Sivu 12 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 479

Aihe: Caravela Mod

  1. #221

    Vs: Caravela Mod

    Voi olla et sitä on korjailtu ekasta versiosta, mut en mä ggts:n laatuakaan hirveen hyväksi väittäis Kyllä ainakin toi mun cara vie melkeenpä voiton kaikista niistä putkista mitä oon kokeillu. Samalle viivalle pääsee korkeintaan P+ ja WA, mut kokonaisuutena tykkään carasta eniten. Pitänee kyl vielä vanhan mallinen 18350 P+ ja 18500 WA vielä hommata

     
     
  2. #222
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463

    Vs: Caravela Mod

    On tää uskomattoman hyvä peli. Pienen tutustumisen jälkeen nappi ja lukituskin toimii loistavasti. Höyryä piisaa Aw akuilla ihan hulluna! Kuka tässä enää kick piirejä kaipaa. Tosin painelen menemään 1 ohmin vastuksessa, mutta kuitenkin. Kayfuni v3 on nokalla ollut eilisesta asti, eikä varmaan irtoa tuosta koskaan. Sopivat yhteen kuin olisi samalta pajalta tullut. Hieman toki säätöä vaatii, että saa logot stemmaamaan kohdalleen (ei ole ihan kohdallaan vieläkään), mutta caran yläcäpin ruuvia ja kayfunin keskinavan säädoillä tämänkin varmaan saa ihan kohdilleen.

    Pienenä miinuksena 18650 putkessa pieni klommi ja 18500 putkessa pientä naarmuja.

    Laitampa kuvan jossain vaiheessa, niin ylpeä omistaja olen.

    Ps. kannattaa ottaa se driptip mukaan. Se on hienno yksityiskohta. Kayfuniin todella tiukka, eikä enää irtoa ilman työkaluja, mutta siihen se kuuluukin!
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  3. #223

    Re: Caravela Mod

    Tuliko sulle tosta 4. listasta jo? Mulla on tulossa vasts, enkä tiiä yhtään missä kun en saa kännykällä seurantanumeroa tuolta listasta

     
     
  4. #224
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463

    Vs: Re: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Tuliko sulle tosta 4. listasta jo? Mulla on tulossa vasts, enkä tiiä yhtään missä kun en saa kännykällä seurantanumeroa tuolta listasta
    Nelos listalta tuli. Olin kyllä siinä listan alkupäässä, jos se nyt mitään vaikuttaa.... Oli lähetetty muistaakseni 11.10 ja eilen hain postista. Nopeeta toimintaa...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  5. #225
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463

    Vs: Re: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Tuliko sulle tosta 4. listasta jo? Mulla on tulossa vasts, enkä tiiä yhtään missä kun en saa kännykällä seurantanumeroa tuolta listasta
    kato yv:tä
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  6. #226

    Re: Caravela Mod

    Juu eiköhän toi ens viikolla saavu. Nyt pitäis gayfun saada hommattua ton nokkaan vielä

     
     
  7. #227
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Re: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Juu eiköhän toi ens viikolla saavu. Nyt pitäis gayfun saada hommattua ton nokkaan vielä
    No just laitoin myyntiin sulle KF kolmosen

    Oma Caravela jossain matkalla kotiin, toivottavasti saapuu viikonlopuksi, ku tuli toi BliSS hankittua siihen nokalle painoksi...

     
     
  8. #228

    Re: Caravela Mod

    Tossa nousee todennäkösesti hinta niin korkeelle ettei pysty. Enkä rupea kilpahuutamaan kenenkään kanssa. Oisit suoraan laittanu myyntiin ni olisin ostanu poijes. Tietty voin vaikka vaihtaa johonkin jos kelpaa

     
     
  9. #229
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463

    Vs: Caravela Mod

    Mä joudun lähettämään takaisin kun rupes häiritsemään se klommo 18650 putkessa. Pedro tarvitsee napin mukaan, että saa kohdistettua uuden putken ???.

    Oli muuten jäänyt aika tiukkaan kiinni kayfun caran yläkäppiin. Yritin erilaisia irroitusmekanismeja, mutta aina aukesi väärät jengat.
    Aamulla sitten hyvin nukutun yön jälkeen keksin teipata ilmaistointiteipilla kaikki muut kierteet kiinni, niin että ainoastaan oikea kierre pääsi liikkumaan. Avot ja lähti auki. Yritin jopa kaksilla putkipihdellä, pehmusteiden kera saada otetta, mutta ei siitä mitään tullut ja vauriot putkissa oli lähellä. Tämä kikka on varmaan konkareille tuttu, mutta mä sain valaistuksen unessa ^-^
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  10. #230
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Re: Caravela Mod

    Mikähän se sarjanumero on siellä listalla joka on tullut osalle porukoista eurojen tilalle? Onko nämä kyseiset sitten jo lähetetty? Jos näin niin 5 listaakin jo lähetellään
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  11. #231

    Vs: Re: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Mikähän se sarjanumero on siellä listalla joka on tullut osalle porukoista eurojen tilalle? Onko nämä kyseiset sitten jo lähetetty? Jos näin niin 5 listaakin jo lähetellään
    Se "sarjanumero" on postin seurantakoodi. Eli jos se siihen ilmestyy niin on lähetetty.

     
     
  12. #232

    Vs: Re: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Mikähän se sarjanumero on siellä listalla joka on tullut osalle porukoista eurojen tilalle? Onko nämä kyseiset sitten jo lähetetty? Jos näin niin 5 listaakin jo lähetellään
    Katohan, näköjään mun #195:kin lähetetty. Oletin et ois menny paljo kauemmin.

     
     
  13. #233

    Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    Katohan, näköjään mun #195:kin lähetetty. Oletin et ois menny paljo kauemmin.
    Itekki yllätyin miten nopeesti on lähteny mun #193 tulemaan näin lyhyen ajan sisään maksusta

    Pedrolle ruvennu rahan himo yllättämään niin on pistäny koneet sarjatuotannolle
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  14. #234

    Vs: Caravela Mod

    Hyvältä vaikuttaa caravela. Ainoo juttu mikä ihmetyttää on toi jousi. Miten sen pitäis olla tuolla sisällä? Ei siellä mitään omaa paikkaa ainakaan sitä varten oo. Papsissa toteutettu toi jousisysteemi ainakin ihan helvetisti paremmin.

     
     
  15. #235

    Caravela Mod

    Siellä mitään jousta ole se on kytkimelle vaihtoehtoinen jousi

     
     
  16. #236

    Vs: Caravela Mod

    Joo mä ajattelinkin, et ei toi jousi oikeen sovi tonne. Ilmeisesti pitää sit tota keskinapaa säätää sen verran, ettei akku kolise tuolla putkessa? En kauheesti kerenny leikkimään tolla vielä, mitä nyt nopeesti vilkasin.

     
     
  17. #237

    Vs: Caravela Mod

    No nyt purin ton nappulan niin selvis. Itte olisin melkeen vetässy tasaseks noi pinnat, mitkä on lukitusrenkaan ja napin välissä sisällä. Nyt tota nappia pitää painaa ihan keskeltä, tai muuten se ei liiku mihinkään kun noi satiiniset pinnat tarraa toisiinsaa niin perkeleesti kiinni. Pitää jossain vaiheessa varmaan tasottaa ne.

     
     
  18. #238

    Caravela Mod

    Juu, niitä keskinapoja ruuvaamalla ja vaihtelemalla hoidellaan hienosäädöt

    Caravelan nappi on maailman paras, joten jotain vikaa täytyy olla!?

     
     
  19. #239

    Vs: Caravela Mod

    Joo toi ei kyllä ole. Ihan keskeltä kun painaa niin toimii hyvin, mut jos tosta vähän reunasta painaa niin takertaa kun noi satiiniset pinnat ottaa yhteen. Pitää varmaan cape codilla vähän silottaa niitä pintoja jossain vaiheessa.

     
     
  20. #240

    Vs: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo toi ei kyllä ole. Ihan keskeltä kun painaa niin toimii hyvin, mut jos tosta vähän reunasta painaa niin takertaa kun noi satiiniset pinnat ottaa yhteen. Pitää varmaan cape codilla vähän silottaa niitä pintoja jossain vaiheessa.
    Mulla ei ainakaan tuo takkuileva nappi johtunu niistä pinnoista vaan liian pitkästä jousesta, se jäykempi siis kyseessä. Sain aseteltua sen just hyvin, mutta sen ois voinu myös lyhentää sopivammaksi.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •