa yhteyttä muutaman päivän sisällä.

    Ja jos on vela pöllitty niin laittakaa infoa sinne foorumille niin varmasti löytyy joku ratkaisu asiaan jos vaan kiinnostusta löytyy.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  7. #407
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    "Ei mitään ongelmaa", kunnes kiintiö tulee täyteen.
    Onkohan nyt hitusen elitististä touhua, vai meinaatteko, että valmistaja yrittää vain rajoittaa keinottelua?
    On elitististä ja sen ansiosta tuo hype on kai noussut niin suureksi... ainakin 80 % osuudelta ja loput putken hyvyydestä - ärsyttävästä plussatappihelvetistä huolimatta.
    Yrittää rajoittaa keinottelua omalla tavalla - yhdenkin caran kun myyt reilulla voitolla ja ilmiannetaan, niin pääsee mustalle listalle ettei tarvi enää ikinä ainakaan uutta caraa/varaosia Pedrolta haaveilla.

    Noi Carafanit on melkein oma uskontokuntansa, mutta piirien sisällä näyttää henki olevan hyvää ja reilua.
    Itse en pidä caraa niin erikoisena putkena että sitä ylijumalan tavoin vaalisin, mutta kyllä sen aikanaan otan, kun kerran listalla olen. Tappihelvetin pystyy onneksi modaamaan PAPSin teleskooppinavalla, niin säätäminen helpottuu.

     
     
  8. #408
    Nyt kun näitä veloja on jo vuoden verran ollut porukoilla käsissä, niin onkos aika ajanut jo ko.putken ohi, onko nemesis, chi you ym. tai joku muu jo parempi valinta?
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  9. #409
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Itse tykkään (etenkin käyttömukavuuden) osalta enemmän Swanista ja Nemesiksestä... kaikkihan nuo käytännössä tulittaa yhtä lujaa.
    Silti Caravelan viimeistely on edelleen alansa huippua.

     
     
  10. #410
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Käyttömukavuudessa ja huolettomuudessa Nemesis menee jo metrin mitalla ohi, mutta Caravela edelleen pitää pintansa ja seisoo eräänlaisena standardina kuinka hyvin modi pitäisi tehdä laadullisesti. Telepinni pitäs olla jo järjestään mutta se on onneksi vaihdettavissa Papsin kullattuun teleplussaan. Semmonen aika tiukka neljän kärki (ei järjestyksessä) on Nemesis, Caravela, Chi_You ja Swan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #411
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283
    Jännitehävikeissä ollaan varmaan monen muun hi-end modin kanssa samoissa, mutta parempaan nappiin en oo vieläkään törmännyt. Toi plussaposti vois olla fiksumpi, kuin se, että vaihdellaan erimittaisia messinki tappeja, tosin mulla on kaikille atoille mennyt se yks ja sama ja kun ostaa tele plussanavan joka on tarkoitettu toiseen modiin, mutta on samat kierteet niin kyllä edelleen pieksee monet kilpailijansa. Kierteethän tässä on aivan huippuluokkaa ja nappiakaan ei tartte sisäänajaa.. Ja ei oo lattuvaihteluita ja virheitä.

    TLDR; On se kova ja edelleen yksi parhaista joillekkin paras, mutta mieltymys ulkonäköön ja nappiin vaikuttaa.

    Listalta kannattaa hommaa, mutta en tästä maksaisi yli 300€ Tosin en maksaisi mistään muustakaan putkimodista.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  12. #412
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Käyttömukavuudessa ja huolettomuudessa Nemesis menee jo metrin mitalla ohi, mutta Caravela edelleen pitää pintansa ja seisoo eräänlaisena standardina kuinka hyvin modi pitäisi tehdä laadullisesti. Telepinni pitäs olla jo järjestään mutta se on onneksi vaihdettavissa Papsin kullattuun teleplussaan. Semmonen aika tiukka neljän kärki (ei järjestyksessä) on Nemesis, Caravela, Chi_You ja Swan.
    En olisi paremmin osannut laittaa. Nemesiksen nappi on



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  13. #413
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    En tiiä mikä on ollu, mut kyl mun Caravelan nappeja on pitäny sisäänajaa ja sen jälkeen ne onkin loistavia, eikä kaipaa mitään muita modauksia - jousi varauksella koska löysempi tulittaa seistessä ja jäykkä on liian jäykkä, joten olen vaihtanut noihin "sopivamman" jousen miljoonalaatikosta.

    Mitä muiden modien nappeihin tulee, niin itsehän olen hionut eristetta matalemmaksi mm. MISTeristä ja Nemesiksestä, että olen saanut liikeradan omaan makuun sopivan lyhkäseksi, eli Caravela/Chi You tyyliseksi.

    Nemesiksen nappi on itselle ollut paras, todella kermainen, eikä vaatinut mitään sisäänajoa tai modausta. Toinen oli Chi_you jonka tuntuma oli hyvä alusta alkaen, mutta hävikit sai kuriin vasta jousen vaihtamalla. Hyvinä "kakkosina" Chi_youn kanssa tulee Caravela, Swan ja MISTer... osa näistä toki modattuina ja hyvin sisäänajettuna.

    Nappien vertailu on siis todellakin pirun vaikeaa, koska ne tekeytyy ajan kanssa ja monesti niitä pystyy myös helposti modaamaan mieleisekseen.
    Hävikki on ainoa "helposti" mitattava/vertailtava asia napeissa ja siinä kolmen tasainen kärki on vakiokuosissa Caravela, Nemesis ja Swan.

     
     
  14. #414
    Älkää lyökö kepillä sormille tai tehkö muutakaan ilkeyttä, mutta omien kokemusten perusteella cara pesee swanin kevyesti napin toiminnan ja laadun osalta.

    EDIT: Ettei tästä nyt kuitenkaan aivan väärää käsitystä saa, niin tarkennuksena kuitenkin että molemmat putket löytyy enkä kummastakaan luopuisi.
    Ehdottomasti parhaat putket mitä itselle on vastaan tullut

     
     
  15. #415
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kunnolla sisäänajetut napit molemmissa niin ei kyllä pidä paikkaansa. Swan on jo tosi liki Caravelaa, ainakin tuo tokan erän nappi oli aivan uskomattoman hyvä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #416
    En sitten tiedä onko kyse vain omasta toisen erän yksilöstä mutta päivittäistä sisäänajoa on saanut saapumisen jälkeen ja edelleen nappi rahisee/rutisee... Putsattukkin on moneen kertaan, mutta ei se kuitenkaan ole caran napin pehmeään ja "vastuksettomaan" tuntumaan yltänyt.

     
     
  17. #417
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648
    Pakko myös todeta että toisen erän swan nappi on kyllä ihan eri planeetalta verrattuna ensimmäisiin ja myöskin hieman lähempänä caraa. Ehkä v3 vois olla jo melkein samoissa
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  18. #418
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Mistä löytyis tommonen yläcäpin telepinni caravelaan?

     
     
  19. #419

     
     
  20. #420
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Pakko myös todeta että toisen erän swan nappi on kyllä ihan eri planeetalta verrattuna ensimmäisiin ja myöskin hieman lähempänä caraa. Ehkä v3 vois olla jo melkein samoissa
    Täytyykin sitten alkaa cravelta kyselemään tota 2.sarjan nappia 1.sarjan swaniin.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •